Sunway Resort Hotel Buat Pesta Makan Steak Wagyu Angus Ayam Belanda Seafood Banyak Lagi Serendah Rm40 Disember Ini



Tajuk 2: Special Untuk Kaki Makan & Penggemar Daging, Ini Lokasi Makan Serendah RM40 Yang Tak Boleh Korang Terlepas
Tajuk 3: 


Menjelang sambutan Krismas dan Tahun Baru tidak lama lagi, The Sunway Resort Hotel & Spa’s kali ini kembali menawarkan kemeriahan musim perayaan dengan buffet bertemakan The Greatest Show.

Bermula dari 29 November sehinggalah 1 Januari 2020, pelbagai santapan mewah pada harga berpatutan ditawarkan untuk para pengunjung. Lebih mengujakan, setiap pengunjung bakal merasai pengalaman yang tidak boleh dilupakan apabila hotel di Sunway City akan digubah sepenuhnya dengan tema Krismas, seolah-olah pengunjung berada dalam mood percutian.


Selain buffet yang menjadi tarikan utama, para pengunjung juga akan dihiburkan dengan pelbagai persembahan memukau seperti persembahan cahaya di sepanjang jalan Persiaran Lagoon dan diikuti dengan iluminasi salji dipintu masuk utama hotel.

PRE-FESTIVE FEASTING AT THE RESORT CAFE

Festive Buffet Lunch & Dinner | 13 – 23 Disember

Sebagai pembukaan kepada pesta makan sempena Krismas, The Resort Cafe memulakan sambutan meriah dengan buffet bertemakan ‘Let The Feasting Begin’.

Buffet makan tengah hari bermula dari 12.30pm sehingga 2.30 setiap hari (kecuali hari Ahad) ditawarkan pada harga RM 68/DEWASA dan RM40/KANAK-KANAK. Manakala Buffet makan malam pula bermula dari 6.30pm sehingga 10.30pm dan para pelanggan hanya dikenakan caj sebanyak RM125/DEWASA dan RM95/KANAK-KANAK. Kanak-kanak dikira umur diantara 6 hingga 12 tahun.


Untuk tempoh 10 hari ni, para pengunjung boleh menikmati pelbagai makanan dan masakan yang sedap antaranya Roasted Turkey with Stuffing dan juga Angus Beef Striplon. Selain itu, pelbagai menu-menu dari dalam dan juga luar negara juga ditawarkan termasuklah pelbagai manisan yang sedap-sedap belaka.

CHRISTMAS EVE & DAY AT THE RESORT CAFE

Christmas Eve Buffet Dinner | 24 Disember

Pada malam menjelang perayaan Krismas pada 25 Disember pula, The Resort Cafe akan menyediakan makan malam istimewa pada harga RM168/DEWASA dan RM 108/KANAK-KANAK.


Christmas Eve Buffet Dinner bermula pada pukul 6.30pm sehingga 10.30pm sebagai perayaan awal menjelang Krismas.

Christmas Day Buffet Lunch & Dinner | 25 Disember

Pada hari sambutan Krismas pula, para pengunjung yang hadir akan dijamu dengan Buffet Lunch bermula pukul 12.30pm sehingga 2.30pm dengan harga bermula RM98/DEWASA dan RM68/KANAK-KANAK.

Menjelang malam, Christmas Dinner Buffet ditawarkan pada harga RM128/DEWASA dan RM88/KANAK-KANAK bermula 6.30pm sehingga 10.30pm.


Menariknya, anda boleh mendapatkan diskaun Early Bird Specials sebanyak 20 peratus sekiranya anda membuat tempahan sebelum 15 Disember.

Pastinya anda tidak mahu melepaskan peluang ini kerana variasi juadah yang ditawarkan sangat-sangat menarik dan enak. Antaranya dibawakan untuk tempoh dua hari ini adalah Seafood Tower denganj pilihan makanan laut yang ditawarkan termasuklah Live Irish Oyster, Scallop, Abalone Clam, Bamboo Clam, White Tuna Sashimi, Yabby, Seared Tuna, Tiger Prawn, Squid, Flower Crab, Baby Octopus, White Clam dan juga Seared Tuna. 



Anda juga akan dihidangkan dengan pelbagai pilihan sos super sedap untuk dinikmati bersama-sama Tower Seafood.



Selain itu, bagi penggemar daging, pelbagai seleksi juadah berasakan daging turut ditawarkan antaranya Slow-roasted Wagyu Beef Striploin, Oven Roasted Wagyu Beef Karubi and the Braised and Glazed Wagyu Ribs, Roasted Brined Turkey with Dried Fruit Stuffinf, Grilled Lamb Shoulder with Pommery Mustard jus, Slow-cooked Duck Breast with Truffle  Jus dan juga Whole Lamb on Briyani Rice.






Turut tidak terlupa buat anda penggemar manisan seperti coklat kerana ia turut disediakan antaranya adalah Raspberry Eclairs, Mango Compote Panna Cotta, Tiramisu, Breading Pudding with Pumpkin, Chocolate and Red Velvet Yule Log Cake dan Mine Minced Meat Pies.








12 DRINKS OF CHRISTMAS AT THE LOBBY LOUNGE

Diinspirasikan oleh ’12 Drinks of Christmas’, The Resort Cafe membawakan kembali sensasi pelbagai pilihan minuman.

Bertempat di Lobby Lounge, pengunjung bebas untuk memilih sama ada 6 cocktails ataupun 6 mocktails yang ditawarkan pada harga RM35/COCKTAIL dan RM22/MOCKTAIL bermula Disember 2019 sehingga 1 Januari 2020.


Yang menariknya, semua minuman diatas merupakan resipi juara hasil pertandingan dalaman yang dianjurkan oleh The Resort Cafe sendiri.

FANTASY FROM THE PACIFIC

Buffet Dinner By The Pool Side | 22 & 23 Disember

Untuk 2 malam sahaja, para pengunjung yang membuat tempahan awal sebelum 15 Disember akan mendapat potongan harga sebanyak 25peratus. Harga asal yang dikenakan adalah RM125/DEWASA dan RM88/KANAK-KANAK.

Para pengunjung berpeluang menikmati suasana makan malam yang berbeza di tepi kolam sambil ditemani dengan iringan muzik bagi menghangatkan lagi suasana.


Menjelang sambutan Tahun Baru pula, Sunway Resort Hotel & Spa menyediakan lokasi terbaik untuk rakyat Malaysia berhimpun bersama-sama menyambut kedatangan 2020.

Setiap pengunjung yang hadir pasti tidak menyesal kerana anda akan disajikan dengan pelbagai hiburan dan juga menu makanan-makanan yang disediakan oleh chef terbaik dimiliki Sunway Resort Hotel & Spa.



New Year’s Eve & Day |31 Disember 2019 & 1 Januari 2020

Pada malam ambang kemerdekaan, anda akan dibawa menikmati pengalaman makan malam bersajikan menu-menu antarabangsa dan juga tempatan pada harga RM158/DEWASA dan RM68/KANAK-KANAK, bermula 6.30pm sehingga 10.30pm.

Menjelang detik-detik kemerdekaan pula, Supercountdown Buffet juga disediakan bermula 11pm sehingga 1pm. Anda boleh membuat tempahan pada harga RM78/DEWASA dan RM58/KANAK-KANAK.



Pada 1 Januari pula, bermula dari 12.30pm sehingga 3.30pm, anda boleh membuat tempahan untuk New Year High Tea Buffet pada harga RM98/DEWASA dan RM68/KANAK-KANAK.

Tak mahu terlepas kemeriahan Sambutan Kemerdekaan? Anda boleh membuat tempahan awal sebelum 24 Disember untuk mendapatkan potongan harga sebanyak 25 peratus.

Untuk membuat tempahan, anda boleh menghubungi The Resort Cafe di +6037452009 atau +60374928000.

Layari facebok dan laman web Sunway Resort Hotel & Spa untuk maklumat lanjut.



lagi info di : Gosip Artis TerkiniBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://1malaynews.blogspot.com/2019/11/sunway-resort-hotel-buat-pesta-makan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Nasihat Wanita Tertua Di Dunia Jangan Nikah Dan Banyak Makan Telur

Nasihat Wanita Tertua Di Dunia Jangan Nikah Dan Banyak Makan Telur

papar berkaitan - pada 10/11/2019 - jumlah : 296 hits
Emma Morano dari Verbania Italia merupakan wanita terakhir di dunia yang lahir di tahun 1800 an Morano menyatakan bahwa rahasia umur panjangnya adalah pola makan yang benar dan tidak menikah Saya hanya makan telur dan sesekali makan kue ker...
Sewa Bilik Hotel Bajet Serendah Rm4 95 Namun Syarat Pelik Ini Buat Anda Tercengang

