Professor Tudung Antara Penjual Tudung Handsock Termurah Sempena Raya


Professor Tudung : Antara Penjual Tudung & Handsock Termurah Sempena Raya | Pejam celik pejam celik Hari Raya Korban dah semakin hampir. Weh cepatnya masa berlalu! Rasa macam baruuuu je sambut Aidilfitri. Dan bila tiba hari raya macam gini mesti dok fikir bab pakaian, menu dan sebagainya kan?

Untuk Hari Raya Korban sebenarnya daku tak prepair yang gah sangat sebabnya masa Aidilfitri dah shopping sakan dah. Lagipun kadangkala pakaian masa Aidilfitri dulu ada lagi yang tak sempat nak pakai kat badan. Seperkara lagi bila time raya korban ni kena buat kerja oiii.. kena potong daging, kena tolong masak masak.... so rasa-rasa sanggup ke berpeluh dengan pakai baju baru??? Hahaha... tapi sebenarnya pengalaman inilah yang membuatkan Hari Raya Korban ni makin best!



Tudung Memang Harus Beli Bila Tiba Time Nak Raya

Walau baju tak shopping mana tapi tudung memang wajib beli yang baru. Yelah nak juga mood raya tu melekat kat badan kan? Alah setakat tudung berapa sen la sangat. Lagi-lagi kalau tudung yang di beli dengan harga borong. Buktinya daku sendiri hanya perlu belanjakan beberapa belas ringgit je pun untuk sehelai tudung yang besar dalam bidang 60! Kain juga sangat kualiti. Mana lagi nak dapat semua ni kalau bukan dari PROFESSOR TUDUNG.



Kalau nak tahu ini kali ke dua daku buat pembelian dengan pihak Professor Tudung ni. Kalau dah beli berulang apa tandanya tu? Well dah tentu sebab puashati.... yes memang puashati sangat-sangat pun dengan pihak Professor Tudung ni.

Professor Tudung Menawarkan Pelbagai Tudung Yang Selesa Dan Cantik

Harga memang sangat murah dan macam tengah promosi besar kat pasaraya. Bila dah cantik, selesa dan murah untuk buat tudung raya sangat sesuailah. Trend tudung pun terkini sebab unik je semua design yang ada. Warna pun sangat banyak hingga rambang mata nak pilih. 

Warna yang ada terdiri dari rona gelap, pastel dan terang boleh di pilih mengikut citarasa sendiri. Jika sebelum ini daku telah pernah beli dalam warna hijau dan cream maka kali ini daku pelbagai variasi dengan koleksi dari warna pink peach dan maroon.


Daku sendiri amat suka dengan koleksi tudung labuh bidang 60 yang diperbuat dari material heavy chiffon. Bila pakai tudung ni tak perlu tiup sampai merecik air liur untuk awning tegak keras terbentuk. Nak iron pun sangat mudah dan cepat. 



Selain daripada tudung bidang 60 dari material heavy chiffon tadi, tudung dari jenis Bawal Cornskin juga amat ku suka. Bidangnya kecil sikit iaitu 50 dan 55 tapi still dalam kategori labuh dan selesa. Harganya pula hanyalah RM8.80 hingga RM12.90 sehelai. 



Handsock Menarik Juga Sangat Berbaloi Untuk Dibeli

Untuk si pengemar handsock, kat Professor Tudung ada pelbagai warna untuk di pilih. Harganya juga murah tau! Siap boleh beli dalam bentuk borong juga. Untuk harga biasa hanyalah RM5.50 sepasang manakala untuk harga borongnya pula adalah RM40 untuk 10 pasang DAN RM80 untuk 20 pasang! Warna boleh beli dengan cara campur-campur. Haaa tak ke murah tu??? Mana lagi boleh dapat dengan harga yang macam gini?


Daku sendiri dah beli 2 pasang. Satu dalam warna coffee dan satu lagi dalam warna dark blue. Kualiti alhamdulillah memuaskan hati. Tak panas dan cantik juga dengan design terkini yang memikat hati.



Jom Prepair Tudung Raya Baru Untuk Pakai Masa Open House Nanti

Honestly, untuk Hari Raya Haji ni daku hanya boleh melaram sikit kalau ada jemputan open house. Haaa masa tu hanya nak pergi makan-makan tanpa perlu berperang kat dapur kan? So bolehlah pakai yang cantik dan baru.


Tapi serius cakap kat Pantai Timur ni memang meriah bila tiba hari raya korban. Mana tidaknya boleh dikatakan hampir tiap rumah ada ambil bahagian untuk lembu korban. Jadi akibatnya rumah ini ada hidangkan menu nasi dengan lauk pauk, rumah situ juga sama dan rumah sana juga sama. Haa tak termakan oiiii! Kenyang yang amat!!

Beri daging dari rumah ke rumah juga turut dipraktikkan. Daku sendiri pernah sekali tu punyalah banyak dapat sampai penuh dalam peti. Bila suami timbang hmmm adalah dalam 5 kilo in total. Puas makan daging tak payah beli. Alhamdulillah rezeki kami satu family dan didoakan semoga rezeki si pemberi juga semakin luas dengan selebar-lebarnya, ameen.


Tak Payah Berbelanja Lebih Kerana Professor Tudung Ada Tawaran Harga Yang Best!

So pada kalian yang masih dok tercari-cari kat mana nak beli tudung murah untuk raya, jangan fikir banyak dan terus je terjah ke laman utama Professor Tudung kat Shopee. Bukan setakat tudung labuh sebaliknya tudung dari saiz biasa juga ada. Boleh shopping sepuashati dengan penuh rasa happy!



Tempoh pengeposan juga alhamdulillah sangat laju dan cepat. Daku sendiri lepas order hanya perlu tunggu masa beberapa hari saja terus sampai kat depan rumah ni haa.. seller juga cepat jawab apabila di tanya pada bahagian chat di lamanweb Shopee tu. 

Nak dapatkan tudung cantik, ada kualiti dan selesa dengan harga borong terlajak murah? Senang sangat! Terjah terus ke Professor Tudung untuk nilai penjimatan yang hebat. Untuk sebarang urusan pembelian boleh layari :


PROFESSOR TUDUNG | PENJUAL HIJAB DENGAN HARGA BORONGShopee : Professor Tudung 



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sishawa.com/2019/08/professor-tudung-antara-penjual-tudung-termurah-sempena-raya.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kembara Suci Di Tv Alhijrah Sempena Hari Raya Aidiladha

Kembara Suci Di Tv Alhijrah Sempena Hari Raya Aidiladha

papar berkaitan - pada 9/8/2019 - jumlah : 914 hits
Hari Raya Korban atau atau Hari Raya Aidiladha adalah antara hari kebesaran Islam yang Allah SWT kurniakan kepada hamba Nya setelah berjaya menunaikan perjuangan ibadah yang cukup besar iaitu ibadah haji Tidak mahu ketinggalan untuk meraika...
15 Pick Up Line Hari Raya

15 Pick Up Line Hari Raya

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 1677 hits
Waktu saya muda belia dulu ayat ayat pantun bernada cinta selalulah saya gunakan untuk mengayat awek yang saya minat Waktu tu waktu otak bergeliga dengan bunga bunga cinta jadi memang mudahlah saya nak bersastera kononnya nak memikat awek y...
Ngo Cadang Lorong Paling Kiri Di Lebuh Raya Dikhas Untuk Motosikal Sahaja

Ngo Cadang Lorong Paling Kiri Di Lebuh Raya Dikhas Untuk Motosikal Sahaja

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 150 hits
KUALA LUMPUR Berikutan kadar kemalangan melibatkan motosikal semakin meningkat saban hari beberapa pertubuhan bukan kerajaan mencadangkan lorong paling kiri di lebuh raya dikhaskan untuk motosikal sahaja Menteri Kerja Raya Baru Bian berkata...
1 6 Juta Kenderaan Dijangka Guna Lebuh Raya Karak Menjelang Aidiladha

1 6 Juta Kenderaan Dijangka Guna Lebuh Raya Karak Menjelang Aidiladha

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 243 hits
1 6 juta kenderaan dijangka guna lebuh raya Karak menjelang Aidiladha Dikemas kini 1 jam yang lalu Diterbitkan pada 9 Aug 201
Amalan Amalan Sunat Diamal Pagi Raya Aidil Adha

Amalan Amalan Sunat Diamal Pagi Raya Aidil Adha

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 402 hits
Syukur alhamdulillah kita beruntung kerana diberikan kesempatan oleh Allah S W T untuk meraikan Hari Raya Aidil Adha tahun ini Hari Raya Aidil Adha atau juga disebut Hari Raya Korban adalah hari kebesaran umat Islam seluruh dunia disambut p...
H 1 Hari Raya Idul Adha Harga Pangan Di Pasar Tradisional Terpantau Stabil

H 1 Hari Raya Idul Adha Harga Pangan Di Pasar Tradisional Terpantau Stabil

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 224 hits
Perayaan Hari raya Idul Adha rupanya tak pengaruhi harga jual bahan pokok di pasar tradisional Pantauan merdeka com di pasar Paseban dan Tebet Jakarta Sabtu beberapa harga pangan di pasar tersebut masih terpantau stabil
Waktu Solat Sunat Hari Raya Aidiladha 2019

Waktu Solat Sunat Hari Raya Aidiladha 2019

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 822 hits
Waktu Solat Sunat Hari Raya Aidiladha 2019Ketetapan waktu solat sunat hari raya Aidiladha 2019 bagi seluruh negeri Terengganu ialah pada jam 8 00 pagiSelamat Hari Raya Aidil Adha
Hari Raya Aidiladha Exodus Out Of Klang Valley Begins

Hari Raya Aidiladha Exodus Out Of Klang Valley Begins

papar berkaitan - pada 10/8/2019 - jumlah : 451 hits
KUALA LUMPUR Aug 9 Klang Valley residents have started heading back to their hometowns and kampungs for the Hari Raya Aidiladha celebration and week long school holiday break A PLUS Malaysia Berhad spokesman said that as of 5 pm on Friday t...
Splash Out Langkawi Awarded Gold Rating By Malaysia Tourism Quality Assurance

Plaza Premium Group Kembangkan Jenama Restoran Flight Club Di Terminal 1 Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur

Samsung Knox Vault Ciri Keselamatan Wajib Untuk Semua Pemilik Telefon Pintar

Duit Syiling Peringatan 50 Tahun Lembaga Pertubuhan Peladang

Shell Bakal Jual Stesen Minyak Malaysia Kepada Saudi Aramco Kata Laporan

Menjelajah Kediaman Tepi Tasik Bayu Sutera Bercirikan Smart Home Di Seremban

Lelaki Cina Pun Boleh Terpikat Iklan Perfume Dikecam Guna Model Wanita Jadi Umpan Tarik Perhatian Bukan Mahram

Anjing Anjing Neraka Versi Rfans Donald



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Bertanya Soalan Yang Betul Sangat Membantu Untuk Anda Berjaya Dalam Perniagaan

Serangan Seksuel Tentera Israel Komen Pas

Ambil Ubat Di Hospital Lagi Mudah Dengan Aplikasi Myubat

Memahami Perbedaan Antara Jam Kerja Bobot Kerja Dan Beban Kerja

Anniversary 4 Tahun Sebagai Ghostwriter

Asthma