Vivo Perkenalkan Inovasi 5g Vivo Ar Glass Dan Beberapa Peranti Pintar Yang Lain Di Mobile World Congress Shanghai 2019


Komitmen Vivo bukan sahaja untuk sentiasa mengikuti peredaran dunia mudah alih, malah sentiasa di hadapan dalam memperkasakan pengalaman mudah alih generasi akan datang.
Ini dibuktikan di Kongres Dunia Mudah Alih (MWC) Shanghai 2019 baru-baru ini apabila ia mempamerkan beberapa peranti pintar dan aplikasi yang didayakan dengan rangkaian 5G, serta penemuan teknologi baru.
Sebelum berlangsungnya MWC Shanghai 2019, Vivo telah pun mengumumkan strateginya untuk mempercepatkan inovasinya untuk merentasi peranti pintar dan aplikasinya khas untuk era 5G. 
Berteraskan telefon pintar yang berkemampuan 5G, syarikat ini memperkenalkan strateginya untuk memperluaskan tawaran peranti 5Gnya. Ini termasuklah kacamata AR, jam pintar, headphone pintar dan banyak lagi.  
Untuk menyajikan pengguna dengan pengalaman yang lebih holistik dan lebih kaya di semua peranti 5G Vivo, pendekatan berbilang peranti, multi-aplikasi, dan multi-senario dalam pembangunannya akan diadaptasikan.
Ini adalah untuk menyokong keperluan pengguna untuk berhubung dengan dunia digital dan fizikal. Melalui pengenalan strategi dan inovasi baru ini, Vivo berharap ia dapat memberi kesan sebenar yang besar dalam meningkatkan kualiti hidup rakyat dan masyarakat secara keseluruhan. 
Berikutan pelancaran telefon pintar pra-komersial Vivo NEX 5G sebelum ini, Vivo telah mencapai satu lagi pencapaian di dalam pembangunan telefon pintar 5Gnya. Di MWC Shanghai 2019, Vivo mempamerkan telefon pintar 5G komersial yang pertama, yang akan mula dijual secara rasmi mulai Q3 2019. 
Dengan rangkaian 5G dan telefon pintar 5G, syarikat itu juga mempamerkan pelbagai aplikasi 5G termasuk 5G Cloud Game, 5G Screen Mirroring dan 5G EasyShare bersama beberapa lagi peranti pintar yang lain. 
Sebagai contoh, 5G Cloud Game yang dipertontonkan di MWC Shanghai 2019, tidak beroperasi di telefon pintar itu sendiri, tetapi di cloud melalui rangkaian 5G berkelajuan ultra tinggi dan latensi ultra rendah 5G.  
Melalui perkhidmatan cloud rendering, video dan audio disiarkan secara real-time ke peranti. Dengan memindahkan pemprosesan dari peranti kepada cloud, pengguna kini boleh menikmati kualiti gambar definisi tinggi dan pengalaman permainan video berlatensi rendah.
Perkara yang sama juga diaplikasikan kepada 5G Screen Mirroring and 5G EasyShare. Pengguna tidak perlu lagi untuk memuat turun applikasi tambahan dengan perkhidmatan berkemampuan 5G ini.
Vivo AR Glass: Cara Baru Interaksi AR dalam Era 5G Di MWC Shanghai 2019 itu juga, Vivo turut melancarkan Vivo AR Glass pertamanya. Peranti ini menyokong paparan dwi-skrin dan Teknologi 6DoF.
Selepas dihubungkan dengan telefon pintar 5G, pengguna boleh menikmati pelbagai aplikasi seperti pejabat mudah alih (mobile office), permainan AR, video definisi tinggi 3D, pengenalan wajah dan pengenalan objek di Vivo AR Glass. Setelah Vivo AR Glass mengenalpasti konten, telefon pintar 5G kemudian akan bertindak sebagai kawalan yang membolehkan pengguna untuk beralih dan memilih aplikasi.
Sebagai contoh, apabila bermain permainan video, telefon pintar menjadi konsol utama. Manakala pada tetapan pejabat mudah alih, telefon pintar akan menjadi keyboard.
Lima jenis aplikasi yang kini disokong oleh Vivo AR Glass adalah: permainan video mudah alih, pejabat mudah alih, teater 5G, pengiktirafan wajah dan pengiktirafan objek. 
Video berikut adalah tentang rangkaian 5G Vivo dan Augmented Reality Technologies:
Untuk maklumat lanjut, sila layari Vivo Malaysia Facebook.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://ohsempoi.com/vivo-perkenalkan-inovasi-5g-vivo-ar-glass-dan-beberapa-peranti-pintar-yang-lain-di-mobile-world-congress-shanghai-2019/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jom Explore Inovasi Terkini Dari Taiwan Di Taiwan Excellence Archidex 2019

Jom Explore Inovasi Terkini Dari Taiwan Di Taiwan Excellence Archidex 2019

papar berkaitan - pada 7/7/2019 - jumlah : 390 hits
Rasa macam dah lama tak jejakkan kaki ke mana mana exhibition Kalau dulu suka melayan hobi ayah jalan jalan hujung minggu ke PWTC dan KL Convention Centre untuk tengok exhibition yang menarik Ya ayah iols memang begitu ya Tidak dibawak kito...
Pandang Pertama Vivo Ar Glass Kaca Mata Realiti Terimbuh Dengan Teknologi 5g

Pandang Pertama Vivo Ar Glass Kaca Mata Realiti Terimbuh Dengan Teknologi 5g

papar berkaitan - pada 27/6/2019 - jumlah : 203 hits
Kaca mata realiti terimbuh bukanlah sesuatu yang baru Facebook sudah merancang untuk menghasilkannya dan kemudian Apple turut dilaporkan akan hadir dengan sepasang kaca mata realiti terimbuh pada tahun hadapan Tetapi produk sebenar masih ti...
Ulasan Huawei P30 Pro Peranti Untuk Fotografi Terbaik 2019

Ulasan Huawei P30 Pro Peranti Untuk Fotografi Terbaik 2019

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 257 hits
Tahun lalu buat pertama kali dalam sejarah Amanz peranti Huawei dinobatkan sebagai yang terbaik sepanjang 2018 Huawei Mate 20 Pro menerima anugerah ini kerana sistem tri kameranya yang membawakan inovasi yang tidak ditemui pada peranti lain...
Realme 3 Pro Peranti Mampu Milik 2019 Terbaik

Realme 3 Pro Peranti Mampu Milik 2019 Terbaik

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 334 hits
Assalamualaikum dan salam sejahteraUntuk kali ini aku nak kongsi dengan anda semua salah satu peranti pintar yang menarik perhatian aku Peranti yang diperkatakan adalah Realme 3 Pro Yang menjadi perhatian aku sudah pastinya ciri cirinya dan...
Cara Dapat Telefon Pintar Vivo Y17 Percuma

Cara Dapat Telefon Pintar Vivo Y17 Percuma

papar berkaitan - pada 28/6/2019 - jumlah : 261 hits
Anda mencari telefon pintar yang mempunyai spesifikasi yang sesuai buat permua Vivo Y17 adalah antara telefon pintar yang sesuai dan mempunyai tawaran PERCUMA jika anda melanggan plan Celcom Platinum dan Platinum Plus Pada
Gugatan Pilpres 2019 Ditolak Mk Prabowo Sandi Tidak Akan Tempuh Jalur Hukum Lain

Gugatan Pilpres 2019 Ditolak Mk Prabowo Sandi Tidak Akan Tempuh Jalur Hukum Lain

papar berkaitan - pada 29/6/2019 - jumlah : 224 hits
Politikus Partai Gerindra dan juga Anggota Badan Pemenangan Nasional pasangan Prabowo Subianto Sandiaga Uno Hendarsam Marantoko menjelaskan pihak Prabowo Subianto tidak akan menempuh jalur hukum lain usai putusan Mahkamah Konstitusi menolak...
Tarian Nambuyunan Pelajar Malaysia Juara World Cup Dance 2019

Tarian Nambuyunan Pelajar Malaysia Juara World Cup Dance 2019

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 256 hits
Murid Sekolah Kebangsaan Stella Maris Kota Kinabalu mengharumkan nama negara apabila meraih pingat emas menerusi kategori Children Duet Trio National Folklore dalam acara World Cup Dance 2019 di Altice Forum Braga Portugal pada 28 Jun 2019 ...
Mcdonald S Malaysia Memperkenalkan Cita Rasa Ala Portugal Burger Ayam Portugal Sempena Kempen Discover The World 2019

Mcdonald S Malaysia Memperkenalkan Cita Rasa Ala Portugal Burger Ayam Portugal Sempena Kempen Discover The World 2019

papar berkaitan - pada 6/7/2019 - jumlah : 731 hits
Ada berita gembira buat pelanggan setia McDonald s kini McDonald s Malaysia melancarkan burger baharu iaitu Burger Ayam Portugas yang sememangnya sedap dan lazat bersama Sos Piri Piri yang unik rasanya yang pastinya uoll tak akan menyesal n...
Makaf Pecat 5 Ahli Gabungan Ambil Beberapa Tindakan Lain

Makaf Pecat 5 Ahli Gabungan Ambil Beberapa Tindakan Lain

papar berkaitan - pada 23/6/2019 - jumlah : 236 hits
JOHORTIMES MY hubungi kami dengan KLIK LOGO WHATSAPP DI PENJURU KANAN SEMASA MELAYARI DI JOHORTIMES MY DI TELEFON BIMBIT ANDA TERIMA KASIH Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Faceboo...
Special Zones Can Help Johor Surpass Other States Economically Says Pm

Melaka Signs Tourism Advertising Deal With Chinese Media Company

Ringgit Closes Higher As Us Dollar Index Declines

Anak Batuk Lama Sangat Jangan Biarkan Kesan Pada Anak Ni Mak Ayah Kena Tahu

Ultimate Guide To Ghibli Park

Tanding Pakaian Janda Kerja Gila 1 Mei Tuntut Naik Gaji

Boycott Gone Sour Malays Returning To Mcdonald S Insulted And Called Dogs Pigs By Fellow Malays

Tips For Achieving Your Saving Goals



Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia

10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online


Puding Jagung Yang Sedap

Play88 Online Slots The Evolution Of Graphics And Sound Effects

Iltizam Anak Selangor Aka Anas Yawas Pengganti Tawas

Perkhidmatan Senarai Kiosk Kwsp

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls