Sinopsis Filem Peninsula Kesinambungan Filem Train To Busan


Sinopsis Filem Peninsula Kesinambungan Filem Train To Busan | Tayang mulai 15 Julai 2020 lepas. Filem Peninsula khabarnya lanjutan dari Filem Train To Busan. Filem Train To Busan, cik akak dah berapa kali ulang tonton. 

Untuk mengetahui apa yang menariknya Filem Peninsula jangan lupa menonton di pawagam. 


Sinopsis Filem Peninsula 

Empat tahun lalu, anggota tentera Jung-seok hampir hilang nyawa ketika berusaha menyelamatkan diri dari Korea Selatan apabila seluruh negara itu diserang wabak zombi bermisteri. 

Kini hidup sengsara di Hong Kong, dia menerima tawaran untuk kembali ke kawasan semenanjung yang dikuarantinkan itu untuk menyertai misi mengambil trak terbengkalai di tengah-tengah Seoul. 

Dia perlu menjalankan operasi rahsia itu dalam tempoh yang singkat dan menyelamatkan diri secara senyap-senyap selepas berjaya. 

Ketika memasuki zon yang dijangkiti, dia dan kumpulannya bukan hanya berdepan zombi-zombi ganas tetapi juga menemui kumpulan manusia yang terselamat. 

Misi mereka terganggu apabila mereka diserang unit tentera misteri Unit 631. Jung-seok diselamatkan oleh seorang wanita bernama Min-jung ketika dia berada dalam keadaan terdesak dan kini dia perlu mencari jalan untuk menyelamatkan diri dari kawasan itu.

Berjayakah mereka dengan misi dan dapatkan mereka keluar dari kawasan berbahaya tersebut? Dengan kehadiran zombie yang menganas, mampukah mereka bertahan. Jangan lupa.menonton di pawagam berhampiran. Pastikan jaga sop anda. 

Sinopsis Filem Train To Busan


Sinopsis Filem To Busan
Permulaan kisah Train to Busan adalah apabila trak yang membawa barang dibenarkan melewati kawasan yang mengalami kebocoran. Pada masa yang sama, pemandu lori tidak melihat seekor rusa melintas di tengah jalan sehingga rusa yang mati itu berubah menjadi rusa zombie. 
Seok-Woo, seorang pengurus kewangan sebuah syarikat, pergi ke Busan bersama anaknya, Su-an, untuk menemui ibunya sebagai hadiah ulang tahun untuk anak perempuannya.
Seok-Woo, yang baru bercerai dengan isterinya, berangkat dengan KTX (kereta api cepat Korea) dari Seoul bersama penumpang lain. Ketika kereta api hendak berangkat, seorang wanita dengan luka di kakinya memasuki kereta api tersebut. Wanita tersebut telah telah dijangkiti virus.
Wanita itu cuba menyerang pramugari kereta api yang ingin berusaha menolongnya. Wanita zombie itu telah menjangkiti sebilangan besar penumpang kereta api. 
Jurutera kereta api mengumumkan bahawa kereta api akan berhenti di Daejeon, di mana para tentera bersedia untuk menolong mereka. 
Namun, ketika dia sampai di sana, stesen itu sunyi dan tidak ada orang sama sekali. Ketika mereka menyedari bahawa seluruh tentera telah menjadi zombie, mereka memasuki kereta api dan menuju ke Busan, di mana virus yang bocor itu dibersihkan. 
Selama perjalanan, mereka diserang oleh sejumlah mayat hidup dan Seok-woo digigit oleh Yong-suk, yang akhirnya berubah menjadi zombie. 
Seok-woo mengajar Sung Kyung dan Su-an cara menghentikan kereta api sebelum dia meninggalkan mereka dan melompat dari kereta api yang sedang berjalan.
Kereta api bergerak ke Busan dan terhenti di hadapan terowong yang gelap. Su-an dan Seong-kyeong berjalan dalam terowong gelap tersebut hingga ke penghujungnya. Sambil berjalan Su-an bernyanyi dan di situlah mereka berjaya diselamatkan.




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://sweetyzhanieyz83.blogspot.com/2020/07/sinopsis-filem-peninsula-kesinambungan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kagum Pelakon Malaysia Bella Rahim Muncul Dalam Filem Korea Peninsula

Kagum Pelakon Malaysia Bella Rahim Muncul Dalam Filem Korea Peninsula

papar berkaitan - pada 21/7/2020 - jumlah : 1099 hits
Dalam keterujaan menonton sekuel Train To Busan iaitu Peninsula rakyat Malaysia langsung tidak menyangka bahawa mereka akan disajikan dengan kemunculan bendera negara kesayangan di dalam filem zombil tersebut Sesiapa yang sudah menonton pas...
Sinopsis Filem Roh

Sinopsis Filem Roh

papar berkaitan - pada 19/7/2020 - jumlah : 367 hits
Sinopsis Filem RohBerlatarbelakangkan zaman peperangan di mana tinggal sebuah keluarga daif di pinggir hutan Mereka kemudiannya didatangi seorang kanak kanak perempuan misteri Kejadian kejadian aneh mula menghantui mereka selepas kanak kana...
Gandingan Jamie Foxx Joseph Gordon Levitt Dalam Trailer Filem Netflix Project Power

