Terima Kasih Isteriku Sanggup Menerimaku


“Terima Kasih Isteriku, Noor Aina Nasihat Mohd Al Shokre kerana sanggup menerima insan cacat ini sebagai suamimu,” kata pengantin baru, Anton Bakhtiar, 24.
Anton berasal dari Sandakan, Sabah berkata, dia seperti bermimpi hari ini apabila menempuh alam rumah tangga dalam suasana gembira dan meriah.
Menurutnya, selepas berkenalan selama lima tahun menerusi media sosial, akhirnya dia memutuskan mendirikan rumah tangga dengan Noor Aina yang berusia 18 tahun dari Kampung Padang Polo, Pekan bagi meneruskan janji setia sebagai suami isteri.
Dia yang bekerja di sektor swasta di Kuala Lumpur berkata, selepas mengharungi pelbagai cabaran sepanjang perkenalan, akhirnya impian membina mahligai menjadi kenyataan walaupun dia dilahirkan sebagai orang kurang upaya (OKU).
“Saya hanya mampu mengucapkan terima kepada isteri yang ikhlas menerima saya tanpa rasa rendah diri bersuamikan insan OKU.
“Doakan kebahagiaan rumah tangga kami hingga ke akhir hayat. Selepas ini saya akan berusaha menerima budaya dan makanan daerah ini,” katanya yang ditemui pada majlis perkahwinan beramai-ramai anjuran Empire D’ Butik Lavida Magica membabitkan 10 pasangan di Dewan Majlis Ugama Islam Pahang (MUIP), di sini, hari ini.
Anton yang cacat di tangan dan kaki kanan berkata, majlis perkahwinan secara beramai-ramai hari ini dapat menjimatkan perbelanjaan apabila hanya perlu membayar RM3,000 saja.
Sementara itu, seorang lagi pengantin, Mohd Zamri Sani, 24, berkata, dia bersyukur dapat menyertai majlis perkahwinan secara beramai-ramai dalam suasana yang begitu ceria dan menghiburkan.
“Majlis hari ini menjadi sejarah dalam hidup saya dan isteri, Noorazyan Alias (24 tahun)… Saya tidak pernah menyangka memulakan alam rumah tangga di daerah ini, jauh dari tempat lahir kami di Kemaman, Terengganu,” katanya yang mengusahakan pusat mencuci kenderaan di Kemaman.
Sementara itu, penganjur, Ahmad Azriman Shah Abd Rajman berkata, pihaknya bertanggungjawab menguruskan semua aktiviti sepanjang program seperti pakaian, baca nikah, jamuan dan persandingan.
Katanya, setiap pasangan pengantin hanya perlu membayar RM3,000 bagi menyertai majlis perkahwinan yang kali pertama diadakan secara beramai-ramai di daerah ini.
“Saya bercadang menjadikan majlis perkahwinan ini sebagai acara tahunan bagi membantu menjimatkan perbelanjaan pasangan yang ingin mendirikan tangga,” katanya.
The post “Terima Kasih Isteriku,Sanggup Menerimaku” appeared first on .


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.apakes.com/terima-kasih-isterikusanggup-menerimaku/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Alhamdulillah Semua Urusan Dipermudahkan Terima Kasih Kariah Kampung Ulu Tiram Sanggup Membawa Jenaz4h Ini

Alhamdulillah Semua Urusan Dipermudahkan Terima Kasih Kariah Kampung Ulu Tiram Sanggup Membawa Jenaz4h Ini

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 403 hits
Alhamdulillah Semua Urusan Dipermudahkan Terima kasih kariah Kampung Ulu Tiram sanggup membawa Jenaz4h ini Hery ditemukan dengan satu kariah Kampung Ulu Tiram yang sanggup membawa jenaz4h ini ke Rawang tanpa sebarang caj kata pemilik akaun ...
Terima Kasih Akhirnya Saya Dapat Baju Sekolah Amiruddin

Terima Kasih Akhirnya Saya Dapat Baju Sekolah Amiruddin

papar berkaitan - pada 25/12/2018 - jumlah : 299 hits
Amiruddin menerima sumbangan Bantuan Awal Persekolahan daripada Ahmad Shah KUALA TERENGGANU Walaupun nama anak kami tercicir daripada senarai penerima bantuan sebelum ini tetapi akhirnya kami tetap mendapat nikmat sama seperti yang lain Ter...
Terima Kasih Atas Pemberian Kejutan Dan Hadiah Pada Hari Jadi Tahun Ini

Terima Kasih Atas Pemberian Kejutan Dan Hadiah Pada Hari Jadi Tahun Ini

papar berkaitan - pada 27/12/2018 - jumlah : 980 hits
Assalamualaikum Syukur kerana masih dipanjangkan umur dan dapat lagi menyambut hari lahir Fiza pada 11 Disember tahun ini Bila hari lahir orang pertama yang kita perlu ucapkan terima kasih mestilah mak kita kan Mak juga orang pertama yang m...
Terima Kasih Semua

Terima Kasih Semua

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 457 hits
Assalammualaikum Alhamdulillah Berakhirlah sudah segmen Bloglist yang kaella anjurkan Terima kasih untuk semua yang telah menyertai segmen ini Sekarang kaella dah ada blogslist baru lepas ini boleh blogwalking dari bloglist baru Terima kasi...
Alhamdulillah Terima Kasih Kepada Rakyat Malaysia

Alhamdulillah Terima Kasih Kepada Rakyat Malaysia

papar berkaitan - pada 4/1/2019 - jumlah : 429 hits
Alhamdulillah terima kasih kepada rakyat Malaysia yang sudi menderma sehingga cukup RM51 000 kata Afiqah Baharuddin 22 apabila wang diperlukan bagi menjamin suaminya yang kini ditahan di Thailand sudah mencukupi Afiqah yang dihubungi berkat...
Timses Jokowi Terima Kasih Dorongannya Pak Sby Prabowo Salam Hormat Dari Kami

Timses Jokowi Terima Kasih Dorongannya Pak Sby Prabowo Salam Hormat Dari Kami

papar berkaitan - pada 23/12/2018 - jumlah : 219 hits
Wakil Sekretaris Tim Kampanye Nasional Jokowi Ma ruf Verry Hendra Suryawan mengapresiasi pernyataan Susilo Bambang Yudhoyono terkait proses pemilihan presiden yang akan datang Pihaknya mengapresiasi pernyataan SBY yang bakal menerima hasil ...
Terima Kasih Allah Kerana Masih Diberi Peluang

Terima Kasih Allah Kerana Masih Diberi Peluang

papar berkaitan - pada 3/1/2019 - jumlah : 519 hits
Penyanyi Elyana PENYANYI Elyana berterima kasih kepada Yang Maha Esa kerana masih diberikan peluang untuk melangkah ke tahun baharu Erneelya Elyana Emrizal 31 menzahirkan kesyukuran itu di akaun Instagramnya semalam Pada masa sama penyanyi ...
Moira Dela Torre Artis Filipina Pilih Kuala Lumpur Sebagai Hentian Pertama Moira World Tour 2024

Zus Coffee Ice Green Tea Latte

Afidivit Sokong Tahanan Rumah Najib Razak Ada Kesilapan

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Perjanjian Allah Swt Dengan Kaum Bani Israil

Filem Reversi

Cadangan Tambah Baik Gaji Penjawat Awam Diumum 1 Mei Pm

K Speed Strikes Again With A Menacing Honda Dax Caf Racer



Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix


Klia Shooting Malaysia Airports Honours Security Personnel

Rm80mil Allocated For National Heart Centre In Sabah

Changing From Sweet To Less Sweet To Finally Unsweetened

Kad Hari Raya Koleksi Idea Dan Rekabentuk Menarik

Masum 2024 Senarai Sukan Dan Tarikh Pertandingan

Tanda Tanda Kolesterol Tinggi Dan Cara Cara Mengurangkan Kolesterol Ke Paras Normal