T20i08 Berapa Kemaskini Untuk Dapat 100 Bacaan Blog


بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيمMungkin gelak sahaja mereka yang membaca kiriman ini.
Berapakah kiriman yang perlu kita terbitkan dalam laman blog untuk mendapat 100 bacaan sehari?
Ini adalah persoalan utama ketika interpretZZ memulakan langkahnya. Mendapatkan 100 bacaan sehari bukan sesuatu yang mudah. Tiada formula yang tepat untuk mendapatkan jumlah 100 bacaan sehari.
Kenapa hanya sasarkan 100?
Ya, memanglah kita boleh tetapkan sasaran lebih daripada 100 bacaan. Tetapi seperti yang Tedi katakan, nak cecah 100 bacaan sehari bukanlah mudah. Ia memerlukan pengorbanan ataupun penipuan.
Apabila kawan-kawan dah dapat 100 bacaan sehari, insya-Allah kawan-kawan sudah boleh lupakan kiriman ini. Kawan-kawan pasti dah jumpa teknik yang sesuai untuk blog kawan-kawan.
Bagi kita yang baru nak bertatih ni, bila dapat 100 bacaan atau pageviews tu memang rasa seronok. Kalau tak dapat tu mungkin akan menyebabkan kita kecewa.
Panjang pula intro, baik Tedi kongsikan sahaja teknik yang telah Tedi temui.
 
Terbitkan 5 kiriman sehariItulah teknik yang telah Tedi temui. Melalui penglaman kami 1 kiriman insya-Allah akan memperolehi 20 bacaan. Jadi untuk 100 bacaan perlukan 5 kiriman.
5 kiriman baru akan menghadirkan 100 bacaan, manakala kiriman yang lama akan memberikan tambahan kunjungan. Jadi kita sasarkan 100 kunjungan baru setiap hari.
Sebenarnya banyak lagi kaedah lain untuk mendapatkan kunjungan, tetapi Tedi tak amalkan sangat sebab interpretZZ ini cuma arkib kehidupan Tedi.
 
Jadi diri sendiriIni satu lagi teknik yang Tedi gemari iaitu menjadi diri sendiri. Tedi pernah mencuba menjadi orang lain. Tapi akhirnya kiriman asli daripada Tedi sendiri yang menjadi pilihan pengunjung. Tak perlu popular tetapi masalah kehidupan seharian kita mungkin akan menjadi panduan kepada orang lain yang memerlukan bimbingan.
Zaman sekarang ni orang suka Google untuk dapatkan jawapan. Jadi  mungkin mereka temui jawapan dalam masalah yang kita kongsikan.
Kita ni unik. Hal yang kita kongsikan juga unik. Tetapi jangan lupa ada ramai pembaca yang mungkin serupa dengan kita. Mereka mungkin berkongsi kegemaran dan kebencian kita. Apabila mereka menemui penulis yang serupa dengan mereka, pastinya mereka akan "meminati" kita.
 
Komen jangan tak komenIni teknik yang bagus tapi Tedi tak amalkan sangat sebab  Tedi ni jenis suka komen benda yang Tedi nak komen. Komen pembaca akan membantu melariskan kiriman anda. Tedi tak pasti jika balasan kita terhadap komen pengguna akan menyumbang tetapi lebih banyak adalah lebih baik.
 
Kaji jangan tak kajiIni sangat membantu. Tapi sangat memakan masa. Mungkin juga sangat tidak menyerupai peribadi kita. Kajilah apa yang pembaca kita cari. Berikan jawapan.
Tapi Tedi tak berapa nak suka sebab kaedah ini sebabkan Tedi rasa terkongkong dan tertekan.
 
Bilangan kata kunci bukan segalanyaMungkin kita asyik sumbatkan blog kita dengan kata kunci yang kita sasarkan. Tedi pun sama.
Tapi akhirnya Tedi tersedar bahawa jumlah kata kunci bukan segalanya, kerana Tedi pernah terima kunjungan hasil 1 kata kunci yang hanya ada 1 di dalam interpretZZ ini.
 
Sampah boleh menjadi permataramai orang cadangkan bahawa kita buang kiriman yang tidak laku. Tedi pun terikut-ikut dengan idea itu.
Tapi apabila kiriman kita tu asli dan kita dah habiskan masa untuk terbitkannya, masakan kita nak buang, maka Tedi agak tak suka dengan idea itu.
Ironinya pada beberapa ketika Tedi menerima kejutan apabila beberapa kiriman sampah ini yang sebelum ini terima tak sampai 100 kunjungan, tiba-tiba boleh dapat ribuan bacaan dalam sehari!
 
~20200908~
jika kiriman ini bermanfaat, tolong lawat iklan yang ada ya, tqvm


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.interpretzz.com/2020/09/berapa-kemaskini-untuk-dapat-100-bacaan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Boleh Ke Blog Ini Bercakap Politik Dan Produk

Boleh Ke Blog Ini Bercakap Politik Dan Produk

papar berkaitan - pada 23/1/2022 - jumlah : 157 hits
Apa salahnya DEMOKRASI Apa salahnya cakap politik dan jual barang Apa salahnya cakap politik dan jadi jutawan bukan ikut pintu belakang Apa salahnya berbeza pendapat tentang politik tetapi boleh bersatu hati dalam ekonomi memajukan diri Dan...
Berhati Hati Dengan Free Blog Templates

