Smk Subang Utama Juara Piala Hektar 2019 Choral Speaking


SMK Subang Utama Juara Piala Hektar 2019 Choral Speaking. Assalammualaikum semua! Ruby berkesempatan untuk membuat liputan Piala Henktar 2019. Ia adalah acara yang membuka minda. Kali terakhir Ruby menyertai Choral Speaking pada zaman sekolah. Pastinya liputan Piala Hektar amat memberi kesan rindu kepada kesungguhan para peserta, kerjasama mencari bahan untuk menjawab isu yang para hakim ingin dengar.
SMK Subang Utama Juara Piala Hektar 2019 Choral SpeakingSMK Subang Utama merangkul anugerah dengan menandingi sebanyak 43 sekolah lain yang menyertai Piala Hektar 2019 Choral Speaking tahun ini. Pertandingan pusingan akhir ini telah berlangaung di Classic Hotel, Muar. Sebanyak 6 buah sekolah menengah bertanding di peringkat Akhir.


Piala Hektar 2019 Choral Speaking telah diadakan bermula awal tahun yang menghimpunkan lebih dari 1,200 kanak-kanak dari 44 sekolah di seluruh pusat-pusat membeli belah milik Hektar REIT di seluruh Malaysia.
SMK Subang Utama, Subang Jaya, berjaya menarik perhatian para hakim dalam Choral Speaking bertema “The Use Of Social Media For A Greener Future”.

Pasukan itu mengalahkan 5 finalis lain dan memenangi trofi besar beserta hadiah wang tunai bernilai RM6,000, sementara sekolah-sekolah yang lain telah dianugerahkan hadiah saguhati.
Choral Speaking Bantu Pelajar Lebih BerkeyakinanKetua Pemasaran Kumpulan Hektar, Puan Mira Rahman telah mengagumkan dalam pujiannya kepada para pelajar, sambil berkata,
“Kami sangat bangga dengan usaha para pelajar. Pada tahun ini, pertandingan Choral Speaking kami mempunyai lebih daripada 1,200 pelajar dari 44 sekolah bersaing di enam daerah. Enam sekolah terbaik bertanding di peringkat akhir di Classic Hotel, Muar. Ia adalah satu inisiatif yang bermanfaat dan memberi pengalaman untuk melihat prestasi pelajar dengan baik. ”

Dalam pertandingan 2019, Hektar menganjurkan pertandingan Choral Speaking di enam pusat membeli-belah dengan sekolah-sekolah yang bersaing di enam daerah iaitu di Subang Jaya, Melaka, Muar, Sungai Petani, Kulim dan Segamat.
Pertandingan Piala Hektar adalah inisiatif asal Hektar yang direka untuk memperkasakan usaha pendidikan pelajar di seluruh komuniti pusat-pusat membeli belah Hektar. Inisiatif awal penganjuran pertandingan Choral Speaking adalah direka untuk meningkatkan taraf Bahasa Inggeris yang dituturkan di sekolah-sekolah di Malaysia.

Muar, Furniturs Capital of MalaysiaPertandingan terakhir diadakan di Muar, bandar bersejarah di utara Johor, bersempadan dengan Melaka. Muar dikenali sebagai “Furniture Capital of Malaysia” dan pelancong melawat kawasan itu untuk masakan tempatan yang enak, kopi terkenal dan bangunan pra-perang sejarah.








Hektar REIT’s Classic Hotel merupakan penaja utama, yang menganjurkan Choral Speaking Final. Tidak jauh dari jarak berjalan kaki, anda akan seronok berada di Muar kerana tarikan-tarikan utama di pusat bandar. Classic Hotel Muar menawarkan 156 bilik dan ballroom terbesar di Muar dengan kapasiti tempat duduk untuk 800 tetamu. Menghadap ke sungai Muar yang indah, Classic Hotel adalah hotel kelas perniagaan utama yang terletak di pusat bandar Muar.
Sumbangan RM 2,000 Kepada Kiwanis MalaysiaSebagai sebahagian daripada usaha Tanggungjawab Sosial Korporat Hektar, sumbangan RM2,000 telah dibuat kepada Kiwanis Malaysia semasa pertandingan Akhir Piala Hektar 2019 Choral Speaking. Hektar berasa bangga menaja acara ini dan menginginkan inisiatif ini dapat memanfaatkan komuniti pusat membeli belah di enam daerah.

