Trip To Krabi Bermalam Di Klia2

pada 6/12/2017 - jumlah : 235 hits
Assalamualaikum w b t Sementara ingatan tentang Krabi masih fresh ni aku nak taip banyak banyak entry tentang percutian kami sekeluarga ke Krabi baru baru ini Mohon jangan muntah darah ye hehe Mana yang baik boleh jadikan panduan Tiket flig...

Trip To Krabi 1st Day Di Ao Nang

papar berkaitan - pada 6/12/2017 - jumlah : 184 hits
Kitorang sampai kat Krabi International Airport dalam pukul 11 jugak la sebab flight takleh nak landing dekat ngan sejam jugak pilot tu duk bawak pusing turun naik tempat sama haha kami ni yang duk eksaited nak sampai cepat dia pi bawak rou...
Trip To Krabi 2nd Day 4 Island Hopping With Private Boat

papar berkaitan - pada 6/12/2017 - jumlah : 304 hits
Cerita hari kedua kami bermula dengan sarapan pagi sepantas kilat sebab takut kena tinggal ngan driver kahkahkah Kami pilih untuk buat 4 Island Hopping pada hari ni So awal pagi lagi kami turun dari hotel pergi cari makanan Untuk Amni espec...
Quot Orang Malam Pertama Dengan Isteri Bukan Dalam Lokap Quot Pengantin Baru Bermalam Dalam Lokap Halang Tugas Polis

papar berkaitan - pada 12/12/2017 - jumlah : 531 hits
Setiap pasangan pengantin pastinya menantikan malam pertama yang indah Namun apa yang berlaku adalah sebaliknya bagi satu pengantin perempuan ini apabila terpaksa berseorangan pada malam pertama kerana suaminya ditahan polis nbsp Memetik la...
30 Tempat Menarik Di Krabi Syurga Pencinta Pulau Pantai Pasir Putih

papar berkaitan - pada 3/12/2017 - jumlah : 1688 hits
Teringin membawa keluarga bercuti ke luar negara tapi tak mahu mengeluarkan wang yang banyak Sawadikap Mari kita ke Krabi Sama ada ini baru pertama kali anda sekeluarga ingin ke luar negara ataupun sudah banyak ke negara lain jangan dipejam...
Saya Pernah 3 Kali Terl4njur Dengannya Itu Pun Mungkin Salah Saya Kerana Mengajak Dia Bermalam Di Rumah

papar berkaitan - pada 5/12/2017 - jumlah : 354 hits
Saya berumur awal 30 an dan masih belum berkahwin kerana saya sudah serik kecewa dengan lelaki sebelum ini Kini saya sedang bercinta dengan seorang lelaki yang sepejabat dengan saya berumur lewat 30an Dia sudah berumahtangga serta memiliki ...
Video Taktik Kisah Sedih Scammer Kutip Duit Di Klia2 Terbongkar Jangan Terpedaya

papar berkaitan - pada 6/12/2017 - jumlah : 339 hits
BERMACAM MACAM yang dilakukan oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan Video Taktik kisah sedih scammer kutip duit di KLIA2 terbongkar jangan terpedaya Tidak kisah dengan kesan dan siapa mangsanya modus o...
Taktik Kisah Sedih Untuk Dapat Wang Di Klia2

papar berkaitan - pada 5/12/2017 - jumlah : 385 hits
BERMACAM MACAM taktik kotor yang dilakukan oleh pihak tidak bertanggungjawab untuk mendapatkan apa yang mereka inginkan Tidak kisah dengan kesan dan siapa mangsanya modus operandi yang sering digunakan adalah dengan mereka cerita palsu dan ...
Kenali Krabi Krabong Seni Mempertahankan Diri Paling Merbahaya Di Thailand

papar berkaitan - pada 10/12/2017 - jumlah : 510 hits
Krabi Krabong merupakan moyang kepada Thai kickboxing dan terkenal sebagai salah satu seni mempertahankan diri yang paling merbahaya di Thailand Krabi Krabong tidak digunakan untuk sukan tempatan kerana tidak begitu terkenal di kalangan rak...
Ini Modus Operandi Penipu Antarabangsa Di Klia2

papar berkaitan - pada 5/12/2017 - jumlah : 277 hits
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm