Sebiji Photostat Tak Ada Yang Kurang Perangai Sama Ain Edruce Kongsi Cerita Bahagia Lepas Ada Soraya


Kehidupan bergelar seorang ibu ternyata banyak merubah diri pelakon dan pengacara paling ceria, Ain Edruce secara totalnya.
Lebih-lebih lagi kini cahaya mata sulungnya, Soraya sudah semakin membesar dan sudah pun ke sekolah. Keletah cilik Soraya yang kini berusia tiga tahun itu semakin memperlihatkan daya kelasakkannya.

Berkongsi cerita mengenai perjalanannya menjadi seorang ibu, Ain yang turut menjadi salah seorang penerima anugerah Pa&Ma Gala Award 2024 – Best Mama Millennial yang diserikan oleh susu kambing Karihome meluahkan rasa bahagia dan nikmatnya kehidupan bergelar ibu.
Walaupun pernah hilang dan tenggelam dalam diri sendiri kerana terlalu asyik memberi focus kepada buah hatinya di awal kelahiran Soraya, Ain kini bagaimana pun makin bijak memperuntukkan waktu buat dirinya sendiri.

“Perubahan tu lebih kepada waktu untuk kepada diri sendiri. Bila dah ada Soraya agak kelam kabut sikit sebab tak biasa dengan kehidupan baru.
“Masa mula-mula dulu Ain pernah rasa stress sebab tak ada masa langsung untuk diri sendiri. Almost rasa macam hilang diri sendiri, sebab lebih kepada nak jadi ibu.
“Tapi nasib baik ada suami yang sangat supportive. Tiap kali dia nampak Ain penat sangat, dia minta Ain berehat, pergi jogging dan sebagainya macam Ain pernah buat dulu.
“Cara Ain lepas adanya Soraya kalau nampak dia tidur, Ain cepat-cepat cari waktu untuk diri sendiri,” kata Ain berkongsi sisi keibuannya.

Ceria bertambah bila ada Soraya
Namun perubahan paling nyata kata Ain, jika dulu hanya dia menceriakan suasana di rumah tapi kini watak utama itu sudah pun terisi dan diambil oleh Soraya yang rupanya sama keletah gila-gila seperti ibunya.
Tidak hairanlah Soraya kini bukan hanya menjadi penyeri buatnya dan suami bahkan penceria suasana ketika berada di rumah.
“Sejak ada Soraya rumah Ain tak pernah senyap. Sebelum ini Ain lah yang akan jadi badut dalam rumah tapi sejak ada Soraya dia ambil alih tugasan itu. Rumah Ain memang sangat ceria,” tambahnya.

Berkongsi karektor Soraya yang kini semakin membesar, akui Ain, Soraya boleh dikatakan meniru
“Soraya macam perangai Ain sikit. Tapi dulu sebelum sekolah dia seorang yang sangat pemalu tapi bila sudah sekolah ini dia berubah dan boleh nampak perbezaan dekat dia sebab sudah pandai bersosial dengan kawan-kawan.
“Macam mana orang tengok Ain, macam itulah juga perangai Soraya. Sebiji photostat, tak ada yang kurang,” tambahnya lagi.
Pengalaman buat Ain berjaga-jaga
Peristiwa Soraya yang terkena serangan sawan benar-benar meninggalkan kesan mendalam pada selebriti ceria ini sehingga dia kini sentiasa berjaga-jaga lebih-lebih lagi bila Soraya demam.
“Ain sebenarnya sedih sangat waktu itu sebab tengah kerja. Lagi pula pagi sebelum Soraya terkena sawan Ain sebenarnya ada cakap pasal sawan ini dengan suami. Instinct seorang ibu.
“Sehingga kini pun Ain dan suami sentiasa berjaga-jaga kalau Soraya demam. Pengalaman ini mengajar Ain dan suami,” luahnya lagi.
Menarik: Intan Najuwa Bakal Timang Anak Perempuan, Potong Kek Simbolik Umum Jantina Anak!
MUA Bellaz Sebak Ada Sebab Gigih Rakam Momen Dengan Anak, “Dulu Tak Ada Gambar Waktu Kecil
Dua Beradik Juara Memanah Berkuda Di Perancis, Jual Kuih Raya Cari Dana Bertanding
Untuk lebih banyak info terkini jom sertai Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) sekarang!
Dapatkan lebih ilmu keibubapaan di Tik Tok Pa&Ma @pama.my
The post “Sebiji Photostat, Tak Ada Yang Kurang” Perangai Sama, Ain Edruce Kongsi Cerita Bahagia Lepas Ada Soraya! appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sebiji-photostat-tak-ada-yang-kurang-perangai-sama-ain-edruce-kongsi-cerita-bahagia-lepas-ada-soraya/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Anak Faham Tak Nak Susahkan Mommy Bella Astillah Kongsi Cerita Besarkan Ayden Ara

Anak Faham Tak Nak Susahkan Mommy Bella Astillah Kongsi Cerita Besarkan Ayden Ara

papar berkaitan - pada 21/9/2024 - jumlah : 50 hits
Biarpun banyak cabaran yang melanda dirinya namun Bella Astillah atau nama sebenarnya Dayang Nabellah Binti Awang Astillah terus bangkit untuk meneruskan kehidupan bersama anak anak dan keluarga tercinta Wanita hebat ini tidak mahu tewas da...
Imej Murah Kongsi Tips Buat Kim Taehee Bahagia Tapi Kenapa Rain Dikecam Netizen

Imej Murah Kongsi Tips Buat Kim Taehee Bahagia Tapi Kenapa Rain Dikecam Netizen

papar berkaitan - pada 15/9/2024 - jumlah : 99 hits
Kadang kala ada sahaja yang tak kena dengan netizen Korea Artikel Berkaitan Dalam episod terbaru saluran YouTube milik Rain penyanyi itu telah berkongsi rahsia membahagiakan isteri Kim Tae hee Menggembirakan isteri bukanlah sesuatu yang suk...
Saya Baru Dapat Anak Hyunbin Kongsi Anak Sulung Berinya Kekuatan Untuk Jalani Rakaman Filem

Saya Baru Dapat Anak Hyunbin Kongsi Anak Sulung Berinya Kekuatan Untuk Jalani Rakaman Filem

papar berkaitan - pada 11/9/2024 - jumlah : 175 hits
Selain seorang pelakon berbakat pasti ramai yang tahu bahawa Hyunbin juga merupakan seorang suami dan ayah kepada anak lelakinya kini Artikel Berkaitan Baru baru ini Hyunbin telah menghadiri Toronto International Film Festival 2024 untuk ta...
7 Cara Pupuk Bahagia Rumahtangga Tip Tip Mudah Dan Seronok

7 Cara Pupuk Bahagia Rumahtangga Tip Tip Mudah Dan Seronok

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 50 hits
Lumrah setiap rumah tangga pasti ada pasang surutnya Tapi itu bukan alasan untuk tak sentias berusaha memperbaiki apa yang kurang dalam hubungan kita dengan pasangan So berikut adalah tip tip ini pasti rumahtangga akan lebih bahagia dan pen...
Skocy Aku Bahagia Chord

Skocy Aku Bahagia Chord

papar berkaitan - pada 17/9/2024 - jumlah : 54 hits
D F m Bm A D F m aku bahagia Bm bila rasa cinta A kan menyatu selamanya D wanita yang slalu F m hadir dalam mimpi Bm A kini menjadi sebuah kenyataan D F m Bm A G D mungkin dirimu lah F m yang kan menjadi A pendamping hidupku hoo oohh G D mu...
Walaupun Berbeza Usia 21 Tahun Bekas Pengetua Sekolah Kini Bahagia Kahwini Bekas Murid

Walaupun Berbeza Usia 21 Tahun Bekas Pengetua Sekolah Kini Bahagia Kahwini Bekas Murid

papar berkaitan - pada 17/9/2024 - jumlah : 91 hits
JAKARTA Sepasang suami isteri di Cirebon wilayah Jawa Barat menjadi perhatian pengguna media sosial selepas berkongsikan kisah cinta mereka yang bermula daripada hubungan antara pengetua sekolah dan murid lapor portal berita Wolipop hari in...
Hiburan Erat Berpelukan Syamsul Yusof Bahagia Dapat Kembali Bersama Keluarga Semula

Hiburan Erat Berpelukan Syamsul Yusof Bahagia Dapat Kembali Bersama Keluarga Semula

papar berkaitan - pada 12/9/2024 - jumlah : 97 hits
Sedia maklum sebelum ini hubungan Syamsul Yusof dan keluarga menjadi rengang selepas dirinya membuat keputusan berkahwin sekali dengan Ira Kazar di Songkhla Thailand Terbaru ibu Syamsul iaitu Datin Patimah memuat naik foto mereka bergambar ...
Cerita Tuala Jer Pun

Cerita Tuala Jer Pun

papar berkaitan - pada 18/9/2024 - jumlah : 86 hits
Gambar hiasan hasil carian Google Saya kalau pergi hotel atau homestay agak keberatan untuk guna tuala mandi yang disediakan terutamanya untuk mengelap muka atau kepala Macam macam benda yang bukan bukan saya bayangkan Sebaliknya saya akan ...
Elite Malay Class Has Failed Bumiputera

Pendakwah Negara Terkenal Tidak Berbaju Buat Panggilan Video Pukul 3 40 Pagi

Jumpa Kereta Rentung Kehilangan Sabari Baharom Semakin Misteri

Lori Hilang Sekelip Mata Ditelan Lubang Benam

Agrobank Perkenal Agroputra Bantu Usahawan Agromakanan

Hold Up Wait A Minute Were Malaysia S Good Ol Days Really That Great

Kronologi Kes Gisbh Setakat Hari Ini

Pantai Bumi Hijau


echo '';
Kenapa Huruf S Mewakili Skor Terbaik Antara Yang Terbaik

10 Fakta Biodata Ustaz Wadi Annuar Wadi Anuar Termasuk Kisah Kahwin Bercerai Dan Bekas Isteri

Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3


Kembali Mencoret

Penang Dap Party Election Results

Jadual Jdt Di Acl Elite

Itinerary Comel Keliling Malaysia 11 Hari Dalam Bentuk Lukisan Lengkap Dengan Gambar Bajet

Mandarin And Football Liven Up Sluggish Mahkota Campaign

Kerja Rumah Extra Bantu Pdrm Benam Sabah