Rezeki Iman Di Aytk


Rezeki Iman Di AYTK | Alhamdulillah sesi persekolahan 2021 untuk pelajar menengah rendah dan menengah atas telahpon bermula semalam 4 April 2021. Untuk sesi persekolahan kalini, Iman masih lagi belajar di sekolah yang sama tapi menetap di asrama luar sekolah bukan lagi asrama sekolah seperti tahun lepas. Kalini KakYa hantar Iman kat AYTK. 

Kalau ikutkan ni bukan kali pertama Iman dapat ke AYTK, masa masuk tingkatan 1 tahun lepas KakYa ada memohon juga untuk dia masuk ke AYTK tapi tahun lepas Iman dapat tawaran asrama sekolah. Jadi bila KakYa tanya nak mana satu dia cakap nak asrama sekolah. Jadi kami tolak AYTK.

Tapi kalini di sebabkan beberapa masalah yang berlaku sebelum ni dan KakYa sendiri inginkan perubahan untuk Iman agar lebih selesa, jadi KakYa ambil keputusan daftar Iman ke AYTK. Alhamdulillah sesi pendaftaran last minit sebenarnya kat AYTK.

Cerita sebenarnya cam gini, KakYa dapat tahu Iman tak dapat asrama sekolah masa nak daftar 3.4.2021 disebabkan beberapa masalah teknikal yang berlaku. Last minit dapat tahu, kelam kabut la KakYa sebab 4.4.2021 semalam kan dah nak mula sesi persekolahan. Esok sekolah harini baru dapat info tak dapat asrama. Allahuakbar ujian apakah??

Kalau takde asrama camne nak ke sekolah sebab rumah kami di Kuantan, Iman bersekolah di Kemaman, Terengganu. Jauh nak berulang alik.

Terkedu jugak la KakYa hingga menangis dibuatnya. Dugaan apakah ini Ya Allah. Iman senyap tak cakap apa apa. Diam seribu bahasa. Gitulah dia. Sama seperti selalu.

KakYa pulak bila dah tenang sikit terus minta en suami ke AYTK, kita try kat sana. Mana tahu kot kot masih ada kosong kat AYTK. Kita cuba dulu. Tawakkal jer la sambil dalam hati duk doa banyak banyak. Sepanjang perjalanan tu KakYa doa moga Allah permudahkan dan tunjukkan jalan terbaik buat kami.

Alhamdulillah dipermudahkan perjalanan kami, dipermudahkan urusan kami. KakYa dapat jumpa dan bercakap sendiri dengan penyelia AYTK Tuan Haji Othman bin Ngah. Walaupon secara mengejut alhamdulillah Allah tunjuk jalan untuk kami. Syukur sangat sangat padaMU Ya Allah kerana mempermudahkan urusan kami.

Rezeki Iman di AYTK. Syukur alhamdulillah Ya Allah. Terima kasih Ya Allah untuk rezeki yang KAU kurniakan ini.

Untuk Iman, tahun ini 2021 buka buku baru, tulislah cerita indah yang baru wahai anak. Jadikan pengalaman lalu satu detik berharga buatmu. Sematkan di hati untuk jadi lebih baik di masa masa akan datang. Umi dan abah sentiasa mendoakan agar Iman terus berjaya dunia akhirat. Doa kami seiring perjalanan langkahmu wahai anak.

To my son, never forget that I love you. Life is filled with hard times and good times. Learn from everything you can. Be the man I know you can be Love u my lovely son. My son, you are my heart!


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.akifimtiyaz.com/2021/04/rezeki-iman-di-aytk.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Ibu Hamil Quot Norhanani Ayob Quot Anggap Jadi Johan Qariah Sebagai Rezeki Anak Dalam Kandungan

Ibu Hamil Quot Norhanani Ayob Quot Anggap Jadi Johan Qariah Sebagai Rezeki Anak Dalam Kandungan

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 274 hits
nbsp KUANTAN Johan Qariah Majlis Tilawah al Quran Peringkat Negeri Pahang Tahun 1442H 2021M nbsp Norhanani Ayob 26 menyifatkan kemenangan itu sebagai rezeki anak apabila beliau kini sedang hamil enam bulan Dia yang merupakan johan menunggu ...
Isteri Jangan Kedekut Doakan Suami Itulah Sumber Utama Rezeki Meriah Hidup Bahagia

Isteri Jangan Kedekut Doakan Suami Itulah Sumber Utama Rezeki Meriah Hidup Bahagia

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 191 hits
Sesungguhnya rezeki itu milik Allah SWT Kita sebagai manusia boleh berusaha berdoa dan tawakal agar dipermudahkan rezeki Sokongan isteri sangat penting bagi memberi semangat buat si suami untuk mencari rezeki untuk keluarga Jika tidak dapat...
5522 Aktiviti Ppim Mypw Ecpi Jalin Kerjasama Infaq Rezeki Ppim 01 04 2021

5522 Aktiviti Ppim Mypw Ecpi Jalin Kerjasama Infaq Rezeki Ppim 01 04 2021

papar berkaitan - pada 2/4/2021 - jumlah : 266 hits
Telah berlangsung program Infaq Rezeki PPIM bersama Malaysia Pro Wrestling dan ECPI di Dewan Dr Burhanuddin Al Helmi Wisma Gesundheit Kuala Lumpur semalam Serahan sumbangan diharap dapat membantu para artis atlet ahli gusti dan penggiat sen...
10 Kunci Rezeki Menurut Al Quran Dan Al Sunnah

10 Kunci Rezeki Menurut Al Quran Dan Al Sunnah

papar berkaitan - pada 27/3/2021 - jumlah : 348 hits
Rezeki termasuk dalam urusan yang dirahsiakan Allah subhanahu wa ta ala Tidak ada seorang manusia pun mengetahui pada waktu bilakah rezekinya akan ditentukan Harta wang dan kerjaya merupakan sebuah nikmat rezeki yang kurniakan kepada manusi...
Rezeki Tengah Stress

Rezeki Tengah Stress

papar berkaitan - pada 25/3/2021 - jumlah : 325 hits
Hi korang Lately ni SA memang kerap stress kerja banyak penat badan pun ye gak memandangkan rezeki tengah2 stress ni secretary to MD belanja plak starbuck and SA pilih latte bukan SA sorang tapi dia belanja secretary lain gak syukur alhamdu...
Iman Troye Pejam Celik Hari Raya Chord

Iman Troye Pejam Celik Hari Raya Chord

papar berkaitan - pada 11/4/2021 - jumlah : 517 hits
Dm Amya hari ya hari raya E Amya hari ya hari raya Dm Amhari kemenangan kita E Amoh selamat hari raya Ampejam celik pejam celik Ghari raya dah nak tiba G tiap waktu tiap detik Cpastinya amat berhargaDm Am bersama sama keluarga tercinta F Ed...
Hiburan With Abang Sayang Muat Naik Foto Berdua Naim Daniel Dan Iman Troye Bercinta

Hiburan With Abang Sayang Muat Naik Foto Berdua Naim Daniel Dan Iman Troye Bercinta

papar berkaitan - pada 9/4/2021 - jumlah : 863 hits
Penyanyi lagu Sumpah Naim Daniel kembali mencuri perhatian netizen apabila dia dilihat telah memuat naik foto berduaan dengan penyanyi baru Iman Troye View this post on InstagramAdvertisementNaim yang juga merupakan seorang pelakon telah me...
Mahalini Dah Peluk Islam

Tahap Empat Babitkan Keseluruhan Kulit Otot Dan Tulang Ini Gambaran Lecur Mengikut Tahap

Kenyataan Cukai Jalan Oleh Bjak

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter

Pertumbuhan Berterusan Wall Street Hijau Untuk Hari Ketiga Berturut Turut

Don T Let Renovations Ruin Your Home And Your Budget Or Some Tips For Choosing A Contractor

15 Fresh And Vibrant Spring Flowers Centerpiece Decorations

Kecewa Makanan Potluck Sekolah Anak Tak Disentuh Ikutlah Apa Budak Suka Makan Bukan Kita



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3


Malaysia Asserts Claim For Portion Of Goldman Sachs Fines In 1mdb Case

The Indian Dilemma In Kkb

Wanita Dikenakan Bayaran Rm9 55 Untuk Nasi Putih Dan Telur Goreng Bungkus

Lonjakan Ai Dijangka Mendorong Pelaburan Data Centre Di Asia Tahun Ini

Baik Diam Je Dari Tambah Dosa Abby Abadi

Saya Nak Dia Bahagia Cuma Dengan Saya Dan Saya Nak Bahagia Hanya Dengan Dia Izzue Islam Ulas Isu Curang