20 Penerbangan Terbaik Dunia Tiada Syarikat Dari Malaysia


AirlineRatings.com (www.AirlineRatings.com) satu-satunya laman web penarafan keselamatan dan produk di dunia telah mengumumkan Qantas sebagai syarikat penerbangan mereka yang paling selamat untuk tahun 2019.

AirlineRatings.com juga telah mengumumkan dua puluh syarikat penerbangan Utama mereka yang paling selamat dan sepuluh syarikat penerbangan tambang murah yang paling selamat daripada 405 syarikat penerbangan yang dipantau oleh mereka.

Dua puluh utama itu adalah terdiri daripada syarikat penerbangan yang terkenal dan mengikut di dalam susunan abjad adalah:

Air New Zealand, Alaska Airlines, All Nippon Airways, American Airlines, Austrian Airlines, British Airways, Cathay Pacific Airways, Emirates, EVA Air, Finnair, Hawaiian Airlines, KLM, Lufthansa, Qantas, Qatar Airways, Scandinavian Airline System, Singapore Airlines, Swiss, and United Airlineskumpulan syarikat penerbangan Virgin (Atlantik dan Australia).

Syarikat-syarikat penerbangan ini berada pada kedudukan terdepan di dalam industri itu dan berada di barisan hadapan dari segi keselamatan, inovasi dan reka bentuk dan pelancaran pesawat baharu, kata Ketua Pengarang AirlineRatings.com Geoffrey Thomas.

"Sebagai contoh, Qantas dari Australia telah diiktiraf oleh Persatuan Piawaian Pengiklanan Britain dalam satu kes ujian pada tahun 2008 sebagai syarikat penerbangan yang paling berpengalaman di dunia."

"Ia adalah sesuatu yang luar biasa bahawa Qantas telah menjadi syarikat penerbangan yang utama di hampir kesemua kemajuan keselamatan operasi dalam tempoh 60 tahun yang lalu dan tidak mempunyai sebarang insiden kematian di dalam era kapal terbang jet," kata Encik Thomas.

"Akan tetapi Qantas tidak bersendirian. Syarikat penerbangan yang sudah lama wujud seperti Hawaiian dan Finnair juga mempunyai rekod yang sempurna di dalam era kapal terbang jet."

Sebagai respons kepada kepentingan awam, editor-editor AirlineRatings.com juga telah mengenalpasti sepuluh syarikat penerbangan tambang murah mereka yang utama.

Mereka adalah mengikut abjad:

Flybe, Frontier, HK Express, Jetblue, Jetstar Australia / Asia, Thomas Cook, Volaris, Vueling, WestjetWizz.

Dalam membuat pemilihan mereka AirlineRatings.com telah mengambil kira pelbagai faktor kritikal yang termasuk; audit dari badan-badan pentadbiran dan persatuan-persatuan peneraju penerbangan; audit kerajaan; rekod kemalangan dan insiden serius syarikat penerbangan, hayat armada dan keuntungan.

AirlineRatings.com juga mengumumkan penarafan mereka yang paling rendah bagi syarikat penerbangan (satu bintang dan dua bintang) yang merupakan; Ariana Afghan Airlines, Bluewing Airlines, Kam Air, Tara Air dan Trigana Air Service.

Maklumat mengenai AirlineRatings.com

AirlineRatings.com menilai produk keselamatan dan dalam penerbangan dari 405 buah syarikat penerbangan dengan menggunakan sistem penarafan tujuh bintang mereka yang unik. Ia digunakan oleh berjuta-juta penumpang dari 232 buah negara dan telah menjadi standard industri untuk penarafan keselamatan dan produk. Pasukan jabatan pengarang itu adalah merupakan satu daripada yang paling berpengalaman di dunia dengan memenangi 50 anugerah dan 28 buku industri.

Malaysiakini

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://bankami.blogspot.com/2019/01/20-penerbangan-terbaik-dunia-tiada.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Malaysia Tersenarai Dalam 10 Waterfront Terbaik Dalam Dunia

Malaysia Tersenarai Dalam 10 Waterfront Terbaik Dalam Dunia

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 462 hits
Shibuya Stream Tokyo JapanShibuya Stream mungkin menjadi tarikan baru bagi warga Tokyo untuk meluangkan masa dari kesibukan kerja Dibina bersebelahan Sungai Shibuya ianya merupakan antara dalam bandar Tokyo Dibuka sejak September 2018 lalu ...
Foto Ini Pemandangan Rare Orang Ramai Teruja Melihat Koleksi Gambar Terbaik Dunia Dan Juara Peringkat Asia Ini

