Sifat Lelaki Berjanggut



Penampilan lelaki yang berjanggut kelihatan lebih handsome perbanding lelaki tidak Berjanggut. Ini adalah pandangan sesetengah wanita terhadap kaum lelaki.

Antara sifat lelaki Berjanggut adalah:

1. Lelaki Yang berjanggut ini ya kelihatan lebih ke arah orang yang bertanggungjawab dan komitmen yang serius. Ini kerana apabila seorang lelaki ditumbuhi Janggut, dia akan menjaga memelihara mengekalkan kebersihan kesihatan janggutnya.

Ini bermaksud lelaki berjanggut jenis yang bertanggungjawab dan komitmen pada janggutnya. Bila dia sayang janggutnya secara tidak langsung dia akan layan wanita teman kasihnya seperti janggutnya.

2. Sifat lelaki berjanggut ini seseorang yang penyabar. Ini kerana bukanlah senang untuk memeliharanya, ianya perlu ada kesabaran. Ramai lelaki yang mengalami masalah ruam wajah, gatal-gatal, mempunyai tanda lahir di dagu. Namun semua ini dapat diatasi apabila lelaki tersebut memiliki Janggut, dan janggut bukannya mudah untuk tumbuh ianya mengambil masa yang panjang untuk tumbuh. Atas berkat lelaki sabar maka tumbuhlah janggutnya. Nampak kan betapa sabarnya lelaki berjanggut.

3. Sifat lelaki Berjanggut ini kelihatan lebih berkelas maksudnya di sini sekiranya lelaki yang berjanggut itu menjaga janggutnya dengan baik dan kemas. Penampilan lelaki Yang berjanggut ini lebih bergaya berbanding sebaliknya.

4. Sifat lelaki Berjanggut, dia lebih kelihatan kelakiannya. Bukanlah bermaksud lelaki yang tidak Berjanggut tidak kelihatan kelakiannya. Penilaian seperti ini adalah melalui luaran wajah kaum lelaki.

5. Sifat lelaki berjanggut juga kelihatan lebih matang. Ini kerana memelihara Janggut mengambil masa yang lama pagi pemikiran kaum wanita. Hakikat nya ia bergantung pada hormon lelaki tersebut. Contoh lelaki berusia 21 tahun memiliki Janggut yang lebat kelihatan lebih tua berbanding baliknya bukan gitu.

6. Sifat lelaki yang berjanggut, seseorang yang jimat. Maksud jimat Di Sini lelaki tersebut tidak perlu membeli pisau cukur yang mahal krim cukur atau barang-barang untuk mengekalkan janggutnya. Janggut tidak memerlukan kos yang tinggi untuk memeliharanya.

7. Sifat lelaki berjanggut juga adalah seseorang yang sihat. Ini kerana janggut semula jadi untuk melindungi wajah keadaan cuaca yang berbeza seperti panas, sejuk, hujan atau beku. Menurut kajian saintifik menyimpan Janggut boleh menghalang 95 peratus daripada sinaran matahari yang berbahaya.

Semua yang ada point-point di atas ini tidak semestinya betul, ianya hanyalah teori sahaja dan pandangan mejoriti orang ramai.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://ohzarina.blogspot.com/2019/03/sifat-lelaki-berjanggut.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sembilan Tahun Saling Mengenal Ashanty Beberkan Sifat Asli Anang

Sembilan Tahun Saling Mengenal Ashanty Beberkan Sifat Asli Anang

papar berkaitan - pada 7/3/2019 - jumlah : 257 hits
Suka duka dan manis pahit kehidupan mereka telah dilewati bersama dalam membangun bahtera rumah tangga yang selama hampir tujuh tahun Hal itu diungkapkan Ashanty di akun instagramnya ashanty ash
Mengenal 20 Sifat Wajib Allah

Mengenal 20 Sifat Wajib Allah

papar berkaitan - pada 4/3/2019 - jumlah : 406 hits
Assalamualaikum Hi Semua 20 Sifat Wajib Bagi Allah SWTAllah SWT adalah zat Maha Pencipta dan Maha Kuasa atas seluruh alam beserta isinya Allah SWT memiliki sifat wajib mustahil dan jaiz sebagai sifat kesempurnaan bagi Nya Sebagai muslim yan...
10 Sifat Sifat Isteri Yang Menjadi Penambah Rezeki Suami Rileks Media

10 Sifat Sifat Isteri Yang Menjadi Penambah Rezeki Suami Rileks Media

papar berkaitan - pada 9/3/2019 - jumlah : 281 hits
Ramai yang tidak tahu bahawa sifat isteri sangat berperanan penting dalam membuatkan seseorang suami bertambah rezekinya Mungkin rezeki itu tidak dapat dilihat dengan mata kasar tetapi boleh dilihat melalui kesihatan yang baik kehadiran cah...
Sifat Reda Lapang Hati

Sifat Reda Lapang Hati

papar berkaitan - pada 10/3/2019 - jumlah : 329 hits
Firman Allah SWT yang bermaksud Jikalau mereka bersungguh sungguh reda dengan apa yang yang diberikan Allah dan Rasul Nya kepada mereka serta berkata Cukuplah Allah bagi kami Allah akan memberikan kepada kami sebahagian daripada kurnia Nya ...
Manhajus Salikin Sifat Shalat Nabi Membaca Ta Awudz Dan Bismillah

Manhajus Salikin Sifat Shalat Nabi Membaca Ta Awudz Dan Bismillah

papar berkaitan - pada 22/3/2019 - jumlah : 396 hits
Sekarang kita lihat lanjutan Sifat Shalat Nabi yang dibahas oleh Syaikh As Sa di Dan ada tambahan penjelasan ulama mengenai hal ini
Pengertian Dan Penjelasan Sifat Ihsan

Pengertian Dan Penjelasan Sifat Ihsan

papar berkaitan - pada 22/3/2019 - jumlah : 217 hits
As Sa adi menyebut Bermula ihsan itu ada dua bahagi Pertama ialah ihsan pada beribadat kepada Tuhan dengan bahawa beribadat akan Allah seolah olah seorang itu melihat Allah maka jika tiada melihat Nya maka sungguhnya Allah melihatnya Dan ia...
Kkb Polls Go Out To Vote With Peace Of Mind As Safety Assured Says Selangor Police

Kanak Kanak Usia 3 Tahun Sudah Boleh Diajar Berdikari Tahu Urus Diri Sudah Cukup Baik

Bnm Fines Habib Jewels Rm96 250 For Anti Money Laundering Breach

Business Community Heaves Sigh Of Relief At Stable Opr

Pharmaniaga Komited Pulih Kewangan Keluar Status Pn17

Are Malaysian Consumers Missing The Target In Anti Israel Boycotts Of Western Brands

Hukuman Masyarakat Sangat Berat Jika Anda Punya Pendapat Berbeza Dari Mereka

Sejarah Hitam Bola Sepak Berulang



Info Dan Sinopsis Filem Shaitaan 2024 Remake Filem Vash Kini Di Netflix

Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3


Eka Heights Kediaman Baru Yang Moden Dan Selesa

Faedah Sirah Nabi Perang Bani Quraizhah Dan Pelajaran Di Dalamnya

Zim Zim Ala Kazim

Dalia Farhana Curang Chord

Cara Hilangkan Migrain

Untonglah Menantu Zahid Hamidi Dilantik Pengerusi Jiankun