Siapa Bertemu Azilah Di Luar Penjara



Azilah bertemu ‘VVIP’ di luar penjara -Shafee

Peguam terkenal, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah melahirkan rasa hairan bagaimanakah seseorang yang sudah dijatuhkan hukuman gantung boleh diberikan akses untuk bertemu seorang individu ternama ‘VVIP’ di luar penjara Kajang.

Banduan yang dimaksudkan oleh Shafee adalah bekas pegawai Unit Tindakan Khas (UTK), Azilah Hadri yang menunggu hukuman gantung selepas didapati membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu pada 2006.

Shafee bagaimanapun berkata, maklumat itu tidak dapat disahkan olehnya sebaliknya dimaklumkan kepadanya oleh sumber yang boleh dipercayai.

“Pertemuan antara Azilah dan VVIP ini telah mengambil tempat pada awal Februari tahun ini. Bagaimanakah seorang banduan hukuman gantung boleh keluar dan bertemu VVIP ini di luar? Bagaimana ini berlaku?

“Tentunya saya tidak dapat sahkan maklumat ini tetapi pemberi maklumat yang boleh dipercayai. Pertemuan ini bukan dalam penjara sebaliknya luar penjara. Apabila seorang banduan yang sudah ditetapkan hukuman gantung, bagaimanakah dia boleh di bawa keluar begitu?

“Ini sudah melanggar undang-undang dan protokol. Saya sedang tunggu pengesahan rasmi ketika ini,” katanya kepada pemberita di sini.

Peguambela Datuk Seri Najib Tun Razak, Tan Sri Shafee Abdullah hadir mendengar permohonan semakan semula sabitan hukuman mati kes berprofil tinggi yang membabitkan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu di Istana Kehakiman, Putrajaya.

Shafee hadir hari ini sebagai pencelah bagi permohonan yang telah dikemukakan oleh Azilah dalam kes yang membabitkan anak guamnya, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Azilah melalui peguam J Kuldeep Kumar telah memohon untuk mengetepikan hukuman gantung terhadapnya dan mahu kes berprofil tinggi itu di bicarakan semula.

Dalam pada itu, Shafee juga mendakwa ada beberapa individu termasuk ejen Malaysia serta wartawan Australia yang telah melawat seorang lagi bekas anggota polis, Sirul Azhar di pusat tahanan di Australia awal tahun ini.

Dakwa Shafee, kumpulan ini dipercayai cuba ‘memujuk’ Sirul supaya membuat kenyataan hampir serupa seperti Azilah terhadap Najib.

“Semua ini adalah plot terancang seseorang yang mahu mengenakan Najib sebenarnya.

“Saya juga tidak akan sesekali terkejut seandainya selepas ini Sirul pula bertindak seperti Azilah. Memang ada pihak termasuk ejen Malaysia dan wartawan Australia yang cuba memujuknya,” dakwanya. 

MalaysiaGazette

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azmykelanajaya.com/2019/12/siapa-bertemu-azilah-di-luar-penjara.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Azilah Jumpa Vip Di Luar Penjara Kajang Pada Feb Shafee

Azilah Jumpa Vip Di Luar Penjara Kajang Pada Feb Shafee

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 318 hits
Diterbitkan Hari ini 2 36 tengahariBERITABekas anggota pasukan Unit Tindakan Khas polis Azilah Hadri yang sedang menunggu hukuman gantung sampai mati didakwa dibawa keluar dari Penjara Kajang pada Februari tahun ini untuk berjumpa dengan se...
Jabatan Penjara Tolak Dakwaan Azilah Jumpa Vvip Di Luar Penjara

Jabatan Penjara Tolak Dakwaan Azilah Jumpa Vvip Di Luar Penjara

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 232 hits
AZILAH Hadri bekas anggota polis unit tindakan khas yang dijatuhkan hukuman mati kerana membunuh Altantuya Shaariibuu tidak pernah menjejakkan kaki di luar Penjara Kajang sepanjang tahun 2019 kata Jabatan Penjara hari ini Jabatan itu member...
Shafee Dakwa Azilah Dibawa Keluar Dari Penjara Kajang Jumpa Vvip

Shafee Dakwa Azilah Dibawa Keluar Dari Penjara Kajang Jumpa Vvip

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 347 hits
Bekas pegawai polis Cif Inspektor Azilah Hadri yang disabitkan membunuh wanita Mongolia Altantuya Shaariibuu didakwa dibawa keluar daripada Penjara Kajang untuk berjumpa seorang VVIP pada Februari lalu Peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdulla...
6 000 Satwa Lindung Belangkas Berusaha Diselundupkan Ke Luar Negeri

6 000 Satwa Lindung Belangkas Berusaha Diselundupkan Ke Luar Negeri

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 163 hits
Tim Direktorat Polisi Air dan Udara Polda Riau menggagalkan penyelundupan 6 000 ekor Belangkas Satwa dilindungi itu akan dibawa ke luar negeri melalui jalur perairan di Riau
2 Istrinya Dilantik Jadi Kades Wakil Bupati Blitar Marhenis Ini Amanah Yang Luar Biasa

2 Istrinya Dilantik Jadi Kades Wakil Bupati Blitar Marhenis Ini Amanah Yang Luar Biasa

papar berkaitan - pada 17/12/2019 - jumlah : 191 hits
Pelantikan 167 Kepala Desa hasil Pemilihan Kepala Desa serentak 2019 lalu di Pendopo Ronggo Hadinegoro yang di lakukan Bupati Blitar Drs H Rijanto MM Jumat menyisahkan sesuatu yang menarik yaitu dilantiknya juga dua istri Wakil Bupati Blita...
Lirik Lagu Cinta Luar Biasa Andmesh

Lirik Lagu Cinta Luar Biasa Andmesh

papar berkaitan - pada 16/12/2019 - jumlah : 814 hits
AssalamualaikumBismillahLirik Lagu Cinta Luar Biasa AndmeshWaktu pertama kaliKulihat dirimu hadirRasa hati ini inginkan dirimuHati tenang mendengarSuara indah menyapa geloranya hati ini tak ku sangkaRasa ini tak tertahanHati ini selalu untu...
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City