Pengantin Terima Hantaran Kamen Rider Tambahan Kepada Koleksi Bernilai Rm500 000 Cuma Sikit Kecewa Ada Plan Tak Menjadi


AKS1 seorang pengantin lelaki melakukan gaya seperti adiwira popular Jepun, Kamen Rider menjadi perhatian.
Walaupun tidak memakai kostum lengkap, namun tali pinggang Kamen Rider Ichigo yang dipakainya itu seperti serasi dengan busana baju pengantinnya.
Begitulah semangat waja yang ditonjolkan oleh seorang YouTuber yang menggelarkan dirinya sebagai ‘Abang Kamen’ selepas berkahwin dalam norma baharu.
Abang Kamen atau nama sebenarnya Azrul Hafiz Azman memberitahu, dia melangsungkan pernikahan bersama gadis pilihan di Majis Salahuddin Al-Ayyubi di Taman Melati, Kuala Lumpur pada 9 September lalu.
Pemuda berusia 34 tahun itu berkata, tali pinggang ‘Complete Selection Kamen Rider Ichigo Belt (Typhoon)’ itu merupakan antara tujuh hantaran daripada pihak pengantin perempuan, berbalas lima.
     View this post on Instagram           A post shared by mStar (@mstaronlineofficial)

“Saya merupakan pengumpul tegar koleksi Kamen Rider dan permainan dari Jepun sejak berusia 15 tahun. Semuanya bermula dari minat effect Kamen Rider ketika ber4ksi.
“Syukur Alhamdulillah, isteri sangat supportive. Dia begitu menyokong minat saya dalam Kamen Rider,” katanya kepada mStar.
Mengimbas kembali, Azrul berkata, dia mengenali isterinya menerusi laman sosial Facebook pada Januari tahun ini dan sepatutnya bernikah pada Jun lalu tetapi terpaksa ditangguhkan disebabkan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Azrul (kiri) dan pasangan bernikah pada 9 September 2021.
Menurut anak kelahiran Alor Setar, Kedah itu, pada mulanya helmet Kamen Rider Ichigo yang ditempah awal sepatutnya turut dijadikan sebagai barang hantaran buatnya.
“Memang saya tak rancang pakai kostum, sebab nak berbaju Melayu pada hari nikah. Tapi cadangnya selepas nikah nak sarung helmet dan tali pinggang Kamen Rider tu.
Tak tahu bila saya akan ‘pencen’ sebagai pengumpul koleksi Kamen Rider. Apa yang pasti keutamaan saya kini adalah isteri dan anak nanti insyaAllahAZRUL HAFIZ AZMAN“Saya dapat helmet tu seminggu sebelum tarikh nikah yang baru, tapi malangnya rekaannya tidak memenuhi spesifikasi yang saya beri seperti asal terutama pada bahagian mata.
“Memang frust dan ramai yang menjangkakan saya akan pakai helmet beserta belt Kamen Rider untuk video kahwin. Apa pun, saya amat bersyukur kerana urusan pernikahan saya dipermudahkan walaupun PKP,” katanya sambil menambah hantaran tali pinggang Kamen Rider itu bernilai kira-kira RM1,500.

Rakaman selepas bernikah.
Mengenai koleksi Kamen Rider, jurutera ujian perisian itu memiliki ratusan jenis yang dikumpul sejak sekolah menengah sehingga kini, malah sanggup bekerja secara sambilan ketika belajar untuk membelinya menggunakan wang poket sendiri.
“Koleksi Kamen Rider yang dikumpul sejak usia 15 tahun bernilai kira-kira RM500,000. Item paling mahal adalah tali pinggang complete selection berharga lebih RM2,000,” katanya yang melakukan reviu permainan terutama Kamen Rider di laman YouTube KamenSlasherz.

Hantaran daripada keluarga pengantin perempuan.
Dalam pada itu, Azrul berkata, dia berhasrat untuk mengadakan majlis persandingan berkonsepkan Kamen Rider sekiranya terdapat kelonggaran dan kebenaran untuk berbuat demikian daripada kerajaan pada masa akan datang.
Hasratnya untuk menyarung helmet Kamen Rider tetap diteruskan apabila membuat tempahan yang baharu, yang mana kali ini daripada seorang pereka cosplay di Indonesia dan dijangka siap akhir November atau awal Disember depan.

Azrul bersama koleksi Kamen Rider.
“Saya tidak akan sarung kostum pada hari berkenaan, sebaliknya memakai baju pengantin seperti seorang putera raja dengan rekaan busana ala tentera.
“Seramai 10 pengiring memakai cosplay masing-masing lima orang di kiri dan kanan, di mana saya dan isteri akan berjalan di bawah pedang Kamen Rider yang disilangkan mereka, untuk ke pelamin.
“Itu impian majlis persandingan saya ketika saya masih single dan available pada 2014. Sekarang saya bertemu jodoh yang menyokong minat saya dalam Kamen Rider, saya akan merealisasikannya apabila majlis dibenarkan pada masa akan datang.
“Tak tahu bila saya akan ‘pencen’ sebagai pengumpul koleksi Kamen Rider. Apa yang pasti keutamaan saya kini adalah isteri dan anak nanti insyaAllah,” katanya yang turut berhasrat untuk membawa isteri berbulan madu ke Jepun, negara kelahiran Kamen Rider.
 
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Koleksi Viral
Sumber : mStar


Sumber: Sinar Viral

Booking Bilik Hotel Dengan Harga Yang 23% Lebih Rendah



Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://thetrendingnow.blogspot.com/2021/09/pengantin-terima-hantaran-kamen-rider.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
5960 100 Pengayuh Beca Terima Kit Makanan Bernilai Rm10 000 Melaka Tv 24 09 2021

5960 100 Pengayuh Beca Terima Kit Makanan Bernilai Rm10 000 Melaka Tv 24 09 2021

papar berkaitan - pada 25/9/2021 - jumlah : 264 hits
24 Sept Program Sumbangan Kit Makanan dan Kit Cegah COVID 19 itu merupakan tanda penghargaan buat pengayuh beca yang mencarum di bawah Skim Keselamatan Sosial Pekerjaan Sendiri Artikel oleh Melaka TV100 PENGAYUH BECA TERIMA KIT MAKANAN BERN...
Polis Menemui Bot Terbengkalai Dengan 10 000 Kg Kulit Pokok Tangar Bernilai Rm350 000

Polis Menemui Bot Terbengkalai Dengan 10 000 Kg Kulit Pokok Tangar Bernilai Rm350 000

papar berkaitan - pada 27/9/2021 - jumlah : 279 hits
Dalam operasi jam 2 petang itu Polis menemui bot terbengkalai dengan 10 000 kg kulit pokok tangar Semua kayu berkenaan ditinggalkan di dalam sebuah bot yang dipercayai dari Filipina PGA Sabah Rampas Kulit Kayu Tangar Benilai RM350 000 KOTA ...
Shafee Terima Rm1 000 Sebagai Dpp Kes Rayuan Liwat Anwar

Shafee Terima Rm1 000 Sebagai Dpp Kes Rayuan Liwat Anwar

papar berkaitan - pada 22/9/2021 - jumlah : 193 hits
AGENDA DAILY Peguam Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah mengaku tidak bersalah atas dua pertuduhan menerima wang hasil kegiatan haram berjumlah RM9 5 juta melalui dua cek dikeluarkan oleh Najib yang dimasukkan ke dalam akaun CIMB Bank Berhad m...
Penyeludup Lari Tinggalkan Baju Selimut Bundle Bernilai Lebih Rm50 000

Penyeludup Lari Tinggalkan Baju Selimut Bundle Bernilai Lebih Rm50 000

papar berkaitan - pada 3/10/2021 - jumlah : 227 hits
Penyeludup lari tinggalkan baju selimut bundle bernilai lebih RM50 000 Seorang lelaki yang disyaki penyeludup meninggalkan baju dan selimut bundle bernilai lebih RM50 000 selepas kegiatannya dikesan di Pangkalan Haram Kebun Pengkalan Kubor ...
Lebih 27 000 Rakyat Kelantan Enggan Terima Vaksin

Lebih 27 000 Rakyat Kelantan Enggan Terima Vaksin

papar berkaitan - pada 30/9/2021 - jumlah : 340 hits
Takut dengan vaksin agenda Yahudi vaksin berbahaya dan mengalami masalah kesihatan menyebabkan lebih 27 000 individu dewasa di Kelantan tidak mahu menerima vaksin Covid 19 Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan Perumahan dan Kesihatan neg...
Alamanda Hulurkan Barangan Makanan Bernilai Rm10 000 Kepada Petugas Barisan Hadapan Hospital Putrajaya

Alamanda Hulurkan Barangan Makanan Bernilai Rm10 000 Kepada Petugas Barisan Hadapan Hospital Putrajaya

papar berkaitan - pada 25/9/2021 - jumlah : 428 hits
Hi Korang Pusat Beli Belah Alamanda yang terkenal dengan pendekatan mesra komuniti menyambut ketibaan Hari Malaysia pada tahun ini dengan memperingati keringat dan pengorbanan warga kerja barisan hadapan Hospital Putrajaya yang sehingga kin...
Um Sedia Terima Kepulangan 10 000 Pelajar

Um Sedia Terima Kepulangan 10 000 Pelajar

papar berkaitan - pada 16/9/2021 - jumlah : 199 hits
Oleh Gambar hiasan KUALA LUMPUR Universiti Malaya bersedia menerima kepulangan hampir 10 000 pelajar yang menginap di kolej kediaman ke kampus bagi sesi akademik 2021 2022 bermula bulan depan Naib Canselor UM Prof Datuk Ir Dr Mohd Hamdi Abd...
Pengantin Baru Desak Tetamu Bayar Rm20 72 Kerana Makan Sepotong Kek Tambahan

Pengantin Baru Desak Tetamu Bayar Rm20 72 Kerana Makan Sepotong Kek Tambahan

papar berkaitan - pada 4/10/2021 - jumlah : 155 hits
Pasangan pengantin baru itu meneliti rakaman kamera litar tertutup pada hari majlis perkahwinan mereka dan mendapati seorang tetamu kenapatan ambil sepotong kek tambahan Dalam satu kejadian aneh seorang tetamu perkahwinan telah mendedahkan ...
Hiburan Saya Bukan Lurus Bendul Cuma Mengalah Iqbal Dedah Dipujuk Dengan Kereta Rm3 Juta

Hiburan Saya Bukan Lurus Bendul Cuma Mengalah Iqbal Dedah Dipujuk Dengan Kereta Rm3 Juta

papar berkaitan - pada 28/9/2021 - jumlah : 216 hits
Hasrat usahawan muda Ahmad Iqbal Zulkefli untuk mengahwini usahawan kosmetik Datuk Seri Vida nampaknya tidak kesampaian Ahmad Iqbal yang merupakan bekas pembantu peribadi usahawan sensasi itu dipercayai telah menarik diri selepas mendapat t...
Lesson In Economics From Hawkers Rebellion

Puasa Tarwiyah 2024 Maksud Hari Tarwiyah Hukum Berpuasa

Too Soon To Tell Analyst Says On Mipp S Prospects In Pn

Govt Opposition Should Agree On Redelineation Formula Says Bersatu Man

Kuala Kubu Baharu Of Fortress On Estuary And Lee S Legacy

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Get To Know About And Benefits Of Bulk Sms For Business

Wish List April 2024

Sentiasalah Mengharapkan Rahmat Redha Allah

Puding Kastad Mangga

Wordless Wenesday 115 Diy Baju Kurung Lama

Uncover The Secrets Of Riversweeps The Online Casino That S Different