You Turn Beauty Cosmoderm Vitamin E Cosmoderm Tea Tree Oil


You Turn Beauty,  Cosmoderm Vitamin E & Tea Tree Oil | Assalamualaikum dan hello semua! Sis Gee suka sangat dengan tag line "You Turn Beauty" dari Cosmoderm ni, terus jadikan tajuk entry terbaru. Hehe! Bagi korang, apa maksud You Turn Beauty? Bagi Sis Gee, You Turn Beauty tu macam kita boleh kelihatan cantik dengan apabila kita sendiri pandai jaga kecantikan kita. Sebagai contoh, kita harus pandai jaga kesihatan dalaman, kecantikan luaran dan seterusnya, kita akan kelihatan cantik seperti seadanya kita.
Nak cantik luar, semestinya memerlukan rutin penjagaan yang betul. Walaupun seharian kita duduk rumah, tidak bermakna kulit kita sihat tau! Aktiviti mengemas dan menyapu habuk debu pasti akan menjadikan kulit wajah kotor dan memerlukan langkah pembersihan dan penjagaan dengan betul. Bagi mereka yang work from home, seharian mengadap laptop juga boleh menjadikan kulit wajah kelihatan kusam dan tidak bermaya. 


Sebagai seorang surirumah dan juga mengedalikan perniagaan dalam talian, Sis Gee sendiri sangat mementingkan penjagaan kulit wajah. Tambah pula usia sekarang dah nak cecah 36 tahun, makinlah kena disiplin bab rutin penjagaan wajah. Bila Cosmoderm mengeluarkan rangkaian produk terbaru mereka dengan formula terbaru yang dinaik taraf, Sis Gee memang excited nak cuba! 
Cosmoderm New Look, New Improved Formula
Ramai sudah ketahui, rangkaian produk Cosmoderm memang bagus untuk mendapatkan kulit wajah yang sihat dan cantik. Begitu juga dengan Sis Gee. Untuk mendapatkan kulit yang cantik, kita harus mendapatkan kulit yang sihat dahulu. 

Cosmoderm diyakini selamat digunakan kerana semua produk mereka telah mendapat sijil halal yang disahkan serta ujikaji juga telah dilaksanakan dengan rapi dan teliti. Apa yang lebih meyakinkan, rangkaian produk Cosmoderm tidak mengandungi bahan kimia yang terlarang yang boleh memberi kesan buruk pada kulit pengguna.

"You Turn Beauty" Dengan Vitamin E Skin Lab & Tea Tree Oil Skin Lab
Bagi memahami kulit kita yang tidak sama, Cosmoderm mengeluarkan 2 rangkaian produk yang berbeza mengikut keperluan pengguna iaitu Cosmoderm Vitamin E dan juga Cosmoderm Tea Tree Oil. Lagi mudah untuk kita memilih produk yang bersesuaian dengan keadaan kulit dan masalah yang dihadapi.
Cosmoderm Vitamin E Untuk Kulit Kering, Normal dan Kombinasi

Cosmoderm Vitamin E menjadi pilihan Sis Gee! Sangat sesuai dengan kulit Gee yang kering. Kebanyakan wanita yang berumur 25 tahun keatas boleh mengunakan Cosmoderm Vitamin E kerana ia boleh membantu mengembalikan kelembapan kulit wajah, memudarkan parut jerawat dan bintik-bintik hitam, mengembalikan keremajaan kulit dan juga mencerahkan wajah. Ya! Bagi korang nak kulit sentiasa muda dan anjal, bolehlah cuba Cosmoderm Vitamin E ini. 

Langkah 1 : Vitamin E Facial Cleansing Foam 
Picitkan sedikit Vitamin E Facial Cleansing Foam di atas tapak tangan yang lembab, kemudian urutkan secara lembut pada wajah dan bilas dengan bersih.

Buih bersih dan lembut dari Vitamin E Facial cleansing Foam sangat kaya dengan antioksidan mampu membersihkan kulit wajah korang tanpa mengeringkan kulit. Kulit akan rasa lebih bersih dan lembut.


Cosmoderm Vitamin E Series ni mengandungi kandungan Vitamin E yang tinggi di mana antioksidan ini akan menghalang kulit dari rosak kesan daripada radikal bebas. Selain Vitamin E, ia juga mengandungi Chamomile, Lemon dan Rosehip Oil. 