Foto Ini Pemandangan Rare Orang Ramai Teruja Melihat Koleksi Gambar Terbaik Dunia Dan Juara Peringkat Asia Ini

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 415 hits
Ini Pemandangan Rare Orang Ramai Teruja Melihat Koleksi Gambar Terbaik Dunia Dan Juara Peringkat Asia Ini Hari ini jarang sekali untuk dapat melihat anak anak bermain di luar Bagaikan sesuatu benda pelik bila nampak ada anak anak yang berma...
Jika Ekonomi Hancur Bawah Bn Mengapa Bursa Malaysia Diiktiraf Bank Dunia

Jika Ekonomi Hancur Bawah Bn Mengapa Bursa Malaysia Diiktiraf Bank Dunia

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 249 hits
Meskipun propaganda ekonomi Malaysia hancur di bawah pemerintahan kerajaan BN sering dimainkan namun fakta dan data menunjukkan sebaliknya Bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata indeks saham menunjukkan trend peningkatan d...
Projek River Of Life Kuala Lumpur Antara Terbaik Di Dunia

Projek River Of Life Kuala Lumpur Antara Terbaik Di Dunia

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 630 hits
Kawasan yang bergemerlapan dengan cahaya warna warni di tebing Sungai Klang ini menjadi fokus kepada projek River Of Life Satu projek pembangunan semula yang pernah dianggap sebagai projek pemulihan sungai di kota termahal Tetapi ia berbalo...
Presiden Jokowi Klaim Ihsg Indonesia Terbaik Kedua Di Dunia

Presiden Jokowi Klaim Ihsg Indonesia Terbaik Kedua Di Dunia

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 237 hits
Menurut Jokowi kinerja BEI masih positif di tengah kondisi ekonomi global yang dinamis dan pasar modal yang terus bergejolak Dia pun mengklaim bahwa saat ini IHSG Indonesia mencapai hasil terbaik yaitu kedua di dunia
Pertumbuhan Ekonomi Dan Kemakmuran Adalah Penawar Terbaik Buat Malaysia

Pertumbuhan Ekonomi Dan Kemakmuran Adalah Penawar Terbaik Buat Malaysia

papar berkaitan - pada 2/1/2019 - jumlah : 429 hits
Pada 2 Januari 2019Di penghujung 2018 rakyat Malaysia berpeluang meraikan perubahan kerajaan buat kali pertama setelah 61 tahun yang berlaku sekali seumur hidup Walaupun korupsi yang berakar dan penyalahgunaan kuasa antara sebab sebab untuk...
Wang Punca Amerika Syarikat Letak Jawatan Sebagai Polis Dunia

Wang Punca Amerika Syarikat Letak Jawatan Sebagai Polis Dunia

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 227 hits
Tidak lama dahulu teringat kenyataan Presiden George W Bush dalam satu majlis di Amerika yang dipaparkan dalam berita dan antara kenyataan beliau yang tidak boleh dilupakan ialah pengisytiharan bahawa Washington merupakan polis dunia yang t...
Ribuan Tan Sampah Plastik Amerika Syarikat Dilonggok Di Malaysia

Ribuan Tan Sampah Plastik Amerika Syarikat Dilonggok Di Malaysia

papar berkaitan - pada 2/1/2019 - jumlah : 299 hits
KETIKA kerajaan Malaysia berusaha mengurangkan penggunaan bahan plastik sampaikan ada kempen hari bebas beg plastik dan bayaran RM0 20 untuk sehelai beg plastik di pusat pusat membeli belah rupa rupanya sampah plastik dari negara lain yang ...
Pesanan Buat Sang Suami

Hari Pekerja 2024 Sejarah Tema Sambutan

Kisah Bekas Pekerja Kfc Dan Boikot

Parents More Involved In Autistic Children S Learning Post Pandemic

Pks Sebut Nama Wali Kota Depok Mohammad Idris Masuk Kandidat Pilkada Jabar

Masih Beraya

Drama Khilaf Yang Tertulis

Continuous Learning



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Kopi Surat Cinta Kota Damansara

8 Aneka Resepi Kuih Tradisional Berasaskan Pisang

Beyond Pregnancy And Weight Loss Maryland Breast Augmentation Solutions

Anwar Mahu Saman Individu Sebar Fitnah Isu Kasino

Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Lawatan Ke Arab Saudi Buka Peluang Syarikat Malaysia Sertai Projek Mega