Hindari Masalah Jerawat Dan Parut Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil


Sebagai lelaki yang aktif bekerja dan melakukan aktiviti di luar sedikit sebanyak mempengaruhi kulit muka saya apabila mula berjerawat dan berminyak . Kadang-kadang rasa tidak selesa sebab jerawat tumbuh merata di bahagian muka dan mula berminyak .
Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree oil Fakta Mengenai Jerawat Jerawat ( Acne) adalah gangguan pada kulit yang berhubungan dengan penghasilan lebihan minyak (sebum) . Jerawat terjadi ketika folikel rambut atau tempat tumbuhnya rambut tersumbat oleh minyak dan sel kulit mati . Lalu ia akan menyebabkan peradangan serta penyumbatan pada pori-pori kulit . Peradangan ini dimulai dengan munculnya benjolan kecil yang terkadang berisi nanah di atas kulit . Gangguan kulit ini dapat terjadi di bagian tubuh dengan kelenjar minyak terbanyak, yaitu di wajah, leher, bahagian atas dada, dan punggung.
Jerawat selalunya muncul dengan beberapa gejala  seperti benjolan berwarna kemerahan atau kuning (kerana mengandungi nanah) , Benjolan kecil yang muncul di atas kulit , kulit muka meradang atau terdedah kepada kepanasan dan juga rasa gatal di benjolan permukaan kulit .
Fakta Mengenai Kulit Berminyak Kulit di bahagian muka tetap wajib perlukan nutrisi yang cukup selain amalan pemakanan dan gaya sihat . Minyak yang alami sedia ada dimuka , biasanya mengandungi kotoran yang buatkan pori tersumbat. Bila pori tersumbat, maka terjadilah Jerawat dan Jeragat.
Jadi rajin juga usha-usha di carian internet dan terjumpa rangkaian produk terbaru iaitu Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree oil .  Apa yang menariknya produk ini , ia mempunyai set untuk mengurangkan jerawat dan juga parut jerawat serta mengekalkan kelembapan kulit muka dari berminyak yang sering berlaku di kalangan lelaki dan juga wanita pada masa kini .
Kenapa Saya Memilih Cosmoderm ? Cosmoderm ,  jenama yang mengkhususkan di dalam produk penjagaan kulit ” Skin-Health Concern ” selama 20 tahun dirancang untuk memberikan penyelesaian khusus untuk masalah kulit biasa seperti kulit berjerawat dan berminyak , kulit kering , pigmentasi , sensitif dan lain-lain . Jadi apabila sebut sahaja Cosmoderm , ramai yang akan beritahu ia adalah produk atau jenama yang mata berkesan untuk semua jenis kulit sama ada untuk Wanita ataupun lelaki .
Cosmoderm Tea Tree oil Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Facial Cleanser  ( 125 ml ) Produk ini mengandungi Aqua , Myristic Acid , Stearic Acid , Glycerine, Potassium , Hydroxide , Cetyl Alcohol ,Tocopheryl Acetate , Melaleuca Alternifolia , minyak daun teh , Lauramine Oxide , Hydroxyethyl Cellulose , Glyceryl Sterate SE , Tetrasodium dan banyak lagi . Selain itu ia juga mengandungi Vitamin E .
Tea Tree Oil Facial Cleanser  ( 125 ml ) Cara Penggunaan :-
Sapukan sedikti di tapak tangan , urutkan dengan perlahan di muka kemudian bilas dengan air .
Tea Tree Oil Control Serum (30 ml) Mengandungi BHA + AHA & Vitamin B5 . Produk ini mengandungi AHA yang akan menyebabkan kulit anda lebih sensitif pada cahaya matahari. Digalakkan untuk menggunakan sunscreen selepas menggunakan serum ini pada waktu pagi.
Tea Tree Oil Control Serum (30 ml) Cara Penggunaan  :-
Selepas  guna penyegar muka Tea Tree Oil Facial Cleanser  , sapukan serum dengan mengurut secara lembut ke seluruh muka hingga diserap .
Vitamin E Facial Cleansing Foam ( 125 ml ) Mengandungi  Sodium C14-16 Olefin Sulfonate , Sodium Cocoamphoaecetate , Chamomile, Lemon Citrus , ekstrak tomato , Sodium Chloride dan banyak lagi .
Vitamin E Facial Cleansing Foam ( 125 ml ) Cara Penggunaan :-
Sapukan sedkit di tapak tangan , kemudian urukan di muka  dengan lembut dan bilas dengan air.
Vitamin E Bi-Phased Toning Essence Sesuai untuk kombinasi kulit normal atau kering . Ia digunakan selepas Vitamin E Facial Cleansing Foam . Mengandungi Niacinamide (Vitamin B3) dan Vitamin B5 .
Vitamin E Bi-Phased Toning Essence Cara Penggunaan :-
Selepas selesai menggunakan  Vitamin E Facial Cleansing Foam , sapukan Vitamin E Bi-Phased Toning Essence dengan mengutu lembut ke seluruh muka .
Untuk pengetahuan semua , keempat-empat produk ini adalah mempunyai logo dan sijil HALAL . Manakala untuk produk dari minyak daun teh ( Tea Tree Oil ) bebas dari bahan pewangi . untuk Vitamin E ia pula wangi . Paling menarik ia melalui lulus ujian Dermatologi dan bebas Paraben .

Untuk maklumat lebih lanjut dan promosi terkini , sila kunjungi  di  Shoppe atau  lawati :
• Facebook : https://www.facebook.com/Cosmoderm
• Instagram : https://www.instagram.com/cosmoderm/
• Laman web : www.cosmoderm.com.my
The post Hindari Masalah Jerawat Dan Parut Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree Oil appeared first on wanzawawi[dot]net.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://wanzawawi.net/2021/07/hindari-masalah-jerawat-dan-parut-jerawat-dengan-cosmoderm-vitamin-e-dan-tea-tree-oil/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
2 Produk Cosmoderm Untuk Hilangkan Jerawat Dan Parut Di Muka Cosmoderm Tea Tree Oil Dan Vitamin E

2 Produk Cosmoderm Untuk Hilangkan Jerawat Dan Parut Di Muka Cosmoderm Tea Tree Oil Dan Vitamin E

papar berkaitan - pada 15/7/2021 - jumlah : 600 hits
2 PRODUK COSMODERM UNTUK HILANGKAN JERAWAT DAN PARUT DI MUKA COSMODERM TEA TREE OIL DAN VITAMIN E Masalah jerawat dan parut antara masalah besar di kulit wajah seseorang tidak kiralah lelaki mahupun seorang perempuan Jerawat sering kali di ...
Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil Bantu Kurangkan Parut Serta Bantu Mengurangkan Jerawat Dalam 3 Hari

Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil Bantu Kurangkan Parut Serta Bantu Mengurangkan Jerawat Dalam 3 Hari

papar berkaitan - pada 16/7/2021 - jumlah : 230 hits
Assalamualaikum Alhamdulillah syukur kerana masih diberi kesihatan yang baik Baik dari segi kesihatan dalaman mahupun luaran Selain mengamalkan amalan pemakanan yang berkhasiat jaga emosi dan sentiasa dekatkan diri dengan Maha pencipta Moho...
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E Dan Tea Tree Oil

papar berkaitan - pada 17/7/2021 - jumlah : 342 hits
Kulit Lebih Sihat Dan Bebas Jerawat Dengan Cosmoderm Vitamin E dan Tea Tree Oil Walaupun hanya duduk di rumah kulit muka pun kena jaga juga Siapa kata duduk rumah tak perlu pakai skincare Adakah bila kita duduk di dalam rumah kulit tidak te...
You Turn Beauty Cosmoderm Vitamin E Cosmoderm Tea Tree Oil

You Turn Beauty Cosmoderm Vitamin E Cosmoderm Tea Tree Oil

papar berkaitan - pada 23/7/2021 - jumlah : 302 hits
You Turn Beauty Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Assalamualaikum dan hello semua Sis Gee suka sangat dengan tag line You Turn Beauty dari Cosmoderm ni terus jadikan tajuk entry terbaru Hehe Bagi korang apa maksud You Turn Beauty Bagi Sis Ge...
Siri Penjagaan Wajah Terbaru Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Mampu Atasi Kulit Berminyak Dan Berjerawat

Siri Penjagaan Wajah Terbaru Cosmoderm Vitamin E Tea Tree Oil Mampu Atasi Kulit Berminyak Dan Berjerawat

papar berkaitan - pada 15/7/2021 - jumlah : 341 hits
Cosmoderm telah memperkenalkan siri penjagaan wajah baru Bila dah duduk rumah disebabkan PKP ni mesti ada yang malas nak jaga kulit wajah kan Maklumlah dah duduk rumah tak kemana mana pulak tu so tak ada lah make up bila dah tak makeup The ...
Cosmoderm Tea Tree Vs Vitamin E Mana Satu Pilihan Hampa

Cosmoderm Tea Tree Vs Vitamin E Mana Satu Pilihan Hampa

papar berkaitan - pada 24/7/2021 - jumlah : 304 hits
Assalamualaikum Holla Masih mood raya ke tu Selamat Hari Raya Aidiladha dari MZ untuk hampa semua MZ ada benda ni nak share dengan hampa lama MZ pendam and really excited nak cerita kat hampa hampa tau dak Cosmoderm ada launch product baru ...
14 Manfaat Atomy Vitamin C Tingkatkan Imun Tubuh Anda Di Masa Pandemi

14 Manfaat Atomy Vitamin C Tingkatkan Imun Tubuh Anda Di Masa Pandemi

papar berkaitan - pada 26/7/2021 - jumlah : 594 hits
Atomy Vitamin C Menjaga asupan vitamin C bagi tubuh sebenarnya sudah harus dilakukan oleh Anda yang memiliki tingkat mobilitas tinggi dan sering berada di luar ruangan Jika pada saat kondisi normal saja salah satu kebutuhan tubuh ini harus ...
Ridwan Kamil Harap Bantuan Obat Dan Vitamin Jangkau 80 Ribu Warga Jabar Sedang Isoman

Ridwan Kamil Harap Bantuan Obat Dan Vitamin Jangkau 80 Ribu Warga Jabar Sedang Isoman

papar berkaitan - pada 20/7/2021 - jumlah : 221 hits
Gubernur Jabar Ridwan Kamil berharap bantuan paket obat dan vitamin gratis dari pemerintah pusat bisa lebih banyak menjangkau pasien Covid 19 yang sedang melakukan isolasi mandiri di Jabar Saat ini dari 119 000 kasus aktif di Jabar sekitar ...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau

Alya Iman Nabil Aqil Bergandingan Dalam Siri Terbaru Adaptasi Novel Anggun Mikayla Di Viu