Siapa Sanisah Huri



Sanisah Huri adalah artis Malaysia , sinonim dengan nama panggilan Sanisah Huri dan menyanyikan lagu-lagu genre pelbagai bukan lagi asing di kalangan peminat-peminat muzik Malaysia. Sebagai artist Wanita Solo, Sanisah Huri mempunyai beberapa buah lagu-lagu popular yang boleh dilihat videonya di Youtube . Biodata Sanisah Huri juga sarat dengan informasi tentang artist bernama Sanisah Huri yang banyak ditulis tentang beliau di blog-blog atau laman sesawang website diserata Malaysia. Selaku artist yang menyanyikan muzik pelbagai beliau dikenali dikalangan peminat peminat pelbagai di Malaysia . Sosial media seperti facebook , twitter, myspace , friendster dan instagram digunakan oleh artist Malaysia untuk menaikkan follower-follower dan pengikut dan begitu juga boleh kita lihat untuk artist bernama Sanisah Huri ini yang melakukan perkara yang sama seperti artist-artist yang lain.


Bak kata seorang wartawan "Jika artist itu tidak terpalit dengan kontroversi bukanlah artist namanya" Begitulah lumrah seorang artist yang hangat diperkatakan atas isu-isu hangat dan kontroversi sesetengah artist di Malaysia. Semoga kontroversi yang dikaitkan dengan Sanisah Huri tidak mematahkan semangat Sanisah Huri ini untuk berkarya sama ada dalam apa-apa bidang yang diceburi samada ada lakokanan atau nyanyian. Dan begitu juga dengan artist dan anak-anak seni yang mendambakan anugerah dan pengiktirafan sama ada didalam negara atau luar negara dari hasil titik peluh dan pengorbanan artist-artist di Malaysia ini . Hasil dari carian anugerah dan pengiktirafan yang diperolehi oleh Sanisah Huri adalah pada senarai Wikipedia artist tersebut sendiri. Anugerah ini sama ada dirangkul pada tahun ini atau pada tahun-tahun yang lalu.


Lumrah pasangan kekasih, ingin meneruskan ke langkah seterusnya iaitu mendirikan rumahtangga dan menjadikan pasangannya sebagai suami atau isteri. Begitu juga dengan Sanisah Huri, mengikut carian kami tentang info status perkahwinan Sanisah Huri, untuk status perkahwinan dan bilangan anak Sanisah Huri boleh di lihat di Biodata Sanisah Huri Foto-foto dan gambar-gambar menarik dan gambar-gambar cantik fotografi milik Sanisah Huri boleh di lihat di Koleksi Gambar Sanisah Huri.




keyword: info tentang Sanisah Huri, cerita tentang Sanisah Huri, Biodata Sanisah Huri, Gambar Sanisah Huri . Foto Sanisah Huri



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://biogambar.blogspot.com/2019/12/siapa-sanisah-huri.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Drama Anggun Mikayla

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Arul Rasheed Feat Shana Abella Gemersik Aidilfitri Chord

Hukum Berbuka Puasa Di Bulan Ramadhan Dan Cara Bayar Fidyah

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Di Ambang Inflasi Bagaimana Dow Jones Dan S P Bertindak Untuk Sesi Ketiga Berturut Turut



Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo

Biodata Abdul Qawiy Aro Qawiyaro Personaliti TikTok Islamik

10 Fakta Biodata Siti Khadijah Halim Pelakon Drama Berepisod Wanita Syurga TV3 Gandingan Redza Rosli


Ceo Flutter 2023

Hari Ini 3 Lucu Di M Sia K Jaan Gagal Sayur Kisah Cinta

Boikot Kk Mart Bukan Speedmart

Bersahur Dengan Sup Ayam Simple Tapi Sedap

The Ultimate Home Cycling Adventure Beaches Mountains And Music

Potong Ikan Keluar Api