Berhati Hati Dengan Free Blog Templates

papar berkaitan - pada 22/1/2022 - jumlah : 137 hits
Sebagai seorang blogger salah satu kegemaran kita ialah menukar blog templates apatah lagi carian Google kini amat mementingkan blog templates yang responsif dan mobile friendly Mahu tak mahu kena cari juga blog templates yang baik dan cant...
10 Tips Agar Blog Diterima Google Adsense Dan Menghasilkan Uang

10 Tips Agar Blog Diterima Google Adsense Dan Menghasilkan Uang

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 178 hits
Tips Agar Agar Blog Diterima Google AdSense dan Menghasilkan Uang Syarat blog diterima AdSense Google Adsense adalah program periklanan online yang masih terpopuler di dunia Belum ada yang ngalahin Bagi blogger yang ngeblig di Blogger milik...
Bacaan Bacaan Doa Yang Dianjurkan Untuk Dibaca Selepas Sholat Fardhu

Bacaan Bacaan Doa Yang Dianjurkan Untuk Dibaca Selepas Sholat Fardhu

papar berkaitan - pada 10/1/2022 - jumlah : 217 hits
Apakah anda sudah termasuk orang yang rajin melaksanakan shalat fardhu tanpa ada bolong bolong Jika iya berarti anda sudah sadar betul tentang kewajiban melaksanakan ibadah satu ini Tetapi apakah setelah melaksanakan sholat fardhu anda teta...
Iswami Anjur Bacaan Yasin Doa Selamat Untuk Kesihatan Tun M

Iswami Anjur Bacaan Yasin Doa Selamat Untuk Kesihatan Tun M

papar berkaitan - pada 23/1/2022 - jumlah : 157 hits
BH ONLINE Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad Foto fail NSTP KUALA LUMPUR Ikatan Setiakawan Wartawan Malaysia dan Indonesia menganjurkan bacaan doa selamat dan yasin bagi kesihatan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad yang diad...
Kuala Krai Kereta Api Tidak Berhenti 100 Pelajar Terkandas

Kuala Krai Kereta Api Tidak Berhenti 100 Pelajar Terkandas

papar berkaitan - pada 9/1/2022 - jumlah : 201 hits
Kira kira 100 pelajar di Kampung Kuala Gris di sini terkandas apabila kereta api yang sepatutnya tiba jam 7 pagi tidak berhenti di hentian tersebut pada Ahad Kejadian berlaku ketika Sinar Harian membuat tinjauan sempena hari pertama perseko...
Selama Ptm 100 Persen Bus Sekolah Dki Angkut 16 000 Siswa

Selama Ptm 100 Persen Bus Sekolah Dki Angkut 16 000 Siswa

papar berkaitan - pada 8/1/2022 - jumlah : 135 hits
Ali mengatakan ribuan siswa itu diangkut oleh 165 unit bus yang sudah disiapkan pihaknya sejak Desember 2021 Sejauh ini ratusan bus tersebut beroperasi dengan baik Siswa pun tampak menikmati fasilitas antar jemput yang disediakan Pemprov DK...
Tinggal 2 3 Untuk Capai 100 Populasi Dewasa Lengkap Vaksinasi

Tinggal 2 3 Untuk Capai 100 Populasi Dewasa Lengkap Vaksinasi

papar berkaitan - pada 7/1/2022 - jumlah : 143 hits
Tinggal 2 3 untuk capai 100 populasi dewasa lengkap vaksinasi Sebanyak 2 3 sahaja lagi diperlukan negara untuk mencapai angka 100 populasi dewasanya lengkap divaksinasi Berdasarkan data Kementerian Kesihatan Malaysia menerusi laman CovidNow...
Tip Cantikkan Gambar Dalam Blog

Tip Cantikkan Gambar Dalam Blog

papar berkaitan - pada 20/1/2022 - jumlah : 251 hits
Sekarang ni ramai pengguna melayari blog menggunakan handphone sebab lebih cepat sebab handphone memang sentiasa ON tapi kadang kala kita merasakan cukup sakit mata bila tengok gambar gambar dalam sesebuah blog tu kelihatan lonjong dan tak ...
Can Forest City Be Country S Economic Lifeboat

Diabetes Bayi Pun Boleh Kena Jenis Penyakit Yang Tak Kenal Usia

How Did Afif Know Of Alleged Rm100m Payment For Pjd Link Asks Pj Mp

Produk Nestle Naik Harga Harga Milo Dan Nescafe Akan Meningkat Ikuti Senarai Produk Nestle Malaysia

Memikirkan The Unknown

Najib Razak Mangsa Atau Pemangsa

Hotel Royal Signature Permata Baru Kuala Lumpur Setiap Bilik Menggemakan Intipati Kediaman

Dah Viral Baru Nak Terhegeh Hegeh Tak Tahu Buat Kerja Ke



Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023

Biodata Dan Umur Adik Tantari Penyanyi Lagu Viral Rindu Hatiku Rindu Pesilat Cilik

Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi


Datin Thalia Terkilan Dengan Sikap Buruk Pembantu Rumahnya

Jenis Pelaburan Terbaik Di Malaysia

Kenaikkan Harga Hotel Bajet Bakal Jejaskan Industri Pelancongan Negara

Persatuan Hotel Bajet Sarankan Penggunaan Pekerja Asing Untuk Industri Perhotelan

Buasir Otak Tv Main Teka Bendera Negara

3 Leather Sofas For Your Mid Century Modern Entertainment Room