Perniagaan Pelacur Di Kalangan Artis Indonesia



HALAMAN HIBURAN
JAKARTA: Di negara umat Islam terbesar di dunia, seorang bekas artis, Robby Abbas tidak menutup kemungkinan berlakunya praktik pelacur pelacur.

Menurut Robby Abbas, pelacuran di kalangan seniman tidak akan mati kerana ia berkaitan dengan gaya hidup. Robby Abbas juga secara terbuka membongkar ada artis yang menjadi hamil kerana perniagaan pelacuran artis tersebut. Hal ini diturunkan oleh Robby Abbas dalam akaun YouTube Melaney Ricardo.


 Seorang germo, Robby Abbas mendeahkan ada artis terkenal terlibat dalam pelacuran talian.

Pada mulanya, Melaney Ricardo bertanya sama ada seorang artis yang mengandung kerana terlibat dalam perniagaan ini.

"Adakah sesiapa pernah hamil atau tidak?" tanya Melaney Ricardo.

"Ada satu orang, dia seorang artis terkenal dan mengandung," kata Robby. Dia juga memberitahu ada artis tidak menyedari jika dia hamil.

Vanessa Angel dan Robby Abbas (kolaj @vanessaangelofficial dan Robby Abbas Instagram)

"Dia menjaga badannya yang kecil memikirkan betapa gemuk badannya, ternyata sudah 4 bulan lewat," katanya.

Sebagai tindak balas, Melaney memilih untuk tidak bertindak balas dan meneruskan soalan berikutnya. Sebelum ini, Robby Abbas mengungkap fakta di sebalik perniagaan prostitusi artis itu. Apabila tetamu di Hotman Paris Show, Robby Abbasm mendedahkan bahawa kebanyakan artis yang telah berada di dalam perniagaan telah berhijrah.

Walau bagaimanapun, masih terdapat artis yang masih wujud dalam pelacuran dalam talian.

"Terdapat beberapa orang yang berhijrah, ada yang dijemput di sini (Hotman Paris Show) sudah berhijrah. Ada pemain opera sabun yang juga berhijrah," kata Robby Abbas. 

Dipetik oleh TribunStyle.com dari pameran Hotman Paris Show YouTube pada hari Jumaat (1/11/2019). Dia juga mendedahkan pengguna perkhidmatan artis-artis ini.

Robby Abbas, seorang defendan dalam kes seorang germo artis, menunjukkan surat dari Pusat Tahanan Cipinang, Jakarta Timur, Selasa (10/5/2016). WARTA KOTA / Nurseri Ichsan (Warta Kota / Nur Ichsan)

Menurutnya, 25 peratus pengguna perkhidmatan pelacuran artis ini adalah pekerja dan selebihnya adalah usahawan. Walau bagaimanapun, beliau enggan mendedahkan perisytiharan pekerja dan ahli perniagaan. Bagi setiap artis, Robby Abbas juga mendedahkan bahawa dia memilih untuk membayar tunai atau wang tunai.

"Bagi artis, dia biasanya bertemu di luar untuk mendapatkan wang itu," katanya.

Dia juga tidak pernah mengambil bahagian dalam tahap yang telah ditetapkan. Semasa perdagangan ini, dia tidak pernah mencari atau menawarkan seorang artis untuk memasuki suite dagangannya.
Para artis akan menghubunginya secara bebas.

Sementara itu, penangkapan artis Vanessa Angel dalam pelacuran di lapangan mempunyai ekor panjang. Polis kini mula berjaya dalam menangkap beberapa individu yang disayangi yang menjadi penyokong utama dalam pelacuran. Sekarang, kes pelacuran di dalam talian Vanessa Angel menunjukkan jalan ke cahaya


Kemas kini kes pelacur artis Vanessa Angel. (TribunStyle.com Collage / solar / mohammad romadoni)

Baru-baru ini, polis berjaya menangkap seorang 'anak anjing' bernama Fitria yang diburu setelah penangkapan ES dan Tantri.

"Isnin (1/14/2019) malam tadi, ditangkap di Jakarta," kata Kepala Bagian Hubungan Masyarakat Polres Jawa Timur, Sr. Comr. Frans Barung Mangera, yang dipetik oleh TreasureStyle.com dari Surya.co.ic, Selasa (15/01/2019).

Barung Pada mulanya, seorang kawan membesar dan menghalang polis daripada menangkapnya, memberitahu kronologi penangkapan Fitria yang tidak berjalan lancar. "Rakannya mempunyai inisial W," kata Barung.

Menurutnya, ketika dia ingin menangkap Fitria, W mencetuskan dan menyembunyikan keberadaannya ketika polisi berhasil mengendus jabatannya. Sebenarnya, W mendorong Fitria untuk tidak datang ke Polis Daerah Jawa Timur.

"Wanita ini dengan inisial W menghalang Fitria dari datang ke Polis Daerah Jawa Timur, dia cuba menghilangkan Fitria," jelas Barung.
"Cara itu dengan mengatakan Fitria 'kemudiannya akan menjadi suspek', maka ia akan menjadi provokasi terhadap orang lain, menghasut, dan menahan beberapa kandungan yang disampaikan," lanjutnya.

Blog ini akan membongkar terus sindiket perniagaan pelacur di kalangan artis Indonesia.. Di Malaysia bagaimana?? (IH Jakarta).


Lihat ini..
Kisah Perniagaan Najis Zina Di Negara Umat Islam Terbesar Di Dunia (Siri 1 hingga  12)
Siri 1: Pilih-Pilih, Niaga Najis Zina Dalam Internet. Jom ...
Siri 2: Gadis Miskin Di Bawah Umur Terlibat Niaga Najis Zi...
Siri 3: Sarang Pelacur Pangsapuri Kalibata City Diserbu..
Siri 4: Maksiat & Lacur Terselubung, Lagi 60 Pasangan Dibe...
Siri 5: Seks Via Twitter: Pembunuhan Janda Cantik Ini..
Siri 6: Lagi Bongkar Najis Zina Di Internet. 
Siri 7: Pelacur Artis: Ahli DPR (Parlimen) Indonesia, Term...
Siri 8: Kisah 'Papi' Bapa Ayam, Niaga Najis Zina Di Intern...
Siri 9: Zina Dalam Pelbagai Agama. 
Siri 10; Peraturan Zina Dalam Negara-negara Di Dunia.
Siri 11: Dagang Zina, Mengapa Mesti Lihat Sweden Tidak Per...
Siri 12: Zina, Penyelesaiaan Melalui Hudud.

Berita Pelacur di Malaysia..
Video
1:09
17 GRO Vietnam dicekup di pusat hiburan
Astro AwaniYouTube - 1 hari lalu
1:25
13 GRO warga China dicekup
Astro AwaniYouTube - 10 Jun 2014
52:54
Debat AWANI: Akal masyarakat tumpul, jika sering bincang perkara remeh
Astro Awani - 6 Jan 2019
Baru diserbu pihak berkuasa dua hari lalu, sebuah pusat hiburan di di Bandar Puteri, Puchong sekali lagi tengah malam tadi. Ia selepas pusat hiburan itu beroperasi semula dengan menggunakan wanita warga Vietnam sebagai GRO.

17 GRO Vietnam dicekup di pusat hiburanBaru diserbu pihak berkuasa dua hari lalu, sebuah pusat hiburan di di Bandar Puteri, Puchong sekali lagi tengah malam tadi. Ia selepas pusat hiburan itu beroperasi semula dengan menggunakan wanita warga Vietnam sebagai GRO
SharePlay Video

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.ibnuhasyim.com/2019/01/perniagaan-pelacur-di-kalangan-artis.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Artis Indonesia Pelacur Vip Di Tangkap Ketika Layan Pelanggan

Artis Indonesia Pelacur Vip Di Tangkap Ketika Layan Pelanggan

papar berkaitan - pada 8/1/2019 - jumlah : 2042 hits
Artis filem televisyen Indonesia Vanessa Angel bersama model majalah dewasa AF dua orang pengurus artis dan dua bapa ayam ditangkap polis di Surabaya pada Sabtu Vanessa Angel Penangkapan enam orang tersebut dianggap berkaitan dengan pelacur...
Biar Betul Dua Artis Indonesia Ini Jadi Pelacur Secara Online

Biar Betul Dua Artis Indonesia Ini Jadi Pelacur Secara Online

papar berkaitan - pada 10/1/2019 - jumlah : 1027 hits
Siapa sangka disebalik populariti dalam diam mereka terbabit dalam kegiatan pelacuran secara dalam talian membabitkan bayaran sebanyak Rp25 juta dan Rp80 juta Ditahan Di Surabaya Selebriti tersebut Vaneesa Angel dan Avriellya Shaqqila telah...
Video Ulama Indonesia Seru Jihad Sokong Perniagaan Muslim

Video Ulama Indonesia Seru Jihad Sokong Perniagaan Muslim

papar berkaitan - pada 11/1/2019 - jumlah : 216 hits
Ulama ulama di Indonesia termasuk tokoh pendakwah sejuta ummah Ustaz Abdul Somad menyeru untuk bangkit berjihad membantu ekonomi umat Islam dengan berbelanja di kedai dan membeli produk Muslim INI BUKAN RASIS ini fardu kifayahSiapa lagi hen...
Kes Pelacuran Artis Indonesia Bertambah Panas Siapa Lima Lagi Artis Top Yang Turut Terlibat

Kes Pelacuran Artis Indonesia Bertambah Panas Siapa Lima Lagi Artis Top Yang Turut Terlibat

papar berkaitan - pada 14/1/2019 - jumlah : 1640 hits
Menurut Tribunews seramai lima lagi artis top Indonesia termasuk seorang bekas ratu akan dipanggil memberikan keterangan susulan tertangkapnya artis Vanessa Angel dan Avriellia Shaqqila minggu lalu kerana disyaki terlibat dalam kes pelacura...
Tegar Artis Pertama Indonesia Kena Saman Merokok Di Malaysia

Tegar Artis Pertama Indonesia Kena Saman Merokok Di Malaysia

papar berkaitan - pada 25/1/2019 - jumlah : 780 hits
Sapa masih ingat dengan penyanyi kanak kanak Tegar sekarang dia bukan penyanyi kanak kanak dah Dah jadi anak teruna budaknya Sekarang dah masuk kategori penyanyi remaja Katanya baru baru ni datang ke Malaysia nak buat persembahan atas jempu...
Tak Menyerah 8 Artis Indonesia Ini Mampu Taklukkan Kanker

Tak Menyerah 8 Artis Indonesia Ini Mampu Taklukkan Kanker

papar berkaitan - pada 28/1/2019 - jumlah : 360 hits
Walau bagi banyak orang kanker merupakan cobaan yang sangat berat dalam kehidupan penderitanya Namun sejumlah artis ini buktikan bahwa menderita kanker tak menyurutkan langkah mereka untuk melawannya dan terus berkarya hingga kini
Menteri Rini Harga Avtur Di Indonesia Kompetitif Dibanding Negara Lain

Menteri Rini Harga Avtur Di Indonesia Kompetitif Dibanding Negara Lain

papar berkaitan - pada 17/1/2019 - jumlah : 205 hits
Rini mengatakan berdasarkan informasi yang didapat saat ini harga avtur yang dijual PT Pertamina sudah kompetitif dibanding dengan avtur di negara lain meski sedikit tinggi dari Singapura
Nelayan Indonesia Dakwa Nampak Pesawat Mh370 Di Selat Melaka

Nelayan Indonesia Dakwa Nampak Pesawat Mh370 Di Selat Melaka

papar berkaitan - pada 16/1/2019 - jumlah : 229 hits
Omar ZinFMT January 16 2019 nbsp nbsp PETALING JAYA Empat nelayan Indonesia mendakwa melihat nbsp sendiri MH370 di Selat Melaka berdekatan Pangkalan Susu nbsp Sumatra Utara berdekatan sempadan Acheh sebelum pesawat tersebut hilang secara
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan


Karakteristik Generasi Z Memahami Cara Mereka Mendapatkan Informasi

Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City