Langkah 2 : Vitamin E Bi-Phased Toning Essence
Selepas penggunaan toning pada wajah, korang boleh guna Vitamin E Bi-Phased Toning Essence ini pula. Sapu pada kulit wajah, kemudian urut perlahan-lahan sehingga toning essence ini meresap ke dalam kulit wajah korang.

Bi-Phased Toning Essence mempunyai gabungan sempurna yang sangat best antara minyak dan air di mana ia mengandungi 2,000 I.U Vitamin E dan Vitamin B5. Gabungan yang sempurna ini boleh melegakan dan menghalang kulit dari pencemaran UV dan alam sekitar. 


Dengan penggunaan Vitamin E Bi-Phased Toning Essence yang konsisten, kulit korang akan sentiasa lembut, cerah dan berseri-seri. 

Cosmoderm Tea Tree Oil Untuk Kulit Berminyak dan Berjerawat

Bagi kulit yang sentiasa berminyak dan berjerawat, korang boleh cuba formula terbaru Cosmoderm Tea Tree Oil ini. Kebaikan utama Cosmoderm Tea Tree Oil merupakan bersifat antibakteria yang boleh mencegah dan merawat kulit wajah yang mengalami keradangan dan kemerahan yang menyebabkan masalah kulit seperti berjerawat semakin teruk.



Bagi korang yang masih muda remaja, sangat bagus untuk mengamalkan rutin wajah dengan rangkaian Cosmoderm Tea Tree Oil ini. Tea Tree Oil ini boleh mengawal minyak yang berlebihan pada wajah dan merawat kulit wajah untuk menjadi kulit yang lebih baik.
Langkah 1 : Tea Tree Oil (TTO) Oil Control Facial Cleanser
Picitkan sedikit TTO Oil Control Facial Cleanser ke tapak tangan yang lembab, kemudian urutkan perlahan pada wajah dan bilas dengan bersih.

Untuk pengetahuan korang, Tea Tree Oil ini merupakan agen antibakteria yang telah terbukti keberkesanannya untuk mengurangkan masalah kulit berjerawat. Selain Tea Tree Oil, pencuci muka ini juga mengandungi ramuan Vitamin E untuk menjadikan kulit cerah dan sihat.

Langkah 2 : Tea Tree Oil (TTO) Refining Oil Control Serum
Selepas sapuan toner, korang boleh sapukan Refining Oil Control Serum ini pula pada kulit wajah korang. Bau dia sangat menyegarkan! 

Selain Tea Tree Oil, Refining Oil Control Serum ini juga mengandungi ramuan lain seperti BHA, AHA dan juga Vitamin B5.


Refining Oil Control Serum boleh bantu kulit korang mengawal minyak yang berlebihan yang boleh mengakibatkan masalah liang pori tersumbat dan seimbangkan pengeluaran minyak pada wajah korang. Ini akan menjadikan kulit kembali sihat dan muda remaja!

Kulit Kini Cantik Dengan Cosmoderm #YouTurnBeauty
Rangkaian Cosmoderm formula terbaru ini sudah berada di pasaran! Korang boleh dapatkannya dengan harga mampu milik, dan memilih mengikut keperluan kulit korang. Korang boleh walk in di farmasi seluruh Malaysia untuk dapatkannya. Kalau nak mudah, beli sahaja di dalam talian!


Untuk pembelian di dalam talian, boleh dapatkan di www.cosmoderm.com.my
Untuk sebarang info lanjut :
Website | Facebook | Instagram
#Cosmoderm#TeamOfCosmoderm#YouTurnBeauty#ControlAcneDelete#reviewbysisgeedotcom



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.sisgee.com/2021/07/you-turn-beauty-cosmoderm-vitamin-e.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil Bantu Kurangkan Parut Serta Bantu Mengurangkan Jerawat Dalam 3 Hari

Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil Bantu Kurangkan Parut Serta Bantu Mengurangkan Jerawat Dalam 3 Hari

papar berkaitan - pada 16/7/2021 - jumlah : 230 hits
Assalamualaikum Alhamdulillah syukur kerana masih diberi kesihatan yang baik Baik dari segi kesihatan dalaman mahupun luaran Selain mengamalkan amalan pemakanan yang berkhasiat jaga emosi dan sentiasa dekatkan diri dengan Maha pencipta Moho...
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

papar berkaitan - pada 17/7/2021 - jumlah : 341 hits
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree Oil Walaupun hanya duduk di rumah kulit muka pun kena jaga juga Siapa kata duduk rumah tak perlu pakai skincare Adakah bila kita duduk di dalam rumah kulit tidak te...
Hindari Masalah Jerawat Dan Parut Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

Hindari Masalah Jerawat Dan Parut Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

papar berkaitan - pada 25/7/2021 - jumlah : 502 hits
Sebagai lelaki yang aktif bekerja dan melakukan aktiviti di luar sedikit sebanyak mempengaruhi kulit muka saya apabila mula berjerawat dan berminyak Kadang kadang rasa tidak selesa sebab jerawat tumbuh merata di bahagian muka dan mula bermi...
Siri Penjagaan Wajah Terbaru Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Mampu Atasi Kulit Berminyak Dan Berjerawat

Siri Penjagaan Wajah Terbaru Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Mampu Atasi Kulit Berminyak Dan Berjerawat

papar berkaitan - pada 15/7/2021 - jumlah : 341 hits
Cosmoderm telah memperkenalkan siri penjagaan wajah baru Bila dah duduk rumah disebabkan PKP ni mesti ada yang malas nak jaga kulit wajah kan Maklumlah dah duduk rumah tak kemana mana pulak tu so tak ada lah make up bila dah tak makeup The ...
2 Produk Cosmoderm Untuk Hilangkan Jerawat Dan Parut Di Muka Cosmoderm Tea Tree Oil Dan Vitamin E

2 Produk Cosmoderm Untuk Hilangkan Jerawat Dan Parut Di Muka Cosmoderm Tea Tree Oil Dan Vitamin E

papar berkaitan - pada 15/7/2021 - jumlah : 600 hits
2 PRODUK COSMODERM UNTUK HILANGKAN JERAWAT DAN PARUT DI MUKA COSMODERM TEA TREE OIL DAN VITAMIN E Masalah jerawat dan parut antara masalah besar di kulit wajah seseorang tidak kiralah lelaki mahupun seorang perempuan Jerawat sering kali di ...
Cosmoderm Tea Tree Vs Vitamin E Mana Satu Pilihan Hampa

Cosmoderm Tea Tree Vs Vitamin E Mana Satu Pilihan Hampa

papar berkaitan - pada 24/7/2021 - jumlah : 303 hits
Assalamualaikum Holla Masih mood raya ke tu Selamat Hari Raya Aidiladha dari MZ untuk hampa semua MZ ada benda ni nak share dengan hampa lama MZ pendam and really excited nak cerita kat hampa hampa tau dak Cosmoderm ada launch product baru ...
Y O U Beauty Just Launched One Of The Longest Lasting Eyeliner That Will Amaze You

Y O U Beauty Just Launched One Of The Longest Lasting Eyeliner That Will Amaze You

papar berkaitan - pada 28/7/2021 - jumlah : 277 hits
Y O U BEAUTY JUST LAUNCHED ONE OF THE LONGEST LASTING EYELINER THAT WILL AMAZE YOU Kuala Lumpur 27 July 2021 Global beauty brand Y O U Beauty is on fire with the launch of Stay All Day Pen Eyeliner just like its name this eyeliner can indee...
Aniena Beauty Care Produk Sesuai Untuk Semua Jenis Kuli

Aniena Beauty Care Produk Sesuai Untuk Semua Jenis Kuli

papar berkaitan - pada 19/7/2021 - jumlah : 664 hits
Kelebihan dan fungsi produk Aniena Beauty Care memang bagus Produk terbaru dari anak tempatan ternyata sesuai untuk semua kulit dari yang muda sampailah ke tua Boleh tengok beberapa rangkaian produk yang ada di bawah Kenapa perlu jaga kulit...
Mixberry Yogurt Qhita Beauty Bantu Mencantikkan Kulit Dan Meningkatkan Tahap Kesihatan

Mixberry Yogurt Qhita Beauty Bantu Mencantikkan Kulit Dan Meningkatkan Tahap Kesihatan

papar berkaitan - pada 13/7/2021 - jumlah : 313 hits
Kakak tak tau tapi pada pendapat kakak musim musim kita terpaksa duduk rumah ni selain masak makan tidur dan manfaatkan masa dengan keluarga Masa ni lah kita nak jaga dan baikpulih semula tahap kesihatan dan kecantikan Kan Selain menjaga ke...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara

3 Leather Sofas For Your Mid Century Modern Entertainment Room