Scott Berpindah Ke Tempat Ke 6 Dalam Carta Pasukan Antarabangsa




DENGAN 64 hari lagi sebelum Piala Presiden kembali ke The Royal Montreal Golf Club di Montreal, Kanada, pemain golf Australia, Adam Scott, telah membuat langkah terbesar dalam kedudukan Pasukan Antarabangsa selepas menduduki tempat kedua dan tempat ke-10 di Genesis Scottish Open dan The Open Championship masing-masing.
Dalam tempoh dua minggu terakhir, Scott, seorang ahli Pasukan Antarabangsa sebanyak 10 kali, telah naik dari No. 16 ke No. 6, yang merupakan tempat kelayakan automatik terakhir untuk menyertai pasukan Mike Weir menghadapi Pasukan Amerika Syarikat. Individu berusia 44 tahun itu membuat penampilan sulung dalam Piala Presiden pada tahun 2003, mewakili Pasukan Antarabangsa pada tahun 2007 di The Royal Montreal Golf Club, dan telah mencatat rekod sepanjang masa 18-25-6 dalam acara tersebut.
“Saya hanya gembira. Saya telah mengalami banyak perubahan tahun ini di belakang skrin dalam kepala saya, dalam beg golf saya, dan saya rasa saya telah selesa setelah tujuh bulan, akhirnya berasa seperti saya boleh selesa sedikit dan merancang, walaupun masih ada sebulan lagi musim,” kata Scott selepas The Open pada hari Ahad.
“Saya akan cuba memanfaatkan masa ini sekurang-kurangnya sekarang, dan kemudian masih ada Piala Presiden untuk diperjuangkan, dan saya harap saya berada dalam kedudukan yang baik untuk tersenarai dalam pasukan sekarang. Itulah matlamat saya melalui FedExCup.”
Sungjae Im dari Korea telah menduduki tempat ketujuh di The Open untuk pencapaiannya terbaik sejak T2 di Kejohanan Masters 2020, dan ini telah membantunya bergerak dari No. 3 ke No. 2 dalam kedudukan dan akan cuba untuk menyertai pasukannya yang ketiga dalam Piala Presiden, di mana beliau telah mencatat rekod 5-3-2.
Pemain Antarabangsa lain yang kini berada dalam 6 teratas termasuk Hideki Matsuyama dari Jepun (1st), Tom Kim dari Korea (3rd), Jason Day dari Australia (4th), dan Byeong Hun An dari Korea (5th). An, yang membuat penampilan sulung dalam Piala Presiden pada tahun 2019, akan mewujudkan penampilan keduanya untuk Pasukan Antarabangsa.
Pasukan Antarabangsa 2024 juga akan mengandungi enam pilihan Kapten, dengan Ranking Golf Dunia Rasmi (OWGR) digunakan untuk menentukan enam penyertai automatik berdasarkan penutupan Kejohanan BMW 2024.
Kedudukan 6 Teratas Pasukan Antarabangsa:
1. Hideki Matsuyama
2. Sungjae Im
3. Tom Kim
4. Jason Day
5. Byeong Hun An
6. Adam Scott
Untuk melihat kedudukan penuh Piala Presiden 2024 untuk kedua-dua pasukan, sila klik di sini.
Sementara itu, Russell Henley telah naik lima tempat ke No. 7 dalam kedudukan Pasukan Amerika Syarikat selepas menduduki tempat kelima tunggal di The Open Championship, di mana Xander Schauffele meraih gelaran kejuaraan major kedua beliau dalam musim ini.
Henley, seorang pemenang empat kali di Tur PGA, memasuki minggu di Royal Troon dengan lima penamatan terbaik dalam karier 2024, termasuk tiga usaha keempat. Bekas pelajar Universiti Georgia membuka minggu beliau dengan putaran 69-75 sebelum menamatkan perlawanan 5-bawah 66 pada Sabtu sebelum hujan dan angin kencang datang bagi pemain yang bertanding dalam waktu akhir tee.
Pada hari Ahad, Henley bermain golf stabil sepanjang sebahagian besar perlawanan, menamatkan dua burung bersama 16 par untuk 2-bawah 69, baik untuk jumlah 5-bawah 279 – empat pukulan di belakang Schauffele.

Buat Schauffele, kemenangan tersebut menetapkan tempatnya di Pasukan Amerika dan membuatnya kekal di No. 2 dalam kedudukan, hanya ketinggalan Scottie Scheffler. Individu berusia 30 tahun itu, yang kini memiliki sembilan kemenangan di Tur, telah mencatat rekod 6-3-0 dalam dua penampilan terdahulu dalam Piala Presiden, 2019 dan 2022.
Pasukan Amerika 2024 akan terdiri daripada enam (6) penyerta automatik dan enam (6) pilihan Kapten, dengan sistem tertimbang berdasarkan Mata Peringkat FedExCup dari 1 Januari 2023 hingga 25 Ogos 2024. Penyerta automatik akan menjadi enam pemain US yang layak teratas dalam OWGR selepas penutupan Kejohanan BMW 2024.
Kedudukan 6 Teratas Pasukan Amerika:
1. Scottie Scheffler
2. Xander Schauffele
3. Collin Morikawa
4. Wyndham Clark
5. Patrick Cantlay
6. Sahith Theegala
Untuk maklumat lanjut mengenai Piala Presiden, sila lawati PresidentsCup.com.


Source link
The post Scott berpindah ke tempat ke-6 dalam carta pasukan antarabangsa appeared first on Edisi Viral Plus.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://plus.edisiviral.com/scott-berpindah-ke-tempat-ke-6-dalam-carta-pasukan-antarabangsa/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Madam Kwan Salah Satu Tempat Makan Yg Betul2 Mengamit Memori

Madam Kwan Salah Satu Tempat Makan Yg Betul2 Mengamit Memori

papar berkaitan - pada 10/7/2024 - jumlah : 173 hits
6 July 2024 Sabtu Pagi makcik dengan Daus sarapan pagi dekat Kami makan kenyang2 Tengahari boleh terus pergi Pavillion Damansara Terakhir Daus potong rambut dekat A cut above Pavillion Damansara 1 6 24 Pejam celik sebulan dah Daus tak poton...
Pasukan Khas Udara Bomba Syarat Kelayakan Ujian Pemilihan

Pasukan Khas Udara Bomba Syarat Kelayakan Ujian Pemilihan

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 133 hits
Sehingga 1 Ogos 2024 ini pengambilan terbuka bagi Pasukan Khas Udara Bomba akan dilakukan untuk semua anggota anggota bomba gred KB19 yang berminat untuk menyertai mereka Bagi anda yang berminat pastikan anda terus membaca artikel ini Keran...
Saya Kecewa Dia Staf Buka Cerita Sebenar Isu Jennie Bp Hisap Vape Di Tempat Terlarang

Saya Kecewa Dia Staf Buka Cerita Sebenar Isu Jennie Bp Hisap Vape Di Tempat Terlarang

papar berkaitan - pada 11/7/2024 - jumlah : 91 hits
Baru baru ini nama Jennie BLACKPINK hangat menjadi bualan selepas ditangkap menghisap rokok elektronik di kawasan terlarang Artikel Berkaitan Namun Jennie sudah pun mengaku kesalahannya dan meminta maaf pada peminat serta semua orang yang t...
20 Tempat Menarik Di Ipoh Sesuai Untuk Percutian Santai

20 Tempat Menarik Di Ipoh Sesuai Untuk Percutian Santai

papar berkaitan - pada 12/7/2024 - jumlah : 100 hits
20 Tempat Menarik Di Ipoh Sesuai Untuk Percutian Santai Ipoh adalah merupakan ibu negeri Perak yang dulunya terkenal sebagai bandar perlombongan bijih timah Kini ia merupakan salah satu destinasi pelancongan di Malaysia yang mempunyai keuni...
Gadis Malang Dijadikan Tempat Lempias Nafsu Bapa Sendiri Sejak 2019 Sehingga Lahirkan Anak

Gadis Malang Dijadikan Tempat Lempias Nafsu Bapa Sendiri Sejak 2019 Sehingga Lahirkan Anak

papar berkaitan - pada 16/7/2024 - jumlah : 209 hits
Ahmad Hasbiam hmetro com myTampin Malang bagi seorang gadis berusia 24 tahun apabila menjadi mangsa nafsu serakah bapanya sendiri sejak 2019 sehingga melahirkan anak di Gemenceh di sini Ketua Polis Daerah Tampin Superintendan Amiruddien Sar...
10 Tempat Menarik Di Cameron Highlands Aktiviti Yang Sesuai Dilakukan

10 Tempat Menarik Di Cameron Highlands Aktiviti Yang Sesuai Dilakukan

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 183 hits
10 Tempat Menarik Di Cameron Highlands Aktiviti yang Sesuai Dilakukan Cameron Highlands sememangnya merupakan salah satu destinasi pelancongan yang cukup terkenal di Malaysia Dengan iklimnya yang sejuk dan pemandangan yang menakjubkan ia be...
Pemilik Rumah Di Kuantan Menyediakan Tempat Letak Kereta Percuma Kepada Orang Ramai

Pemilik Rumah Di Kuantan Menyediakan Tempat Letak Kereta Percuma Kepada Orang Ramai

papar berkaitan - pada 15/7/2024 - jumlah : 181 hits
Mencari tempat letak kereta pada hari ini bukan perkara yang mudah terutamanya semasa majlis besar Baru baru ini seorang pemilik rumah di Kuantan menawarkan halaman depan rumahnya untuk orang ramai meletak kenderaan sempena Karnival MADANI ...
Pasukan Olimpik Sedar Akan Risiko Doping Berkaitan Dengan Makanan Tambahan Nutrisi

Pasukan Olimpik Sedar Akan Risiko Doping Berkaitan Dengan Makanan Tambahan Nutrisi

papar berkaitan - pada 22/7/2024 - jumlah : 124 hits
PESERTA Malaysia ke Sukan Olimpik 2024 di Paris sangat peka terhadap bahaya doping yang berkaitan dengan makanan tambahan kata Timbalan Menteri Belia dan Sukan Adam Adli Abdul Halim Beliau berkata Majlis Sukan Kebangsaan dan Institut Sukan ...
Ringgit Closes Higher Ahead Of Tonight S Fed Announcement

Wanita Kemboja Maut Dihempap Pokok Ketika Berniaga

Ringgit Opens Slightly Lower Against Us Rises Vs Other Major Currencies

Buat Buat Bodoh Lebih Senang Dapat Perhatian

Sains Rangkaian Dan Penggunaannya Dalam Bidang Pertanian

Berjumpa Sahabat Lama Numismatik Di Muzium Negara Kuala Lumpur

Cops On Hunt For Inmate Who Fled Sungai Buloh Hospital

Sepiring Celebrates 9 Years Of Uniting Malaysians Through Authentic Local Flavours


echo '';
Biodata 30 Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Astro Warna

Biodata Ojen Aiwah Usahawan Kunafa Terkenal Personaliti TikTok Dan Penyanyi Lagu Hubb

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Hai Cinta Dengarkanlah Slot Akasia TV3

10 Drama Melayu Terbaru TV3 2024 Best Mesti Tonton Juga Tersedia Online

Biodata Acap S Peserta Muzikal Lawak Superstar 2024 Musim 4 Yang Juga Personaliti Tiktok Live Viral


Generate Unique Brand Names

Sesekali Belanja Anak Anak Fruit

Pencarian Bakat Penulis Muda

Filem Reeza Gtr

Tip Masak Ketam Telur Masin Sedap Tak Guna Banyak Bahan

Perubahan Gred Sspa Senarai Jawatan Disatukan Ditukar