Tak Nak Tua Sebelum Usia Rahsia Awet Muda Dengan Safi Youth Gold


Tak Nak Tua Sebelum Usia! Rahsia Awet Muda Dengan Safi Youth Gold | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Bulan ini bulan yang agak memenatkan bagi Sha, baru selesai bercuti bersama keluarga kemudian dikejutkan dengan berita pemergian ibunda Sha tersayang. Sebagai anak sulung Sha telah menjadi tanggungjawab menjaga adik-adik. Agak banyak urusan selepas kematian, itu membuatkan Sha terasa agak penat.




Apabila dilanda kesedihan dan penat dengan urusan harian, wajah pun akan menunjukkan ketidakserian. Umur baru awal 30-an tak kan nak biarkan muka nampak tua! Kalau tengok di cermin, risau juga kan bila kulit pun mula berubah dan menunjukkan tanda-tanda penuaaan. Tapi jangan risau kita cari jalan penyelesaian untuk kurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur. Kali ini sebenarnya Sha nak kongsi jenama baru pun dengan korang. Jenama ini memang biasa sangat kita tengok iaitu Safi. 


Rahsia Awet Muda Dengan Safi Youth Gold
Jalan penyelesaian untuk Sha nampak awet muda dan kurangkan tanda-tanda penuaan yang mula keluar adalah dengan mengamalkan Safi Youth Gold. Seperti yang ramai tahu Safi adalah jenama produk penjagaan kulit no 1 halal di Malaysia sejak dulu lagi. Safi selalu memperkenalkan rangkaian produknya yang disokong secara klinikal dan saintifik bagi memastikan imej produk tetap diterima oleh pengguna.


Baru-baru ini Safi telah melancarkan rangkaian Safi Youth Gold khas untuk anti penuaan yang mana ianya adalah penambahbaikan dari rangkaian Safi Rania Gold dulu. Korang biasa dengar kan Safi Rania Gold? Jadi inilah yang terbaru dari Safi yang diformulasi untuk masalah utama wanita asia iaitu kulit kendur dan tidak anjal.


Menarik Tentang Safi Youth GoldNak cuba sesuatu produk mestilah kita nak tahu apa yang menarik tentang produk tu kan? Melihat kepada kelebihan Safi Youth Gold ini Sha percaya ia mampu menarik pengguna untuk mencubanya. Maklumlah siapa yang sanggup melihat wajah nampak tua sebelum waktu sepatutnya bukan?


Rangkaian Safi Youth Gold yang terbaru adalah terdiri daripada Lifting 24k Serum Cleanser dan Lifting Golden C Duo Serum. Jom Sha kenalkan korang dengan dua produk yang bagus untuk membantu kulit kita jadi muda dan anjal kembali.


Lifting Golden C Duo Serum



Formulasi dwi serumLebih berkesan dengan Duo Age- Correcting Actives iaitu Golden C dan Caremide 3Hasilkan 7D Skin Youth Renewal untuk kulit yang ketara - lebih anjal selepas 15 minit.





Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi °7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit:

Menganjalkan kulit Meningkatkan keanjalan & keelastikan kulitMengurangkan garis halus & kedutan Meningkatkan kelembapan kulit Melindungi kulit dari pengoksidaan Menjadikan kulit lebih lembutMemperbaiki kulit rosak °Berdasarkan ujian saintifik & klinikal. 



Cara penggunaan Lifting Golden C Duo Serum




Lifting 24k Serum Cleanser



Bab paling penting dalam penjagaan wajah adalah pencuci muka, jadi Safi Youth Gold juga mengeluarkan Lifting 24k Serum Cleanser yang diformulasikan menghidrat lebih dalam dan menganjalkan. Lifting 24k Serum Cleanser sesuai untuk masalah kulit wanita asia yang berkulit kusam atau kering.
- Lembut membersih, menghidrat dan menganjal lebih mendalam
- Mengandungi Serum 24k, Triple Gold (bahan aktif kembalikan keremajaan kulit) , Asid Hialuronik Super dan Anti PM2.5
- Menjadikan kulit kekal halus, terhidrat dan lebih lembut.


Cara Penggunaan Lifting 24k Serum Cleanser



Pengalaman Menggunakan Rangkaian Safi Youth Gold


Sha sebenarnya dalam banyak-banyak produk di pasaran, Sha suka Safi sebenarnya. Sebab utamanya adalah harganya mampu milik. Tambah pula produknya bagus dan sesuai dengan Sha. Rangkaian Safi Youth Gold ini memang jadi pilihan kerana formulasinya yang tidak melekit atau berminyak. Bila pakai mudah meresap dan selesa pada kulit.
Harga
Lifting 24k Serum Cleanser - Rm19.80
Lifting Golden C Duo Serum - Rm59.00




Cara Dapatkan Produk Safi Youth Gold
Seperti yang Sha beritahu tadi, Sha suka produk Safi kerana mudah nak dapat dipasaran tau. Kalau nak beli terus korang boleh daptakan di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring. Jika korang suka beli online korang boleh dapatkan di laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada. Di bawah ni Sha kongsi terus link untuk korang yang nak tahu lebih lanjut tentang Safi Youth Gold.


Lifting Golden C Duo Serum - https://bit.ly/3izM0fm
Lifting 24K Serum Cleanser - https://bit.ly/3FpssEj




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.shalimaryusof.com/2021/11/tak-nak-tua-sebelum-usia-rahsia-awet.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Safi Youth Gold Membantu Kulit Lebih Anjal Dan Awet Muda

Safi Youth Gold Membantu Kulit Lebih Anjal Dan Awet Muda

papar berkaitan - pada 29/11/2021 - jumlah : 205 hits
Assalamualaikum hai semua Kali nie Kak Sue nak kongsi produk penjagaan diri Safi Youth Gold Membantu Kulit Lebih Anjal dan Awet Muda pula dengan korang Ya lah walaupun kita sibuk dengan rutin harian tapi penampilan dan penjagaan diri pun ha...
Safi Youth Gold Atasi Masalah Double Chin Kulit Leher Kendur Kurang Anjal

Safi Youth Gold Atasi Masalah Double Chin Kulit Leher Kendur Kurang Anjal

papar berkaitan - pada 25/11/2021 - jumlah : 227 hits
SAFI YOUTH GOLD ATASI MASALAH DOUBLE CHIN KULIT LEHER KENDUR KURANG ANJAL Hai Assalamualaikum semua Korang ada masalah macam mummy tak Double chin dagu berlapis kulit leher kendur dan kulit muka kurang anjal Dalam kehidupan seharian penampi...
Safi Youth Gold Bantu Kurangkan Dagu Berlapis Dalam Masa 15 Minit

Safi Youth Gold Bantu Kurangkan Dagu Berlapis Dalam Masa 15 Minit

papar berkaitan - pada 29/11/2021 - jumlah : 207 hits
SAFI YOUTH GOLD LIFTING GOLDEN C DUO SERUM Assalamualaikum semua Selamat Berhujung Minggu Apa aktiviti hangpa hari ni Aku minggu ni banyak urusan luar Tapi walaupun agak busy aku tetap excited nak share sesuatu yang best dengan hangpa Siapa...
Safi Youth Gold Menjadikan Kulit Wajah Cantik Berseri

Safi Youth Gold Menjadikan Kulit Wajah Cantik Berseri

papar berkaitan - pada 5/12/2021 - jumlah : 183 hits
Hi Korang Ya ampunnnnKesibukan dengan hal dunia kekangan masa stress dengan kerja dan pelbagai lagi faktor yang menyebabkan kita mengabaikan penjagaan kulit muka Apatah lagi di waktu pandemik rasa stress dua kali ganda menyebabkan garis hal...
7 Potret Terbaru Jeremy Thomas Tetap Ganteng Dan Awet Muda Di Usia 50 Tahun

7 Potret Terbaru Jeremy Thomas Tetap Ganteng Dan Awet Muda Di Usia 50 Tahun

papar berkaitan - pada 5/12/2021 - jumlah : 200 hits
Sosok Jeremy Thomas sudah tidak asing lagi di dunia hiburan tanah air Namanya begitu dikenal sebagai seorang aktor Penampilan Jeremy Thomas mencuri perhatian publik Apalagi di usianya yang kini menginjak 50 tahun masih terlihat ganteng dan ...
Hilangkan 50 Peratus Dagu Berlapis Dengan Rangkaian Safi Youth Gold

Hilangkan 50 Peratus Dagu Berlapis Dengan Rangkaian Safi Youth Gold

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 307 hits
Ha mesti korang pun macam percaya dengan tak percaya je dengan tajuk yang Juju tulis dekat atas tu kan Ha kalau nak tau berkesan ke tidak kenalah baca apa yang Juju nak kongsi dekat bawah ni Baru baru ni jenama pencuci muka terkenal Safi te...
Kulit Tampil Lebih Anjal Dengan Safi Youth Gold

Kulit Tampil Lebih Anjal Dengan Safi Youth Gold

papar berkaitan - pada 29/11/2021 - jumlah : 191 hits
Assalamualaikum Hi korang Disana rancak disini rancak dimana mana rancak apa tu haaaaaa meh sini SA nak bagitau korang yang mengalami masalah kulit leher kendur akibat faktor usia atau kenaikkan berat badan dan bahagian leher yang kendur ag...
Dr Kongsi Mudarat Galas Beg Sekolah Terlalu Berat Boleh Sakit Belakang Usia Muda

Dr Kongsi Mudarat Galas Beg Sekolah Terlalu Berat Boleh Sakit Belakang Usia Muda

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 278 hits
Beg sekolah anak anak kita semakin lama semakin berat Ibu bapa perlu beli beg sekolah yang betul untuk elakkan kemudaratan pada anak anak Pemilihan beg yang salah boleh menyebabkan sakit tengkuk sakit belakang serta masalah masalah tulang b...
Dalam Islam Pun Kita Dituntut Untuk Menghalalkan Hubungan Kahwin Muda Pada Usia 19 Tahun Ini Respon Isteri Haqiem Rusli

Dalam Islam Pun Kita Dituntut Untuk Menghalalkan Hubungan Kahwin Muda Pada Usia 19 Tahun Ini Respon Isteri Haqiem Rusli

papar berkaitan - pada 21/11/2021 - jumlah : 657 hits
Isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli Wan Anis Sofea Wan Zamzuri 19 mengharapkan doa yang baik baik dari semua susulan perkahwinan mereka yang dibina pada usia muda Menurut Sofea dia juga sudah bersedia menggalas tanggungjawab sebagai isteri ...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Warrant Woes In El Paso An Attorney Can Help You Get Back On The Road

Media Orang Ramai Diingatkan Tidak Sebar Video Nahas Helikopter Tldm

Either You Are For The Working Class Or Against It Anwar You Can T Both Run With The Foxes And Hunt With The Hounds

Tak Perlis Lah Kalau Tak Makan Harumanis

Helikopter Terhempas 10 Dilaporkan Terkorban

Resepi Tortilla Wrap