Peranti Terpantas Smooth Ini Faktor Kenapa Oneplus 8t Flagship Terbaik



Menggunakan tagline Never Settle, jenama OnePlus tidak pernah gagal untuk membuatkan kaki-kaki gajet dalam setiap edisi terbaharu telefon pintar milik mereka. Lebih menarik, pada setiap keluaran peranti OnePlus akan disebut-sebut kerana dilengkapi dengan spesifikasi yang mantap tetapi boleh dimiliki dengan harga mesra poket.
OnePlus sekali lagi berjaya membuatkan ramai bertepuk tangan dengan telefon pintar terbaharu mereka pada kali ini. Digelar OnePlus 8T, sememangnya tampil bergaya dengan kelainan tersendiri berbanding keluaran terdahulu.
#1 Paparan Skrin 120 Hz Tampil dengan paparan 120Hz Fluid AMOLED, OnePlus 8T menjanjikan kesempurnaan dalam setiap bingkai. Pengguna juga bakal merasai satu pengalaman yang berbeza saat scroll skrin peranti ini kerana menjanjikan tindak balas yang laju lagi memuaskan.
Paparan ini juga dilengkapi dengan JNCD 0.3 dan kelipan sebagai sensor pengesan serta pelarasan kecerahan automatik tahap 8192  pada skrin OnePlus 8T.
Bila swipe kiri kanan, smooth macam air. Takdek sangkut-sangkut!
#2 Ketahanan bateri dan menyokong pengecasan pantas OnePlus 8T dihadirkan dengan sokongan bateri sebesar 4,500mAh. Ketahanan bateri yang dimiliki oleh peranti pintar ini sudah cukup seimbang dan memadai buat kegunaan harian pengguna hari ini.
Bateri tahan lama, pengecasan pula macam mana?
Selain kapasiti bateri, OnePlus 8T turut menyokong pengecasan pantas Warp Charge 65W yang menggunakan USB-C kepada USB-C. Pengecasan bateri pada tahap 58% mengambil masa sepantas 15 minit sahaja!

Manakala, pengecasan penuh pula hanya mengambil masa sekitar 39 minit. Di samping itu, pengecas ini juga boleh digunakan oleh peranti lain termasuk komputer riba dan tablet dengan output sebanyak 45W.

Pengecas ini turut menyokong piawaian terkini USB Power Delivery Programmable Power Supply (PPS) dan disertakan bersama secara percuma tanpa mengenakan sebarang bayaran.
#3 Kamera sistem quad Empat jenis kamera pada peranti OnePlus 8T memberikan pengguna merasai pengalaman fotografi ketahap yang baru bersama kit kamera yang mantap dan serba boleh! 48MP yang digabungkan dengan lensa 16MP + 5MP + 2MP serta kamera swafoto 16MP.
Quad kamera ini membuatkan setiap tangkapan korang tampak professional dengan hanya menggunakan satu peranti sahaja.

Jadi tiada hal untuk bergambar pada waktu malam kerana turut dilengkapi dengan mod nightscape! Nightscape bakal memastikan gambar diambil dengan sempurna dan ditambah dengan fungsi wildest-ultra sejauh 123 degree.

Gambar lebih luas dan terang tanpa perlukan bantuan pakar. Hanya OnePlus 8T!
# 4 Gabungan OxygenOS 11 & Snapdragon 865 Prestasi OnePlus 8T ini dijana oleh cipset Snapdragon 865 manakala sistem operasinya dilengkapi dengan OxygenOS 11 berdasarkan Android 11.
Pemprosesan Snapdragon 865 memang diakui kehebatannya. Ia turut disokong dengan penyambungan 5G dan 12GB RAM + 256gb UFS 3.1 penyimpanan. Lagi best, sistem penyejukkan peranti digunakan untuk memastikan korang boleh ber-gaming dengan selesa.

Selain pantas  dan smooth, OxygenOS 11 pula menampilkan beberapa fungsi baru antaranya ciptaan Bitmoji, skrin sentiasa terpasang (AOD), Mod Malap (Dark Mode), Zen Mode dan banyak lagi.
#5 Reka bentuk dengan bahan premium! Reka bentuk yang unik, slim contours membuat bingkai OnePlus 8T  tampil sempurna. Rekaan lanskap fleksibel pada paparan 120Hz Fluid AMOLED menjadikan ia satu skrin edge-to-edge yang licin.

Warna hijau aquamarine dan lunar silver menggoda dan dilengkapi modul kamera berbentuk segi empat dengan susunan lansa kuad-kamera berbentuk huruf L, menaikkan lagi profil premium pada OnePlus 8T.

Ehmm, takkan nak tengok je?
Pastikan korang antara yang terawal dapat memiliki OnePlus 8T! Secara rasminya, OnePlus 8T ini akan menemui pengguna di pasaran Malaysia bermula 22 Oktober 2020! Tunggu apa lagi…
Malas keluar rumah? Takpe! Pesanan dan penghantaran melalui Lazada turut disediakan. Tekan di sini untuk order.
Miliki smartphone berspesifikasi terbaik dengan harga yang berbaloi.

Kredit: OhMyMedia
Apple bakal perkenal iPhone 12 pada 14 Oktober

The post Peranti terpantas & ‘Smooth’, ini faktor kenapa OnePlus 8T Flagship Terbaik appeared first on MYKMU.NET.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://mykmu.net/2020/10/24/peranti-terpantas-smooth-ini-faktor-kenapa-oneplus-8t-flagship-terbaik/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Canvas Aod Kini Boleh Digunakan Pada Peranti Oneplus 8t

Canvas Aod Kini Boleh Digunakan Pada Peranti Oneplus 8t

papar berkaitan - pada 20/10/2020 - jumlah : 183 hits
OnePlus 8T adalah peranti mercu terbaru dari OnePlus Ia mempunyai sedikit kemaskini dari OnePlus 8 dan adalah peranti mercu termurah OnePlus untuk tahun ini Ia menggunakan skrin rata 120Hz HDR10 dan AMOLED Dijana Snapdragon 865 rekaan serba...
Moscow Bandar Raya Keempat Terbaik Dunia Untuk Tinggal Berniaga

Moscow Bandar Raya Keempat Terbaik Dunia Untuk Tinggal Berniaga

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 248 hits
MOSCOW Moscow menduduki tempat keempat dalam senarai 100 Bandar Terbaik Dunia menurut laman web Datuk Bandar dan Kerajaan Moscow lapor agensi berita Rusia Pemilihan Moscow itu berdasarkan daya tarikan pelancongan penginapan dan perniagaan M...
5 Restoran Cina Terbaik Di Putrajaya Cyberjaya

5 Restoran Cina Terbaik Di Putrajaya Cyberjaya

papar berkaitan - pada 26/10/2020 - jumlah : 315 hits
Restoran Cina menyajikan pelbagai jenis makanan mulai dari hidangan individu yang paling baik disajikan dengan nasi atau mungkin hidangan ala carte seperti nasi goreng mee dan juga lauk pauk Tidak kisah apa menu makanan cina kegemaran masin...
Honeywell Evaporative Air Cooler 25l Cl25ae Memang Terbaik

Honeywell Evaporative Air Cooler 25l Cl25ae Memang Terbaik

papar berkaitan - pada 27/10/2020 - jumlah : 410 hits
Rumah yang kami sewa di PP ni tak dilengkapi dengan alat penyaman udara Jadinya pada dua bulan pertama berpindah di PP kami cuba jugaklah tidur hanya dengan tahap sejuk kipas siling dan tingkap bilik yang memang hampir sepanjang hari dibiar...
Abahcow Pm Terbaik Kesayangan Rakyat Cuma Kurang Jantan Untuk Letak Jawatan

