Reneuf By La Estephe Sheet Mask Halal Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit


Reneuf By La Estephe Sheet Mask Halal Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit  | Assalamualaikum... Hai, hari ini baru nak update blog biasa la sejak dah lama bercuti dengan rumah proses sedang baiki aritu, lepas tu dengan masalah laptop screen tak berapa ok bila free baru taip entri dekat blog.Lama sangat entri ni tersimpan dalam draf hahaha.
Reneuf By La Estephe Sheet Mask Sebelum ni  Cik Ash ada join giveaway daripada rakan blogger hadiah mask muka dan Cik Ash menang giveaway dari rakan blogger Cekgu Norazimah dan dapat percuma mask dari Reneuf ini. Pada mula syarat nak dapatkan mask itu kita kena pergi ambil sendiri, tapi tak sangka pulak pihak @myreneuf nak post kan hadiah itu sampai ke rumah. Cik Ash kalau ikut  menang 3 daripada rakan blogger tapi Cik Ash tolak bagi dekat orang yang lain nak gak merasa menang kan, Nanti kalau ambik semua orang kata kita tamak pulak.Cik Ash dapat 2 kotak Reneuf Face Mask dan di dalam setiap 1 kotak itu ada 7 pcs yang berlainan dan diserikan dengan muka baby yang comel. 
Apa Itu Mask Reneuf ? 
Reneuf mask ini diformulasikan di Switzerland by La Estephe merupakan skincare industri expert di Hong Kong. Reneuf mask ini juga menggunakan formula Baby Soft Skin iaitu gabungan yang kaya dengan Yam Bean, Colloidal Gold dan Squalenen yang boleh pulihkan kulit kita yang tidak bermaya dan kusam kepada yang lembut dan lembap macam kulit bayi. 
Cik Ash begitu yakin dengan mask ini untuk guna kerana Reneuf mask ni merupakan face sheet mask pertama yang mendapat Halal Certification dari JAKIM. Sebab itu korang tak perlu nak risau atau ragu-ragu untuk menggunakan mask ini selepas ini. Bila mask ini dah disahkan Halal JAKIM ini, mesti la produk ini halal, selamat dan bersih untuk kita gunakan di wajah nanti. 

Terdapat 7 Jenis Mask Yang Berbeza  Reneuf Mask ini mempunyai 7 jenis mask yang berbeza dan setiap mask ada berbeza fungsi dan mempunyai packaging yang comel gambar baby comel. 
Vitamin EVitamin E Brightening & Moisturising Di dalam mask ini ada antioksidan yang kuat untuk mempercepatkan pemulihan sel dan meremajakan kulit, untuk menampilkan anda yang lebih bermaya dan mudah.  Sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit tidak sekata, kulit kusam dan gelap bawa mata.

Vitamin C

 Vitamin C Whitening &MoisturisingMask Vitamin C ini dapat memperbaiki struktur kulit dan memperbaharui sel kulit serta menghadkan kerosakkan kulit disebabkan oleh sinaran UV. Vitamin C dapat mengurangkan kegelapan kulit pigmesntasi dan berkesan dalam mencerahkan kulit.

Almond OilAlmond Oil Nourishing &Moisturising Almond Oil manis dan juga kaya dengan Vitamin E dan mempunyai pelbagai kebaikan lain yang dapat membantu memulihkan parut jerawat. Selain parut jerawat, mask ini juga dapat menenangkan kulit selepas seharian terkena sunburnt. Almond Oil ini sesuai untuk kulit kombinasi, kering, dehidrasi kulit sensitif,berminyak dan kulit berjerawat.

Papaya Extract

Papaya Extract Lifting & Firming Ekstrak papaya dipack dengan antioksidan dan enzim yang berkuasa untuk mempercepatkan pembaikkan sel kulit dan membantu menghalang penuaan kulit.Kulit yang kelihatan letih dibangkitkan semula untuk menjadikan kulit nampak lebih muda.Ekstrak papaya ni sesuai sangat dengan kulit yang kering, terhidrasi, sensitif ,berminyak dan kulit berjerawat. Sangat sesuai bagi anda yang selalu mengenakan solekan yang tebal.


Witch Hazel

Witch Hazel Antioxidants & Proctection 
Witch Hazel adalah satu bahan perubatan yang digunakan untuk mengurangkan pengeluaran minyak secara berlebihan. Ia merawat kulit yang berjerawat  dan mempercepakan penyembuhan di samping menutup liang pori yang terbuka.Sesuai bagi korang yang selalu berada diluar, terkena udara kotor.Witch Hazel sesuai untuk kulit kombinasi, berminyak dan berjerawat.


AHAAHA Refreshing Purifying 
Alpha Hydraulics Acids(AHA) diketahui mempunyai keupayaan untuk membuang tekstur kulit mati, kasar dan kulit tidak sekata tanpa kerengsaan. Mask ini mempunyai lima ekstrak botani iaitu bilberry, tebu, sugar maple, orange dan limau yang akan memperbarui sel kulit mati dengan lebih cepat.Hasil penggunaan yang berterusan mampu memberikan kulit wajah yang lebih muda, dengan penyerapan langkah penjagaan kulit yang lebih baik.Sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah whiteheads, blackheads dan mild acne.

Hyaluronic AcidHyaluronic Acid Extreme Hydrating & Moisturising 
Mask merupakan best seller dari produk Reneuf.Apabila umur kita  semakin meningkat, tubuh kita kekurangan asid Hyaluronic dan ini punca kulit kita kering dengan tanda liang pori terbuka, timbul garis halus dan kedutan.Sheet mask Extreme Hydrating & Moisturizing  ni sangat disukai oleh ramai orang kerana teksturnya yang ringan dan dapat mengunci kelembapan kulit. Jadi mask ini dapat membantu mengekalkan kolagen, meningkatkan kelembapan dan memulihkan kelembutan kulit kita.
Cara Menggunakan Mask Reneuf La Estephe Sheet Mask 

1. Pastikan kulit muka kita bersih dulu.
2. Keluarkan mask dari paket mask 
3. Letak di muka dan asjust elok-elok di bahagian mata, hidung dan mulut.
4. Biarkan mask dalam 15 hingga ke 20 minit. 
5. Selepas itu lapkan muka dengan kain bersih, tak payah basuh muka. 

* Selalunya kalau pakai mask mesti ada lebihan air dekat dalam plastik tu kan, jangan di buang tahu korang boleh ambil sapu dekat tangan ataupun leher.  Bagaimana untuk mendapatkan Sheet Mask Reneuf ni korang boleh dapatkannya di SASA,Robinson Garden & Lazada ataupun di talian bawah ni :  

 INSTGRAM | FACEBOOOK | SHOPEE

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.cikash.com/2019/08/reneuf-by-la-estephe-sheet-mask-halal-sesuai-untuk-semua-jenis-kulit.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
My Cetaphil Gentle Skin Cleanser Untuk Semua Jenis Kulit

My Cetaphil Gentle Skin Cleanser Untuk Semua Jenis Kulit

papar berkaitan - pada 15/8/2019 - jumlah : 458 hits
Hai hai hai hari ini aku nak kongsikan tentang pencuci muka aku yang baru dan sudah ramai mencuba pencuci muka ni iaitu Cetaphil Gentle Skin Cleanser Semua wanita termasuk aku menginginkan kulit yang sihat dan cantik Sebab tu lah kita perlu...
Waspada Penggunaan 5 Jenis Bahan Makanan Non Halal Ini

Waspada Penggunaan 5 Jenis Bahan Makanan Non Halal Ini

papar berkaitan - pada 16/8/2019 - jumlah : 358 hits
Banyak bermunculannya gerai dan restoran di pusat keramaian dan perbelanjaan menjadi indikasi bahwa untuk saat ini bisnis kuliner di Indonesia sedang berkembang Di satu sisi tentu saja kita melihat kondisi ini sebagai sesuatu yang positif k...
Cara Memilih Produk Double Cleansing Mengikut Jenis Kulit

Cara Memilih Produk Double Cleansing Mengikut Jenis Kulit

papar berkaitan - pada 8/8/2019 - jumlah : 389 hits
Bismillah Assalamualaikum Double cleansing adalah method membersihkan wajah yang penting untuk kita lakukan setiap hari Method ini akan mengangkat makeup dan kotoran yang bakal menjadikan pores kita tersumbat Dua tahap pembersihkan wajah ya...
Ketahui Cara Memilih Shade Foundation Yang Sesuai Mengikut Tona Kulit Anda

Ketahui Cara Memilih Shade Foundation Yang Sesuai Mengikut Tona Kulit Anda

papar berkaitan - pada 22/8/2019 - jumlah : 174 hits
Pastinya anda seringkali mengalami masalah untuk memilih shade yang sesuai untuk foundation anda Lagi lagi untuk mereka yang pertama kali ingin mencuba foundation baru dari jenama yang tidak pernah anda cuba Kalau salah pilih shade memang a...
Buat 5 Jenis Kerja Sambil Belajar Semangat Gadis Ini Buat Netizen Kagum

Buat 5 Jenis Kerja Sambil Belajar Semangat Gadis Ini Buat Netizen Kagum

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 608 hits
Dulu masa zaman belajar pernah tak korang tengok kawan kawan buat kerja sementara atau berniaga kecil kecilan Tak pun korang sendiri yang buat semua tu sebab tak nak minta duit mak ayah Perkara ini juga dilakukan oleh seorang penuntut di Un...
Mengenal City Series Jenis Sepatu Adidas Yang Nggak Banyak Dijual Di Store Resmi

Mengenal City Series Jenis Sepatu Adidas Yang Nggak Banyak Dijual Di Store Resmi

papar berkaitan - pada 17/8/2019 - jumlah : 194 hits
Udah pada tahu kan seri seri dari sepatu Adidas jenis ini Ada yang dari Indonesia juga lo
6 Jenis Teh Yang Memiliki Manfaat Paling Dahsyat Untuk Pencernaan

6 Jenis Teh Yang Memiliki Manfaat Paling Dahsyat Untuk Pencernaan

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 140 hits
Terdapat sejumlah manfaat yang bisa kamu peroleh dari teh seperti kaya antioksidan menurunkan risiko masalah jantung dan menurunkan berat badan Salah satu manfaat lain yang bisa diperoleh dari teh ini adalah efeknya bagi pencernaan
Mom Tolak Permohonan Tiga Jenis Sukan

Mom Tolak Permohonan Tiga Jenis Sukan

papar berkaitan - pada 21/8/2019 - jumlah : 271 hits
Majlis Olimpik Malaysia menolak permohonan 3 jenis sukan termasuk jujitsu untuk menyertai Sukan Sea Filipina november depan JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook...
Ph Must Safeguard Its Voter Base To Land Second Term For Anwar Says Analyst

Tetaplah Beriadah Di Bulan Ramadan

Honor Pad 9 Tablet Terbaik Untuk Berhibur Dan Kerja Mula Dijual Seluruh Negara Pada 28 Mac

Perumahan Izara Bayu Sutera Kediaman Idaman Tepi Tasik Dengan Ciri Smart Home

8 Resepi Air Balang Viral Di Bazar Ramadhan

Lirik Lagu Raya Mana Nabila Razali

Diet If Yang Berkesan Menurut Pakar

Sesi Tukar Duit Raya Di Maybank



Koleksi 15 Lagu Hari Raya Terbaru Yang Meriahkan Aidilfitri 2024 Bakal Evergreen Bak Lagu Lama

6 Pantang Larang Penting Kalau Nak Selamat di Sekolah Asrama

Info Dan Sinopsis Filem 19 Puasa Playboys Of Plastik Hitam Astro First

Casimir Zeglen Paderi Yang Mencipta Jaket Kalis Peluru

Biodata Mohammad Rifdean Masdor Atlet Muay Thai Malaysia Yang Gegarkan One Championship Seangkatan Johan Ghazali Jojo


Fungi Wechat Yang Ramai Tak Tahu

Senarai Cerita Filem Terbaru 2024 Di Pawagam

Habiskan Duit Bayar Kepada Pakar Yang Pandai Beri Penjelasan Cara Dia Hilangkan Masalah

Restoran Rebung 2 Di Putrajaya

Effective Email Marketing Strategies

Konsert Melly Friends Kuala Lumpur 2024