Sebelum Ini Viral Gambar Najib Razak Naik Y15zr Bo55ku Kali Ini Video Penuh Disebalik Gambar


SHAH ALAM: Kepemimpinan UMNO di setiap peringkat perlu bersikap besar hati dan berfikiran terbuka dengan menerima orang muda yang mempunyai kepandaian serta berkebolehan.
Video Najib Razak Bossku Ada Di Bawah Artikel
Bekas Presidennya, Datuk Seri Najib Razak, berkata sikap sedemikian perlu bagi memastikan UMNO tidak menjadi parti yang kolot dan tidak maju.
Buka peluang kepada anak muda berkebolehan – Najib
Katanya, baru-baru ini, beliau berkesempatan bertemu dengan dua anak muda yang sudah dua kali menghantar borang permohonan untuk menjadi ahli UMNO, namun borang mereka ‘hilang’.
“Yang duduk sebelah kanan saya pelajar MSU dalam bidang perubatan dan abangnya juga seorang doktor. Apa yang mendukacitakan dia kata dua kali nak jadi ahli UMNO tetapi dia gagal.
“Sebab apa? Hantar borang, borang hilang. Saya kata bukan hilang… borang itu dibakul sampahkan. Jadi kalau kita ni tak besar hati, kalau kita tak buka pintu UMNO kepada orang muda yang ada kepandaian UMNO akan menjadi parti yang kolot dan tidak boleh maju.
“Sebab itu tuan-tuan, kita mesti ubah pemikiran kita. Pemikiran lama kita tolak ke tepi ganti dengan satu pemikiran baharu yang lebih terbuka yang kita nak orang muda yang berkelebihan tampil ke hadapan menjadi ahli UMNO, pemimpin UMNO di semua peringkat supaya UMNO menjadi pilihan utama dalam pilihan raya yang akan datang,” katanya.
Beliau berkata demikian pada program Santai Bersama Datuk Seri Najib, PM Ke-6, di Bangunan UMNO Shah Alam, di sini, petang tadi.
Najib berkata, beliau tidak akan menyatakan UMNO Bahagian mana yang melakukan sedemikian tetapi itu adalah perangai hodoh sesetengah pemimpin UMNO yang tidak memikirkan kepentingan parti atau mahu dicabar oleh anak muda.
“Kita tak nak orang muda yang ada kebolehan lawan kita, tak boleh la macam tu. Sampai bila kita ni tak ada daya kepemimpinan yang mencerminkan kepemimpinan dinamik dalam kalangan orang Melayu yang boleh menjadi kesinambungan kepada perjuangan kita,” katanya.
Sementara itu, Najib yang juga Ahli Parlimen Pekan berkata, masyarakat Melayu bukanlah bangsa yang pemalas seperti dikatakan sesetengah pihak sebaliknya mereka perlu diberikan peluang untuk berjaya.
Katanya, untuk berjaya, masyarakat Melayu terutama yang berasal dari luar bandar perlu diberikan sedikit kelebihan supaya mereka mampu bersaing dengan masyarakat yang duduk di kawasan bandar, yang mempunyai pelbagai kemudahan.
“Kalau anak yang lahir di Kenny Hill (Bukit Kenny di Kuala Lumpur) dan anak yang lahir di Hulu Jerantut, siapa yang mendapat peluang? Tentu lah orang yang duduk di bandar. Orang Melayu kebanyakannya duduk di mana? Kebanyakan duduk di luar bandar, jadi kena beri peluang.
“Kena beri sedikit kelebihan supaya mereka boleh bersaing pada landasan yang sama. Ketika saya menjadi Perdana Menteri, ada CEO (Ketua Pegawai Eksekutif) yang sanggup tidur di pejabat kerana urusan tak selesai.
“Inilah yang saya katakan, orang Melayu kalau diberi peluang, dididik dan diasuh dengan baik, dia akan setanding dengan orang lain lah, tak ada masalah,” katanya.
Sumber Artikel: BHARIAN ONLINE
Disebalik Malu Apa BossKu . Tular sejak semalam gambar Najib Razak dijadikan karikatur dan ianya tersebar. Gambar tersebut menjadi tular. Kali ini Najib Razak merealisasikan gambar tersebut.

Kalau Najib Razak seceria macam ini dan sedekat rakyat begini, admin rasa mesti dia menang PRU lepas.
The post Sebelum Ini Viral Gambar Najib Razak Naik Y15ZR BO55KU Kali Ini Video Penuh Disebalik Gambar appeared first on Suara Viral Malaysia.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://suaraviral.org/sebelum-ini-viral-gambar-najib-razak-naik-y15zr-bo55ku-kali-ini-video-penuh-disebalik-gambar/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hapuskan Tol Najib Muat Naik Video Lama Cemuh Guan Eng

Hapuskan Tol Najib Muat Naik Video Lama Cemuh Guan Eng

papar berkaitan - pada 2/1/2019 - jumlah : 387 hits
PETALING JAYA Datuk Seri Najib Razak hari ini menyerang menteri kewangan dengan memuat naik satu klip video lama mengandungi kenyataan Lim Guan Eng yang membidas kadar tol Lebuhraya Utara Selatan tidak adil dan perlu dihapuskan Memang betul...
Sebelum Berakhirnya 2018 Najib Razak Membuat Satu Kenyataan Pedas Kepada Kerajaan Baru

Sebelum Berakhirnya 2018 Najib Razak Membuat Satu Kenyataan Pedas Kepada Kerajaan Baru

papar berkaitan - pada 1/1/2019 - jumlah : 327 hits
Sebelum Berakhirnya 2018 Najib Razak Membuat Satu Kenyataan Pedas Kepada Kerajaan BaruSebelum Berakhirnya 2018 Najib Razak Membuat Satu Kenyataan Pedas Kepada Kerajaan Baru
Video Selepas Viral Nak Tampar Najib Menteri Tolong Chef Wan Memasak

Video Selepas Viral Nak Tampar Najib Menteri Tolong Chef Wan Memasak

papar berkaitan - pada 21/1/2019 - jumlah : 432 hits
Suasana Felda Sungai Koyan 1 di Jelai Cameron Highlands meriah dengan kehadiran cef selebriti Chef Wan yang hadir untuk berkempen sempena pilihan raya kecil dan mengadakan demonstrasi memasak di petempatan Felda berkenaan Turut hadir Menter...
Sebak Muat Naik Gambar Dan Pesanan Terakhir Sebelum Rebah Ketika Azan Zohor

Sebak Muat Naik Gambar Dan Pesanan Terakhir Sebelum Rebah Ketika Azan Zohor

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 722 hits
Sebak Muat Naik Gambar dan Pesanan Terakhir Sebelum Rebah ketika Azan ZohorSebak Muat Naik Gambar dan Pesanan Terakhir Sebelum Rebah ketika Azan Zohor
Sebelum Menang Semua Tidak Patut Naik Lepas Menang Semua Naik Najib

Sebelum Menang Semua Tidak Patut Naik Lepas Menang Semua Naik Najib

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 311 hits
Itu dia Harga air akan naik secara berperingkat di seluruh negara tahun ini Harga naik tidak membebankan rakyat kata Menteri Harga elektrik untuk rumah dan perniagaan sudah naik pada Julai lalu Naik lagi untuk perniagaan dan industri pada M...
Tarif Air Naik Kebenaran Disebalik Propaganda Dap

Tarif Air Naik Kebenaran Disebalik Propaganda Dap

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 248 hits
Ketua Menteri DAP Pulau Pinang umum pagi ini bahawa harga air di negeri itu akan naik mencecah 20 peratus tahun ini Kali ke empat harga naik bagi tempoh 10 tahun selepas DAP memerintah di sana Tak apa Cecah 20 peratus sahaja kali ini Kerana...
Video Peguam Negara Berhibur Viral Fun Vs Justice

Video Peguam Negara Berhibur Viral Fun Vs Justice

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 292 hits
KESUCIAN HAKIMDi bawah adalah satu video tarian pentas semalam yang menerusi pengamatan saya disertai Menteri di JPM Datuk Liew Vui Keong Ketua Hakim Negara TS Richard Malanjum Peguam Negara Tommy Thomas dan peguam yang kalah bertanding Bar...
Tular Video Joget Sakan Peguam Negara Dan Siti Kassim Di Majlis Anjuran Kementerian Viral Hancing

Tular Video Joget Sakan Peguam Negara Dan Siti Kassim Di Majlis Anjuran Kementerian Viral Hancing

papar berkaitan - pada 19/1/2019 - jumlah : 371 hits
Tular sejak malam tadi video layan kepala Peguam negara di Majlis Gala Dinner Kementerian Kementerian apa tidak pasti lagi Namun warganet sudah panas hati melihat gelagat beruk beruk dapat kuasa ini Malah mungkin ini yang dibanggakan oleh p...
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran