Sebelum Ni Gambar Raya Dengan Kucing Berkat Doa Berakhir Penantian 8 Tahun


Bagi pasangan suami isteri pasti mengimpikan cahaya mata sebagai pelengkap rumah tangga. Namun tidak semuanya diberi rezeki awal. Ada yang menunggu beberapa tahun sebelum hadirnya zuriat.
Seperti perkongsian suami isteri ini yang juga dianggap cat parents di Facebook, penantian selama 8 tahun berakhir dengan kehadiran anak. Mereka sangat bersyukur dan berterima kasih kerana doa dari orang ramai juga salah satu asbabnya.
Penantian 8 tahun berakhir
MenerusiFacebook dikenali sebagai Mawar Merah, dia menjelaskan bahawa setelah 8 tahun penantian akhirnya mereka dikurniakan cahaya mata.
Kongsinya, sebelum ini dia pernah membuat satu posting meminta doa rakan-rakan Facebook untuk mereka dikurniakan anak. Posting itu mendapat 11,000 tanda likes dan 1,000 komen daripada warganet yang mendoakan agar mereka diberi peluang untuk dikurniakan anak.

Masih ingat tak posting saya tahun lepas? Alhamdulillah berkat 11k doa kawan-kawan, tahun ni Allah beri kami rezeki yang lama kami nantikan. Berakhir sudah penantian 8 tahun kami, saya doakan pada cat parents yang masih menanti cahaya mata ada rezeki tak lama lagi.
Bukan itu sahaja, dia turut memberitahu ada segelintir individu yang gelak apabila melihat mereka melakukan sesi bergambar bersama si bulus. Namun, sebenarnya, pasangan suami isteri ini menganggap kucing tercinta seperti anak sendiri.

Orang tengok kami photoshoot bawak kucing orang gelak kan. Kalau lah orang faham kami dah anggap kucing-kucing kami macam anak sendiri mesti orang tak gelak kan kami. Doakan kami dikurniakan zuriat tak lama lagi. 7 tahun dah tunggu.
Perkongsian itu mendapat pelbagai respon daripada warganet dan masing-masing mengucapkan tahniah kerana impian untuk memeluk anak sendiri dimakbulkan oleh Allah SWT.
“Tahniah saya ucapkan..Orang yang tak lalui memang tak kan faham.. Gelak kan kita bila kita anggap kucing seperti anak sendiri. Saya baru kehilangan kesayangan saya. Tuhan je yang tau sedih.. Rindukan dia… Ada gak yang gelak jaga hati bila tengok mata saya bengkak.. Nangis siang malam. Mereka belum laluinya.. Biarkan.”
“Alhamdullilah.. Tahniah ya Mawar Merah .. Sesungguh dalam rezeki si bulus ada rezeki kita… Hanya cepat dan lambat… Allah nak menguji hambanya… Semoga semuanya dilindungi Allah swt.. Aamin”
“Tahniah.. berkat kesabaran yang mahal. Semoga terus bercinta sampai syurga. Kekal bahagia sampai akhir hayat.”
Kredit: FB Mawar Merah

Jangan abaikan keselamatan si manja ketika berada dalam kereta. Belajar tentang fungsi car seat serta ketahui kecederaan yang akan berlaku kerana impak kemalangan. Ketahui lebih lanjut tentang car seat di E-Workshop Sayangi Nyawa Anak Anak Dalam Kereta, Let’s Buckle Up!
Daftar secara PERCUMA di https://toko.ideaktiv.com/product/sayang-nyawa-anak-dalam-kereta/

(Pa&Ma D Parents adalah komuniti yang menghimpunkan semua yang bergelar ibu bapa & diwujudkan sebagai menyokong perjalanan mereka sepanjang membesarkan anak di era milenium dan akan berkongsi info, artikel dan pelbagai promo aktiviti yang dianjurkan oleh Pa&Ma. Join channel Telegram Pa&Ma D Parents (https://t.me/pamadparents) atau channel Telegram Pa&Ma (https://t.me/majalahpama) sekarang!)
The post Sebelum Ni Gambar Raya Dengan Kucing. Berkat Doa, Berakhir Penantian 8 Tahun appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sebelum-ni-gambar-raya-dengan-kucing-berkat-doa-berakhir-penantian-8-tahun/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kucing Kerumun Depan Cctv Pantang Dengar Suara Tuan Memanggil Pencinta Si Bulus Bagi Idea Sebelum Balik Raya

Kucing Kerumun Depan Cctv Pantang Dengar Suara Tuan Memanggil Pencinta Si Bulus Bagi Idea Sebelum Balik Raya

papar berkaitan - pada 30/4/2022 - jumlah : 255 hits
RELA dalam terpaksa adalah dilema yang dihadapi sesetengah individu apabila mereka perlu meninggalkan kucing peliharaan di kota untuk pulang beraya di desa Menerusi group Facebook Kucing Sepahkan Apa Hari Ini Iera Umairah yang berpengalaman...
Kucing Pun Nak Raya Pakai Baju Melayu Baju Kurung

Kucing Pun Nak Raya Pakai Baju Melayu Baju Kurung

papar berkaitan - pada 7/5/2022 - jumlah : 166 hits
Antara koleksi kucing yang dipakaikan baju Melayu dan pakaian raya PETALING JAYA Sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini rata ratanya disambut dengan penuh meriah oleh orang ramai dengan memperagakan busana Melayu yang baharu dan cantik Nam...
Terima Kasih Abang Budak Lelaki 9 Tahun Hadiahkan Ibu Cincin Emas Guna Duit Raya Sendiri

Terima Kasih Abang Budak Lelaki 9 Tahun Hadiahkan Ibu Cincin Emas Guna Duit Raya Sendiri

papar berkaitan - pada 11/5/2022 - jumlah : 321 hits
Sejak kebelakangan ini kita seringkali mendengar dan melihat para ibu sibuk memuat naik video duit raya yang diterima oleh anak anak mereka Tidak kurang juga ada yang berkongsi menggunakan duit tersebut bagi membeli barangan keperluan merek...
Pengiraan Hari Raya Mungkinkah Hari Raya Tahun Ini Jatuh Pada 2 Mei 2022

Pengiraan Hari Raya Mungkinkah Hari Raya Tahun Ini Jatuh Pada 2 Mei 2022

papar berkaitan - pada 28/4/2022 - jumlah : 248 hits
PENGIRAAN HARI RAYA MUNGKINKAH HARI RAYA TAHUN INI JATUH PADA 2 MEI 2022 Gempar hari ini bila ada sesetengah pihak telah mendakwa dan menetapkan penetapan hari raya jatuh pada 2 Mei 2022 bersamaan hari isnin yang sebelum ini diikutkan takwi...
Joanna Alexandra Ulang Tahun Begini Reaksinya Diberi Kado Bantal Gambar Suami

Joanna Alexandra Ulang Tahun Begini Reaksinya Diberi Kado Bantal Gambar Suami

papar berkaitan - pada 24/4/2022 - jumlah : 108 hits
Aktris Joanna Alexandra berulang tahun yang ke 35 pada 23 April 2022 kemarin Joanna mendapat kejutan dari keluarga dan orang orang terdekatnya Ada pemandangan haru saat Joana membuka hadiah yang diterimanya Hadiah tersebut yakni berupa bant...
Selamat Hari Raya Aidilfitri 1443 H Tahun 2022

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1443 H Tahun 2022

papar berkaitan - pada 8/5/2022 - jumlah : 307 hits
Assalamualaikum Hai Pembaca semua Salam Aidilfitri Sudah tujuh hari kita semua menyambut This is a content summary only Visit my website for full links other content and more
Persiapan Raya Sebelum Balik Kampung

Persiapan Raya Sebelum Balik Kampung

papar berkaitan - pada 26/4/2022 - jumlah : 249 hits
Persiapan Raya Sebelum Balik Kampung Assalamualaikum dan salam sejahtera semua Alhamdulillah nampaknya tahun ini kita dapat kembali beraya seperti biasa selepas dua tahun tidak beraya secara normal Jadi ramai yang telah mula membuat persiap...
6 Generations Of Dukut Maharajo Descendants Gather For Raya

6 Generations Of Dukut Maharajo Descendants Gather For Raya

papar berkaitan - pada 4/5/2022 - jumlah : 279 hits
Descendants of Dukut Maharajo including Ahmad Faizal Azumu at the gathering today IPOH It was a meaningful Raya for the descendants of Dukut Maharajo and Halijah Awang who gathered for a reunion involving six generations of the family in Ka...
Koleksi Design Untuk Anda Gunakan Sebagai Kad Raya Tahun 2022

Koleksi Design Untuk Anda Gunakan Sebagai Kad Raya Tahun 2022

papar berkaitan - pada 3/5/2022 - jumlah : 345 hits
Hari Raya mestilah kita nak buat ucapan yang bermakna kepada sanak saudara dan kenalan lagi lagi untuk kenalan di media sosial Jadi boleh ucapkan dalam bentuk Kad Raya Digital Dengan adanya pelbagai design yang dikongsikan anda boleh letak ...
Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Ziana Zain Duta Rasmi Csa Academy

Di Masjid Muhammadiyah Nurul Yakin Paus Quran Dan Sains By Dr Hm Raki

Hospital Kuala Pilah

Wan Ji Najib Dapat Layanan Sangat Istimewa Di Penjara

Asan Lembu The Movie

Potong Ikan Keluar Api

Ramadan Bazaars 2024 Exploring The Culinary Delights Of Selangor S Ramadan Bazaars



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Doa Doa Dalam Bulan Ramadan Yang Boleh Kita Amalkan

Mangkuk Correle 2024

Diy Toy For Toddler

Peristiwa Nuzul Al Quran Dan Bekalan Air

Swaylin Bechuanka Nuan Chord

Sanusi Henti Retorik Kxp Tumpu Projek Loji Rawatan Air