Abahcow Pm Terbaik Kesayangan Rakyat Cuma Kurang Jantan Untuk Letak Jawatan

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 307 hits
Sama seperti Najib sebelum ini Kesudahannya apa Contohilah Paklah sekurang kurangnya jangan tunggu kemusnahan kemudaratan dan terlalu lewat untuk berbuat demikian
Anwar Ibrahim Pilihan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia Kaji Selidik Ide

Anwar Ibrahim Pilihan Terbaik Untuk Rakyat Malaysia Kaji Selidik Ide

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 309 hits
Spekulasi Pengisytiharan Darurat menimbulkan reaksi pelbagai dalam kalangan rakyat berkenaan ura ura perintah yang dikatakan dicadangkan Kabinet dalam mesyuarat khas Jumaat lalu Namun kaji selidik oleh Institut Darul Ehsan mendapati pilihan...
Nasi Ayam Claypot Terbaik Kalah Old Town White Coffee

Nasi Ayam Claypot Terbaik Kalah Old Town White Coffee

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 505 hits
Kredit Gerald Lee Nasi ayam claypot ini memang satu hidangan yang cukup popular di kedai kedai kopitiam komersial seperti Old Town White Coffee dan Papa Rich Oleh sebab harga yang dijual agak mahal ramai mesti fikir cara nak sediakan resepi...
5 Snek Terbaik Selepas Bersenam

5 Snek Terbaik Selepas Bersenam

papar berkaitan - pada 24/10/2020 - jumlah : 310 hits
Bersenam adalah salah satu daripada kaedah pembakaran kalori dalam tubuh badan Ramai yang tidak akan makan selepas bersenam kerana bimbang berat badan akan bertambah Sebenarnya terdapat beberapa jenis makanan yang boleh dijadikan snek selep...
Apakah Ayat Pendinding Diri Terbaik

Apakah Ayat Pendinding Diri Terbaik

papar berkaitan - pada 25/10/2020 - jumlah : 340 hits
Ramai yang selalu bertanyakan kepada saya apakah doa atau pun ayat terbaik yang patutu diamalkan sebagai pendinding dari kejahatan sihir Jawapannya mudah Dan sebenarnya ianya sudah pun ada di dalam Al Quran Dan saya pun sangat yakin sekiran...
8 Karakter Di Drama Korea Ini Bisa Jadi Contoh Bahwa Emansipasi Bukan Cuma Cita Cita Wanita Indonesia

Bukan Ulama Lantikan Politik Sendiri Tu Ular Dalam Semak

La Dolce Vita Cranking The Vespa Gt 200 Up To Eleven

Filem Mustaqim

8 Kelebihan Daun Pudina Untuk Kesihatan Dalaman Dan Luaran

April 18 2024 Pesan Orang Alim

Wee Barking Up The Wrong Tree

Bersih Slams Hulu Selangor Funds Ahead Of Kuala Kubu Baharu Polls



Kisah Restoran Colonel Sanders Selain KFC Yang Tidak Boleh Dikembangkan

Info Dan Sinopsis Filem J2 J Retribution J2 J Retribusi Filem Malaysia 2021 Di Netflix Sekuel J Revolusi

Info Sinopsis Kutipan Sheriff Narko Integriti Filem Malaysia 2024

Info Dan Sinopsis Dough Doh Filem Malaysia 2023 Lakonan Syafiq Kyle Kini Di Netflix

Info Dan Sinopsis The Djinn s Curse Khong Khaek Filem Seram Thailand 2023 Kini Di Netflix Malaysia


First Blog Post

Pra Pesanan Samsung Ai Tv Berpeluang Memenangi Hadiah Bernilai Rm140 000

Insider Tricks Stylists Use To Make Clothes Fit Perfectly

Mobile Friendly Free Money The Community Has You Covered

Pelajar Lelaki 14 Tahun Meninggal Dunia Ketika Merentas Desa

Umur 7 Tahun Sudah Bergelar Tunangan Orang