Sudio T2 Earphone Wayarless Dari Sweden



Sebut sahaja Sudio, ramai dikalangan rakyat Malaysia sendiri jatuh hati dengan kemampuan kehebatan luar biasa earphone tanpa wayar beraksi. Ia didatangkan khas dari bumi Sweden. 
Barang import seperti Sudio apatah lagi ia datang dari negara Sweden memang menjadi dambaan setiap pengemar bunyi jenis beamforming. 
Saat julia memakai Sudio T2, ternyata muzik dan suara menjadi dunia kita. Walaupun berhijab, tidak menjadi masalah buat julia. Jatuh cinta dengan Sudio T2 saat diri sedang asyik memandu kereta, bersenam (power walk) & tika memasak julia tetap memakainya. 
Sambil mendengar radio, Sudio T2 mengakses dengan kaedah Bluetooth sahaja. Waima dari mana sumbernya, hanya on kan sahaja punat bluetooth. 
Terus Sudio T2 meluncur laju melaksanakan tugasannya dengan sempurna.
Sehingga kini julia pakai, tak terasa payah nak mendengar ceramah, video live, menonton drama atau filem melalui Netflix tanpa menganggu orang lain. 
Malah ia sudah menjadi sebahagian dari hidup julia. Bentuknya bujur, tekstur luaran sangat sedap di pegang. Ada tali untuk dipegang. 

👉Kelebihan Sudio T2 - teknologi dari bumi Sweden - mikrofon dicipta dengan "beamforming" mengawal kebisingan persekitaran untuk panggilan yang lebih jelas.
- earphone tanpa wayar.- ketahanan earphone Sudio T2 lebih 7 jam.- teknologi Bluetooth 5.2 dengan penghasilan bunyi lancar dan selesa.
- tekan punat di earbud selama 5 saat untuk menghidupkan, teknik yang sama untuk mematikan bunyi muzik.- bila bunyi telefon masuk cuma tekan mana-mana butang kiri @ kanan untuk menerima panggilan masuk.
- untuk menamatkan panggilan telefon tekan 3 saat sahaja untuk mematikan perbualan.- diperbuat dari polikarbonat berkualiti tinggi.- mikrofon output baik.- mengurangkan tahap kebisingan belakang tabir ketika sedang mendengar.Cara ia di caj, wayar USB disediakan. Earbuds ada banyak size, boleh tukar ikut kesesuaian. Ada signal lampu menyala tanpa Sudio T2 sedang di caj. 
Pengalaman sepanjang menggunakannya, ternyata Sudio T2 menambahkan lagi semangat julia untuk workout dengan lebih fokus. 
Setiap hari tanpa Sudio ibarat lagu tanpa irama. Gadget idaman inilah paling di sukai oleh sesiapa sahaja termasuk anak-anak pun sesuai digayakan. Termasuk kelas online. Sudio T2 akan berada dalam pasaran Malaysia pada tarikh 8 Oktober 2021.
Berita gembira untuk semua pembaca, Sudio telah menganjurkan pembelian secara Pre-Order di websitenya. 
Penghantaran adalah PERCUMA di Malaysia dan di seluruh dunia + jaminan 3 tahun dengan Sudio Sphere

📌Pre order Sudio T2 bermula pada 1 Okt 2021 hingga 8 Okt 2021. GRAB PAY and PAYLATER payment method is now available on Sudio website! Yay! Dapatkan 15% diskaun masukkan kod ↘️ JULIAT2
Nak pre order layari: Website:www.sudio.com.my  Instagram:www.instagram.com/sudioFacebook:www.facebook.com/sudiosweden


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.juliajohari.com/2021/10/sudio-t2-earphone-wayarless-dari-sweden.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+WithJulia+(With+Julia...)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jalan Penghubung Bandar Utama Di Pahang Perlu Dinaiktaraf

Terengganu Fc Umum Harga Tiket Agarbomb Performance Cup 2024

3 Pelampau Khawarij Ditahan

Lost Opportunities In Labuan

Ocrevus Transforming Multiple Sclerosis Treatment Landscape In Malaysia

Hada Labo Hydrating Water Gel

Cops Fire 5 Shots During 70km Car Chase Near Baling

I Was Never Arrested Merely Barred From Overseas Travel Ex Src Director



10 Filem Seram Thailand Berhantu Terbaru Mesti Tonton Juga Tersedia Online

10 Drama Thailand Thai Drama Terbaru Best Juga Tersedia Online

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Kuih Muah Tonton

10 Filem Indonesia Terbaru Best 2023 2024 Juga Tersedia Online

10 Filem Melayu Terbaru Best Di Platform Online Netflix Malaysia 2024 Mesti Tonton


Always Evolving Explore The Latest Offerings At Bandarbetvip

Menang Dipuji Kalah Dicaci Begitulah Nasib Salah Di Liverpool

Najis Boleh Jadi Petunjuk Anda Alami Kanser Usus Ini Tanda Tandanya

Rm1 500 Pay And No Retirement Plan Why Teachers In Pas Linked Kindergarten Pasti Are Disgruntled

A Tale Of Two Leaders

Artis Cahaya Manis Music Duruk Ngabang Chord