Tutor Addmath Kelas Tusyen Matematik Upsr Pt3 Spm Matrik Universiti


Tutor Addmath, Kelas Tusyen Matematik UPSR, PT3, SPM, Matrik, Universiti (2019) | Assalamualaikum dan selamat sejahtera semuaa~! Tadi ada seorang 'puan' dari Ampang, Selangor yang bertanyakan tentang kelas tusyen math PT3 under saya. Beliau tanya masih ada buat tuisyen math ke? Sebab berhajat nak hantar anak perempuan beliau yang PT3 2019 tahun ini. Saya pun jawab iye saya. Memang masih giat mengajar kelas tusyen matematik UPSR, PT3, SPM dan juga matematik tambahan. Calculus dan statistik degree pun ada ajar juga dulu tapi student nya dah habis belajar so, tiada lah sekarang. Ehe.
Tutor Addmath, Kelas Tusyen Matematik UPSR, PT3, SPM, Matrik, Universiti (2019)Tutor Addmath, Kelas Tusyen Matematik UPSR, PT3, SPM, Matrik, Universiti (2019)Mula sekolah tahun baru 2019 ni, memang agak ramai mak ayah yang tengah mencari cari kelas tusyen yang sesuai untuk mengajar anak mereka.
Akhir tahun 2018 haritu, jadual class tuition saya sendu sikit tapi ada je yang masih hantar time cuti sekolah. Ada yang tak berkesempatan sebab balik kampung beberapa minggu. Saya pun tak kisah lah kan sebab mereka pun mungkin nak enjoy enjoy duluu. Luangkan masa bersama yang tersayang. So that naik sekolah, minda fresh sikit ye kot kan?
Tapi ada juga pelajar tingkatan 1, 3 dan 4 yang datang tusyen dengan saya waktu cuti persekolahan. Budak sekolah rendah darjah 5 (UPSR 2019) pun ada juga. Baguih bebeno. Semangat nak tingkatkan ilmu dan kemahiran math mereka yeahh!
Masuk tahun baru 2019 ni haaa, masuk harini dah ada tiga, empat orang juga yang tanya pasal kelas tusyen. Alhamdulillah. Tapi biasa lah kan.. hidup ini tidak selalunya indah. Tibee hahaha. Alkisah..
Saya kan tinggal di Seremban, Negeri Sembilan. So.. Mana yang duduk jauhhh seperti di Selangor, Kuala Lumpur (KL), Klang tak dapat nak hantar. Ada juga yang dari Perak, Pahang whatsapp tanya boleh ke ajar tusyen tapi end up tak dapat nak proceed because of lokasi. Ujiannn.
Sayang pun ada juga kan sebab ramai yang dari Selangor dan KL tanya. Takkan lah saya nak pindah ke sana kan haha. So, redha jele. Ada hikmah. And not my rezeki.
Tapi ada je 'special' kes yang jauh contohnya dari Serdang, sanggup datang ke rumah saya untuk tusyen Calculus. Calculus dia banyak kali gagal, tu yang mencari guru tutor tu. Disebabkan saya lepasan degree Major Matematik di UPM and she is my junior at UPM, dia pun beri lah saya kepercayaan untuk mengajar subjek susah tu.
Yang baru baru ni pun, macam confirm nak hantar walaupun beliau tinggal di Ampang Selangor. Cuma beliau kata mungkin 2 minggu sekali hantar dan 1 kali kelas tu 3-4 jam sekaligus. Tapi kena tunggu dulu.. Nak tengok jadual anak beliau dulu, baru lah sesuai atur masa dan ketika bila kelas boleh mula.
Conclusionnya... Kalau dah jodoh, tak ke mana. Ehhh bukann. Kalau dah rezeki, takkan ke mana. Rezeki takkan salah alamat. Haa baru betui hehe.Tutor Addmath, Kelas Tusyen Matematik UPSR, PT3, SPM, Matrik, Universiti (2019)Pada siapa siapa yang masih mencari cari cikgu tutor personal (one to one) dengan anda atau anak anda, boleh whatsapp saya. Math ke, addmath ke.. sekolah rendah ke, menengah ke, matrikulasi ke, or universiti ke (depends on what subject).. Saya boleh ajar. Teknik dan cara jawab kertas peperiksaan yang betul inshaaAllah. Konsep dan pemahaman juga saya tekankan.

