Resolusi Qaseh Gold Ingin Melahirkan Lebih Ramai Jutawan Dan Usahawan Berjaya


RESOLUSI QASEH GOLD INGIN MELAHIRKAN LEBIH RAMAI JUTAWAN DAN USAHAWAN BERJAYA | Assalammualaikum semua! Alhamdulillah dan tahniah kepada Qaseh Gold kerana kembali dengan lebih berani untuk berkongsi kebaikan produk dan memberi peluang perniagaan kepada masyarakat. 
Tahun 2020 dan 2021 pastinya anjakan paradigma kepada pasukan Qaseh Gold untuk terus mara dengan plan plan perniagaan dengan lebih teguh.
Ruby berkesempatan menghadiri Malam Starvaganza 2021 Qaseh Gold bertemakan Semarak Qaseh Jana Kebahagian dan sangat berbangga dengan pencapaian Qaseh Gold. Semoga terus sukses dan bersemangat.
Baca sini >> QASEH GOLD TERCIPTA DARI RASA KASIH SAYANG

RESOLUSI QASEH GOLD INGIN MELAHIRKAN LEBIH RAMAI JUTAWAN DAN USAHAWAN BERJAYAQaseh Health Resources (QHR) sasar 100 Jutawan QASEH dan 1000 Usahawan baharu. Buat julung kalinya, selepas melalui hampir dua tahun fasa pandemik, Qaseh Health Resources (QHR) di bawah payung Ana Global Ventures, kembali meneruskan acara penganugerahan tahunan Malam Starvaganza 2021 Qaseh Gold.

Program eksklusif ini bertujuan untuk meraikan kejayaan Ejen serta Stokis yang telah mencapai prestasi cemerlang sepanjang tahun 2019 - 2021. Malam Starvaganza 2021 Qaseh Gold telah berlangsung pada 19 Disember 2021 hari Ahad. Bermula dari 7.30 malam sehingga 11.00 malam bertempat di Ballroom, Hotel Mercure, Selayang, Selangor.
Menurut Pengasas Qaseh Gold merangkap Pengarah Eksekutif Kumpulan Ana Global Ventures (AGV) Hasniza Hassan, misi utama syarikat sempena melangkah ke tahun baru adalah bagi melahirkan 1000 usahawan baharu dengan minima pendapatan RM2000 sebulan pada tahun 2022 dan membina 100 jutawan Qaseh Gold dalam tempoh 3 tahun. 

“Apa yang terdetik di hati saya, bagaimana saya sebagai seorang Muslim ingin menjayakan Qaseh dengan lebih meluas, supaya dapat membawa kembali fenomena Qaseh Gold yang dulu pernah melanda negara untuk membantu lebih ramai keluarga jadi sihat dan bahagia. Doakan misi kami untuk melahirkan 100 jutawan QASEH dalam tempoh 3 tahun berjaya dicapai pada tahun 2024 nanti. “ Kata Hasniza.
Jelasnya lagi, sebagai permulaan beliau akan mengadakan sesi training khas untuk leaders dan team. Fokus training adalah untuk membina mindset, leadership, sales and marketing termasuk social media marketing dan personal branding serta recruitment dan pembinaan sistem agen yang lebih kukuh.
Majlis turut dimeriahkan dengan kehadiran tetamu kehormat, Panel Syariah Ana Global Ventures, iaitu Dr. Zaharuddin Abd Rahman  dan Prof. Madya. Dr. Azman Mohd Noor.
PELANCARAN LOGO BAHARU QASEH
ANUGERAH MALAM STARVAGANZA 2021 QASEH GOLDSebanyak 8 anugerah utama dengan meraikan 117 penerima anugerah pada malam Stargavanza 2021 Qaseh Gold. 


Berikut merupakan senarai anugerah yang diraikan :
ANUGERAH QASEH WELLNESS ADVISOR
Anugerah ini diberikan kepada mereka yang telah menyertai Qaseh Wellness Advisory Program (QWAP), iaitu sebuah program anjuran pihak HQ bersama Pakar Pemakanan dan Nutrisi Kumpulan Ana Global Ventures, Coach Surainee Wahab. 
ANUGERAH OVERSEA STUDY KRABI
Tahniah Puan Marjan dan Encik Imanshah atas kemenangan yang diraih pada Malam Starvaganza 2021.
Anugerah ini ditawarkan kepada mereka yang layak untuk bersama-sama menikmati percutian ke Krabi yang telah digantikan dengan hadiah wang tunai bernilai RM1000 untuk setiap pemenang disebabkan pandemik yang melanda negara.
ANUGERAH PRESIDENT
Anugerah ini diberikan kepada ejen atau stokis Qaseh yang telah berjaya mencapai jumlah jualan RM16,000 dalam tempoh yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
ANUGERAH ACHIEVERS
Anugerah ini diberikan kepada ejen atau stokis Qaseh yang telah berjaya mencapai jumlah jualan RM8000 dalam tempoh yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
ANUGERAH TOP SELLERS
Anugerah ini diberikan kepada Ejen yang telah berjaya meraih jualan tertinggi dalam tempoh masa yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
ANUGERAH TOP PP (Pengurus Pemasaran)
Anugerah ini diberikan kepada stokis yang telah menjaya meraih jualan terkumpul tertinggi dalam tempoh masa yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
ANUGERAH TOP PPW (Pengurus Pemasaran Wilayah)
Anugerah ini diberikan kepada stokis yang telah menjaya meraih jualan terkumpul tertinggi dalam tempoh masa yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
ANUGERAH TOP PPN (Pengurus Pemasaran Negeri)
Anugerah ini diberikan kepada stokis yang telah menjaya meraih jualan terkumpul tertinggi dalam tempoh masa yang telah ditetapkan oleh pihak HQ.
STOKIS DAN EJEN DIPERLUKANQHR mengalu-alukan penyertaan Stokis dan Ejen bagi menyertai misi melahirkan 1000 usahawan dengan pendapatan minima RM2000 sebulan pada tahun 2022 dan 100 jutawan Qaseh Gold menjelang tahun 2024.


Sebarang maklumat lanjut boleh hubungi saudari Aqila pada talian 011-60860407.
MENGENAI QASEH HEALTH RESOURCES SDN BHDQaseh Health Resources Sdn Bhd. merupakan sebuah syarikat 100% milik bumiputra Islam yang memasarkan produk yang berkualiti tinggi, fungsi yang pelbagai dengan harga yang berpatutan.
Menurut rentetan peristiwa, pada tahun 1983, jenama ANA telah diasaskan oleh Almarhum Tn Hj Othman Omar dan isteri beliau, Pn Hjh Esah Omar. Dan pada tahun 2007 di bawah pimpinan generasi kedua ANA, Tn Luqman Othman dan isteri beliau, Pn Hasniza Hassan, rangkaian produk Qaseh Gold telah diformulasi dan mula dipasarkan. 

Bermula dengan produk Qaseh Gold Adinda dan Qaseh Gold Kekanda. Hasil sambutan yang baik, pihak syarikat telah mengeluarkan produk rangkaian Qaseh Gold Junior dengan formulasi bahan-bahan semula jadi yang bersesuaian untuk kanak-kanak seawal usia satu tahun dan ke atas.
Hasil transformasi syarikat, tahun 2020 syarikat Qaseh Health Resources Sdn Bhd ditubuhkan sebagai anak syarikat di bawah pengurusan Kumpulan Ana Global Ventures. Ianya bagi menguruskan operasi dan penjualan rangkaian produk Qaseh Gold sepenuhnya demi memenuhi permintaan pasaran yang ingin turut serta memartabatkan ekonomi ummah melalui jenama produk keluaran Muslim yang halal, selamat dan bermutu.
QASEH GOLD | FACEBOOK | INSTAGRAM | 


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.ruby.my/2021/12/resolusi-qaseh-gold-ingin-melahirkan-lebih-ramai-jutawan-dan-usahawan-berjaya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Semua Bantah Akta 342 Lebih Baik Dibatalkan Saja

Semua Bantah Akta 342 Lebih Baik Dibatalkan Saja

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 164 hits
Pagi ini saya bersama beberapa Ahli Parlimen lain termasuk mantan Menteri Kesihatan YB Dr Dzulkefly Ahmad telah menerima memorandum dari gerakan anak anak muda dan aktivis rakyat Mereka hadir bagi menyatakan pendirian tegas serta bantahan k...
12 Penggunaan Ayat Bahasa Melayu Ini Menunjukkan Bm Tu Lebih Simple Daripada Bi

12 Penggunaan Ayat Bahasa Melayu Ini Menunjukkan Bm Tu Lebih Simple Daripada Bi

papar berkaitan - pada 17/12/2021 - jumlah : 372 hits
Perkataan perkataan dalam Bahasa Inggeris memang selalunya lebih pendek daripada Bahasa Malaysia Dikatakan ayat ayat dalam english lebih catchy dan menarik Tapi tak semua ye ada sahaja perkataan BM yang memudahkan perbicaraan yang digunapak...
Tunaikan Zakat Lebih Mudah Dengan Online Perbankan Bank Rakyat Lembaga Zakat Selangor

Tunaikan Zakat Lebih Mudah Dengan Online Perbankan Bank Rakyat Lembaga Zakat Selangor

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 285 hits
Assalamualaikum w b t Zakat Wajib Bagi Yang Layak Mamayanie yakin ramai yang dah mulakan kehidupan harian seperti biasa dengan norma baru kan Sistem ekonomi The post appeared first on
Jadikan Baby Hatch Lebih Dipercayai Kata Pakar

Jadikan Baby Hatch Lebih Dipercayai Kata Pakar

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 227 hits
Pakar perkembangan kanak kanak dan keluarga Racheal Kwacz berkata terdapat kekurangan kesedaran tentang ketersediaan baby hatch PETALING JAYA Seorang pakar perkembangan kanak kanak dan keluarga menggesa us
Pru 15 Dahulu Atau Pemilihan Umno Ismail Sabri Dakwa Beliau Lebih Selesa Berdiam Diri

Pru 15 Dahulu Atau Pemilihan Umno Ismail Sabri Dakwa Beliau Lebih Selesa Berdiam Diri

papar berkaitan - pada 19/12/2021 - jumlah : 196 hits
BERA Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob berkata beliau lebih selesa untuk berdiam diri apabila ditanya mengenai sama ada pemilihan UMNO atau Pilihan Raya Umum ke 15 perlu diadakan terlebih dahulu walaupun beliau selaku Perdana M...
Benarkah Rakyat Singapura Lebih Kaya Berbanding Rakyat Malaysia Bila Bersara

Benarkah Rakyat Singapura Lebih Kaya Berbanding Rakyat Malaysia Bila Bersara

papar berkaitan - pada 18/12/2021 - jumlah : 254 hits
Umum tahu bahawa Singapura melangkau jauh meninggalkan Malaysia dalam banyak bidang Tidak kira ekonomi mahupun teknologi jiran kita adalah Singa yang memimpin Asia Tenggara Sedang rakyat Malaysia sedang berjuang untuk menaikkan gaji minimum...
Asyar Buat Umi Duduk Baru 2 Tahun Lebih Tapi Dah Pandai Jaga Ummi

Asyar Buat Umi Duduk Baru 2 Tahun Lebih Tapi Dah Pandai Jaga Ummi

papar berkaitan - pada 16/12/2021 - jumlah : 304 hits
Isteri kepada bekas peserta Pencetus Ummah Abu Sufyan iaitu Ain Afini berkongsi moment menjadi ibu di usia yang muda kepada dua anak kecil di laman Instagramnya Tambahnya moment ini sangat berharga walaupun mengakui kadang kadang ada cabara...
Intel Tambah Pelaburan Lebih Rm30 Billion Di Pulau Pinang

Intel Tambah Pelaburan Lebih Rm30 Billion Di Pulau Pinang

papar berkaitan - pada 16/12/2021 - jumlah : 197 hits
KUALA LUMPUR Intel Corporation pengeluar cip terbesar dunia mengumumkan pelaburan lebih RM30 bilion untuk pengembangan selanjutnya kemudahannya di Malaysia bagi tempoh 10 tahun akan datang Ketua Pegawai Eksekutif Intel Corporation Patrick G...
Orang Sarawak Lebih Tahu Apa Dimahukan

Orang Sarawak Lebih Tahu Apa Dimahukan

papar berkaitan - pada 15/12/2021 - jumlah : 185 hits
NORMAN RADZUANKata org SARAWAK tak perlu hantar rombonganORANG SARAWAK LEBIH TAHU APA DIMAHUKANSeperti dimaklumlan sebelum ini saya tak mahu komen PRN Sarawak sebenarnya utk mengelakkan mudah org tu buat post mortem yg hanya menyalahkan ind...
Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja

The Hardest Singing Show

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Cerita Foto Sepanjang Minggu

Jkn Pahang Rampas Produk Ubat Tidak Berdaftar Kosmetik Tiada Notifikasi Bernilai Rm1 Juta

Jadilah Wanita Yang Mahal Thalia Baiduri Harap Wanita Jaga Darjat Jangan Bergaduh Kerana Buaya

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Jpsm Mengesahkan Kegiatan Pembalakan Di Bukit Beserah Berlaku Dalam Kawasan Tanah Persendirian



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


From Dreadful To Delightful Conquering Gear Engagement In Dodge Transmissions

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

Leave Pang Alone Skjcs Aren T Illegal Umno Man Tells Fadhli

Titah Hasrat Dan Pandangan Tuanku

Perlis Tak Ada Airport Tapi Ada Flight

Selamat Hari Raya Aidilfitri Kepada Sahabat Ksdd Yang Tercinta