Suaminya Direbut Pelakor Pns Wanita Dua Anak Ini Unggah Bukti Chat Ini Isinya


Pemilik akun Facebook Ulie Chan mencurahkan kesedihannya perihal pelakor seorang PNS puskesmas yang merebut suaminya yang telah hidup bersamanya selama sembilan tahun dan punya dua anak.
Selain menulis kronologi perselingkuhan suaminya panjang lebar, Ulie Chan juga mengunggah foto-foto tangkapan layar (screen-shot) percakapan antara suaminya dengan si pelakor di aplikasi pesan singkat, serta beberapa foto kemesraan suaminya dengan si pelakor di beberap tempat wisata.
Dari bukti percakapan antara keduanya, diketahui kalau si pelakor sudah memanggil suaminya dengan sapaan ‘Sayank’ atau ‘Yank’.

Yang menarik, si pelakor juga menyinggung soal musim drama Korea yang menceritakan kisah tentang pelakor.
“Btw yank, sekarang kan lagi heboh banget drama Korea tentang selingkuh dan pelakor, kok aku yg rasanya takut yaaa. Klo misal tau km duda, ntar aku disebut org ketiga,” kata si pelakor kepada suaminya.

Dari percakapan mereka diketahui kalau keduanya sudah berencana akan menikah setelah suaminya menceraikannya.
Si pelakor khawatir dirinya dituduh sebagai perusak rumah tangga orang. Dia juga sadar kalau seorang PNS tidak boleh jadi istri kedua.
“Aku takut, dibilang perusak. Kan kalo PNS ga boleh jadi yg kedua,” kata si pelakor lagi.
Dalam foto percakapan itu juga terlihat kalau si pelakor nampaknya manja pada suaminya.
Dia sering memanggil suaminya dengan kata ‘S-A-Y-A-N-K’ yang sengaja di-enter-enter biar terkesan romantis.

Lucunya lagi, si pelakor juga menagih janji dari suaminya jika kelak lelaki itu tidak boleh selingkuh.
“Jangan pernah selingkuh ya. Janji???” kata si pelakor.
Suaminya lantas menjawab, “Pokok e km ngertiin aq.”

Pada foto percakapan yang lain, si pelakor mengirimkan foto kemesraan mereka pada suaminya dengan tulisan, “Km pasti kangen.”

Si suami lantas meminta si pelakor untuk menerima anaknya tinggal bersama jika mereka kelak jadi menikah.
Namun si pelakor terkesan agak keberatan, walau akhirnya mengatakan siap menerima.
“S-A-Y-A-N-K, kali mereka tau status km sekarang, aku bakal dimaki kayanya. Mungkin juga nanti kalo kita sampe publikasi, mereka juga bakal maki” aku kayaknya,” kata si pelakor.
Pada bukti percakapan lain, si pelakor dan suaminya ternyata telah menyadari kalau hubungan gelap mereka sudah ketahuan olehnya.
Si pelakor takut menjelaskan kepada kerabat suaminya tentang status mereka, terutama karena suaminya belum resmi bercerai darinya.

Tak cuma foto-foto tangkapan layar percakapan, Ulie Chan juga mengunggah foto-foto kemesraan suaminya dengan si pelako di beberapa lokasi.

Tak cuma tentang si pelakor, wanita tersebut juga mencurahkan kekecewaannya pada suaminya, yang tega berpaling darinya. Padahal selama ini dia telah mencoba menjadi istri yang baik.
“Dan kamu suami ku???? kenapa kamu tega lakukan itu pada kami..Kenapa kamu tega lakukan itu dengan ku yang selalu menemani mu, sembilan tahun kita bersama tak pernah sedikitpun aku menuntut mu lebih, dengan jahat nya kamu pergi dengan nya???? berbagi kasih dengan dia???? apa kurang ku dimatamu? Kurang apa diriku!” katanya.

Dia juga mengatakan kalau dirinya telah berusahan memaafkan suamianya saat ketahuan selingkuh pertama kali dengan si pelakor.
“Aku akui aku memang bukan istri yang terbaik buat mu, tapi bukan kah tak ada manusia yang sempurna? Setidaknya aku sudah berusaha yang terbaik yang aku mampu.. bahkan saat putra pertama kita masih kecil kamu sudah mulai bermain hati dengan nya, namun aku memaafkan khilafmu karena engkau berjanji akan berubah demi anak kita.. Aku memang bukan siapa-siapa, hanya seorang ibu yang hanya punya cinta untuk keluarga,” katanya.
“Aku memang tidak berpangkat seperti dirinya, tapi ingat kah kamu sayang,, aku yang selalu ada di samping mu, kulakukan itu semua demi menjadi ibu yang selalu ada untuk anak-anak kita..,” lanjutnya.