Gandingan Jamie Foxx Joseph Gordon Levitt Dalam Trailer Filem Netflix Project Power

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 328 hits
Netflix telah melancarkan trailer rasmi filem aksi jenayah sci fi berjudul Project Power yang dibintangi pemenang anugerah Oscar Jamie Foxx dan calon Golden Globe Joseph Gordon Levitt Filem terbaru ini akan boleh ditonton mulai 14 Ogos ini ...
Al Jazeera Tiada Lesen Pengeluaran Filem Tiada Permohonan Penggambaran Dokumentari Kata Finas

Al Jazeera Tiada Lesen Pengeluaran Filem Tiada Permohonan Penggambaran Dokumentari Kata Finas

papar berkaitan - pada 21/7/2020 - jumlah : 228 hits
PETALING JAYA Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia berkata Al Jazeera International Sdn Bhd tidak mempunyai lesen pengeluaran filem dan tiada permohonan surat perakuan penggambaran dokumentari berjudul Locked Up in Malaysia s Lockdow...
Selepas 3 Tahun Tak Berlakon Wawa Zainal Akhirnya Kembali Dalam Satu Filem Yang Bakal Buat Mata Korang Bengkak

Selepas 3 Tahun Tak Berlakon Wawa Zainal Akhirnya Kembali Dalam Satu Filem Yang Bakal Buat Mata Korang Bengkak

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 285 hits
Akhirnya pelakon jelita Wawa Zainal mengumumkan bahawa dia kembali aktif di kaca televisyen selepas tiga tahun gais Fuh Mesti ramai yang rindu nak tengok dia berlakon kan Jadi korang bolehlah tunggu telefilem terbarunya yang akan keluar tak...
Ejen Ali The Movie Sertai Dua Festival Filem Antarabangsa

Ejen Ali The Movie Sertai Dua Festival Filem Antarabangsa

papar berkaitan - pada 17/7/2020 - jumlah : 401 hits
Filem animasi popular tempatan Ejen Ali the Movie bakal menyertai dua festival filem bertaraf antarabangsa iaitu Anugerah Cartoons on the Bay 2020 di Itali dan Asean Film Week 2020 di Vietnam bulan ini dan Disember depan Filem terbitan Prim...
Pernah Bintangi Filem Crows Zero 2 Pelakon Terkenal Jepun Haruma Miura Meninggal Dunia

Pernah Bintangi Filem Crows Zero 2 Pelakon Terkenal Jepun Haruma Miura Meninggal Dunia

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 907 hits
Pelakon popular Jepun Haruma Miura ditemui mati di kediamannya di Tokyo pada hari ini lapor Menurut sumber penyiasatan pelakon berusia 30 tahun itu ditemui tidak sedarkan diri di rumahnya di Minato Ward Dia kemudian dikejarkan ke hospital n...
Iflix Didakwa Gagal Melakukan Pembayaran Kepada Penerbit Filem Daulat

Iflix Didakwa Gagal Melakukan Pembayaran Kepada Penerbit Filem Daulat

papar berkaitan - pada 19/7/2020 - jumlah : 168 hits
April lalu iFlix menjadi platform penstriman eksklusif untuk tayangan filem Daulat terbitan Lacuna Pictures Platform penstriman dipilih selepas penerbit ingin menayangkan filem mereka tanpa sebarang potongan oleh pihak Lembaga Penapisan Fil...
10 Meme Apabila Manusia Digigit Binatang Dalam Filem Vs Dunia Nyata

10 Meme Apabila Manusia Digigit Binatang Dalam Filem Vs Dunia Nyata

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 351 hits
Inspirasi daripada filem filem superhero hollywood yang menyaksikan Spiderman menjadi superhero apabila digigit labah labah Ant Man dari ekstak semut dan begitulah lazimnya yang disaksikan dalam lakonan filem Tapi apabila dunia nyata Apabil...
Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Biasa Dari Negeri Yang Tak Pernah Lihat Kepesatan Negeri Yang Lebih Maju Dia Nampak Kedai Proses Ayam Ja

From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Why Pm Anwar Rafizi Steven Sim Should Be Worried About World Bank S Report On M Sian Education

Sustainability And Metal Buildings A Data Driven Approach To Eco Friendly Construction

Exploring The Impact Of Aluminum In Contemporary Design

This Five Cylinder Puch Proves There S No Replacement For Displacement

Drama Framed Lakonan Mimi Lana Meerqeen



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan


Overcoming Funding Challenges

Semakan Subsidi Tiket Penerbangan Pelajar Ipt Flysiswa

Rukun Islam Jangan Ditambahkurangi Itu Namanya Dholalah Finnar

Analisis Teknikal Pergerakan Harga Intraday Mata Wang Kripto Doge Jumaat 3 Mei 2024

Singgah Solat Di Masjid Sri Sendayan

Chacarita Is Buenos Aires S Quirkiest Neighborhood Get There Soon