Usia Kandungan Cecah 5 Bulan Fazeera Rancang Buat Modul Motivasi Sambung Master Lepas Bersalin


Diam tak diam, dah lima bulan usia kandungan Fazeera Nazri Azrai yang juga isteri kepada selebriti popular Fizo Omar ini. Mula menyesuaikan diri dengan tempias dunia glamor selepas bergelar isteri Fizo, penampilan dan kehidupan Fazeera atau mesra disapa Faz tidak terlepas menjadi perhatian peminat.
Apatah lagi sejak berita kehamilannya diketahui umum, ramai yang mahu mengetahui perkembangan bekas pramugari ini.
Dalam temu bual Nona On Air bersama Faz baru-baru ini, wanita kelahiran Kuching, Sarawak tersebut secara eksklusif berkongsi sisi peribadi.

“Alhamdulillah kami regularly buat check-up baby. Sekarang dah coming to 5 months. Due date inshaAllah early Julai, 10 Julai. Perancangan lepas bersalin nanti of course jaga baby dan lepas habis degree, I planning to persue my Master dalam bidang psikologi.
Faz juga plan untuk buat modul sendiri macam buat satu course untuk motivate people. Course ini lebih emotional intelligence tapi Faz lebih kepada English sebab pada Faz kita dah faham Bahasa Melayu.

Why not kita cuba something new dengan spread the awareness Bahasa Inggeris juga boleh diguna pakai dan amalkan bahasa yang kita kurang fasih. Macam Faz pun masih ada grammar error, pronouncation tak betul.
Tapi sampai bila kita tak nak belajar. Jadi, jangan malu mula dari zero,” jelas Faz yang mengaku turut saling berkongsi idea dengan suami tercinta.

Mengulas lanjut detik perkenalan dengan pelakon ‘Rindu Awak Separuh Ny4wa’ berkenaan, Faz sambil tertawa membuka cerita.
“Tak plan pun nak go futher, nak kenal-kenal je. Masa tu kami kenal melalui kawan, kami exchange phone number and then kita selalu jumpa, keluar jumpa family and suddenly keluarga merestui hubungan and I pun selesa dengan family dia. Jumpa Maryam pun dia sangat ok dengan saya. Jadi, we decided to get married.”

Tambah Faz lagi, “First time jumpa mak dia, Fizo ajak Faz pergi rumah. Masa tu mak dia tak tahu lagi, kira Fizo buat surprise la. Tiba-tiba mak dia tengok Faz dan sangat terkejut sebab tak plan. Mula-mula agak awkward sebab tak plan.
Day by day, mama dia ajak Faz datang rumah, masak untuk Faz and everytime Faz nak balik rumah tu dia mesti tapau something for me. Kami ada hubungan mother and daughter yang baik. I can feel that.”
Ditanya kenapa Fizo Omar jadi pilihan? “Apa yang saya nampak tu fizo is very lovely actually. Dia sangat lovely especially everyone around him, dia sangat baik dan dia suka sangat tolong orang. Itu yang saya nampak. Dan dia punya family bonding tak macam lelaki lain.
Lelaki lain sometimes malu nak bawa mak ke mana-mana. Tapi dia tak kisah. Everywhere dia pergi ada his mom jadi benda tu buat faz macam he’s the one.”
Sebelum mengakhiri perbualan, Faz yang berkahwin pada usia muda turut diminta menitipkan pesanan buat wanita di luar sana yang bakal atau sedang merancang untuk mendirikan rumah tangga kelak.
“Faz rasa Faz tak layak sebab baru berapa bulan kahwin. Perasaan takut kahwin tu normal, sebab tak ready kan. Ilmu-ilmu rumah tangga tu tak ada lagi. Tapi bila Faz fikir balik, sampai bila kan takut nak kahwin. Takkan nak after 30 tahun baru kita nak fikir kahwin lepas kita dah ada experience.
Daripada situlah, dari usia muda ini kita develop ilmu perkahwinan tu. Kalau masak tak pandai tak apa. Masa dah kahwin, autom4tik minat tu akan ada nak masak.
Dari situlah kita belajar mengenai pasangan kita. Kalau masa bercinta tu lain, after getting married, stage dia lain pula. Dan waktu itulah kita betul-betul kenal partner kita. Jadi kahwinlah sekarang, siapa-siapa yang nak kahwin tu,” pesan Faz.
Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network
Sumber: Nona


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2022/03/usia-kandungan-cecah-5-bulan-fazeera.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Due Date Awal Julai Usia Kandungan 5 Bulan Makin Berseri Isteri Fizo Omar

Due Date Awal Julai Usia Kandungan 5 Bulan Makin Berseri Isteri Fizo Omar

papar berkaitan - pada 19/3/2022 - jumlah : 117 hits
Sekejap masa berlalu dah lima bulan usia kandungan isteri Fizo Omar Fazeera Nazri Azrai Nampaknya wajah mommy Fazeera pun makin berseri seri Mula menyesuaikan diri dengan tempias dunia glamor selepas bergelar isteri Fizo penampilan dan kehi...
Tengah April Cukup Bulan Fokus Untuk Baby Mira Cuti 3 4 Bulan Lepas Bersalin