Berminat? Just whatsapp je saya, saya akan reply within 24 hours. Klik sahaja: http://www.wasap.my/60172008642/ then klik 'Message'.
My achievement:- salah seorang pelajar terbaik PMR & SPM di sekolah- pelajar terbaik Matematik Tingkatan 4- pelajar terbaik Matematik Tambahan Form 5- pelajar terbaik Matematik Moden Tingkatan 5- menerima Anugerah Akademik di Majlis Makan Malam Kolej 16, UPM, Serdang- memperoleh kepujian Dekan untuk 3 semester di UPM- mempunyai ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Major Matematik di UPM; with CGPA 3.625Tutor Addmath, Kelas Tusyen Matematik UPSR, PT3, SPM, Matrik, Universiti (2019)Oh! The most important part yang kena take note juga.. Saya tinggal di Seremban, Negeri Sembilan ye (bukan Selangor haha) dan saya tiada pengangkutan (transport) untuk pergi ke rumah pelajar for tutoring. Melainkan kawasan rumah anda dekat dengan rumah saya, boleh lah dipertimbangkan jika duit minyak diberi sekali hikhik.
Kalau jauhhhh, maaf sangat sangat saya tak boleh nak datang ke tempat student. Sebaliknya, student lah yang kena ke tempat saya; which is my house. Saya duduk dengan parents, so don't worry, be happy haha.

Itu sahaja, semoga dipermudahkan urusan semuaa Aamiin!
Daaa~ wassalam! :)
BACA JUGA:
- Anak Murid Tutor Saya.. Math Trial dapat C, bila PT3 sebenar dapat A!- pada suatu malam, mak kepada student tutor saya whatsapp... berdebar rasa- macam mana nak pandai addmath? kenapa matematik tambahan susah sangat?



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.sayidahnapisah.com/2019/01/tutor-addmath-kelas-tusyen-matematik-upsr-pt3-spm.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nombor Genap Vs Nombor Ganjil Matematik Upsr

Nombor Genap Vs Nombor Ganjil Matematik Upsr

papar berkaitan - pada 6/1/2019 - jumlah : 1704 hits
Nombor Genap vs Nombor Ganjil Okayy baru baru ni saya ada ajar dua orang pelajar yang berumur 11 tahun Dan dalam bab awal darjah 5 tu ada la terselit tentang nombor genap dan nombor ganjil Ingatkan mereka dah tahu dan faham bab no genap gan...
Calon Pt3 Maut Terjun Tingkat 11

Calon Pt3 Maut Terjun Tingkat 11

papar berkaitan - pada 5/1/2019 - jumlah : 340 hits
Pelajar perempuan Tingkatan Tiga maut selepas terjun tingkat 11 rumahnya di Lebuh Sungai Pinang Georgetown hari ini Dalam kejadian yang hanya disedari kira kira 8 pagi itu mangsa ditemui meninggal dunia berhampiran kolam renang oleh pekerja...
Format Baru Pt3 2019

Format Baru Pt3 2019

papar berkaitan - pada 9/1/2019 - jumlah : 1157 hits
KSSM telah memasuki tahun ke 3 pada 2019 Perkara ini mengakibatkan berlakunya perubahan pada format soalan PT3 tahun ini Grafik di bawah memberi sedikit gambar terhadap perubahan tersebut
Ds Najib Guna Pnb Dan Kwsp Untuk Jajah Bumi Uk Kalau Mengikut Matematik Ph La

Ds Najib Guna Pnb Dan Kwsp Untuk Jajah Bumi Uk Kalau Mengikut Matematik Ph La

papar berkaitan - pada 29/12/2018 - jumlah : 405 hits
Pada 2012 melalui gabungan SP Setia Sime Darby dan KWSP mereka telah membeli tanah Battersea dengan harga 600 juta menewaskan bidaan dari kelab bolasepak Chelsea FC yang ingin membina stadium baru mereka di sana Pada masa itu ada yang mengk...
9 Sebab Kenapa Lepasan Spm Memilih Saito University College

9 Sebab Kenapa Lepasan Spm Memilih Saito University College

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 582 hits
9 Sebab Kenapa Lepasan SPM Memilih Saito University College Haluan selepas SPM sememangnya menjadi dilema kepada setiap pelajar lepasan SPM Ramai dalam kalangan pelajar yang tidak tahu apakah pilihan laluan
Uji Minda Matematik Mei 2010

Uji Minda Matematik Mei 2010

papar berkaitan - pada 7/1/2019 - jumlah : 998 hits
Pada entri kali ni tok nak letakkan satu entri UJI MINDA matematik yang pada awalnya kelihatan RUMIT DAN SUKAR DIFAHAMI
Selamat Bercuti Kepada Calon Calon Spm 2018

Selamat Bercuti Kepada Calon Calon Spm 2018

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 235 hits
Alhamdulillah SPM telah selesai pada 12 Dis 2018 lalu Setelah sekian lama berhempas pulas menimba ilmu dengan guru2 yang berdedikasi dan menjawab soalan2 yang mencabar semasa SPM lepas kini mantan pelajar Abam Kie sudah boleh menarik nafas ...
Tahniah Adikku Majlis Konvokesyen Universiti Kebangsaan Malaysia Ke 46

Tahniah Adikku Majlis Konvokesyen Universiti Kebangsaan Malaysia Ke 46

papar berkaitan - pada 31/12/2018 - jumlah : 528 hits
Hello Bestnyaaa best best Segala penat lelah kini menjadi kenangan terindah Bila diumumkan kita sah jadi alumni untuk sesebuah institusi pengajian tu kan Opss not me pinjam jubah jer Hehee Dah selamat my sister Nur Nabilah konvokesyen di Un...
Lawatan Peserta Program Halal Research Inbound Mobility 2018 Universiti Putra Malaysia Ke Ibu Pejabat Yapeim

Lawatan Peserta Program Halal Research Inbound Mobility 2018 Universiti Putra Malaysia Ke Ibu Pejabat Yapeim

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 353 hits
Tujuan kunjungan ini ialah mengetahui peranan YaPEIM dalam pembangunan sosioekonomi ummah serta meneroka ruang kerjasama bagi kedua dua belah pihak Selain itu juga dibincangkan juga cadangan kolaborasi di antara UPM dan YaPEIM
Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald

Filem Ngesot

Infinix Memperkenalkan Gt 20 Pro Telefon Pintar Dual Chip Gaming Beast Ke Malaysia

Makan Makan Santai Dengan Kawan Office

Sultan Pahang Mohon Mendoakan Tengku Hassanal Segera Mendirikan Rumah Tangga

Mahalini Dah Peluk Islam

Fiersa Besari April Chord

Ibu Meraung Luluh Hati Lihat Kaki Anak Putus Akibat Kemalangan Motorsikal Depan Sekolah



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Poll Who Will Win The Kuala Kubu Bharu By Election

Jadi Andalan Banyak Orang Inilah Berbagai Fitur Menarik Laptop Tipis Zenbook S 13 Oled Ux5304

How To Maximize Retirement Planning In Malaysia

Amd Ryzen 7 5800u Processor Gaming Yang Menyaru

Anak Bongsu Darjah 1

Bolehkah Berangkat Umrah Tetapi Ke Madinah Terlebih Dahulu