Setiap Rumah Wajib Ada Satu Alat Ini Sebelum Menerima Kunjungan Tetamu


Tinggal beberapa hari saja lagi kita akan meraikan hari kemenangan kita setelah sebulan berpuasa. 
Apa yang menarik untuk raya kali ni adalah kita diberi kelonggaran untuk merentas negeri dan berjumpa dengan keluarga serta orang tersayang. Tak sabarnya!
Kalau selama ni kita selalu hidang tetamu dengan air manis, tahun ni, apa kata korang buat kelainan sikit dengan hidangkan air kosong sekali. Kan lebih sihat? Tapi first sekali, pastikan air korang tu bersih tau! 
Cakap pasal air bersih ni, jom min nak ‘hasut’ korang untuk beli Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare sebab ada 5 faedah yang korang akan dapat kalau ada sebiji dekat rumah!
1. Tap Bergerak Secara Automatik @ohmedia Eh, drop function dia SUPER COOL giler!#fyp #LGPuriCare #Ohmedia #BeautifulNara
♬ Partition – Beyoncé

Siapa kat sini suka ambil air sampai tertumpah-tumpah sebab tak dapat nak agak tap air dekat mana cuba angkat tangan sikit!
Dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare, tap air akan bergerak ke atas dan ke bawah secara automatik dan boleh melaraskan ketinggian hanya dengan mengesan cawan korang tau. Biar betul?!
Jadi, lepas ni korang dah tak perlu risau air tertumpah sampai nak kene mop lantai sebab dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni, ia akan memudahkan pengambilan air korang
 
2. Tap Yang Fleksibel @ohmedia Wah, boleh laras kiri kanan! Love giler. #fyp #LGPuriCare #Ohmedia #BeautifulNara
♬ original sound – Oh! Media – Oh! Media

Agak-agak kalau dah ramai sangat tetamu datang, mestilah ada yang akan melayan diri dan akan berebut nak ambil air betul tak? 
Lepas ni tak payah nak berebut-rebut semata nak isi air lagi sebab dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni, korang dapat isi air dengan lebih mudah sebab paip air tersebut boleh diputar sehingga 180˚ tau. Menariknya!
Sesuai sangat kalau ada sebiji dekat rumah, barulah tenang nak beraya dengan tersayang.
3. Lengkap Dengan Preset Suhu & Isipadu Air  @ohmedia Pilihan suhu banyak memang sesuai untuk raya ni. Yang muda suka sejuk yang agak berumur suka minum air panas. Padu ni!#fyp #LGPuriCare #Ohmedia #BeautifulNara #LiveForTheChallenge
♬ original sound – Oh! Media – Oh! Media

Bila dah ramai sangat datang mengunjung ni, korang mesti tak menang tangan nak buat macam-macam jenis air, air sejuklah, air panaslah. Maklumlah, nak tambat hati tetamu kan. 
Haa, memahami kepayahan korang untuk membuat bermacam jenis air, Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare dibekalkan dengan 3 suhu berbeza untuk air panas iaitu pada suhu 40°, 75° dan 85°. Haa, senanglah nanti untuk korang hidang air kopi, air teh atau air suam kepada tetamu nanti.
Selain itu, kebiasaannya tetamu ni suka air sejuk sebab cuaca di Malaysia ni tak menentu. Haa, tak kan lah korang nak ulang-alik dapur semata nak refill air betul tak?
Dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni, akhirnya korang boleh duduk senang lenang melayan tetamu sebab ia hadir dengan fungsi pratetap isipadu air pada 120ml, 500ml dan 1000ml. Mudahkan?
4. Reka Bentuk Yang Slim @ohmedia Mencari sahabat lifestyle yang boleh penuhi ‘permintaan’ korang? #fyp #LGPuriCare #Ohmedia
♬ Big and Chunky – DJ Speed

Alamak, dah jatuh cinta dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni tapi takut makan ruang dapur lah, macam mana ni?
Tak perlu risau sebab reka bentuk Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni sangat slim dan muat untuk diletakkan di setiap sudut dapur rumah korang tau. Wow, dah lah warna nampak premium, slim pulak tu!
Selain itu, ia juga dapat menyediakan air minuman yang bersih dengan menggunakan penapisan air terus tanpa tangki air. Memang ikut trend teknologi terkini untuk mengelakkan pembentukkan mikroorganisma daripada berlaku. 
5. Penapis Air Yang Premium @ohmedia Geng tapau ni, ada yang kenal ke?#LGPuriCare #Ohmedia #BeautifulNara #thisisasignforyou
♬ original sound – Oh! Media – Oh! Media

Kalau korang nak tahu, Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni merupakan penapis air yang premium tau sebab ia dilengkapi dengan lampu penunjuk untuk korang tahu prestasi penulenan air sentiasa dalam keadaan terbaik.
Nanti dah terima kunjungan tetamu, confirm mata semua menjeling dekat Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni sebab nampak elegan sangat, haa risau dibawa pulang je nanti!
Raikan Aidilfitri Dengan Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare Haa, menarikkan ciri yang ada pada Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare ni? Barang baik mestilah min akan kongsikan dengan korang!
Untuk pengetahuan, air yang dihasilkan dijamin bersih dan selamat untuk diminum tau sebab ia dilengkapi dengan pensterilan UV yang diaktifkan secara automatik setiap jam atau 5 minit secara manual.
Untuk maklumat lanjut serta antara maklum balas daripada pengguna Penapis Air Tanpa Tangki LG PuriCare layari laman web rasmi dengan klik DI SINI.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/setiap-rumah-wajib-ada-satu-alat-ini-sebelum-menerima-kunjungan-tetamu/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Teruja Raya Awal Jom Layan Jaga Jaga Senariounion Pasti Berdekah Satu Rumah

Teruja Raya Awal Jom Layan Jaga Jaga Senariounion Pasti Berdekah Satu Rumah

papar berkaitan - pada 3/5/2022 - jumlah : 215 hits
TIDAK lengkap rasanya menyambut Syawal tanpa sebarang filem menarik khususnya yang sesuai ditonton seisi keluarga Setiap kali raya menjelma pasti ramai ahli keluarga berkumpul di ruang tamu dan ketika inilah masa paling sesuai untuk menyaks...
Gudang Ban Di Kaltim Terbakar Satu Orang Dievakuasi Ke Rumah Sakit

Gudang Ban Di Kaltim Terbakar Satu Orang Dievakuasi Ke Rumah Sakit

papar berkaitan - pada 24/4/2022 - jumlah : 130 hits
Bengkel sekaligus gudang distributor ban di Rinding Teluk Bayur kabupaten Berau Kalimantan Timur terbakar Sabtu Satu orang dievakuasi ke rumah sakit diduga kelelahan dan mengalami sesak napas
Tak Tahu Nak Hidang Apa Masa Tetamu Raya Datang Ke Rumah Foodpanda Kan Ada

Tak Tahu Nak Hidang Apa Masa Tetamu Raya Datang Ke Rumah Foodpanda Kan Ada

papar berkaitan - pada 30/4/2022 - jumlah : 205 hits
Kemeriahan untuk menyambut Hari Raya yang tak lama lagi ni memang kian terasa Mana taknya dah dua tahun Raya asyik PKP Kalini semua orang mestilah nak beraya sakan bersama keluarga tercinta Cuma bila kita dah seronok bergaya sakan masa Raya...
Hiburan Main Serbu Je Paksa Tukar Water Filter Tanpa Kebenaran Scammer Kutip Rm2 2k Setiap Rumah

Hiburan Main Serbu Je Paksa Tukar Water Filter Tanpa Kebenaran Scammer Kutip Rm2 2k Setiap Rumah

papar berkaitan - pada 25/4/2022 - jumlah : 123 hits
Sebuah perkongsian media sosial Twitter baru baru ini telah berjaya menarik perhatian netizen apabila individiu yang dikenali sebagai memaklumkan mengenai kewujudan scammer yang memaksa orang ramai untuk menukar penapis air di kediaman mere...
Risau Keselamatan Keluarga Ayda Jebat Galakkan Buat Ujian Covid 19 Sebelum Beraya Di Rumah

Risau Keselamatan Keluarga Ayda Jebat Galakkan Buat Ujian Covid 19 Sebelum Beraya Di Rumah

papar berkaitan - pada 3/5/2022 - jumlah : 183 hits
Semenjak negara kita ini memasuki ke fasa endemik ramai dilihat mengambil peluang berpusu pusu pulang ke kampung halaman masing masing bagi menyambut perayaan bersama orang tersayang setelah dua tahun tidak merasai detik ini Meskipun diberi...
Hiburan Tak Sabar Nak Sambut Aidilfitri Ini 5 Perkara Wajib Perlu Dilakukan Sebelum Pulang Ke Kampung

Hiburan Tak Sabar Nak Sambut Aidilfitri Ini 5 Perkara Wajib Perlu Dilakukan Sebelum Pulang Ke Kampung

papar berkaitan - pada 23/4/2022 - jumlah : 178 hits
Pejam cilik lagi beberapa hari lagi kita akan menyambut Hari Raya Aidilfitri dan lebih mengembirakan pada tahun ini setiap masyarakat boleh balik ke kampung halaman setelah dua tahun tidak dapat beraya bersama sama keluarga dan sanak saudar...
Jenis Ereksi Durasi Yang Lelaki Boleh Dapat Dalam Satu Malam

Jenis Ereksi Durasi Yang Lelaki Boleh Dapat Dalam Satu Malam

papar berkaitan - pada 21/4/2022 - jumlah : 176 hits
Selalu kita jumpa iklan jualan produk yang dapat membantu menguatkan atau mengekalkan durasi ereksi sebelum hubungan seks Persoalannya perlu ke sesuatu ereksi itu bertahan lama bagi mencapai kepuasan hubungan seksual Masyarakat sering memeg...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

15 Easter Garland Designs To String Along The Spring Festivities

Hallway Wall Art Mockup For A Sophisticated Look

Do You Know About Kuda Kepang Dance

Cukai Perkhidmatan 8 Hanya Ke Atas Golongan Berkemampuan

300 Extra Padu Registration Counters Opened