Wanita Ini Kongsi Rahsia Guna Koolit Untuk Masalah Kulitnya



Bagi yang sudah sedia tahu mereka sangat tahulah bagaimana aku harungi setiap hari dengan penjagaan kulit saban hari tanpa tertinggal hatta sehari pun. Pelembab bukan sebesar 50 sen aku perlukan, mungkin sebesar RM1 besarnya pelembab aku perlukan untuk menyapu ke beberapa bahagian yang sudah mulai mengelupas. 
Aku pengidap ekzema baru beberapa tahun lepas. Turun naik kisah kulit ni menjadi makanan seharian aku hadapi setiap saat. 
Ada kala baiknya seperti tidak ada apa-apa yang berlaku. Tapi bila ia tiba-tiba nak melarat, aku terpaksa buat-buat melupakan ia dan hadapi ujian hidup saban hari dengan tenang. Walhal jauh dalam benak hati seorang wanita, ya aku ada masalah. Aku kena rawat dan melindungi kulit aku dengan segera. 
Mungkin nak ke isu menyembuhkan ia agak munasabah, tetapi untuk memberi perlindungan dan kelegaan buat aku menjalani rutin harian yang tidak menentu pasti memberi kesan positif. Tika bercuti ke Port Dickson dan Melaka, Koolit di bawa bersama. 
Aku diperkenalkan dengan KOOLIT.Sepintas lalu aku melihat produk ini di media massa, oh produk kulit rupanya. Tidak menghiraukan sangat sebab masih patuh kepada perskripsi ubatan.
Hari demi hari, bulan demi bulan waktu PKP adalah tempoh ujian tekanan yang aku hadapi teramat sangat. Masa tu kulit mulai break out di jari dan kaki agak keterlaluan. 
Nak keluar pun terbatas, apatah lagi nak hadap ke klinik mahupun hospital waktu ujian Covid19 sedang hebat berlangsung. Apa yang ada hanyalah belian online, aku teringat aku pernah terbaca suatu kisah perkongsian rakan-rakan blogger lain yang turut menggunakan produk Koolit. 
Disebabkan kepayahan itu, aku cuba order online dari instagram Koolit.Pos laju di terima beberapa hari kemudian...
Kemas kotak parcel Koolit di terima. Aku perhati satu persatu.Ada 3 produk utama Koolit iaitu:Koolit Body Wash - tanpa buih, boleh bilas dengan tisu basah, wangian disahkan selamat dari perbadanan antarabangsa IFRA.Koolit Calming Cream - melembabkan kulit kering sehingga sensitif, diperkaya minyak zaitun, mempunyai vitamin E dan tanpa wangian.Koolit Soothing Lotion - boleh dipakai di muka dan badan, tidak melekit, boleh dijadikan sebagai deodorant & vitamin E semulajadi.         Ibu dan anak sama-sama amal Koolit. 
Kelebihan produk Koolit Kalau anda nak tahu ia mengandungi bahan utama iaitu:Licorice Root Extract yang boleh mencerahkan kulit terutamanya di kawasan kulit tersembunyi.Membantu melindungi kulit sensitif, kekeringan, ruam, elergik  dengan wnagian atau mempunyai masalah bau badan. Mempunyai ekstrak akar manis iaitu sejenis bahan anti radang serta ada 40 kali antioksidan.Pensijilan GMPBoleh digunakan pada wajah sehingga ke hujung kaki.Dalam bilik air selepas mandi wajib picit sikit lotion sapu ke lengan dan kaki. 
Pengalaman sendiri Dekat sebulan lebih juju dan keluarga sendiri amal, pagi dan malam dua kali sehari guna nampak kulit kurang menimbulkan masalah iritasi berlarutan. 
Tambahan pula juju sekeluarga memang suka aktiviti outdoor, jadi bila selalu terdedah kepada cahaya matahari terik,Koolit boleh melindungi kulit dari terus rasa terbakar. 
Sebab kulit orang ekzema kan selalu sapu ubat steroid, kulit sudah menipis jadi nak elak dari terus menerus guna steroid juju gantikan dengan Koolit. 
Rasa kulit sejuk dan bila nak tidur malam tak terasa nak menggaru sangat sebab kulit tak mengering dah macam dulu-dulu. Abg Qi pun pandai picit sendiri
Abg Qi, dia tiada masalah kulit. Tapi dia memang suka pakai lotion sebab katanya lotion Koolit buat kulit dia rasa sejuk dan selesa. Itu sebab selepas mandi mesti minta nak sapu sendiri hehe. 
Bila nak keluar main playground selain terbiasa guna sanitizer, sebelum itu wajib sapu lotion Koolit dulu.  
Video 
Juju semakin menyukai produk Koolit, kalau korang rajin pi buka website Watson teliti bahagian testimonial pelanggan terdahulu guna komen. Dari situ lah juju rasa yakin nak order hehe. Info lanjut boleh klik link di bawah juju dah sediakan. Jom tambah beli lagi !
Facebook : Koolit MY
Instagram : @koolitmy
Shopee : naturaloptions.os
Lazada : mynaturaloptions
Watsons : https://www.watsons.com.my

