Semalam Bekas Suami Kahwin Lain Harini Ds Vida Pula Meng4muk Gara2 Cikb Kena Kec4m


BEKAS suami Datuk Seri Vida, Fairuz Ahmad Zainuddin, 42, telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya. Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu, Suhaila Adnan, 43, sebagai suri hatinya.
“Kami jumpa dua kali dan terus saya ajak nikah. Alhamdulilah dia terima. Kiranya kami akan bercinta selepas bernikah. Doakan kami kekal sehingga ke jannah,” ujar Fairuz kepada SinarPlus. Ditanya mengenai hubungannya dengan bekas isteri, Datuk Seri Vida, Fairuz mengatakan mereka tidak lagi berhubungan selepas berpisah.
Fairuz kini menceburi bisnes takaful. Semoga Fairuz dan isterinya yang telah lapan tahun berstatus ibu tunggal dengan tiga anak itu kekal bahagia hingga akhirnya. Sebelum ini, Fairuz pernah mendirikan rumah tangga bersama Datuk Seri Vida pada Januari 2014, namun berpisah pada 7 April 2017 lalu.

Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami..
Datuk Seri Vida sah berpisah dengan suami.. Datuk Seri Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Datuk Seri Vida (DSV) mengesahkan sudah berpisah dengan suaminya Fairuz Ahmad Zainuddin. “Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk terlalu rapuh.” Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi tapi kita hanya merancang Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya.
“Setakat ini saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula” katanya. Pada masa sama usahawan selebriti itu mengakui beliau tidak akan cuba menyelamatkan perkahwinan tersebut.“Tidak… s4kit ini biar saya yang tanggung” katanya.
Tinjauan di laman Instagram Vida mendapati kali terakhir dia memuat naik gambar bersama suaminya ialah kira-kira 16 minggu lalu. Bagaimanapun sumber rapat dengan Vida memberitahu pasangan itu dalam proses perpisahan secara rasmi. “Kalau ikut agama tu memang dah berpisah lah” kata sumber.
DatuK Vida Bidas Komen Netizen Yang Kutvk Gaya Cik BUsahawan kosmetik popular Datuk Seri Vida kecewa apabila gaya pemakaian anak sulungnya, Cik B menerima penghi1naan dan kec4man netizen.
Vida menerusi posting terbaharu di akaun Instagramnya membalas kembali komen-komen negatif netizen.
Menurut Vida, Cik B atau nama sebenarnya, Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 14, menyukai pakaian atau gaya yang lebih ‘simple’ dan selesa.
“Tak ada kerja lain ke nak kutuk Cik B? Kata Cik B pakai tak sesuailah tak kena dengan gaya, siapa perunding imej lah macam-macam mengutuk.
“Nak suruh Cik B pakai macam mana? Nak suruh Cik B pakai kasut tinggi? Beg dia ni sahaja dah berapa harganya, ini banyak lagi yang aku beli tapi belum sempat nak buka lagi.
“Apa benda beg dalam tu korang nak tengok ke? Bukan masalah harga atau duit tapi masalahnya dia tak akanlah nak pakai kasut tinggi macam ni. Dia suka pakai kasut rock dia tu. Tu belum tengok cincin dia lagi,” ulasnya.
Menerusi video pendek di ruangan IG TV itu lagi, Vida juga menyampaikan rasa syukur dengan penampilan anaknya yang tidak seksi.

“Pah aku nak kato lagu mano? Bagilah masa dia untuk ‘
     View this post on Instagram         KENAPA SUKA KUTUK CIK B. CARA DIA SUKA PAKAI GITU.. . AKU TGK PESEN ORG LAIN.. LAGI PELIKK X DE YG NGATO PUN. TU PUN DIA DAH PUTEH.. CERAH.. PAKAI CLOROC.. @quputeh_cloroc_hq . .@clorocskincare_hq . MAKAN CHAM CHAMP . IMEJ..IKUT SAYA LA. NAK PAKA GITU PUN MUJURR. . Saya pakai TOMATO . @quputeh_tomatohq
A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on Sep 27, 2020 at 5:18am PDT

grooming’ diri sendiri. Saya nak buat tapi saya mulakan dengan beli barang-barang sebeginilah.
“Kasut-kasut ni semua boleh sangat kalau dia nak pakai tapi dia tak nak pakai, faham tak? Mujur dia nak jaga kecantikan pun dah cukup baik.
“Ke kamu semua nak suruh dia tunjuk… Allah aku tengok anak orang lain angkat segala… Aku tak sanggup tengok. Biarlah dia nak macam tu korang nak cakap apa, suka hati koranglah,” ujarnya.
Terdahulu, penampilan Cik B menjadi perhatian ramai selepas muncul dalam program Punch Line AC baru-baru ini.
Cik B hadir dengan mengenakan dress kuning dibutangkan senget di tengah dengan inner berwarna putih serta bercelana hitam dan menggayakan beg berjenama mewah Christian Dior yang dipakai di bahagian depan menerima kritikan netizen.
Kredit Instagram: @datoserivida, @cikbhavoc
 
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Kini
Sumber : Gempak, Sinarplus


via Sinar Viral NetworkBaju Kurung Edisi 2016 ni terlajak laris.

Baju Kanak-Kanak Harga Murah

Jubah raya cantik dan murah !!

Green Hijab memang Ohsem memang cair.

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://kotakkopek.blogspot.com/2020/09/semalam-bekas-suami-kahwin-lain-harini.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bekas Suami Datuk Seri Vida Selamat Bernikah Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Wanita Yang Jadi Isteri Barunya

Bekas Suami Datuk Seri Vida Selamat Bernikah Mengejutkan Rupa Rupanya Ini Wanita Yang Jadi Isteri Barunya

papar berkaitan - pada 28/9/2020 - jumlah : 1091 hits
BEKAS suami Datuk Seri Vida Fairuz Ahmad Zainuddin 42 telah selamat bernikah semula semalam dengan gadis pilihannya Fairuz orang Ipoh memilih seorang usahawan dari Kuala Terengganu Suhaila Adnan 43 sebagai suri hatinya
Majlis Sanding Suamiku Isteri Teman Suami Kahwin Lain

Majlis Sanding Suamiku Isteri Teman Suami Kahwin Lain

papar berkaitan - pada 22/9/2020 - jumlah : 599 hits
Selain memberi keizinan buat suami tercinta untuk berkahwin dua seorang wanita yang dikenali sebagai Syiela Rashid berjaya mencvri tumpuan netizen apabila dia sanggup mengikuti proses ijab dan kabul suaminya itu Wanita tersebut turut memuat...
Suami Baru Je Selesai Kahwin Lain Ini Luahan Hati Rosyiiah Selepas Hidup Bermadu

Suami Baru Je Selesai Kahwin Lain Ini Luahan Hati Rosyiiah Selepas Hidup Bermadu

papar berkaitan - pada 23/9/2020 - jumlah : 367 hits
Sejak semalam tular gambar seorang wanita mengiringi ke majlis pernikahan suami sendiri Hantaran yang ditulis wanita terbabit Ke majlis sanding suamiku bersama beberapa keping gambar suaminya lengkap persalinan perkahwinan telah mencuri tum...
Selamat Pengantin Baru Abang Isteri Terima Suami Kahwin Lagi Siap Terima Madu Bagaikan Adik

Selamat Pengantin Baru Abang Isteri Terima Suami Kahwin Lagi Siap Terima Madu Bagaikan Adik

papar berkaitan - pada 21/9/2020 - jumlah : 459 hits
Keterbukaan seorang wanita menerima wanita lain sebagai madunya mengundang pelbagai reaksi netizen yang rata ratanya memuji keikhlasannya itu Di kala yang lain sukar berkongsi kasih wanita bernama Syiela Rashid ini bukan sahaja memberi keiz...
Bekas Pegawai Bank Pula Didapati Bersalah Berhubung Skandal 1mdb

Bekas Pegawai Bank Pula Didapati Bersalah Berhubung Skandal 1mdb

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 203 hits
SEORANG bekas pegawai Bank Coutts Co didapati bersalah atas kegagalannya untuk melaporkan aktiviti pengubahan wang haram berjumlah US 700 juta yang dipindahkan ke dalam sebuah akaun dikawal oleh penjenayah dalam buruan Low Taek Jho lapor Bl...
Tak Percaya Kita Dah Kahwin Mesti Orang Lain Nampak Macam Senang Raja Afiq

Tak Percaya Kita Dah Kahwin Mesti Orang Lain Nampak Macam Senang Raja Afiq

papar berkaitan - pada 29/9/2020 - jumlah : 1203 hits
Pelakon Raja Afiq yang kurang sebulan mendirikan rumah tangga itu menerusi laman Instagram miliknya telah berkata laluan untuknya dan isteri yang juga seorang anggota polis iaitu Soffwany Yusoff untuk berkahwin tidak semudah seperti yang di...
Kahwin Lebih 1 Boleh Bawa Ke Syurga Boleh Juga Membuka Pintu Neraka Pesanan Suami Ini Deep

Kahwin Lebih 1 Boleh Bawa Ke Syurga Boleh Juga Membuka Pintu Neraka Pesanan Suami Ini Deep

papar berkaitan - pada 25/9/2020 - jumlah : 311 hits
Sejak akhir akhir ini banyak cerita tentang poligami tular di media sosial Ada pelbagai pandangan mengenai poligami Tiada masalah untuk berpoligami jika lelaki itu cukup syarat dan mampu berlaku adil serta tidak menafikan hak isteri isteri ...
Pengantin Menangis Bekas Suami Anak Datang Ke Majlis Perkahwinan

Pengantin Menangis Bekas Suami Anak Datang Ke Majlis Perkahwinan

papar berkaitan - pada 16/9/2020 - jumlah : 801 hits
The ReporterViral di media sosial negara jiran sebuah majlis perkahwinan berubah menjadi suasana pilu apabila pengantin perempuan menangis melihat bekas suami dan anaknya datang menghadiri majlisnya Tangisan si pengantin perempuan amat memi...
Tipu Pakej Pelancongan Pasangan Suami Isteri Dicekup Adakah Bekas Pa Aliff Syukri

Tipu Pakej Pelancongan Pasangan Suami Isteri Dicekup Adakah Bekas Pa Aliff Syukri

papar berkaitan - pada 30/9/2020 - jumlah : 310 hits
Sebelum ini usahawan Datuk Seri Aliff Syukri menerusi laman Instagram memberitahu yang dia tidak mahu dikaitkan dengan bekas kakitangannya berkenaan kes penipuan pakej pelancongan source
Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Kelam Kabut Semua Buat Sendiri Daler Yusof Kongsi Pengalaman Urus Isteri Pertama Kali Berpantang Di Malaysia

Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different

Meet Studio Your New Favorite Way To Develop Wordpress Locally



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


1 31 2023

Le Clos Villa By Banca Architectes In Mouans Sartoux France

What You Should Know About New Construction Plumbing

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja