Pengambilan Jawatan Inspen Oktober 2024 Jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi Dh41


Sebaran terbaru tawaran jawatan INSPEN Oktober 2024. Jawatan kosong ini adalah tawaran terbaru di bawah sektor awam yang kini dibuka dan boleh dibuat permohonan oleh rakyat Malaysia pada bulan Oktober ini. Bagi para calon yang berminat mengisis kekosongan di Institut Penilaian Negara (INSPEN) anda boleh rujuk info penuh dibawah.
Makluman Jawatan INSPEN Oktober 2024 Perkongsian jawatan kosong ini adalah untuk jawatan minima Ijazah dengan taraf tetap/kontrak. Berikut adalah senarai jawatan kosong INSPEN yang dibuka pada bulan Oktober 2024:
Jawatan Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi DH41 Maklumat Jawatan INSPEN Oktober 2024 Berikut merupakan maklumat jawatan yang dibuka pada bulan ini:
MaklumatPeneranganTaraf JawatanTetap/KontrakKelayakan AkademikIjazahPenempatanInstitut Penilaian Negara (INSPEN) Tarikh Permohonan Jawatan Berdasarkan pada iklan yang disiarkan, jawatan INSPEN Oktober 2024 dibuka bermula 7 Oktober dan akan ditutup pada 21 Oktober 2024. Permohonan boleh dilakukan secara atas talian dan perlu menepati syarat yang ditetapkan oleh pihak Institut Penilaian Negara (INSPEN).
Syarat Kelayakan Jawatan INSPEN Oktober 2024 Berikut adalah merupakan senarai syarat kelayakan bagi jawatan INSPEN Oktober 2024:
Warganegara Malaysia; Berumur tidak kurang daripada 23 tahun dan tidak melebihi 50 tahun
pada tarikh tutup iklan jawatan: Ijazah Sarjana Muda dalam bidang berkaitan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya:
Membuktikan tahap kecemerlangan akademik; dan Kepujian dalam subjek Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan. Syarat Khas :
Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:
Memperoleh kelayakan Ijazah Sarjana Muda Pengajian Islam, Syariah Islamiah, Bahasa Arab, Al-Quran dan Sunnah, Usuluddin atau yang setaraf daripada institusi pengajian tinggi tempatan, universiti luar negara atau kelayakan yang diiktiraf oleh Kerajaan Malaysia; Cemerlang dalam bidang kepakaran berkaitan dengan minimum CGPA 3.00 dan ke atas. Bidang kepakaran/ pengajaran yang diperlukan adalah seperti berikut: Pengajian Islam Komputer Pengajian Malaysia Syarat Lain:
Pegawai yang memasuki perkhidmatan di atas adalah tertakluk kepada syarat- syarat perkhidmatan yang berkuat kuasa serta pindaan-pindaan yang dibuat ke atasnya dari semasa ke semasa. Tempoh pembaharuan kontrak adalah bagi setiap dua (2) tahun tertakluk kepada syarat berkuat kuasa. Kepada anda yang berminat digalakkan untuk merujuk maklumat terperinci di laman web rasmi Institut Penilaian Negara (INSPEN) bagi memastikan mereka memenuhi semua kriteria yang ditetapkan.
Semak Iklan Jawatan Institut Penilaian Negara (INSPEN) Oktober 2024 Calon yang berminat boleh merujuk lebih lanjut mengenai maklumat permohonan melalui laman Facebook rasmi Institut Penilaian Negara (INSPEN). Pastikan calon menyemak maklumat penuh berkaitan tawaran jawatan kosong melalui iklan rasmi yang disediakan:
Rujukan Makluman Jawatan Institut Penilaian Negara (INSPEN) Oktober 2024 Selepas mengetahui maklumat lengkap mengenai jawatan, para calon boleh mengemukakan permohonan jawatan INSPEN Oktober 2024 dengan segera.
Cara Permohonan Jawatan INSPEN Oktober 2024 Permohonan adalah dipelawa daripada rakyat Malaysia yang berkelayakan dan berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan bagi mengisi kekosongan jawatan seperti berikut di Institut Penilaian Negara (INSPEN) :
Rujuk INSPEN. Semak iklan paparan jawatan kosong yang dibuka Institut Penilaian Negara (INSPEN). Permohonan hendaklah dihantar ke e-mel [email protected] Pemohon dikehendaki menyertakan salinan dokumen yang telah disahkan seperti berikut: Curriculum Vitae (CV) yang mengandungi maklumat peribadi, maklumat pendidikan dan pengalaman kerja, tahap kemahiran komputer, anugerah yang pernah diterima, sumbangan kepada masyarakat/ komuniti dan maklumat lain yang relevan. Gambar berukuran pasport Salinan Sijil Kad Pengenalan Salinan Sijil Kelahiran Salinan Sijil Pelajaran Malaysia Salinan Ijazah Sarjana Muda Salinan Transkrip Akademik Salinan sijil-sijil berkaitan Selepas anda melalui langkah-langkah tersebut, bagi urusan pengambilan jawatan Institut Penilaian Negara (INSPEN) bulan Oktober ini, perlu dimohon sebelum tarikh tutup. Selepas tarikh tutup, calon yang berjaya akan dipanggil untuk hadiri temuduga seperti kebiasaan.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2024/10/jawatan-inspen-oktober-2024.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hebahan Pengambilan Jawatan Frim Oktober 2024 Tetap Kini Dibuka

Hebahan Pengambilan Jawatan Frim Oktober 2024 Tetap Kini Dibuka

papar berkaitan - pada 15/10/2024 - jumlah : 117 hits
Hebahan tawaran jawatan FRIM Oktober 2024 Jawatan kosong ini adalah tawaran terbaru di bawah sektor awam yang kini dibuka dan boleh dibuat permohonan oleh rakyat Malaysia pada bulan Oktober ini Makluman Jawatan FRIM Oktober 2024 Siaran jawa...
Makluman Jawatan Kosong Tnb Oktober 2024

Makluman Jawatan Kosong Tnb Oktober 2024

papar berkaitan - pada 6/10/2024 - jumlah : 93 hits
Info mengenai jawatan kosong TNB Oktober 2024 Jawatan kosong ini adalah satu tawaran terbaru di bawah sektor awam yang kini dibuka dan boleh dibuat permohonan oleh rakyat Malaysia pada bulan Oktober ini Makluman Jawatan Kosong TNB Oktober 2...
Ramalan Untuk Eur Usd Pada 17 Oktober 2024

Ramalan Untuk Eur Usd Pada 17 Oktober 2024

papar berkaitan - pada 18/10/2024 - jumlah : 86 hits
Pada hari Rabu pasangan EUR USD meneruskan pergerakan menurunnya dan telah bertahan di bawah paras pembetulan 161 8 pada 1 0873 Oleh demikian penurunan mungkin berlanjutan ke paras Fibonacci seterusnya iaitu 200 0 pada 1 0793 yang juga terl...
Tawaran Tablet Terbaik Prime Day Untuk Oktober 2024

Tawaran Tablet Terbaik Prime Day Untuk Oktober 2024

papar berkaitan - pada 9/10/2024 - jumlah : 89 hits
Jualan Prime Day Amazon pada bulan Oktober adalah waktu yang tepat untuk membeli peranti teknologi dengan potongan harga hebat termasuk tablet Tidak kiralah dari Apple Samsung atau Amazon sendiri tablet sentiasa menjadi barang mahal yang di...
Bab 10 Oktober 2024

Bab 10 Oktober 2024

papar berkaitan - pada 7/10/2024 - jumlah : 124 hits
Bertemu kembali di bulan Oktober setelah hampir 3 minggu tak berblog Tak sangka pula boleh sepi selama itu Betul betul mood jauh berlayar ye Mujur pergi dan kembali semula Disaat blogger lain rancak update blog saya di sini terbeku seketika...
Menteri Pendidikan 2024 Di Kabinet Prabowo Abdul Mu Ti Menggantikan Nadiem Makarim

Menteri Pendidikan 2024 Di Kabinet Prabowo Abdul Mu Ti Menggantikan Nadiem Makarim

papar berkaitan - pada 15/10/2024 - jumlah : 377 hits
Perubahan di dalam jajaran kabinet pemerintahan Indonesia selalu menjadi perhatian publik terutama di sektor pendidikan Menteri Pendidikan 2024 dalam Kabinet Prabowo kini dipegang oleh Abdul Mu ti menggantikan Nadiem Makarim yang sebelumnya...
Persiapan Jelang Pelantikan Prabowo Subianto Dan Gibran Rakabuming Raka 20 Oktober 2024

Persiapan Jelang Pelantikan Prabowo Subianto Dan Gibran Rakabuming Raka 20 Oktober 2024

papar berkaitan - pada 20/10/2024 - jumlah : 49 hits
BloggerBorneo com Persiapan jelang pelantikan Presiden dan Wakil Presiden terpilih Prabowo Subianto dan Gibran Rakabuming Raka semakin matang Upacara pelantikan yang akan dilaksanakan pada 20 Oktober 2024 di Gedung MPR DPR RI Senayan Jakart...
Makluman Temuduga Terbuka Prasarana Oktober 2024

Makluman Temuduga Terbuka Prasarana Oktober 2024

papar berkaitan - pada 8/10/2024 - jumlah : 95 hits
Makluman mengenai temuduga terbuka PRASARANA Oktober 2024 Temuduga ini adalah satu tawaran terbaru di bawah syarikat awam Malaysia yang kini dibuka dan boleh dibuat pendaftaran dengan kadar segera oleh rakyat Malaysia pada bulan Oktober ini...
Program Kami Pemimpin Pendidikan Madani Pengetua Negeri Johor 2024

Program Kami Pemimpin Pendidikan Madani Pengetua Negeri Johor 2024

papar berkaitan - pada 14/10/2024 - jumlah : 95 hits
Program Kami Pemimpin Pendidikan Madani Pengetua negeri Johor 2024 bertempat di Sekolah Seni Malaysia Johor Bersama 3 pensyarah dari IAB Layan mknaceunlimited mknace thecoloursoflife terbaeekkk kipidap blogger photography photoblog SJCAM SJ...
Border Pass Ke Hatyai Cara Mohon Syarat Had Perjalanan

Maximizing The Benefits Of Leadership Conferences

Kuala Lumpur Mengingat Pyanhabib

Hamas Mengesahkan Kematian Yahya Sinwar

Pengunjung Akuarium Terkejut Jerung Paus Sebenarnya Robot

Petronas Lubricants International S Success On The Fast Lane Continues To Inspire Malaysian Students

Hiburan Calon Temuduga Disangka Tak Hadir Gara Gara Foto Resume Terlebih Filter Lain Betul Mukanya

Tamashii Spot Pop Up X Ultra Heroes 2024 Kini Di Mytown Kuala Lumpur


echo '';
Famili Duo 2024 Senarai Peserta Keputusan Markah Lagu Tugasan Cara Undi Format Penjurian Hadiah Dan Segala Info Musim 4

20 Cara Buang Angin Dalam Badan Dan Perut

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Di Hatiku Ada Kamu Viu Malaysia

5 Jenis Bantuan Sosial 100 Percuma Yang Disediakan Negara Luar

10 Fakta Biodata Pelakon Fattah Amin Bekas Suami Fazura Penyanyi Lagu Wanita Terakhir Juara Hero Remaja 2011 2012


Usia Hanyalah Angka Sanah Helwah Buat Ayah Chik

Smes Worry Minimum Wage Hike To Rm1 700 Could Strain Businesses Despite Potential Benefits

Israel Dedah Rakaman Dron Operasi Pembunuhan Yahya Sinwar

Israel Terkecoh Ini Dampak Video Detik Detik Syahidnya Yahya Sinwar

Langgar Perlembagaan Dap Biadap Kit Siang Keluar

Give Guests 23 Hours Stay Tiong Urges Hotels