Siapa Cakap P H Kalah Akan Ambil Tindakan


CIIIIS, KELIBAT IKAT DI DALAM AYAQ, KU TAHU JANTAN ATAU BETINAAAA ! WOOIT ? SIAPA KATA P.H AKAN KALAH AKAN DIAMBIL TINDAKAN ? ADA BERANI AMBIL TINDAKAN ? APA MUNGKIN P.H AKAN KALAH DIBAWAH TANGAN MAHADHIR ?TAK MUNGKIN, TAK MUNGKIN, HANYA MAHADHIR SATU-SATUNYA P.M MELAYU YANG BERJAYA JADI PIEM DUA KALI WALAUPUN DAH TUA.SEBAB ITU SIAPA KATA P.H AKAN KALAH SAMA SEPERTI KONDEM SAMA MAHADHIR.APA RAHSIA DISEBALIK KATA P.H AKAN KALAH DIBAWAH MAHADHIR ?SEDANGKAN ANUAR KATA DIA TAK FIKIR BERADA DIBAWAH KABINET PIEM MAHADHIR, INIKAH RAHSIA TERSIRAT ?OOOOO, DAH PUAS JOLOK SANA JOLOK SINI KE ?   SIYAAAAAN MAHADHIR !!!-Pak Karamu- 'Kenakan tindakan pada Kit Siang sebelum Rais'News  |  Diterbitkan Hari ini 10:18 pagi  |  Dikemaskini Hari ini 10:18 pagi    Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad digesa supaya tidak bersikap berat sebelah dalam mengambil tindakan terhadap ahli PH yang percaya gabungan itu akan kalah, kata Najib Razak.
Menurut bekas perdana menteri itu, jika ada sesiapa yang perlu dihukum terlebih dahulu, individu tersebut sepatutnya ialah pemimpin veteran DAP, Lim Kit Siang.
"Kalau PM ketujuh nak ambil tindakan, patut kenakan Kit Siang itu dulu. 
"Mulut Kit Siang memang jahat. Dia layak untuk dihukum dari dulu lagi," tulisnya di Facebook malam tadi.Najib mengulas kenyataan Mahathir yang mengatakan Bersatu akan mengambil tindakan terhadap sesiapa yang mencemarkan parti itu dengan mengatakan bahawa PH akan dapat kalah dalam pilihan raya. 
Meskipun tidak menyebut mana-mana nama secara khusus, ia dipercayai ditujukan kepada Pengerusi Biro Dasar dan Strategi Bersatu, Dr Rais Husin.
Kata Najib beliau berasa simpati terhadap Rais dan mendakwa bahawa banyak pemimpin lain dalam PH juga mengatakan perkara sama atau bersetuju dengan kenyataan Rais itu. 
Antara yang dinamakannya ialah anggota Parlimen Subang, Wong Chen; anggota Parlimen Klang, Charles Santiago; dan Menteri Kewangan Lim Guan Eng serta Kit Siang.
Untuk rekod Kit Siang - dalam kenyataan dua hari lalu - tidak langsung mengatakan bahawa PH akan kalah dalam pilihan raya umum (PRU) jika ia dipercepatkan.
Kita Siang hanya menyatakan, jika PRU diadakan sekarang, beliau akan tewas di kerusi parlimen Iskandar Puteri dan DAP akan kehilangan 30 hingga 40 peratus undi di seluruh negara. 
Sementara itu, Guan Eng hanya mengakui populariti PH semakin menurun, tetapi yakin bahawa mereka boleh mengubah keadaan.
Santiago dan Wong bagaimanapun bersetuju dengan penilaian Rais.
Pada 28 Ogos, Rais memberitahu sebuah forum bahawa PH akan kalah sekiranya PRU diadakan sekarang berikutan rakyat yang tidak puas hati dengan pengendalian isu semasa seperti pengangguran, kos sara hidup, dan keutamaan mempengaruhi pengundi Melayu Muslim.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://abnnasution.blogspot.com/2019/08/siapa-cakap-ph-kalah-akan-ambil-tindakan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ramal Ph Kalah Rais Hadapi Tindakan Disiplin Bersatu

Ramal Ph Kalah Rais Hadapi Tindakan Disiplin Bersatu

papar berkaitan - pada 30/8/2019 - jumlah : 218 hits
Bersatu memutuskan untuk mengambil tindakan disiplin terhadap Anggota Majlis Tertingginya Rais Husin kerana menjejaskan imej parti itu Pengerusi Bersatu Dr Mahathir Mohamad yang juga perdana menteri memaklumkan demikan malam ini Kita telah ...
Individu Terlibat Dikenakan Tindakan Susulan Pembakaran Terbuka

Individu Terlibat Dikenakan Tindakan Susulan Pembakaran Terbuka

papar berkaitan - pada 24/8/2019 - jumlah : 296 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Tindakan Tegas Jika Benar Dakwaan Kontraktor Berkomplot Bida Projek Kerajaan Kata Lim

Tindakan Tegas Jika Benar Dakwaan Kontraktor Berkomplot Bida Projek Kerajaan Kata Lim

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 315 hits
Suruhanjaya Persaingan Malaysia BUTTERWORTH Syarikat kontraktor yang disyaki berkomplot dalam bidaan projek kerajaan perlu dikenakan tindakan sekiranya dakwaan itu wujud kata Menteri Kewangan Lim Guan Eng Beliau berkata tindakan itu sememan...
Hentikan Serta Merta Tindakan Yang Boleh Jejas Ketenteraman Awam Kpn

Hentikan Serta Merta Tindakan Yang Boleh Jejas Ketenteraman Awam Kpn

papar berkaitan - pada 24/8/2019 - jumlah : 216 hits
KUALA LUMPUR 23 Ogos Polis hari ini memberi amaran kepada semua pihak agar tidak memainkan isu isu sensitif dan menghentikan serta merta semua bentuk tindakan yang boleh memburukkan lagi keadaan termasuk perhimpunan perhimpunan aman yang di...
Tindakan Caprice Menghina Rakyat Kelantan Tidak Dapat Diterima

Tindakan Caprice Menghina Rakyat Kelantan Tidak Dapat Diterima

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 180 hits
Ketika saya berada di kedai kopi di daerah Machang pada 20 08 2019 saya ada membaca satu artikel di Mstar mengenai seorang artis dikenali sebagai Caprice atau nama sebenar beliau Ariz bin Ramli Video dan komen beliau dimuat naik di laman ig...
Muhyiddin Tindakan Tetap Diambil Jika Zakir Didapati Bersalah

Muhyiddin Tindakan Tetap Diambil Jika Zakir Didapati Bersalah

papar berkaitan - pada 26/8/2019 - jumlah : 175 hits
Diterbitkan Hari ini 12 09 tengahari Meskipun kerajaan telah memutuskan untuk tidak menghantar pulang Dr Zakir Naik ke negara asalnya India tindakan akan tetap diambil terhadap Dr Zakir Naik sekiranya siasatan mendapati beliau melakukan kes...
5214 Ppim Bantah Tindakan Peniaga Yang Tidak Bertanggungjawab Ppim 28 08 2019

5214 Ppim Bantah Tindakan Peniaga Yang Tidak Bertanggungjawab Ppim 28 08 2019

papar berkaitan - pada 28/8/2019 - jumlah : 283 hits
Persatuan Pengguna Islam Malaysia membantah tindakan peniaga yang tidak bertanggungjawab dan mahu pengguna terus sokong peniaga Muslim demi menjaga kebersihan dan kualiti semua produk dan perkhidmatan PPIM mahu pengusaha tidak kira agama da...
Sekolah Dan Perumahan Dibuat Berdasarkan Sara Picu Tindakan Fasis

Sekolah Dan Perumahan Dibuat Berdasarkan Sara Picu Tindakan Fasis

papar berkaitan - pada 31/8/2019 - jumlah : 201 hits
Menurutnya media sosial yang seharusnya bisa melekatkan hubungan dan bisa mengetahui perspektif berbeda dari identitasnya Namun lanjut Yudi yang terjadi justru anak muda Indonesia banyak yang mengakses media sosial berdasarkan kesamaan iden...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened

Nadma Remaining Water Storage Reserves In Four Dams In Johor Penang And Kedah At Critical Level

Mixing Politics With Religion In Malaysia Breeds Negativity

Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Senarai Cerita Filem Terbaru 2024 Di Pawagam