Prn Johor Sejarah Prn Melaka Akan Berulang Di Johor


Oleh Leftenan Adnan

Kemenangan Barisan Nasional (BN) di Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka baru-baru ini akan berulang kembali di Johor pada 12 Mac. BN yang kembali mendapat perhatian di mata rakyat selepas kegagalan kerajaan Pakatan Harapan (PH) yang juga didokong parti Bersatu dan Pejuang sebelum ini mentadbir negara.
Datuk Adnan Seman, Pengerusi Sekretariat Komunikasi BN (BN Comms) ditemui berkata, kejayaan BN di Melaka akan dibawa ke Johor apabila dapat disaksikan pilihan lebih dari tiga calon ataupun parti di sesebuah tempat seperti di Melaka.
Perkara sebegini sudah pastinya akan memberi kelebihan kepada BN pada PRN Johor. Kehadiran parti Muda, Pejuang serta Warisan kali ini akan memberi ruang lebih kepada BN apabila pengundi yang menolak BN akan berpecah trend pengundiannya.
BN akan dijangka menang dengan selesa di Johor kali ini dengan trend pengundiaan yang akan menyokong seperti mana berlaku di Melaka.
https://mykmu.net/wp-content/uploads/2022/03/WhatsApp-Video-2022-03-10-at-11.06.34-PM.mp4 Tambahan beliau lagi, PRN Johor ini bukan soal 1MDB ataupun Dato’ Seri Mohd Najib seperti mana yang dipermainkan oleh pihak parti lawan tetapi soal apa yang ditawarkan untuk pengundi. BN yang menawarkan lima ikhtiar sudah pastinya akan dinilai baik oleh pengundi untuk kestabilan negeri ini.
Ikhtiar BN Johor yang bertemakan Kestabilan Masa Depan, yang menggariskan lima teras utama amat realistik dengan keadaan semasa apatahlagi segala garis panduan dinyatakan.
Antara lima ikhtiar termasuk Kemajuan Ekonomi, Kesejahteraan Rakyat, ikhtiar khusus untuk Orang Muda Johor (OMJ), ikhtiar untuk membudayakan Pentadbiran Berintegriti dan ikhtiar untuk melaksanakan Reformasi Politik.
PRN Johor yang akan memperlihat penambahan pengundi mencatatkan peningkatan kira-kira 28 peratus berbanding hanya 1.8 juta pengundi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dengan penambahan 749,731 pengundi berusia 18 tahun ke atas susulan pendaftaran automatik Undi18. Daripada jumlah penambahan itu, sudah pasti akan memberi satu implikasi besar buat masa depan negeri.
https://mykmu.net/wp-content/uploads/2022/03/WhatsApp-Video-2022-03-10-at-11.06.34-PM-1.mp4 The post PRN Johor : Sejarah PRN Melaka Akan Berulang Di Johor appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2022/03/11/prn-johor-sejarah-prn-melaka-akan-berulang-di-johor/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Bn Dijangka Mampu Ulangi Kemenangan Seperti Di Melaka Pada Prn Johor Penganalisis

Bn Dijangka Mampu Ulangi Kemenangan Seperti Di Melaka Pada Prn Johor Penganalisis

papar berkaitan - pada 26/2/2022 - jumlah : 108 hits
BN Dijangka Mampu Ulangi Kemenangan Seperti Di Melaka Pada PRN Johor Penganalisis Barisan Nasional dijangka mampu mengulangi kemenangan besarnya dalam Pilihan Raya Negeri Melaka 20 Nov tahun lalu pada PRN Johor yang dijadualkan 12 Mac depan...
Situasi Prn Johor Berulang Dalam Pru 15 Jika Pembangkang Terus Berpecah

Situasi Prn Johor Berulang Dalam Pru 15 Jika Pembangkang Terus Berpecah

papar berkaitan - pada 18/3/2022 - jumlah : 131 hits
satuberita my By March 17 2022Bendera Parti Politik berkibar sempena Pilihan Raya Negeri Johor di Kampung Parit Laman Batu Pahat GAMBAR Warta RakyatKEADAAN yang berlaku pada Pilihan Raya Negeri Johor yang menyaksikan kemenangan berpihak kep...
Prn Melaka Johor Jelaskan Siapa Musuh Bersama Ph Dan Pn

Prn Melaka Johor Jelaskan Siapa Musuh Bersama Ph Dan Pn

papar berkaitan - pada 13/3/2022 - jumlah : 147 hits
BORHAN AHMADPilihan Raya Negeri Johor telah selesai Pada jam 12 malam tadi keputusan menunjukkan Barisan Nasional telah berjaya mendapat kemenangan dua pertiga manakala Pakatan Harapan 11 dan Perikatan Nasional 3 kerusi Sepanjang kempen ber...
Mahathir Tak Sepopular Najib Di Prn Johor Tak Perlu Bimbang

Mahathir Tak Sepopular Najib Di Prn Johor Tak Perlu Bimbang

papar berkaitan - pada 3/3/2022 - jumlah : 455 hits
Tidak ada dendam peribadi di pihak saya terhadap Najib Perlu diingatkan ketika skandal 1Malaysia Development Berhad memuncak adik Najib Tan Sri Nazir sendiri telah datang menemui saya meminta saya lakukan sesuatu kerana wang berbilion telah...
Prn Johor Nak Tahu Siapa Kubu Kuat Tunggu 12 Mac Najib

Prn Johor Nak Tahu Siapa Kubu Kuat Tunggu 12 Mac Najib

papar berkaitan - pada 4/3/2022 - jumlah : 161 hits
Sementara itu Datuk Seri Najib Razak yang ditanya mengenai dakwaan Mersing bukan lagi merupakan kubu kuat buat Barisan Nasional ini jawabnya ringkas SUBSCRIBE now Astro Awani https www youtube com c astroawani sub confirmation 1 Astro
Prn Johor Adakan Prn Sebab Kerajaan Tak Stabil

Prn Johor Adakan Prn Sebab Kerajaan Tak Stabil

papar berkaitan - pada 4/3/2022 - jumlah : 138 hits
Gesaan untuk mengadakan Pilihan Raya Negeri Johor bertujuan untuk menstabilkan kerajaan di negeri itu kata pengerusi lembaga penasihat Barisan Nasional Datuk Seri Najib Razak Kenyataan itu dibuat sebagai membidas kenyataan Presiden PKR Dat
Lirik Campak Bintang Faizal Tahir M Nasir

Backstabbing Drama In The Opposition Pas Sabotaging Bersatu By Attacking Chinese Vernacular Schools

Two In Five Malaysians Might Quit If Required To Work More In Office Randstad

Umno Explores Every Means Possible To Free Najib

Lumira Di Eka Heights Kehidupan Bermakna Yang Dinantikan

100 Cawangan Kfc Tutup Dan Akur Kuasa Boikot

Calon Bersatu Prk Kkb Tunggang Isu Kematian Teoh Beng Hock

Bonus R 5000 Jogue Ca A T Queis Onlin



10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal

5 Negara Yang Memilih Untuk Tidak Menggunakan Matawang Sendiri

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Aku Bukan Ustazah Slot Akasia TV3

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria


Ramalan Penting Untuk Eur Usd Pada 6 Mei 2024

Dinner Burger Mahal Di Carl S Junior Mid Valley Southkey Jb

Kerana Terlalu Mengikut Lumrah Dan Adat Kita Terlupa Sebuah Hakikat

Paris Promised The Olympics Would Be Accessible The Clock Is Ticking

Mee Lidi Hailam

Hiburan Macam Tak Beradab Tak Manis Selamat Bernikah Tapi Busana Afifah Nasir Pula Jadi Perhatian