Pertama Kali Berhijab Di Fashion Show Nasha Aziz Terima Pinangan Munawwareen


Kemunculan pelakon Nasha Aziz di pertunjukan fesyen Munawwareen telah memberi aura luar biasa pada pengunjung yang hadir.
Nasha sebagai model untuk jenama itu tampil menggayakan rekaan jubah khas rona hijau zamrud bertatahkan jemeki sebagai perincian pada busana.
Tampil berhijab

Ketika ditemui OhBulan!, aktres berumur 51 tahun ini menyatakan ini adalah kali pertama dirinya menjadi model muslimah sepanjang terlibat dalam bidang peragaan sejak 1989.
Kata Nasha atau nama sebenarnya Noraishah Abdul Aziz , dia bersyukur kerana masih mendapat kepercayaan untuk beraksi solo di pentas yang gah.
Saya bersyukur dengan rezeki yang Allah SWT bagi dan berterima kepada pihak Munawwareen terutamanya Datin Aliza Abu Bakar kerana memberi kepercayaan kepada saya.
Saya hanya melakukan tugas dengan sehabis baik apabila diberikan tanggungjawab. Apa sahaja rezeki yang datang, saya terima.
Bagi saya, dalam apa sahaja yang kita lakukan, buatlah sepenuh hati. Hargailah setiap momen, kreativiti, keindahan dan usaha masing-masing.
Nasha berkata demikian ketika ditemui pada pertunjukan fesyen Munawwareen di Hotel Shangri-La Kuala Lumpur, baru-baru ini.
Sempurnakan Hijrah Cinta

Sementara itu, pengasas jenama fesyen Muslimah Munawwareen iaitu Datin Aliza Abu Bakar berkata dia memilih pertunjukan fesyen Muslimah gilang -gemilang sebagai platform untuk menyebarkan dakwah.
Sebenarnya semua orang boleh buat pertunjukan fesyen, tetapi untuk fesyen Muslimah sangat memberi makna besar untuk diri saya.
Saya tidak pandai berd4kwah, jadi saya rasa dengan menghasilkan sebuah jenama Muslimah, ia sedikit sebanyak dapat menyalurkan d4kwah itu sendiri dalam pemakaian seseorang.
Landasan syariah

Menurut Aliza, asas setiap rekaan Munawwareen adalah untuk memelihara aurat wanita dengan sempurna dan variasi pakaian jenama berkenaan direka dengan potongan longgar dengan pemilihan fabrik yang tidak menampakkan bentuk badan pemakai.
Terdapat banyak pakaian Muslimah yang dipasarkan tetapi konsep ‘muslimah sejati’ itu tidak sepenuhnya dipraktikkan. Munawwareen mahu dikenali dengan identiti fesyen Islamik yang berusaha mengikuti landasan Syariah.
Sekarang kita dapat lihat lebih ramai wanita bijak bertesyen meskipun menutup aurat dengan sempurna. Jadi Munawwareen ingin menjadi sebahagian daripada gerakan fesyen Islamik yang sentiasa menampilkan rekaan-rekaan segar serta mengikut arus semasa tapa mengetepikan kewajipan memelihara aurat.
Munawwareen turut melancarkan lagu rasmi jenama berjudul Munawwareen, ciptaan sepenuhnya Hafiz Hamidun dan didendangkan penyanyi hebat, Ernie Zakri.
Sebanyak 21 rekaan dengan jumlah 36 pakaian dipentaskan dan kesemuanya akan dilancarkan secara berperingkat bermula Oktober 2022 sehingga Mac 2023.
Antara koleksi yang dipentaskan telah mula dipasarkan dan boleh didapati di laman web rasmi di https://ift.tt/bflHK0u Shopee Munawwareen HQ, dan juga pembelian di butik yang akan membuka pintu secara rasmi di Putrajaya pertengahan Oktober 2022.
Sumber : ohbulan.com
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : https://ift.tt/2vwcWys


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://encikpenyu.blogspot.com/2022/10/pertama-kali-berhijab-di-fashion-show.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Dia Menepati Lelaki Idaman Saya Nasha Aziz Akui Sedang Dilamun Cinta Terima Jambangan Bunga Setiap Hari

Dia Menepati Lelaki Idaman Saya Nasha Aziz Akui Sedang Dilamun Cinta Terima Jambangan Bunga Setiap Hari

papar berkaitan - pada 23/9/2022 - jumlah : 141 hits
Baru baru ini tular mengenai sebuah hantaran video memaparkan pelakon dan model iaitu Nasha Aziz yang menerima sebuah jambangan bunga dipercayai pemberian daripada seorang jejaka di sebuah set pengambaran Enggan mendedahkan identiti jejaka ...
Pertama Kali Cuba Kopi Vietnam Kee Nguyen Di Kuantan

Pertama Kali Cuba Kopi Vietnam Kee Nguyen Di Kuantan

papar berkaitan - pada 2/10/2022 - jumlah : 222 hits
Sekarang kan tengah trend kopi vietnam dimana banyak jenama kini menawarkan kopi tersebut di seluruh Malaysia termasuklah Kee Nguyen Antara lokasi mereka adalah di Kuantan Pahang Aku mula dengar jenama Kee Nguyen yang menyediakan minuman ko...
Inisiatif Aeon Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali

Inisiatif Aeon Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali

papar berkaitan - pada 2/10/2022 - jumlah : 411 hits
Salam to all my readers Inisiatif AEON Malaysia Lancar Koleksi Busana Pengantin Sedia Untuk Dipakai Buat Pertama Kali Kalau dilihat sejak kita semua kembali kehidupan sedia kala dengan norma baharu ramai juga yang dah mula plan semula untuk...
Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

Pertama Kali Untuk Drama Ha Jungwoo Raih Anugerah Utama Di Anugerah Drama Korea 2022

papar berkaitan - pada 9/10/2022 - jumlah : 175 hits
Tak sia sia Ha Jung woo kembali ke dunia K Drama buat Narco Saints apabila drama itu berjaya membawa kejayaan dalam karier lakonannya ARTIKEL BERKAITAN Pada hari ini telah berlangsung acara Anugerah Drama Korea 2022 di Pusat Kesenian dan Bu...
Fashion Show Bawah Air Sambut Hari Batik Nasional

Fashion Show Bawah Air Sambut Hari Batik Nasional

papar berkaitan - pada 29/9/2022 - jumlah : 108 hits
Fashion Show Bawah Air Sambut Hari Batik Nasional Sea World Ancol menggelar pertunjukkan bertajuk Pekan Kolaborasi Budaya dan Sejarah untuk menyambut peringatan Hari Batik Nasional yang akan berlangsung pada tanggal 1 9 Oktober 2022 dengan ...
Cara Senang Buat Kuih Peneram Sesuai Buat Pertama Kali Cuba

Cara Senang Buat Kuih Peneram Sesuai Buat Pertama Kali Cuba

papar berkaitan - pada 6/10/2022 - jumlah : 157 hits
Sebut sahaja resepi kuih peneram terus terbayang kuih bewarna kecoklatan yang digoreng sekejap dalam minyak panas dan sangat lembut Kuih peneram antara kuih tradisional yang menjadi kegemaran ramai dan selalu dianggap susah nak buat Resipi ...
Ruu Perbekalan 2023 Dijangka Dibaca Kali Pertama Hari Ini

Ruu Perbekalan 2023 Dijangka Dibaca Kali Pertama Hari Ini

papar berkaitan - pada 5/10/2022 - jumlah : 176 hits
RUU Perbekalan 2023 dijangka dibaca kali pertama hari ini nbsp Dikemas kini 33 minit yang lalu Diterbitkan pada 5 Oct 2022 8
Family Camping Journey Pengalaman Kali Pertama Bercamping Di Kenaboi Adventure Camp

Family Camping Journey Pengalaman Kali Pertama Bercamping Di Kenaboi Adventure Camp

papar berkaitan - pada 27/9/2022 - jumlah : 262 hits
Assalamualaikum Macam mana la boleh terjebak dalam dunia camping nie kan Ini semua idea husband dan oleh kerana minat kami juga Camping nie kalau tak minat memang kita tak akan jebakkan diri Kalau semata mata nak ikut trend bagi Fiza tak sa...
Pertama Kali Guna Little Joya 3d Cherry Car Air Freshener Little Joe

Pertama Kali Guna Little Joya 3d Cherry Car Air Freshener Little Joe

papar berkaitan - pada 5/10/2022 - jumlah : 180 hits
Kesian pulak kereta dibiarkan tanpa pewangi sejak hilang baunya Sengaja dibiarkan kosong sebab guna car vent diffuser Young Living Tapi kadang lupa nak titiskan pati minyak sebab asyik lupa nak bawa dalam hand bag atau letak dalam kereta Da...
5 Sekawan Dipenjara 36 Tahun 12 Sebatan Kerana Bunuh

Eugene Levy S Toronto

Ptptn Invites Stakeholders To Collaborate In New Scheme

Ringgit Has Been Unfortunate Unfairly Assessed Vs Us Dollar Bnm

Ringgit Opens Lower Ahead Of Bnm S Opr Release

Ge14 S Impact On State Federal Relations

Ringgit Closes Almost Unchanged As Opr Remains At 3

Pembukaan Akaun Kanak Kanak Tabung Haji



Biodata Emran Rijal Owner Jenama Emri Vision Suami Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra

Biodata Tyra Kamaruzzaman Founder BeauTyra Yang Kahwin Bersuamikan Emran Rijal

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Dr Pontianak Astro Warna Sooka

10 Fakta Biodata Jabir Meftah Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3

Biodata Dan Latar Belakang Adam Shamil Personaliti TikTok Terkenal


Anwar Bentuk Atmosfera Baru Politik

Pengalaman Jaga Anak Bersunat Kaedah Laser

Lirik Lagu Seribu Setia Siti Nordiana

Selamat Jalan Pak Jokpin

Drama Bawah Payung Awan

Ikan Buntal Risiko Dan Gejala Keracunan