Sewa Bilik Hotel Bajet Serendah Rm4 95 Namun Syarat Pelik Ini Buat Anda Tercengang

papar berkaitan - pada 16/11/2019 - jumlah : 860 hits
Foto soranews24 com Sebuah hotel yang terletak di bandar Fukuoka Jepun menawarkan bilik dengan kadar 130 yen bersamaan dengan RM4 95 semalaman Amat amat murah kan kelengkapan agak sama dengan hotel hotel bajet yang lain di Jepun Foto sorane...
15 Hotel Resort Dengan Private Pool Untuk Percutian Penuh Mewah Dan Berkelas Atasan

15 Hotel Resort Dengan Private Pool Untuk Percutian Penuh Mewah Dan Berkelas Atasan

papar berkaitan - pada 2/11/2019 - jumlah : 433 hits
15 Hotel Resort Dengan Private Pool Untuk Percutian Penuh Mewah Dan Berkelas Atasan Disclaimer Harga yang ditunjukkan bagi setiap villa mungkin berubah ubah mengikut musim dan mengikut pilihan tarikh penginapan 15 Hotel Resort Dengan Privat...
Bubur Ayam Sempoi Sedap Sampai Anak Suka Makan

Bubur Ayam Sempoi Sedap Sampai Anak Suka Makan

papar berkaitan - pada 6/11/2019 - jumlah : 779 hits
Bagi korang yang ingin masak bubur nasi untuk anak anak boleh cuba masak bubur nasi macam ni Rasanya sedap dan anak anak mesti suka Bubur nasi ini mempunyai bahan tumisan dan inilah yang menjadikan bubur nasi lebih sedap Jom try buat BUBUR ...
Penginapan Murah Di Jepun Hotel Ini Tawar Bilik Serendah Rm4 95 Semalam Tetapi Ada Peraturan Pelik Korang Perlu Setuju

Penginapan Murah Di Jepun Hotel Ini Tawar Bilik Serendah Rm4 95 Semalam Tetapi Ada Peraturan Pelik Korang Perlu Setuju

papar berkaitan - pada 14/11/2019 - jumlah : 604 hits
Kembara ke Jepun atau lebih sinonim dipanggil Nihon yang bermaksud Tanah Matahari Terbit boleh menjadi mudah dan murah sekiranya merancang lebih awal Tidak dinafikan kos penginapan khususnya di hotel hotel sekitar bandar semakin mahal diseb...
Bisakah Sehari Makan Banyak Kala Sedang Diet Buat Kamu Gemuk Tiba Tiba

Bisakah Sehari Makan Banyak Kala Sedang Diet Buat Kamu Gemuk Tiba Tiba

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 286 hits
Sehari makan berlebihan ini ternyata tak dapat merusak rencana diet yang kamu lakukan Pasalnya kamu benar benar perlu makan dalam jumlah yang sangat banyak untuk menambah berat badan secara cepat
Gibran Ajak Anak Istri Makan Jajanan Tradisional Di The Sunan Hotel

Gibran Ajak Anak Istri Makan Jajanan Tradisional Di The Sunan Hotel

papar berkaitan - pada 30/10/2019 - jumlah : 177 hits
Dia menilai festival jajanan lawas tersebut bagus sekali untuk meningkatkan kelas UMKM Apalagi jajanan seperti ini biasanya hanya ditemukan di pasar tradisional
Makan Banyak Macam Membela Ibu Menyusu Memang Asyik Mengunyah Hanya Yang Bf Akan Faham

Makan Banyak Macam Membela Ibu Menyusu Memang Asyik Mengunyah Hanya Yang Bf Akan Faham

papar berkaitan - pada 2/11/2019 - jumlah : 315 hits
Apabila seseorang wanita itu menyusukan bayinya adalah normal jika selera makannya bertambah Sekejap sekejap pasti mencari makanan untuk dikudap Itu adalah perkara biasa Orang sekeliling seharusnya memahami situasi ini terutamanya si suami ...
Dah Makan Ayam Sawadee Crunch Kfc

Dah Makan Ayam Sawadee Crunch Kfc

papar berkaitan - pada 5/11/2019 - jumlah : 845 hits
Menu Sawadee Crunch dari KFC Ni dah hampir sebulan diperkenal Korang Dah Makan Ayam Sawadee Crunch KFC Mama Mencuba menu ni minggu lepas Dah lama tengok2 dan jeling2 baru berkesempatan nak Cuba Ni lah ayam Sawadee Crunch mama Mama ngedate d...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Banjir Besar Dubai 2024 Ustaz Azhar Idrus

Lirik Lagu Cinta Setandan Pisang Eda Ezrin Den Manjo

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Wish List April 2024

Sentiasalah Mengharapkan Rahmat Redha Allah

Puding Kastad Mangga

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Isteri Bersubahat Dengan Suami Melakukan Amang Seksual Terhadap Remaja 17 Tahun