Sakit Pinggang Kebas Kaki Dan Tangan Hilang Lepas Guna Gel Garci Pro



Dah lama rasanya saya hadapi sakit bahagian belakang dan pinggang ni, nak nak kalau masa memandu jauh. Beberapa minggu lepas, terdetik nak kongsi masalah ni dengan member. Dengar je aduan saya ni, dia terus cadangkan saya untuk guna produk Garci.PRO. Katanya gel Garci.PRO ni mampu membantu melancarkan aliran darah. Keluarga dia memang dah lama guna produk ni. Nak-nak mak dia yang dulunya ada masalah sakit lutut tak boleh berjalan jauh dan tak mampu nak solat berdiri. Alhamdulillah, katanya sekarang ni mak dia dah boleh sembahyang secara normal. Berjalan pun dah macam orang muda. hehe

Gel Garci.PRO Rawat Sakit Belakang & Kebas Kaki Tangan
Dah ada testimoni berjaya macam ni, saya sendiri pun nak cuba. Daripada saya beli produk yang entah betul atau tidak testimoni dia, lebih baik saya beli gel Garci.PRO ni .Testimoni berjaya pun dari orang terdekat sendiri. Jadi, terus oder. Tak fikir panjang dah.


Cara nak guna produk ni pon mudah sebab ianya sejenis gel/lotion. Bila sapu je, gel Garci.PRO ni amat mudah meresap ke dalam kulit kerana telah dihasilkan menggunakan teknologi nano. Texture lotion ni tak rasa berminyak ataupun melekit. Lepas sapu korang tunggu sekejap. Lepas tu korang akan rasa kawasan yang telah disapu gel tu lembut je. Jadi nak urut pun rasa best. Paling best, lepas sapu terasa sejuk dan berangin je. (gel ni tak beri kesan panas pada badan dan kulit).


Rasa sejuk dan tak panasTekstur tidak melekit dan bau menyegarkan (aromaterapi)Pantas meresap dalam kulit dan tak berminyak langsung
Serius gel Garci.PRO ni memang best, lepas sapu memang rasa melegakan sangat. Rasa sejuk dia memang bagi kita rasa fresh. Kalau dulu, memandu jauh sikit kena standby bantal. Kalau lupa bawak bantal, botol air la jadi pengganti buat sendal belakang pinggang ni. Tu pun tak menyelesaikan masalah pun sebab boleh bantu mengurangkan sakit je.


Selain dapat membantu menangani masalah sakit belakang masa memandu, gel Garci.PRO ni juga dapat membantu masalah-masalah berikut juga.

Merawat saluran darah dan saraf yang rosak penyebab kebasKebas kaki dan tanganMelancarkan aliran darah di bahagian kebasRisiko strok dan serangan jantung mengejutMembantu membuang angin dalam badanSakit daripada pinggang ke bawahLenguh tengkuk atau leherFrozen FingerFrozen ShoulderSakit tumit menyucuk
Sebelum kita guna sesuatu produk, seeloknya kita tengok apa kandungan dia. Buat kajian sikit tentang kandungan yang digunakan. Untuk pengetahuan korang, gel Garci.PRO ni mengandungi 100% bahan semulajadi tau, paling penting produk ni telah mendapat kelulusan KKM. Produk ni dibuat dengan formulasi khas dan tidak mengandungi bahan-bahan merbahaya. Jadi tak perlu risau  dan takut produk ni okay ke tidak. Antara bahan kandungan di dalam gel Garci.PRO ni adalah :

Minyak Kayu PutihApple HijauTeaArgan OilAloe VeraPeppermint
Sebab produk ni best sangat, saya memang standby dalam kereta je satu. Kat rumah pun ada satu untuk kegunaan seisi keluarga. Biasanya yang kat rumah untuk Mek saya. Bila kerja sikit, lenguh sana-sini. Gel Garci.PRO la yang jadi ubatnya.


Bila saya tengok pada testimoni, ramai juga guna gel Garci.PRO ni untuk kuruskan badan. Paling ramai adalah dari golongan emas, untuk merawat masalah sakit sendi dan saraf. Produk ni memang sesuai untuk lelaki dan wanita yang mempunyai masalah seperti sakit kebas, saraf, lutut, tumit, strok dan sebagainya. Ahli sukan yang aktif bersukan juga perlu ada gel ni

Jadi kalau korang masih ada orang tua di rumah, boleh la beli gel Garci.PRO ni untuk dihadiahkan kepada diorang. Cuba tengok dan tanya apa masalah yang diorang hadapi. Apa yang biasa saya lihat, orang yang dah berumur ni susah untuk solat secara normal kerana masalah sakit lutut, tak boleh berjalan jauh dan sebagainya. Kalau korang beli gel ni untuk diorang guna, walaupun korang tinggal jauh dari mereka, diorang masih boleh guna untuk sapu sendiri. Tapi lebih baik kalau korang tolong sapu dan urutkan hehe.

CP Tongkat Ali Plus Untuk Tambah Tenaga
Selain dari Garci.PRO saya juga ada consume produk CP Tongkat Ali Plus. Dalam produk CP Tongkat Ali Plus, MISG Global menggunakan bahan utama Tongkat Ali, Patawali dan herba Kayu Manis. Jadi, tak perlulah saya bercerita panjang lagi tentang kelebihan 3 bahan utama ni untuk kesihatan kita. Saya percaya ramai yang dah tahu dan terbukti kelebihannya


Saya consume produk ni adalah untuk tambah tenaga. Nak elak masalah keletihan dan kelesuan bila bekerja di siang hari. Memandangkan saya ni bekerja sebagai freelancer, maka masa kerja untuk saya tidak tentu dan tetap. Kadang-kadang sampai tidak tidur malam dan produk CP Tongkat Ali Plus ni sangat membantu


Cukup untuk consume dua (2) kali sehari selepas makan. Sebiji waktu pagi dan sebiji sebelum tidur.  Banyak kan minum air kosong supaya badan kita cukup air. Alhamdulillah, sudah ada perubahan positif pada badan saya sekarang

Sebenarnya, banyak lagi kelebihan yang korang boleh dapat dari produk CP Tongkat Ali Plus ni selain dari untuk mengurangkan keletihan dan kelesuan. Kalau nak tahu lebih lanjut, boleh rujuk senarai kat bawah ni

Menguatkan sendi dan lututMerawat sengal-sengal tulang dan sakit badanMelawaskan pembuangan asid urikMerawat urat sarafMembantu mencairkan darahMembersihkan saluran darah tersumbatMemberi tenaga tambahanMenurunkan paras gula dalam darahMembersihkan badan daripada toksinMembantu merawat masalah kebatinan untuk lelakiJadi tu saja perkongsian dan testimoni saya mengenai 2 produk keluaran MISG Global iaitu gel Garci.PRO dan CP Tongkat Ali Plus. Benda bagus kenalah kongsi kan. Saya tahu ramai diluar sana sukar untuk cari ubat yang mujarab untuk merawat masalah sakit lutut dan kebas kaki. Alhamdulillah, gel ni memang berkesan untuk saya. Mak saya pun suka. Tiap-tiap malam mesti sapu sebelum tidur. So bagi sesiapa yang ada masalah sama macam apa yang saya kongsikan di atas boleh la mencuba kedua-dua produk ni. Kat mana nak beli? boleh rujuk info di bawah :
Instagram :instagram.com/garcipro_malaysia/
Facebook :facebook.com/gelsarafHq/facebook.com/Herba-Penawar-Sendi-Urat-Saraf
Website :https://gelcegahsaraf.com/http://www.herbasendimalaya.com/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.mawardiyunus.com/2020/07/sakit-pinggang-kebas-kaki-dan-tangan.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Rasa Lenguh Dan Kebas Gunalah Garci Pro Dan Cp Tongkat Ali Plus

Rasa Lenguh Dan Kebas Gunalah Garci Pro Dan Cp Tongkat Ali Plus

papar berkaitan - pada 7/7/2020 - jumlah : 84 hits
Rasa Lenguh Dan Kebas Gunalah Garci PRO Dan CP Tongkat Ali Plus Assalamualaikum semua Ya Ampun lama rasanya tak membebel kat blog ni Maklum la lepas PKP macam macam hal nak kena settlekan Kembali seperti biasa ke sana ke sini ke sana ke sin...
Garci Pro Melegakan Kebas Dan Lenguh Badan Atasi Stress Fizikal

Garci Pro Melegakan Kebas Dan Lenguh Badan Atasi Stress Fizikal

papar berkaitan - pada 13/7/2020 - jumlah : 57 hits
Pernah tak korang rasa sengal sengal badan Walhal korang tak buat kerja kerja fizikal yang berat seperti angkat barang ataupun aktiviti fizikal yang lasak Percayalah sebenarnya korang sedang mengalami stress Aku sendiri alami masalah yang s...
Bukan Saja Saja Minta Picit Tapi Ini 5 Punca Ibu Mengandung Kerap Sakit Lutut Lenguh Kaki Amp Sendi

Bukan Saja Saja Minta Picit Tapi Ini 5 Punca Ibu Mengandung Kerap Sakit Lutut Lenguh Kaki Amp Sendi

papar berkaitan - pada 10/7/2020 - jumlah : 77 hits
Aduh sakitlah kaki saya ni bang Tolong picit sikit boleh tak Rasa lenguh lenguh sakit lutut bisa pinggang semua ada Mesti kaum lelaki selalu dengar isteri mengadu sakit lutut ketika hamil kan Tapi jangan pula perli isteri kata sakit kaki
Dalam Rahim Sihat Bila Lahir Bayi Tanpa Kaki Tangan Tidur Sebelah Ibu Undang Sebak

Dalam Rahim Sihat Bila Lahir Bayi Tanpa Kaki Tangan Tidur Sebelah Ibu Undang Sebak

papar berkaitan - pada 1/7/2020 - jumlah : 1565 hits
Siapa sangka bayi perempuan yang kelihatan sihat sepenuhnya di dalam Rahim ibu dilahirkan tanpa keempat empat anggota badan Kes ini mengejutkan doktor yang merawat Baca Doktor Madhya Pradesh di India terkejut setelah melihat seorang bayi pe...
Anwar Guna Hasil Cukai Atasi Masalah Rakyat Hilang Kerja

Anwar Guna Hasil Cukai Atasi Masalah Rakyat Hilang Kerja

papar berkaitan - pada 5/7/2020 - jumlah : 109 hits
SHAH ALAM 4 JULAI Kerajaan perlu menggunakan hasil cukai bagi mengelak hampir 1 5 juta rakyat hilang pekerjaan akibat Covid 19 kata Datuk Seri Anwar Ibrahim Presiden KEADILAN berkata pendekatan itu penting supaya isu pengangguran diatasi se...
Carilah Kerja Kamu Lelaki Ada Tangan Ada Kaki Hari Hari Dm Minta Tolong Azza Elite Bagi Nasihat Pedas

Carilah Kerja Kamu Lelaki Ada Tangan Ada Kaki Hari Hari Dm Minta Tolong Azza Elite Bagi Nasihat Pedas

papar berkaitan - pada 8/7/2020 - jumlah : 49 hits
Sejak penularan pandemik Covid 19 ini ramai selebriti dilihat menggunakan pengaruh media sosial mereka untuk membantu sesiapa sahaja yang mengalami kesusahan terutamanya yang terjejas pendapatannya ekoran penularan COVID 19 Walau bagaimanap...
Hiburan Kaki Jadi Besar Lepas Bersalin Liyana Jasmay Jual Koleksi Kasut Kesayangan Kaki Saya Besar Jadi Saiz 36 5

Hiburan Kaki Jadi Besar Lepas Bersalin Liyana Jasmay Jual Koleksi Kasut Kesayangan Kaki Saya Besar Jadi Saiz 36 5

papar berkaitan - pada 16/7/2020 - jumlah : 57 hits
Telah selamat melahirkan anak pertama pada tahun 2014 yang lalu pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay mengakui terdapat sedikit perubahan yang berlaku kepada dirinya Ibu kepada Sofia Arissa dan Selena ini mengatakan kini kakinya lebih besar da...
Tangkap Ular Phyton Guna Kaki

Tangkap Ular Phyton Guna Kaki

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 59 hits
Dalam sebuah video yang diupload di laman Youtube nampak beberapa lelaki yang tengah cuba menangkap ular phyton Salah satu dari mereka tersebut merelakan kakinya sebagai umpan Sebelum lelaki itu memasukan kakinya ke dalam lubang persembunyi...
Lepas Bersalin Saiz Kaki Berubah Liyana Jasmay Nak Jual Koleksi Kasut Berjenama Miliknya Termasuk Kasut Kahwin

Lepas Bersalin Saiz Kaki Berubah Liyana Jasmay Nak Jual Koleksi Kasut Berjenama Miliknya Termasuk Kasut Kahwin

papar berkaitan - pada 18/7/2020 - jumlah : 50 hits
Selepas bersalin wanita lazimnya akan mengalami beberapa perubahan fizikal termasuklah perubahana saiz kaki yang ketara seperti yang dialami oleh pelakon dan penerbit Liyana Jasmay Dia yang berkongsi di Instagram miliknya baru baru ini memi...
Kemana Menghilang Latheefa Koya

Muka Cantik Tapi Tangan Panjang Instafamous Dicekup Curi 21 Helai Pakaian Di Butik Terkemuka

Remy Ishak Kongsi Gambar Belakang Tabir Bakara

Resepi Permintaan Ramai Daging Masak Hitam Nasi Kandaq

Lim Guan Eng Didakwa Lagi Pagi Ini

Bayam Kacang Coklat Yang Berlebihan Punca Batu Karang

Pemain Judi Online Muncul Mempertahankan Asri Janggut

Menjawab Dakwaan Lim Guan Eng Dan Dap Pendakwaan Kes Terowong Adalah Bermotifkan Politik



Kisah Doktor Perubatan Yang Tak Mandi Guna Sabun Selama 5 Tahun

Kenapa Produk Berorientasikan Gamers Buruk Rekaannya

Resepi Nasi Goreng Kerabu Paling Wangi

Resepi Penne Goreng Paling Rangup

The Mighty Five Negara Kilang Dunia Baru Yang Bakal Menggantikan China


Syukur Ya Allah

5 Ideas To Save Space In A Smaller Home

Pecah Amanah Rm31 Juta Zahid Kekal Mengaku Tak Salah

Ratchada 18 Residence By Aomo In Huai Khwang Thailand

7 Diy Ideas For Your Kid S Room

Terbakar Api Cemburu Pria Di Bali Tusuk Kekasih Hingga Tewas