Sebelum mengakhiri curhatannya dia menyampaikan kalau perselingkuhan suaminya terungkap pada bulan Ramadan lalu.
Secara tidak sengaja dia membaca obrolan suaminya dengan si pelakor di aplikasi pesan singkat. Foto-foto percakapan itu lantas diunggahnya di Facebook.
“Sampai suatu hari di Ramadhan ini Allah yang Maha Baik memberikan petunjuknya, bertahun-tahun tak pernah aku punya bukti namun pagi itu dimudahkan diriku untuk membuka hpmu. Tak ada bukti screenshoot yang rapi, semua chat kalian harus ku foto secepat kilat supaya saat kamu terbangun posisi hp gak berubah disampingmu, agar kamu tak curiga dan bisa melanjutkan tidurnya sambil memelukku kembali.. Yaa mungkin wanita abdi negara itu tak tahu kalau pacarnya masih selalu pulang ke rumah dan tidur memelukku tiap malam,” tulisnya.
Sumber: today.line.me



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://islamidia.com/suaminya-direbut-pelakor-pns-wanita-dua-anak-ini-unggah-bukti-chat-ini-isinya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hollow Dan Padu Wanita Ini Kongsi Dua Jenis Emas Semua Wanita Perlu Tahu

Hollow Dan Padu Wanita Ini Kongsi Dua Jenis Emas Semua Wanita Perlu Tahu

papar berkaitan - pada 23/5/2020 - jumlah : 726 hits
Jika ditanya setiap wanita perhiasan apa yang mereka gemari sudah pasti mereka memilih emas sebagai barang perhiasan utama mereka Hal ini kerana emas boleh menimbulkan aura dan pesona kepada setiap pemakainya selain mempunyai nilai yang tin...
Mungkin Suami Dah Tiada Tapi Tetap Jalankan Tanggungjawab Pada Isteri Anak Anak Itulah Bukti Cintanya

Mungkin Suami Dah Tiada Tapi Tetap Jalankan Tanggungjawab Pada Isteri Anak Anak Itulah Bukti Cintanya

papar berkaitan - pada 29/5/2020 - jumlah : 263 hits
Seorang suami harus menjaga kebajikan isterinya sejak dari hari pertama bernikah sehingga bila bila Ketika isteri diminta untuk berhenti kerja dan menguruskan rumah tangga pastikan anda bersedia dengan kemungkinan yang bakal berlaku Apakah ...
Kita Bangga Ada Anak Perak Kerajaan Negeri Mahu Jadikan Sugu Pavithra Ikon Wanita Amp Masakan

Kita Bangga Ada Anak Perak Kerajaan Negeri Mahu Jadikan Sugu Pavithra Ikon Wanita Amp Masakan

papar berkaitan - pada 5/6/2020 - jumlah : 485 hits
YouTuber popular S Pavithra telah dicadangkan sebagai Ikon Wanita dan Masakan Perak oleh Jabatan Pembangunan Wanita Negeri Perak atas kemahiran memasak yang dimiliki sehingga berjaya mengembangkan minatnya Menurut Exco Pembangunan Wanita Ke...
Viral Aksi Wanita Rela Tertimpa Pintu Kaca Demi Lindungi Anak Anak

Viral Aksi Wanita Rela Tertimpa Pintu Kaca Demi Lindungi Anak Anak

papar berkaitan - pada 5/6/2020 - jumlah : 159 hits
Aksi heroik untuk menolong sesama yang sedang dalam musibah nggak hanya menjadi adegan wajib dalam sebuah film superhero Di kehidupan nyata aksi heroik juga banyak dilakukan orang biasa untuk menolong sesama Tak jarang aksi heroik yang dila...
Tolong Jangan Kecam Anak Saya Ibu Wanita Hamil Positif Covid 19

Tolong Jangan Kecam Anak Saya Ibu Wanita Hamil Positif Covid 19

papar berkaitan - pada 21/5/2020 - jumlah : 214 hits
KOTA BHARU Tolong jangan kecam anak saya tanpa usul periksa dia pulang ke kampung untuk bersalin bukannya semata mata untuk menyambut Aidilfitri Demikian luahan Norazlina Abdul Rahim 50 ibu kepada wanita hamil positif COVID 19 dari Kuala Kr...
Dipercayai Terlalu Obses Dengan Kucing Wanita Ini Diceraikan Suaminya

Dipercayai Terlalu Obses Dengan Kucing Wanita Ini Diceraikan Suaminya

papar berkaitan - pada 10/6/2020 - jumlah : 255 hits
Di dalam dunia perkahwinan terdapat banyak alasan yang pelik mengapa sepasang suami isteri memutuskan untuk bercerai dan berpisah Alasan terbaru yang tular adalah obsesi seorang isteri terhadap kucing sehingga suami lari dari rumah Pada 21 ...
Dengar Bunyi Tangisan Wanita Temui Bayi Bertali Pusat Dalam Kotak Depan Rumah Anak Yatim

Dengar Bunyi Tangisan Wanita Temui Bayi Bertali Pusat Dalam Kotak Depan Rumah Anak Yatim

papar berkaitan - pada 9/6/2020 - jumlah : 294 hits
SANDAKAN 8 Jun Bayi perempuan yang masih bertali pusat ditemukan oleh orang awam di hadapan pintu pagar sebuah rumah anak yatim di sini pagi tadi Ketua Polis Daerah Sandakan ACP Mohd Azhar Hamin berkata bayi itu ditemukan oleh seorang wanit...
Sayu Aidilfitri Tanpa Suami Tercinta Wanita Hamil Anak Kedua Pasrah Ketentuan Ilahi

Sayu Aidilfitri Tanpa Suami Tercinta Wanita Hamil Anak Kedua Pasrah Ketentuan Ilahi

papar berkaitan - pada 28/5/2020 - jumlah : 314 hits
Berita suami meninggal dunia pastinya memberikan kedukaan buat isteri dan anak anak Mana tidaknya anda mungkin akan kehilangan tempat untuk berkongsi perasaan dan juga ketua bagi sesebuah keluarga Namun cepat atau lambat kematian itu adalah...
Mb Kecam Ugutan Terhadap Dua Adn Wanita Selangor

Mb Kecam Ugutan Terhadap Dua Adn Wanita Selangor

papar berkaitan - pada 28/5/2020 - jumlah : 286 hits
SHAH ALAM 27 MEI Dato Menteri Besar mengecam sekeras kerasnya jenayah gangguan seks terhadap dua Ahli Dewan Negeri wanita di negeri ini Dato Seri Amirudin Shari berkata gangguan diterima ADN Bandar Utama Jamaliah Jamaluddin dan ADN Kampung ...
Sorry Kak Saya Tak Tahu Dia Ada Isteri Isteri Londeh Amp Tampar Pelacur Yang Lakukan Hubungan Intim Dengan Suaminya

Perodua Axia Baru 2023 Harga Auto Manual Model Terkini

Kisah Kota Lgbt Yang Di Lenyapkan Dari Muka Bumi

Pelanggan Louis Vuitton Ditikam Darah Berlumuran Di Lantai

Suami Fatin Afeefa Dikecam Kerana Berlagak Sekali Ada Orang Cuba Nak Dedahkan Kisah Silam Dia

Bahaya Bulu Kucing Untuk Kesihatan Manusia

Senarai Taska Di Malaysia Kadar Yuran Terkini

Senarai Travel Agency Memiliki Lesen Pengelola Jemaah Haji 2023



5 Permainan Video Popular Sepanjang Zaman

8 Fakta Biodata Pelakon Sophia Albarakbah Gandingan Terbaru Aliff Aziz Drama Ku Akad Kau Dengan Bismillah

8 Kenderaan Ikonik Dalam Industri Filem dan Drama

Kahwin Beristerikan Nad Zainal Ini 10 Fakta Biodata Pelakon Ungku Ismail Aziz

5 Kelebihan Terbesar Sewa Rumah Berbanding Miliki Sendiri


Petnah Dengar Ahlong Gulung Tukar

Imam Fahreza Feat Cica Rama Serpihan Cinta Chord

Disheartening That Malaysian Muslims Have To Defend Their Religion In Their Own Country

Friends Family And Colleagues Say Goodbye To Sri Ram

Projek Csr Darihati123mamanet Kali 9 Sempena Ulangtahun Bandaraya Shah Alam Ke 22 Tahun

Senarai Taska Di Malaysia Kadar Yuran Terkini