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2020/07/wanita-ini-kongsi-rahsia-guna-koolit.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+WithJulia+%28With+Julia...%29

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lebih 8k Shares Wanita Ini Kongsi Resepi Donat Paling Gebu Mudah Guna 4 Bahan Je

Lebih 8k Shares Wanita Ini Kongsi Resepi Donat Paling Gebu Mudah Guna 4 Bahan Je

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 614 hits
Donat sememangnya snek kegemaran ramai kerana teksturnya yang gebu dan lembut Image via Tetapi untuk menghasilkan donat yang gebu gebas anda biasanya memerlukan jangka masa yang lama kerana adunan donat perlu direhatkan Memang agak susah le...
Modal Tak Sampai Rm100 Wanita Kongsi Step By Step Cara Deko Dinding Guna Daun Plastik Bingkai Gambar

Modal Tak Sampai Rm100 Wanita Kongsi Step By Step Cara Deko Dinding Guna Daun Plastik Bingkai Gambar

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 395 hits
Menghias dinding menggunakan bingkai gambar atau kertas dinding bercorak itu mungkin agak biasa dan klise Apatah lagi bahan bahan tersebut menggunakan kos yang agak tinggi melebihi RM100 misalnya Tapi bagi wanita bernama Raden Eyranie ini d...
Wanita Ini Kongsi Resepi Burnt Cheesecake Sedap Guna 5 Bahan Je Patutlah Dapat 5k Shares

Wanita Ini Kongsi Resepi Burnt Cheesecake Sedap Guna 5 Bahan Je Patutlah Dapat 5k Shares

papar berkaitan - pada 28/6/2020 - jumlah : 562 hits
Antara dessert yang trending baru baru ini ialah Basque Burnt Cheesecake ataupun kek keju hangus Image via Jika pergi ke kafe harga untuk sepotong Burnt Cheesecake pasti mahal Tetapi untuk pengetahuan anda resepi ini sangat mudah untuk dise...
Wanita Kongsi Kisah Sedih Suami Maut Kemalangan Sewaktu Pulang Bawa Motor Idaman

Wanita Kongsi Kisah Sedih Suami Maut Kemalangan Sewaktu Pulang Bawa Motor Idaman

papar berkaitan - pada 14/7/2020 - jumlah : 636 hits
Perasan terkejut dan sedih yang dialami seseorang selepas kehilangan orang tersayang adalah terlalu berat apatah lagi kehilangan tersebut berlaku betul betul di hadapan mata Namun semuanya pasti mempunyai asbab dan hikmah yang tersendiri ya...
Anwar Guna Hasil Cukai Atasi Masalah Rakyat Hilang Kerja

Anwar Guna Hasil Cukai Atasi Masalah Rakyat Hilang Kerja

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 443 hits
SHAH ALAM 4 JULAI Kerajaan perlu menggunakan hasil cukai bagi mengelak hampir 1 5 juta rakyat hilang pekerjaan akibat Covid 19 kata Datuk Seri Anwar Ibrahim Presiden KEADILAN berkata pendekatan itu penting supaya isu pengangguran diatasi se...
Murah Dan Cantik Lelaki Ini Kongsi Cara Buat Rak Dan Meja Tv Guna Paip Pvc

Murah Dan Cantik Lelaki Ini Kongsi Cara Buat Rak Dan Meja Tv Guna Paip Pvc

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 1046 hits
Rumahku syurgaku antara pepatah yang sering digunakan Rumah antara tempat paling tenang dan selesa untuk beristirehat Ramai diantara kita berusaha memiliki rumah yang selesa didiami dan menghiasnya dengan sebaik mungkin Harga perabot yang m...
Wanita Kongsi Cara Hilangkan Milia Biji Biji Kecil Seakan Jerawat Timbul Di Wajah

Wanita Kongsi Cara Hilangkan Milia Biji Biji Kecil Seakan Jerawat Timbul Di Wajah

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 384 hits
Kecantikan kulit wajah sememangnya sentiasa menjadi keutamaan bukan sahaja bagi wanita malahan lelaki juga Tidak dapat dinafikan bahawa ada sesetengah orang dianugerahkan dengan kulit muka yang sangat flawless tanpa memerlukan usaha yang le...
Boleh Jimat Ruang Wanita Kongsi Step Buat Foldable Table Dengan Modal Yang Rendah

Boleh Jimat Ruang Wanita Kongsi Step Buat Foldable Table Dengan Modal Yang Rendah

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 346 hits
Untuk mendapatkan ruang ruang yang cantik dengan pelbagai gaya di dalam rumah anda tidak semestinya perlu membeli barangan atau perabot yang mahal Hal ini kerana dengan idea yang kreatif dan barang yang murah juga mampu membuahkan hasil yan...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

What You Should Know About New Construction Plumbing



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Masak Lemak Ikan Bawal Cermin Dengan Belimbing Buluh

Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau