Sebak Dengar Doa Puteri Zizan Lawat Peminat Cilik Derita Jangkitan Kuman Paru Paru


Tiada yang lebih menggembirakan buat seorang kanak-kanak yang sakit selain dapat bertemu dengan selebriti diminati. Seperti dikongsikan oleh pelawak terkenal Zizan Razak yang berpeluang menziarahi peminat ciliknya, Adik Puteri Nur Zulaikha, 10 tahun di Hospital Port Dickson.
Zizan ke hospital tersebut bagi memenuhi permintaan Puteri yang menghidap jangkitan kuman pada paru-paru. Zulaikha memang sudah lama teringin untuk berjumpa dengan pelakon dan pelawak tersebut.

Puteri terkena jangkitan kuman pada paru-paru ketika berusia lima bulan disebabkan kencing tikus. Menurut doktor, keadaan kesihatan adik Zulaikha merosot sejak kebelakangan ini.
Perkongsian video yang dimuat naik oleh pelakon Bulan & Pria Terhebat menerusi Instagramnya itu menunjukkan dia sempat berbual sambil mengisi masa bersama Zulaikha selain sempat membuat panggilan video dengan beberapa selebriti lain seperti Johan dan Aedy Ashraf.
Dalam video itu juga, Zizan tidak dapat menahan sebak ketika Puteri menitipkan doa buat dirinya.
Zizan turut menyeru semua follower mendoakan agar dipermudahkan urusan rawatan Puteri dan semoga diberikan kesembuhan atas penyakit yang dihidapi.

TANGISAN YANG DILUAR KAWALAN
“ Terima kasih adik Puteri ku sayang diatas doa yang benar buat uncle Zizan rasa sangat menusuk ke hati. Dari awal lagi Zizan rasa sayu ketika perjalanan menuju ke hospital pd untuk melawat adik puteri.
“Setibanya sy disana niat ingin hiburkan Puteri tetapi lain jadinya. Hilang lawak saya yang menitis cuma air mata yang mencurah.
“Ya Allah. Cuma Allah sahaja tahu perasaan saya ketika itu. Berbagai soalan pada doctor saya tanya untuk tahu bagaimana cara untuk pulihkan adik puteri dari keadaan sekarang. Mahu lihat peminat syurga Zizan ni sihat secepat mungkin. Dengan Kuasa Allah tiada yang mustahil. Ya saya yakin. Amin.
Juga terima kasih pada @jozlynnhanania kerana sempat hiburkan adik puteri comel ini. Tak lupa pada @aedyxashraf sempat melayan dan bertanya kabar. MashAllah. Kuat betol semangat adik puteri untuk terus berjuang untuk hidup.

“Saya benar benar menyeru buat semua followers saya untuk doakan supaya Adik Puteri Nur Zulaika supaya dipermudahkan selaga urusan dan kesihatan anak syurga ini sembuh secepat mungkin. Ya Allah makbulkanlah doa ini ya Allah. Amin..,” tulisnya.
 
 
View this post on Instagram  
Terima kasih adik Puteri ku sayang diatas doa yang benar buat uncle Zizan rasa sangat menusuk ke hati. Dari awal lagi Zizan rasa sayu ketika perjalanan menuju ke hospital pd untuk melawat adik puteri. Setibanya sy disana niat ingin hiburkan Puteri tetapi lain jadinya. Hilang lawak saya yang menitis cuma air mata yang mencurah. Ya Allah. Cuma Allah sahaja tahu perasaan saya ketika itu. Berbagai soalan pada doctor saya tanya untuk tahu bagaimana cara untuk pulihkan adik puteri dari keadaan sekarang. Mahu lihat peminat syurga Zizan ni sihat secepat mungkin. Dengan Kuasa Allah tiada yang mustahil. Ya saya yakin. Amin. Juga terima kasih pada @jozlynnhanania kerana sempat hiburkan adik puteri comel ini. Tak lupa pada @aedyxashraf sempat melayan dan bertanya kabar. MashAllah. Kuat betol semangat adik puteri untuk terus berjuang untuk hidup. Saya benar benar menyeru buat semua followers saya untuk doakan supaya Adik Puteri Nur Zulaika supaya dipermudahkan selaga urusan dan kesihatan anak syurga ini sembuh secepat mungkin. Ya Allah makbulkanlah doa ini ya Allah. Amin..
A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on Jun 29, 2020 at 7:50am PDT

Sebelum itu, Zizan juga turut memuat naik beberapa keping gambar bersama Puteri yang turut mendapat lebih dari 100 ribu tanda suka dan lebih dari 500 komen.
“Harini Zizan datang melawat peminat setia Zizan. Iaitu Puteri Nur Zulaika. Zizan minta semua mendoakan supaya adik puteri sihat dan sembuh secepat mungkin seperti kita semua.
“Semoga Allah makbulkan doa kita semua. Amin. #zrcharity,” tulisnya lagi.
 
 
View this post on Instagram  
Harini Zizan datang melawat peminat setia Zizan. Iaitu Puteri Nur Zulaika. Zizan minta semua mendoakan supaya adik puteri sihat dan sembuh secepat mungkin seperti kita semua. Semoga Allah makbulkan doa kita semua. Amin. #zrcharity
A post shared by Z I Z A N R A Z A K (@zizanrazak869) on Jun 29, 2020 at 1:37am PDT

 
Sumber: Instagram Zizan Razak
 
The post Sebak Dengar Doa Puteri. Zizan Lawat Peminat Cilik Derita Jangkitan Kuman Paru-paru appeared first on Pa&Ma.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.majalahpama.my/sebak-dengar-doa-puteri-zizan-lawat-peminat-cilik-derita-jangkitan-kuman-paru-paru/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Doa Peminat Cilik Jozan Buat Zizan Gagal Kawal Sebak Itu Air Mata Luar Kawalan Zizan Razak

Doa Peminat Cilik Jozan Buat Zizan Gagal Kawal Sebak Itu Air Mata Luar Kawalan Zizan Razak

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 362 hits
Zizan Razak ada berkongsi satu video yang merakamkan sekitar sesi kunjungannya ke Hospital Port Dickson Negeri Sembilan bagi menziarahi peminat cilik istimewanya adik Puteri Nur Zulaika yang sedang mendapatkan rawatan di sana Menerusi video...
Jangkitan Paru Paru Punca Simptom Dan Rawatan

Jangkitan Paru Paru Punca Simptom Dan Rawatan

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 238 hits
Apakah punca dan simptom jangkitan paru paru Artikel ini akan membincangkan berkenaan jangkitan paru paru punca puncanya rawatan dan faktor risiko Isi Kandungan Pengenalan Punca Simptom Faktor Risiko Komplikasi Ujian Pengesahan Rawatan
Bila Doa Di Dengar Di Pintu Langit

Bila Doa Di Dengar Di Pintu Langit

papar berkaitan - pada 2/7/2020 - jumlah : 423 hits
Rintihan Qistina didengar di pintu langit Entah kenapa tetiba nak makan serunding ayam raya aritu Pepagi dah call atok Eh Malu mama mcm la mama tak reti buat serunding Rupa2nya yg dimaksud adalah chicken floss Alhamdulillah adik ipar kirimk...
Hiburan Peminat Tegur Penampilan Terkini Zaquan Adha Seiras Shah Rukh Khan Ingat Saya Seorang Yang Perasan Ayu Raudhah

Hiburan Peminat Tegur Penampilan Terkini Zaquan Adha Seiras Shah Rukh Khan Ingat Saya Seorang Yang Perasan Ayu Raudhah

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 359 hits
Baru baru ini pemain bola sepak pasukan Kedah Mohd Zaquan Adha ada berkongsi sekeping foto memaparkan yang dia sedang menjalani sesi latihan di padang bola Ternyata foto tersebut telah menarik perhatian peminat yang mengikuti perkembangan p...
Akui Pantas Selesaikan Misi Bersama Anak Kerana Running Man Peminat Mahu Gary Kembali Ke Rancangan Itu

Akui Pantas Selesaikan Misi Bersama Anak Kerana Running Man Peminat Mahu Gary Kembali Ke Rancangan Itu

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 228 hits
Umum mengetahui bahawa Kang Gary sudah lebih 3 tahun mengundurkan diri daripada rancangan popular Running Man dek mahu fokus dengan bidang muzik Pun begitu lelaki itu kemudiannya membuat keputusan untuk menamatkan zaman bujangnya dan turut ...
Peminat Kaktus Dan Succulent Di Kota Bharu Tak Perlu Lagi Ke Cameron Highlands

Peminat Kaktus Dan Succulent Di Kota Bharu Tak Perlu Lagi Ke Cameron Highlands

papar berkaitan - pada 29/6/2020 - jumlah : 667 hits
Dulu kalau nak beli kaktus kena pergi Cameron Highlands Sekarang di Kota Bharu Kelantan pun boleh dapatkan pelbagai jenis kaktus Daripada semurah RM10 untuk 3 pasu kecil hinggalah yang berharga ribuan ringgit Boleh rambang mata nak pilih ka...
Alina Hassan Dapat Duit Hibur Peminat Dalam Facebook

Alina Hassan Dapat Duit Hibur Peminat Dalam Facebook

papar berkaitan - pada 30/6/2020 - jumlah : 357 hits
Bekas juara program realiti Sinaran Pasport Kegemilangan 1996 Alina Hassan 53 kini mencari pendapatan menerusi persembahan atas talian Kongsi Alina selepas perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Pemulihan ramai yang sudah berani keluar me...
Media Sosial Peminat Berlatar Merah Rai Kemenangan Liverpool

Media Sosial Peminat Berlatar Merah Rai Kemenangan Liverpool

papar berkaitan - pada 27/6/2020 - jumlah : 341 hits
KUALA LUMPUR 26 Jun Media sosial kelab peminat bola sepak Liverpool berlatar merah kerana meraikan kemenangan pasukan mereka berjaya merangkul kejuaraan Liga Perdana Inggeris menamatkan penantian selama 30 tahun Hos platform podscast sukan ...
Jam Tangan Ekslusif Butterfingers Khas Buat Peminat Sempena 20 Tahun

Jam Tangan Ekslusif Butterfingers Khas Buat Peminat Sempena 20 Tahun

papar berkaitan - pada 22/6/2020 - jumlah : 329 hits
Minat setiap orang pasti akan ada minat mereka tersendiri Tapi Ohmedia nak kongsikan kepada mereka yang meminati muzik rock dan grunge pada lewat 90 an dan awal 2000 dahulu pasti masih ingat dengan kumpulan Butterfingers yang bukan asing la...
Towards More Comprehensive Pension Reform

Polis Jerman Sita Bugatti Rare Dalam Siasatan Berkait 1mdb

Makanan Perlis Paling Popular

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Tafsir Mimpi Gajah

Panduan Produk Kesihatan

Ask Your Idol About Ops Lalang Don T Be A Hypocrite Fahmi To Saddiq

How Much Longer For Mou On Allocations For Opposition Mps Says Syed Saddiq



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


Drama Dia Pria Terhebat

Jambu Batu Kandungan Nutrisi Dan Manfaatnya Untuk Kesihatan

Heidi Moru Aku Ada Chord

Oliva Helmin Feat Kelvin Tunggu Tunggu Chord

Ada 3 Dituduh Bid Ah Padahal Tidak Bid Ah By Dr Hm Rakib S H M Ag

Gejala Cerebral Palsy Pada Kanak Kanak Berumur 5 Tahun Dan Cara Diagnosis Awal