Wajah Terkini Gadis Kordial F N Yang Makin Jelita Cantik Dan Sweet Tidak Jauh Beza Pun


Alangkah enak meneguk air kordial pelbagai perisa daripada satu produk yang cukup popular di kalangan kita sebagai pengguna. Lebih-lebih lagi pada cuaca panas dan paling sinonim terutama pada majlis kenduri kahwin. Tetapi bagi pengguna tegar kordial ini perasan tak wajah budak kecil yang tersenyum riang menghiasi muka depan botol berkenaan.
Sekali pandang seperti pelakon Liyana Jasmay dan admin juga pada mulanya menyangka pelakon itu yang menghiasi poster pada botol berkenaan. Cara senyumannya memang tak ubah seperti Liyana Jasmay. Malah ramai juga netizen yang beranggapan memang wajah Liyana yang menghiasi botol berkenaan.
Tetapi sebenarnya tanggapan itu salah kerana gambar budak kecil itu bukanlah Liyana sebaliknya milik orang lain. Baru-baru ini telah berjaya mendedahkan pemilik sebenar wajah kanak-kanak itu yang sudah berubah menjadi seorang hijabi yang sangat cantik.
Kalau kita lihat wajah ceria budak kecil pada botol berkenaan memang kita akan percaya bahawa wajah sebenarnya kini juga banyak berubah. Namun kecantikan tetap terserlah dengan senyuman manis yang dilemparkan.
Wanita yang dikenali sebagai Madihahini telah merungkai misteri yang sering berlegar dalam minda setiap kali kita melihat botol berkenaan. Gadis ini juga telah memuat satu posting ke dalam lamam instagram dan twitter miliknya.

@aimanmaz Baru hari nie aku tahu yang kau rupanya si budak manis f&n tu
@_imandina Mati2 aku igt liyana jasmay yg jd model gmbr F&N tu @mnwrrhhmzn
@papa_qqs Tu la pasal dah berbelas tahun ingt LJ….tp @dihahmfrds ni mmg humble jer jwb kan…@aidahshm@cttmabuhassan @hashimalif , keep it up dik!
Madihah yang kini berusia 19 tahun menuntut di Universiti Teknologi Malaysia, Jalan Ampang. Melihat foto di laman instagram miliknya @dihahmfrds, gadis ini semakin matang, bijak dan kelihatan cukup enjoy menjalani rutin harian sebagai seorang pelajar universiti.
Walaupun poster itu sudah lama, tetapi syarikat berkenaan tetap mengekalkan wajah sebenar kanak-kanak kecil untuk tujuan promosi dan pemasaran. Pengguna juga sebenarnya lebih senang melihat senyuman ‘kanak’kanak’ ini setiap kali mahu membancuh kordial berkenaan.
Lihat OOTD Madihah yang semakin cantik dan bergaya, sesuai dengan statusnya sebagai seorang pelajar dan dilabel HIJABI GEN-Y.
1. SENYUMAN SEMANIS ORANGNYA

2. BEZA SANGAT

3. SO SWEET
4. GAYA SIMPLE

5. PRETTY
6. GAMBAR SEKOLAH

Ini Foto Sebenar Gadis & Lihat Responnya Di Twitter Bila Jadi Viral
fn
Semalam di laman sosial media viral pula tentang seorang wajah budak perempuan yang terpapar di air minuman F&N. Sebelum ni ramai yang ingatkan budak tu adalah Liyana Jasmay, sehingga lah apabila seorang individu ni muat naik gambar di Instagram dan tag nama budak perempuan tu.
Fuhh, abam pun mati-mati ingatkan budak tu Liyana Jasmay. Iya lah, tengok gaya dan mimik muka bila senyum saling tak tumpah macam Liyana Jasmay. Tak silap kami, botol minuman F&N yang terpampar wajah budak tu masih lagi ada dijual di kedai barangan runcit. Famous la budak ni nanti.. Huhu
Jadi viral bila..

Dulu kan. Abg mati2 ingt ni liyanajasmay . Bertahun abg minum air ni. Dan bertahun abg puji liyanajasmay.
Puji sebab senang bancuh, puji sebab sedap . Puji sebab kecik2 dah jd model. Abg dah tumbuh bulu baru nk jd model. Tu pun suam2 kuku je. Cilakak.. Dah masuk belasan tahun abg minum air F&N ni. Dan hari ni abg baru taw . Yg gmbr ni budak tecik ni bukan milik liyanajasmay walaupun gigi dan gusi dia jelas kelihatan seperti liyanajasmay.
For those yg x taw ni gmbr sape.
Ni ha org nye @dihahmrfds dah besar pjg dah budak nye.
Padia? Cmna abg taw. Hello, korang igt korang je pndai stalk. Abg lgi la dik oiiiiiiii
Yg bagus nye budak watlekwatpis je org tu ckp liyanajasmay kat comment ig dia. Dia siap ya kan aje. Bagus. Down to the earth.
Keep it up dik.
Maaf la dik @dihahmrfds @dihahmrfds abg ingt tu liyanajasmay. Btw sedap air tu , Hahahahahahhahahahahahaha.
Sama tak?
sam

Sekarang korang tengok sendiri.. Cun kan?




Kalau korang nak tahu, nama budak kecik yang korang nampak di botol F&N tu adalah Madihah dan umurnya 18 tahun. Pernah bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Bukit Indah, Ampang. Gadis ni ramai dikenali apabila seseorang individu tak dikenali memuat naik gambar botol F&N berkenaan dan tag kan nama Madihah di Instagram.


Fuhh, kemain lagi. Menerusi laman Twitter milik Madihah, sekarang ni ramai yang menegur bila Madihah berada di luar. Biasa lah, dah famous kan. Mesti ada je orang nak tegur. Huhu

Sumber: Instagram & Twitter @dihahmrfds
The post Wajah Terkini Gadis Kordial F&N Yang Makin Jelita, Cantik Dan Sweet. Tidak Jauh Beza Pun appeared first on MFADHLY.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mfadhly.net/2018/12/16/wajah-terkini-gadis-kordial-fn-yang-makin-jelita-cantik-dan-sweet-tidak-jauh-beza-pun/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Lihat Wajah Terkini Gadis Ini Kes Toreh Muka Gadis Cantik Nur Shafiqa Atau Eqa Helena

Lihat Wajah Terkini Gadis Ini Kes Toreh Muka Gadis Cantik Nur Shafiqa Atau Eqa Helena

papar berkaitan - pada 17/12/2018 - jumlah : 1723 hits
Nur Shafiqa atau Eqa Helena gadis cantik parah ditoreh muka yang dilakukan oleh perompak yang menyerbu masuk ke rumah marah akibat gagal merogol mangsa di Pasir Puteh Kelantan Gambar Cari Forum Nur Shafiqa atau Eqa Helena kes toreh muka ole...
Wajah Terkini Wan Maryam Anak Sulung Fizo Omar Dan Mawar Memang Keturunan Cantik Cantik

Wajah Terkini Wan Maryam Anak Sulung Fizo Omar Dan Mawar Memang Keturunan Cantik Cantik

papar berkaitan - pada 15/12/2018 - jumlah : 836 hits
Comel macam anak patung Netizen cair tengok anak Fizo dan Mawa Memang macam anak patung Foto Wan Maryam tular di media sosial Instagram MEMANG macam anak patung Beberapa keping foto anak perempuan milik pasangan Fizo Omar dan Mawar Karim Wa...
7gambar Seksi Menggoda Macam Ibunya Anak Gadis Kajol Ajay Yang Semakin Jelita

7gambar Seksi Menggoda Macam Ibunya Anak Gadis Kajol Ajay Yang Semakin Jelita

papar berkaitan - pada 14/12/2018 - jumlah : 1880 hits
Bercakap tentang industri filem Bollywood memang tak boleh lepas dari nama pasangan fenomena Shahrukh Khan dan Kajol Pasangan ini sudah seperti ikon dari filem Bollywood Ramai peminat yang kemudiannya berharap mereka dijodohkan dan besatu u...
Mimie Rindu Sangat Ayah Doakan Mimie Berjaya Luahan Sayu Gadis Cantik Ini Betul Betul Menyentuh Hati Kecil Netizen

Mimie Rindu Sangat Ayah Doakan Mimie Berjaya Luahan Sayu Gadis Cantik Ini Betul Betul Menyentuh Hati Kecil Netizen

papar berkaitan - pada 7/12/2018 - jumlah : 1063 hits
Walaupun sudah 4 tahun ayah pergi tapi setiap hari anak ini merindui ayahnya Sementelah sekarang ini dia sedang menduduki peperiksaan SPM Sokongan dan kata kata motivasi dari si ayah amat didambakan oleh semua anak sebagai penguat semangat ...
Gadis Ini Dikatakan Paling Cantik Di Dunia Namun Lelaki Jangan Tengok Foto Terakhir Sebab Akan Kecewa

Gadis Ini Dikatakan Paling Cantik Di Dunia Namun Lelaki Jangan Tengok Foto Terakhir Sebab Akan Kecewa

papar berkaitan - pada 16/12/2018 - jumlah : 569 hits
Tidak dapat dinafikan media sosial adalah tempat untuk kita bertemu dengan orang ramai Bermula dari yang kita tahu tidak tahu walaupun sehingga itu bukan pemikiran untuk kita tahu Sebagai contoh seperti ini yang sebelum ini biasa dengan Mpo...
Bawang Merah Bawang Putih Sudah 14 Tahun Berlalu Ini Wajah Terkini Revalina S Temat Yang Anggun Berhijab

Bawang Merah Bawang Putih Sudah 14 Tahun Berlalu Ini Wajah Terkini Revalina S Temat Yang Anggun Berhijab

papar berkaitan - pada 12/12/2018 - jumlah : 1257 hits
Bagi penggemar sinetron atau drama bersiri Indonesia Bawang Merah Bawang Putih yang pernah disiarkan pada tahun 2004 pastinya nama Revalina S Temat yang membawakan watak Alya tidak asing lagi buat anda Setelah 14 tahun berlalu penampilan Re...
10 Gambar Anak Gadis Noniswara Erysha Emyra Yang Cantik Menawan Menggoda

10 Gambar Anak Gadis Noniswara Erysha Emyra Yang Cantik Menawan Menggoda

papar berkaitan - pada 14/12/2018 - jumlah : 2318 hits
Nama Noniswara bukanlah asing dalam dunia lakonan Mesra disapa dengan panggilan Nonis dia juga sehingga kini masih aktif berlakon Selain drama Cinta Bukan Kristal Noniswara turut membintangi drama Cintaku Di Bumi Izmir Menerusi perkahwinan ...
Sama Tapi Tidak Serupa Gadis Cantik Seiras Wani Hasrita Ditemui

Sama Tapi Tidak Serupa Gadis Cantik Seiras Wani Hasrita Ditemui

papar berkaitan - pada 8/12/2018 - jumlah : 1973 hits
Seorang gadis cantik menjadi tular di laman sosial gara gara mempunyai wajah seiras penyanyi popular Gadis yang dikenali sebagai Syaza Amira Azahar atau Mia pelajar semester akhir jurusan Corporate Communication di Kolej Universiti Poly Tec...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran