Jalan Jalan Di Padang Kota Penang

papar berkaitan - pada 28/8/2015 - jumlah : 520 hits
Hai Dreamers Kemarin aku kakak dan kawan lagi seorang hantaq adik aku ke airpot sebab adik aku nak balik sabah Flight adik aku 4 40pm tapi kami gerak keluar rumah pukul 12 Fuhhh Kebetulan kami semua cuti dalam hari yang sama jadi boleh mera...
Buffet Makanan Penang Di Hotel Holiday Inn Glenmarie

papar berkaitan - pada 27/8/2015 - jumlah : 747 hits
Dah lama aku tak buat review makan makan kan Hari tu Emy ajak aku gi makan kat Hotel Aku pun memang takde hal hari tu So laju laju aku pun bgtau Emi Bole pegi Aku ngan Emi antara orang terawal yang sampai Majlis start pukul 12 tapi pukul 11...
Pramlee The Musical Tour Dari Penang Ke Singapura 2015

papar berkaitan - pada 25/8/2015 - jumlah : 388 hits
P Ramlee The Musical Tour Dari Penang Ke Singapura August September 2015Allahyarham Tan Sri P Ramlee adalah seorang Seniman Lagenda tanah air yang sentiasa di hati para peminatnya Samaada lagu ciptaannya atau persembahannya pasti menawan ha...
Penang Escape Tarikan Di Monkey Beach Batu Ferringhi Night Market

papar berkaitan - pada 25/8/2015 - jumlah : 561 hits
Assalamualaikum salam sejahteraMonkey Beach apa yang menarik mengenai Pantai Monyet yang terletak di dalam kawasan Taman Negara Pulau Pinang Apa yang boleh sob katakan Monkey Beach antara Pantai Pantai yang masih bersih yang menawarkan pema...
Makan Bersama Founder Estofaglow Di Penang Village Restaurant

papar berkaitan - pada 29/8/2015 - jumlah : 546 hits
Puan Ezza dan Encik FM jemput kami ahli Kelab Blogger Ben Ashaari yang bekerjasama dalam mempromosikan produk terbaru mereka iaitu Estofa Glow makan tengahari bersama Selamat menjamu mata PTayang jela sambal petai ni walaupon hakikatnya tak...
Teater P Ramlee The Musical Menggegar Penang

papar berkaitan - pada 30/8/2015 - jumlah : 474 hits
Teater P Ramlee The Musical Menggegar PenangTeater P Ramlee The Musical Menggegar Penang Assalamualaikum awat terkedip kedip mata tu myokimia jugak ka dak ohh tak percaya ea percayalahhhh guna tona lagu CTDK dah berlangsung pun semalam hari...
Jepun Aku Datang Keseorangan Dari Penang Ke Jepun

papar berkaitan - pada 31/8/2015 - jumlah : 648 hits
Entri Kali ni very pelik kan weird bunyi nya Bukan keseorangan membawa hati yang lara tapi kena pergi Jepun sorang sorang sebab suami dah ke Jepun seminggu awal Pada 20 mac 2014 Tiket penerbangan pada pukul 9 15 malam dari penang ke changi ...
Hard Rock Hotel Penang Pengingapan Ala Bintang Sekali Sekala Apa Salahnya

papar berkaitan - pada 31/8/2015 - jumlah : 414 hits
Hard Rock Hotel Penang Pengingapan Ala Bintang Sekali Sekala Apa Salahnya Salam sejahtera kepada semua pembaca blog makan Mahamahu dan juga rakan2 sekalian Sebelum ni korang mesti ada baca kat blog Maha tentang percutian di Penang yang di t...
Kemalangan Pertama Di Jambatan Baru Penang

papar berkaitan - pada 31/8/2015 - jumlah : 403 hits
kemalangan kecil dilaporkan berlaku di Jambatan Sultan Abdul Halim Mu adzam ShahTidak sampai 24 jam dirasmikan satu kemalangan kecil dilaporkan berlaku di Jambatan Sultan Abdul Halim Mu adzam Shah petang semalam Ketua Polis Daerah Seberang ...
Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah

Ceramah Pn Tidak Dapat Sambutan Di Kuala Kubu Baharu Pas Boikot Calon Bersatu Prk Kkb