Tengah April Cukup Bulan Fokus Untuk Baby Mira Cuti 3 4 Bulan Lepas Bersalin

papar berkaitan - pada 21/3/2022 - jumlah : 122 hits
Makin dekat nak bersalin kejelitaan pelakon drama The Hotel ini memang tak perlu dipertikaikan lagi Malah Mira Filzah makin cantik dan berseri seri walaupun tengah sarat mengandung Diam tak diam sudah 8 bulan usia kandungan Mira Filzah dan ...
Kesan Stretch Marks Lepas Bersalin Buat Rasa Down Tak Perlu Runsing Cuba 2 Cara Ni Hilangkannya

Kesan Stretch Marks Lepas Bersalin Buat Rasa Down Tak Perlu Runsing Cuba 2 Cara Ni Hilangkannya

papar berkaitan - pada 12/3/2022 - jumlah : 424 hits
Menjadi satu kerisauan bila mana kesan stretch marks yang jelas ketara biarpun selepas bersalin Walaupun akan hilang dengan sendirinya namun menunggu masa untuk hilang membuatkan mood jadi down Perkongsian dua tip yang dikongsikan oleh Mast...
Baru Lepas Bersalin Hyelim Wonder Girls Tampak Berseri Dalam Foto Baru Dimuat Naik

Baru Lepas Bersalin Hyelim Wonder Girls Tampak Berseri Dalam Foto Baru Dimuat Naik

papar berkaitan - pada 22/3/2022 - jumlah : 128 hits
Hye lim bekas ahli WONDER GIRLS nampak berseri dalam fotonya yang baru dimuat naik ARTIKEL BERKAITAN Pada hujung Februari lepas Hye lim telah berkongsi berita gembira dengan peminat tentang kehadiran cahaya mata pertamanya yang diberi nama ...
Hari Ke 7 Kuarantin Bleeding Kandungan 16 Minggu Kecut Lepas Dijangkiti Covid

Hari Ke 7 Kuarantin Bleeding Kandungan 16 Minggu Kecut Lepas Dijangkiti Covid

papar berkaitan - pada 17/3/2022 - jumlah : 141 hits
Penularan wabak COVID 19 di negara ini masih lagi tinggi tambah pula dengan varian Omicron yang menyebabkan kes dicatatkan sentiasa meningkat dan masih belum menunjukkan penurunan sepenuhnya Tambah pula varian Omicron ini hanya menunjukkan ...
Deretan Foto Terbaru Baby Djiwa Anak Nadine Chandrawinata Di Momen Usia 1 Bulan

Deretan Foto Terbaru Baby Djiwa Anak Nadine Chandrawinata Di Momen Usia 1 Bulan

papar berkaitan - pada 23/3/2022 - jumlah : 102 hits
Nadine Chandrawinata dan Dimas Anggara sedang menikmati peran baru mereka sebagai orang tua Hal ini setelah kehadiran sang buah hati Nadi Djiwa Anggara Tak terasa bayi berjenis kelamin perempuan tersebut menginjak usia 1 bulan Ini deretan f...
Muka Pucat Lepas Bersalin Boleh Usahakan Campuran Beras Ni Makin Seri

Muka Pucat Lepas Bersalin Boleh Usahakan Campuran Beras Ni Makin Seri

papar berkaitan - pada 21/3/2022 - jumlah : 136 hits
Ketika berada di dalam pantang wajah lesu ibu bersalin ditambah pula dengan muka pucat membuatkan ibu terasa tidak berseri Selain menjaga pemakanan yang segar dan baik sepanjang berpantang ibu bersalin boleh usahakan petua orang lama untuk ...
Selepas 10 Bulan Bersalin Ramai Kagum Lihat Kang Sora Kembali Langsing

Selepas 10 Bulan Bersalin Ramai Kagum Lihat Kang Sora Kembali Langsing

papar berkaitan - pada 4/3/2022 - jumlah : 155 hits
Seronoknya melihat Kang So ra yang semakin aktif dalam dunia hiburan selepas berehat seketika apabila bergelar isteri dan ibu ARTIKEL BERKAITAN Terbaru wanita tersebut telah diumumkan sebagai wajah baru kepada jenama pakaian Jons Malah Kang...
Lepas Bersalin Ibu Kena Jaga Diri Nak Cepat Sembuh Selepas C Sec Dr Maiza Kongsikan Tip

Lepas Bersalin Ibu Kena Jaga Diri Nak Cepat Sembuh Selepas C Sec Dr Maiza Kongsikan Tip

papar berkaitan - pada 9/3/2022 - jumlah : 151 hits
Bila bersalin secara pembedahan atau C sec banyak perkara yang perlu ibu jaga Ia bertujuan untuk menyembuhkan luka pembedahan dan juga supaya ibu dapat menjaga bayi yang baru dillahirkan dengan lancar Ikuti tip untuk cepat sembut selepas C ...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened