Rahsia Kulit Nampak Glowing Dan Natural Bersama Cc Cream Hansaegee Nature


Rahsia Kulit Nampak Glowing Dan Natural Bersama CC Cream Hansaegee Nature | Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sebut tentang kecantikan, semua orang nak cantik. Sebab itulah pelbagai produk kecantikan atau rawatan lain untuk cantik sangat banyak berada di pasaran. Sha secara jujurnya kalau yang kenal Sha kat luar, memang tahu Sha pergi kerja pun tak pakai apa-apa produk. Tambah pula suami Sha jenis tak galakkan Sha bermake-up. Tapi itulah kita perempuan nak nampak cantik walaupun tak make up. Jadi Sha kena carilah produk yang membuatkan wajah Sha nampak cantik walaupun tuan dia tak cantik..ahahahaha.

Maksud Kulit Muka GlowingKita jangan salah faham bila sebut kulit glowing, dia tak kiralah kulit korang putih ke gelap ke. Apa yang dimaksudkan dengan glowing adalah kulit yang cantik semula jadi, berseri-seri, flawless dan nampak gebu. Biasanya Sha suka juga tengok kulit muka orang, kadang-kadang jumpa juga yang pakai produk sampai nampak pelik sebab tak kena dengan kulit muka sendiri. Pendek kata gelap tapi pakai produk yang lebih cerah, kemudian kulit nampak macam tak sekata. Korang pun mesti tak nak kan kulit nampak tak natural. jadi kita kenalah cari produk untuk kulit nampak sekata.


Rahsia Kulit Nampak Glowing Dan Natural Bersama CC Cream Hansaegee NatureKali ini Sha excited nak kongsi dengan korang satu produk yang membuatkan wajah Sha nampak glowing. Jika korang follow Sha di instagram, mesti korang perasan Sha ada kongsikan satu video yang mana Sha sedang memakai Gold Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature. Video itu menunjukkan cara Sha pakai dan perbezaan bila Sha blend CC Cream pada kulit wajah Sha.
Baiklah, Sha nak kenalkan pada korang produk yang membuatkan Sha rasa cantik glowing ini. Perasan! Tapi serius Sha suka. Produk yang Sha maksudkan adalah Gano Gold CC Cream yang dikeluarkan oleh Hansaegee Nature. Untuk pengetahuan semua Hansaegee Nature merupakan jenama dari Korea, bahan-bahan yang digunakan mestilah yang terbaik kan. Sejak Sha dapatkan CC Cream ini memang hari-hari Sha keluar rumah mesti kena pakai.
Tentang Gold Gold Nano CC Cream Hansaegee NatureGold Nano CC Cream  boleh dikatakan krim All In One. Ia berfungsi seperti namanya iaitu Control Color dan membuatkan kulit wajah kita nampak bercahaya secara semula jadi. Walaupun kita nampak CC Cream ini berwarna putih, tetapi selepas kita sapu rata pada kulit ia akan berubah mengikut warna kulit kita.
Jadi korang tak perlu risau kerana kulit kita tak akan nampak bercapuk atau bertompok-tompok. Malah kulit muka lebih nampak anggun dan bercahaya sepanjang hari. Selain itu, CC Cream ini juga anti-kedut, berfungsi melindungi daripada sinaran matahari dengan SPF50 PA+++. Paling penting ia mengekalkan kelembapan kulit seharian, malah tidak berminyak dan tidak melekit.

Fungsi utama Gold Nano CC Cream Hansaegee NatureUntuk pengetahuan korang, walaupun Sha tak make up tapi Sha tak suka kulit Sha nampak kusam bila berhadapan dengan orang lain. Sha juga jarang ambil tahu tentang produk kecantikan ini kecuali ada kawan yang buat berkongsi cerita.
Akibat Sha tidak biasa mengenakan apa-apa wajah, hari pertama Sha cuba CC Cream ini ada seorang kawan menegur kulit Sha. Dia perasan kulit Sha nampak glowing dari biasa dan bila Sha beritahu Sha pakai CC Cream Hansaegee Nature dia cakap elok produk ini kerana kulit Sha tak nampak berminyak pun. 
Memang betullah fungsi CC Cream Hansaegee ini iaitu :

Membantu menyeimbangkan dan memperbetulkan tona kulit kita secara natural.Membantu memberi perlindungan cahaya matahari dengan SPF 50+++Membantu menjadikan kulit menjadi lebih lembut dan bercahaya.

Kenapa Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature Terbaik?
Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature terbaik kerana ia diperbuat daripada bahan-bahan terbaik. 3 bahan utama yang ada dalam CC Cream ini adalah :

“Mineral Water” – Fungsi Mineral Water adalah untuk mengimbangi PH kulit wajah. Menguatkan kulit dari dalam, mengaktifkan vitamin untuk kulit dan  meningkatkan keanjalan kulit.

“Ipomoea Hederacea Callus Culture Extract” -  Meredakan kegatalan pada kulit, kesan anti-bakteria, melegakan masalah kulit.
 
“Nano Gold” – Berfungsi untuk mencegah penuaan kulit, menyekat sinaran inframerah, aktiviti antimikrob yang tinggi. Nano Gold juga bersifat antioksidan yang tinggi.


Penggunaan Nano Gold CC Cream
Sha suka nak kongsi juga dengan korang kenapa Sha suka sangat CC Cream ni, bagi orang yang simple macam Sha memang semua nak mudah dan cepat. Jadi memang sangat sesuailah kerana ianya mudah dipakai. Nak pakai CC Cream TAK PERLU menggunakan berus, hanya menggunakan jari korang pun dah boleh bersiap cantik.



Korang jangan risau, walaupun krim ini berwarna putih, tetapi selepas korang calit dan ratakan di seluruh wajah korang ia akan berubah. Apabila kita blend CC Cream pada kulit dan ia akan berubah mengikut warna kulit korang. CC Cream akan bekerja untuk menyeimbangkan warna kulit, jadi ia akan nampak glowing secara semula jadi. Selepas ini tak ada alasan lagilah Sha malas ke, Sha tak nak cantik-cantik ke kalau keluar rumah


Nah, korang boleh tengok beza antara kulit yang tanpa blend CC Cream berbanding dengan yang telah dibelnd dengan CC Cream. Kulit nampak lebih glowing kan?

Kesan Selepas Memakai CC Cream Hansaegee Nature Yang Mudah Dan Pantas
Macam yang katakan sebelum ini, dengan CC Cream Hansaegee Nature ia telah mengubahkan sedikit pandangan Sha pada CC Cream, yang mana sebelum ini Sha takut nak pakai krim. Bukan apa, kadang-kadang bila tengok orang pakai jadi bercapuk tambah pula Sha jenis yang mudah berpeluh. Suami pulak tak suka tengok muka Sha pelik-pelik. Tapi dengan CC Cream ini Sha yakin untuk pakai ke mana-mana. Malah ia membuatkan kulit Sha nampak lebih ceria dan tidak kusam seperti biasa. Pori-pori pada wajah pun tak nampak sangat, memang tutup cela kat muka ni


Di sini Sha kongsikan kesan bila kulit yang diblend dengan CC Cream Hansaegee Nature apa bila terkena air maksudnya kesan apabila kita berpeluh. Apabila Sha lap menggunakan tisu, kesan CC Cream pada kulit masih ok dan tidak bercapuk


Untuk korang yang masih mencari-cari CC Cream yang sesuai untuk wajah korang, apa kata korang pun cuba CC Cream Hansaegee ini. Setakat ini Sha memang puas hati bila pakai CC Cream ini bila keluar rumah. Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang CC Cream ini korang boleh ke laman-laman di bawah untuk keterangan lanjut.

Hansaegee Nature
www.hansaegee.com/shophttps://www.instagram.com/hansaegeenature/https://www.facebook.com/HansaegeeNaturehttps://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia




Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.shalimaryusof.com/2021/06/rahsia-kulit-nampak-glowing-dan-natural.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Trik Rahasia Pakai Lipstik Metalik Yang Bisa Bikin Kulit Sawo Matang Makin Glowing Cantik

Trik Rahasia Pakai Lipstik Metalik Yang Bisa Bikin Kulit Sawo Matang Makin Glowing Cantik

papar berkaitan - pada 2/6/2021 - jumlah : 252 hits
Jangan takut pakai lipstik dengan warna ini apalagi kalau kulitmu cenderung sawo matang Super glowing
Kulit Anak Sensitif 5 Hari Guna Dah Nampak Kesan

Kulit Anak Sensitif 5 Hari Guna Dah Nampak Kesan

papar berkaitan - pada 9/6/2021 - jumlah : 538 hits
Assalamulaikum Hai korang perasan tak sekarang cuaca panas ya amat Rumah kami tak ada air cond jadi memang terasa bahang sungguh lah Kalau yang on air cond tu mesti suhu rendah je kan Sebab rasa sekarang ni dah jarang hujan angin pun tak ad...
Pada Awalnya Doktor Jangka 6 Bayi Buat Scan Nampak 8 Sekali Keluar Kembar 10

Pada Awalnya Doktor Jangka 6 Bayi Buat Scan Nampak 8 Sekali Keluar Kembar 10

papar berkaitan - pada 10/6/2021 - jumlah : 258 hits
Sekali lahir terus dapat 10 anak Ini yang dinamakan rezeki Siapa sangka seorang ibu berusia 37 tahun yang pada awalnya hanya dijangka akan lahirkan bayi kembar enam tetapi waktu lahir dikejutkan dengan kehadiran 10 orang serentak Menerusi l...
Sukar Closing Sebab Tak Nampak Nilai

Sukar Closing Sebab Tak Nampak Nilai

papar berkaitan - pada 9/6/2021 - jumlah : 307 hits
Antara perkara yang menjadi kerisauan para seller adalah closing Selalunya bila nak closing terutama closing melalui whatsapp atau telefon akan ada banyak pertanyaan dan proses memujuk amat mencabar Masa yang diambil untuk closing juga amat...
5 Tips Deko Rumah Kecil Nampak Luas Mewah

5 Tips Deko Rumah Kecil Nampak Luas Mewah

papar berkaitan - pada 9/6/2021 - jumlah : 949 hits
Tips Deko Rumah Nampak Mewah Memiliki sebuah kediaman yang cantik sudah menjadi impian stiap orang termasuk saya sendiri Tidak kisah rumah kecil atau besar di bandar atau kampung rumah adalah tempat untuk kita berlindung daripada hujan dan ...
Tokti Nampak Sebaya La Dengan Depa Vide0 Ctdk Buat Challenge Istimewa Raih Pujian

Tokti Nampak Sebaya La Dengan Depa Vide0 Ctdk Buat Challenge Istimewa Raih Pujian

papar berkaitan - pada 13/6/2021 - jumlah : 213 hits
Satu vide0 yang dimuat naik Datuk Sri Siti Nurhaliza ke Intagram beliau mendapat komen daripada netizen dan peminat Datuk Siti yang telah membuat satu video challenge dengan Nabila Razali Izara Aisyah dan Hawa Rizwana telah mendapat pujian ...
Akhirnya Tetap Nampak Gak Bodo

Akhirnya Tetap Nampak Gak Bodo

papar berkaitan - pada 15/6/2021 - jumlah : 141 hits
BIKIR PERAKBekas Kastam ooiii 22 Bulan SAKA KRALA Maaa Kepala penuh berayor Itu pasal bodo piang bin banggang otak Dkepala lutut penyudahnye melalut Terlalu banyak minum ayorr kaki Dewata Wali Marang Merapu Itu pasal bertingkat3 banggang Ny...
Petua Kulit Cerah Dan Licin Yang Mudah

Petua Kulit Cerah Dan Licin Yang Mudah

papar berkaitan - pada 2/6/2021 - jumlah : 205 hits
Petua Kulit Cerah Dan Licin Yang Mudah Sekarang ini banyak produk kecantikan yang boleh digunakan untuk merawat kulit yang bermasalah Namun kita kena bersedia dengan kos yang agak mahal untuk kelihatan cantik dan berseri Itulah pengorbanan ...
Hiburan Kulit Selalu Kering Gatal Gatal Oat Mungkin Penyelesaian Dicari Cari

Hiburan Kulit Selalu Kering Gatal Gatal Oat Mungkin Penyelesaian Dicari Cari

papar berkaitan - pada 1/6/2021 - jumlah : 289 hits
Sebut je oat kebanyakan kita terbayang makanan sihat yang menjadi pilihan untuk mereka yang sedang menjaga diet Tapi bukan sekadar baik dari segi khasiat pemakanan oat juga bermanfaat untuk mereka bermasalah kulit Kalau dulu ada yang terpak...
The Evolution Of Adult Entertainment

Epf Account 3 Can Help Contributors During Emergencies Expert

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Pm Akan Umum Sspa Terbaik Pernah Diperkenalkan Kerajaan

Work Harder At Communicating Achievements On Reforms Govt Told

Apabila Sang Profesor Datang Melawat

Pemilik Kereta Tertekan Hon Kerana Panik Polis

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb



10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan


Data Drives Dollars How Competitive Intelligence Optimizes Sales Marketing Roi

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Cabaran Getir Menanti Ph Di Kkb

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

World Bank Report Says Malaysian Children Not Learning Enough In Schools

Zus Ice Watermelon Latte