Tentang HektarHektar Real Estate Investment Trust (“REIT”) adalah REIT yang fokus kepada peruncitan pertama Malaysia pada tahun 2006 dengan aset bernilai RM1.2 bilion (2018). Projek ini diuruskan oleh Hektar Asset Management Sdn Bhd dan portfolio hartanahnya diuruskan oleh Hektar Property Services Sdn Bhd. Portfolio termasuk Subang Parade (Selangor), Mahkota Parade (Melaka), Wetex Parade (Muar, Johor), Central Square (Kedah), Kulim Central (Kedah), atau Segamat Central (Johor). Manakala untuk Classic Hotel, Muar, anda boleh lawati laman web ini www.classichotelmuar.com
www.hektarreit.com


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2019/11/smk-subang-utama-juara-piala-hektar.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hasrat Tht Lebur Unikl Juara Piala Tnb 2020

Hasrat Tht Lebur Unikl Juara Piala Tnb 2020

papar berkaitan - pada 23/2/2020 - jumlah : 382 hits
Pemain THT sedang mempertahankan gawang ketika diserang pemain UniKL KUALA LUMPUR 23 Februari Hasrat Pasukan Hoki Terengganu mempertahankan status juara Piala TNB lebur apabila tewas 1 2 kepada Pasukan Universiti Kuala Lumpur dalam perlawan...
Ramalan Juara Liga Perdana Inggeris 2019 2020

Ramalan Juara Liga Perdana Inggeris 2019 2020

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 389 hits
Liga Perdana Inggeris ataupun lebih dikenali sebagai EPL telah memulakan kempen sesi 2019 2020 pada 10 Ogos yang lalu Sudah tentu dengan bermulanya EPL ini memberikan kegembiraan buat seluruh peminat bola sepak di dunia Terdapat 18 pasukan ...
Juara Juara Piala Malaysia

Juara Juara Piala Malaysia

papar berkaitan - pada 10/3/2020 - jumlah : 1000 hits
Sekadar berkongsi sejarah dengan mereka yang buta hehehe Cuba Mommy check sikit mana letaknya pasukan yang Master duk sokong tu Jangan pandang depa sebelah mata na Sumber 20131106
Hello Bangkok 2019

Hello Bangkok 2019

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 172 hits
ABOUT BANGKOK THAILAND Timezone UTC 07 00 Currency Thai Baht Visa Not required for Malaysian Plug adapter GETTING THERE Took to Bangkok The 2 hours flight will take you from to From the airport to your hotel you can take a taxi or van and c...
2019 Pekanbaru Indonesia

2019 Pekanbaru Indonesia

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 152 hits
ABOUT PEKANBARU Timezone UTC 07 00 Currency Indonesian Rupiah Visa Not required for Malaysian Plug adapter GETTING THERE It was a year delay that I thought of taking both my parents for a short trip so decided to go Pekanbaru because of the...
Dividen Kwsp 2019 Dijangka Rendah 5 0 6 0 Peratus

Dividen Kwsp 2019 Dijangka Rendah 5 0 6 0 Peratus

papar berkaitan - pada 26/2/2020 - jumlah : 731 hits
Menurut Sumber Berita Harian Kumpulan Wang Simpanan Pekerja dijangka mengumumkan kadar dividen 2019 pada kadar antara 5 0 hingga 6 0 peratus kata penganalisis Berdasarkan prestasi lemah saham tempatan tahun lalu Profesor Ekonomi Sekolah Per...
Airasia Santan Menu Baru Harga

Koleksi Kad Pokemon Dilelong Rm330 000

Muslims Rebuke Rais Yatim S No No To Sarawak S Proposal Of Conducting Friday Sermons In English

Ulu Tiram Attack Suspect Not Ji Member Initial Link Made Due To Father S Past Says Igp

Yuka Kharisma Cinta Indah Buat Kanda Chord

Apa Jadi Serangan Balai Polis Johor S Pura Ini Komen Pas

Resepi Sos Hijau Vietnamese Rolls

Apakah Sebaik Baiknya Manusia



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Anggun Mikayla Viu Malaysia

Keputusan Markah Mingguan Senarai Lagu Tugasan The Hardest Singing Show Astro Malaysia

Biodata Syad Mutalib Pelakon Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah TV3 Bunga Salju Astro Ria

Info Dan Sinopsis Filem Vina Sebelum 7 Hari 2024 Adaptasi Kisah Benar Kini Di Pawagam Malaysia

Biodata Founder Leeyanarahman Nur Liyana Abdul Rahman Yaana Yana Lee Usahawan Tudung Yang Terkenal Bersama Suaminya


Teresa Kok Terkejut Terima Surat Ugutan Bunuh Dan Dua Butir Peluru

Isu Uitm Kerajaan Kena Berani

Ragam Pelik Kucing

15 Breathtaking Mediterranean Powder Room Ideas From Classic To Modern

Durioo Cara Daftar Subscription

A Lone Wolf Does Not Materialise Naturally