Perang Kecoh Antara Zarina Anjoulie Dan Fathia Latiff


Zarina Anjoulie Naik Hantu Panggil Fathia Latiff Fake Friend Yang Tak Kenang Budi 



Sedangkan lidah lagi tergigit, nampaknya hubungan persahabatan antara Zarina Anjoulie dan Fathia Latiff mulai berantakan lagi apabila selebriti sensasi ini memuat naik kata-kata meluahkan kekesalannya.
Zarina ada berkongsi sebuah artikel seperti yang mengaitkannya. Menerusi artikel yang dikongsi, Fathia difahamkan terpaksa ‘membuang kawan’. Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada ia ditujukan kepada Zarina atau sebaliknya.
“Cukuplah Saya Sudah Tak Mahu Lagi”. Fathia Latiff Dedah Terpaksa ‘Buang’ Kawan Sebab Benda Ni
Pelakon kontroversi Fathia Latiff memohon maaf kerana terpaksa ‘membuang’ rakan-rakannya sebelum ini termasuklah seorang pelakon popular bagi memastikan dia dapat terus bertahan dalam industri hiburan.
“Bagi mengelak perkara ini berterusan, saya terpaksa melakukan pengorbanan dengan meninggalkan dan membuang kawan-kawan saya sebelum ini supaya saya dapat kembali dan menumpukan perhatian kepada hidup dan kerjaya,” katanya.

Fathia ketika ditemui mengakui tersalah memilih kawan menyebabkan reputasinya rosak dan terkait dengan pelbagai kontroversi sehingga membuatkan banyak pihak sangsi dengan disiplin dan bakatnya
“Dulu saya naif dan terima siapa saja yang mahu berkawan dengan saya. Namun, tanpa saya sedari mereka sebenarnya cuba mengambil kesempatan terhadap saya. Kebanyakan mereka guna gambar saya, menjaja cerita demi kepentingan peribadi untuk mendapatkan populariti. Bagi saya, populariti itu bukan lagi keutamaan dalam hidup,” katanya.
Fathia berkata, dia terpaksa melakukan perkara itu kerana terlalu sayang dan mahu terus kekal bekerja dalam bidang hiburan.
“Apabila nama saya rosak, penggiat seni termasuk penerbit dan pengarah mula tidak percaya kepada bakat dan cara saya bekerja. Saya harus menyayangi diri saya terlebih dulu sebelum saya mahu memikirkan orang lain.
Menurut Fathia, selepas apa yang berlaku, dia mula matang dan berfikir bahawa rakan bukan lagi keutamaan dan disebabkan itu dia nekad untuk menjauhkan diri.
“Selama dua tahun saya menjauhkan diri daripada mereka, tapi dalam waktu sama mereka termasuklah pelakon itu terus mengaitkan saya dengan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan reputasi dan maruah.
“Mereka gunakan gambar saya dan mereka menjaja cerita buruk saya. Jelas sekali cuba mempergunakan saya untuk kepentingan peribadi. Cukup-cukuplah! Saya sudah tidak mahu lagi perkara seperti itu terus berlaku,” katanya.
Fathia Mohon Maaf ‘Buka Tudung’
Pelakon popular Fathia Latiff menafikan gambar dia tidak memakai tudung bersebelahan seorang lelaki dikatakan kekasihnya seperti yang tular, baru-baru ini.
Fathia ketika dihubungi berkata, dia memohon maaf jika ada pihak berasa kurang senang apabila melihat gambar terbabit menunjukkan dia tidak mengenakan tudung.
Menurut Fathia, gambar itu dirakam salah seorang rakannya ketika dia menghadiri majlis rumah terbuka saudaranya sempena Aidilfitri, baru-baru ini.
Lelaki yang berada di sebelah saya itu bukanlah kekasih saya seperti didakwa netizen dalam satu portal hiburan yang memuat naik gambar terbabit. Dia adalah salah-seorang saudara saya.
Waktu itu saya berada di majlis rumah terbuka ahli keluarga dan ramai saudara-mara turut hadir. Apabila berada di samping mereka, saya lebih selesa untuk membuka tudung, katanya.
Fathia berkata, dia tidak tahu bagaimana gambar itu boleh tersebar sehingga dimuat naik portal gosip hiburan itu.
Ia tidak sepatutnya berlaku kerana saya dikelilingi keluarga, saudara dan teman rapat ketika itu, katanya.
Menurut Fathia, dia sangat menyayangi peminat yang selama ini menyokong kerjaya seninya dan sudah tentu gambar itu akan membuatkan mereka marah.
Percayalah gambar itu tidak menggambarkan diri saya sebenarnya. Ia juga tidak bermakna saya tidak mahu lagi memakai tudung.
Daripada mengecam saya, lebih elok mendoakan saya supaya terus kuat dan istiqomah apabila berdepan dengan pelbagai dugaan,katanya.
“Lepas minta maaf pastu pergi bambu aku dekat press. If this is not crack tahap anjing kurap, I dont know what is bro,” tulis Zarina.

“Siapa buang siapa s*ndal?,” kongsi Zarina pula beserta pendedahan WhatsApp.

Sementara itu, menerusi Insta Stories pelakon Anak Pontianak ini turut mengulas panjang isu perselisihan fahamnya bersama Fathia yang disifatkan sebagai tidak mengenang budi.
“As usual buat statement nak tuduh kawan2 daru dulu sampai sekarang itu je keje kau nak lepas tangan n tuduh orang kat media. 3.3 million followers on insta n kau takde kawan n semua or tak nak kawan dgn kau imagine that.
“Y? Sebab kau memang ada masalah tak boleh hormat orang hormat masa n life org. Kau nak perangai diva babi kau sampai semua kawan kau lari. Babe kalau aku yang bermasalah kenapa kau merangkak cari AKU setiap kali babe?
“Aku tak pernah cari kau..maybe pada fans kau IDOLA but to me ur will always be that loser celeb yg takde kawan n gaduh dengan semua orang.
“ I let u again in my life pasal KESIAN tlg faham! Kawan2 kau semua lari! Kawan2 baru kau pun kawan aku. Itu pun kau kutuk2 diorang hina diorang. Pastu cari diorang. Siapa tahan dengan kau babe, n by the way if I’m so bad kenapa I’m still working still earning money still doing shoots n KAU JOBLESS FRIENDLESS?
“I had ur back when no one wanted to be next to u la sedar diri. Aku naik grab tgh malam dari nilai ke KL demi nak teman kau. Tapi kau manusia anjing memang tak pernah kenang budi.
“Sedangkan mak bapak kau pun kau boleh ludah apa lagi aku kan.. now stay away from all our live la fucker tolong,” kongsi Zarina panjang lebar.

Walau bagaimanapun, tiada kenyataan rasmi daripada pihak Fathia sementelah dia telah memadam akaun Instagramnya.
Semoga semuanya dapat diselesaikan secara baik.



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.adajew.net/2019/07/perang-kecoh-antara-zarina-anjoulie-dan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+adajewnet+(ADAJEW+DOT+NET)

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Perang Yaman Konflik Antara Sunni Syiah

Perang Yaman Konflik Antara Sunni Syiah

papar berkaitan - pada 28/6/2019 - jumlah : 192 hits
Yaman menjadi negara terbaharu di Asia Barat yang ditimpa malapetaka selepas Syria dan Iraq terjerumus ke dalam kancah peperangan apabila kumpulan pemberontak Houthi menawan ibu negara itu Sanaa pada September 2014 Krisis di Yaman agak rumi...
Konflik Berterusan Antara Safa Dan Penyokong Pasukan Sabah Fa

Konflik Berterusan Antara Safa Dan Penyokong Pasukan Sabah Fa

papar berkaitan - pada 4/7/2019 - jumlah : 314 hits
Konflik berterusan antara SAFA dan penyokong pasukan Sabah FABagaikan menemui jalan buntu belum lagi reda dengan pelbagai isu timbul antara pengurusan SAFA dan penyokong bola sepak Sabahan Rhinos Di sebalik aksi pemain di atas padang yang k...
Buah Belimbing Besi Antara Yang Kian Di Lupakan

Buah Belimbing Besi Antara Yang Kian Di Lupakan

papar berkaitan - pada 4/7/2019 - jumlah : 676 hits
Ketika ana di rumah adik di Seri Manjung baru baru ni terpandang lah sepohon pokok rendang di hadapan rumah jirannya Ada rantaian bunga bunga halus nampak cantik di dahan ana tanya pada anak anak bunga buah apa ni Dua dua pun tak tahu Bila ...
Antara Najis Dan Tahi Yang Mana Lebih Busuk Manusia Hanya Buat Kerosakan

Antara Najis Dan Tahi Yang Mana Lebih Busuk Manusia Hanya Buat Kerosakan

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 410 hits
Kalau kita ambil contoh sebatang pokok tak pernah buat dosa tidak pernah merosakan mengotorkan dunia sebaliknya tabur jasa dalam banyak segi Pokok bila diberi kuasa JADI hutan rimba belantara Makin berjasa tiada salahguna kuasa Tak ADA skan...
Mujahid Antara Menteri Yang Bakal Tewas Teruk Jika Umno Pas Bergabung Pada Pru 15

Mujahid Antara Menteri Yang Bakal Tewas Teruk Jika Umno Pas Bergabung Pada Pru 15

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 1336 hits
Menteri Agama antara muka yang akan tewas teruk pada PRU 15 akan datang disebabkan kedunguan beliau menangani isu dan krisis agama di Malaysia So sekiranya digabungkan jumlah undi Parlimen bagi BN UMNO dan PAS dalam PRU 14 yang lalu 5 orang...
Darah Nifas Berhenti Kemudian Datang Balik Ramai Yang Keliru Antara Nifas Haid

Darah Nifas Berhenti Kemudian Datang Balik Ramai Yang Keliru Antara Nifas Haid

papar berkaitan - pada 5/7/2019 - jumlah : 1756 hits
Sejurus selepas melahirkan bayi para ibu akan mengalami Nifas Nifas ialah darah yang keluar dari rahim wanita atas sebab melahirkan anak Darah ini keluar sama ada di saat melahirkan anak selepas melahirkan anak atau dua hingga tiga hari seb...
Antara Mangsa Nafsu Serakah Pembalak

Antara Mangsa Nafsu Serakah Pembalak

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 12357 hits
Mangsa nafsu serakah pembalak Transparency International Malaysia menggesa pihak bertanggungjawab supaya membelas nasib golongan kanak kanak dan wanita kaum Penan yang didakwa menjadi mangsa nafsu serakah pekerja industri pembalakan sejak b...
Ios 13 Mungkin Akan Membolehkan Pemindahan Data Antara Peranti Dilakukan Melalui Kabel

Ios 13 Mungkin Akan Membolehkan Pemindahan Data Antara Peranti Dilakukan Melalui Kabel

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 137 hits
Apple baru sahaja melancarkan iOS 13 Developer Beta 3 pada pagi ini dengan sejumlah penambah baikan dari segi pepijat Walau bagaimanapun ia turut mengandungi beberapa perkara baru yang disembunyikan iaitu kebolehan pemindahan data antara pe...
Kenapa Rakyat Malaysia Antara Tergemuk Di Dunia

Kenapa Rakyat Malaysia Antara Tergemuk Di Dunia

papar berkaitan - pada 3/7/2019 - jumlah : 364 hits
Ramai yang give up dengan program lose weight dan malaysia kekal sebagai antara negara tergemok dunia Boleh google tentang negara2 yang mempunyai ramai penduduk obes Walaupun gym banyak program kurus berlambak lambak dan supplement ibarat p...
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim

Kesarjanaan Yang Biasa Biasa Sahaja



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Utilizing Crowdfunding For Business

Pemandu E Hailing Pengguna Muslim Wajiib Abaikan Grab Kenyataan Media Ppim 26 04 2024

Selamat Bersara Contoh Ucapan Hari Persaraan Poster

Juyaya Semun Ngintu Gawai Chord

Bahaya Kemiskinan By Dr Hm Rakib S H Pekanbaru Riau

Alya Iman Nabil Aqil Bergandingan Dalam Siri Terbaru Adaptasi Novel Anggun Mikayla Di Viu