Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan Tahun 2023


 

Pengambilan Guru Takmir Bagi Tahun 2023
Assalamualaikum wbt, hari ini admin ingin berkongsi berkaitan dengan satu kekosongan jawatan merupakan peluang keemasan yang anda perlu ambil dan Mohon. Anda boleh merujuk di bawah Cara permohonan dan syarat-syarat kelayakan permohonan supaya memudahkan anda untuk memohon kekosongan jawatan yang akan kami kongsikan hari ini.
Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023.Permohonan  Kini Dibuka  sekarang Sehingga Februari 2023. Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 telah membuka  pelbagai jawatan kosong  kepada rakyat Malaysia. Permohonan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong. Pelbagai jawatan-jawatan kosong telah dibuka kepada rakyat Malaysia.
Peluang kerjaya di  Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 merupakan satu peluang keemasan yang wajib diambil oleh rakyat  Malaysia yang masih belum bekerja dan menggangur. Ini adalah kerana Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) Tahun 2023 adalah badan berkuasa untuk menasihati KDYMM Al-Sultan selaku ketua agama berkenaan dengan hal ehwal agama Islam dan adat istiadat Melayu Kelantan.
Pentadbiran Majlis pada awalnya terletak di Bangunan Pejabat Tanah dan Jajahan Kota Bharu di hadapan Istana Balai Besar. Pada 25 Disember 2012 bersamaan 11 Safar 1434, Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan telah menyambut 100 tahun penubuhannya. Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan diterajui oleh Yang Berhormat Mulia Tengku Tan Sri Dato’ Haji Mohamad Rizam bin Tengku Abdul Aziz (Tengku Temenggong Kelantan) selaku Yang Dipertua Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan yang ke-18 sejak 19 Mac 2019.
Di samping itu,fungsi Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan menjalankan tanggungjawab ke atas perkara-perkara berikut:-
Kutipan dan Agihan Zakat Baitulmal Wakaf Dan banyak lagi Dan inilah masanya peluang kepada anda selaku rakyat Malaysia untuk bekerja dibawah sektor kerajaan di Negeri. Jangan lepaskan peluang anda!.
Jom ikuti perkongsian admin berkaitan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 dibawah
Kepada anda yang ingin mendapatkan info terkini dan semasa mengenai permohonan jawatan kosong, bantuan rasmi daripada kerajaan dan maklumat penting dari kerajaan anda dialu-alukan untuk menyertai telegram rasmi:

Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 Apakah Jawatan Yang Ditawarkan? Jawatan yang ditawarkan di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) Tahun 2023 terdapat kekosongan jawatan. Terdapat Jawatan kosong yang boleh anda membuat permohonan yang berkelayakan dari PMR, SPM, SPMV ,Diploma dan Ijazah.
Maklumat Jawatan :
Jawatan :
Guru Takmir Sektor: Kerajaan Negeri
Taraf : kontrak/tetap
Lokasi: Kelantan
Jawatan yang ditawarkan adalah mengikut kapasiti dan keperluan Jawatan Di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) Tahun 2023. Segala kekosongan adalah berdasarkan statistik dan data.
Bila Permohonan Jawatan Dibuka Dan Ditutup? Permohonan boleh dibuat sekarang, Permohonan dibuka bermula sekarang dan permohonan akan ditutup pada 28 Februari Pada tahun 2023
Permohonan boleh dibuat secara secara online, permohonan boleh dibuat dengan merujuk alamat seperti yang diiklankan di iklan jawatan kosong di  Jawatan Di Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK) Tahun 2023 (Rujuk iklan jawatan dibawah).
Maklumat Pekerjaan: Jenis Pekerjaan;Sepenuh Masa
Pengambilan Guru Takmir Syarat Permohonan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 Sebelum membuat permohonan para pemohon perlu cakna dan peka akan syarat dan ciri kelayakan yang diperlukan dalam membuat permohonan peluang kerjaya yang telah dibuka untuk rakyat Malaysia. Syarat kelayakan adalah seperti di bawah:
 Pemohon adalah Warganegara Malaysia Pemohon adalah mereka yang berumur 18 tahun keatas Pemohon ada kelayakan Akademik yang setaraf dalam permohonan kerja. Berkemahiran  Bertanggungjawab dan berdisiplin serta boleh mematuhi arahan dan peraturan Seperti yang di atas para pemohon perlu memenuhi syarat kelayakan umum bagi permohonan kerja di dalam negara Malaysia. Selepas itu anda boleh mengikuti maklumat lebih lanjut dan terperinci mengenai jawatan kosong di bawah.
Kemudahan Lain: Cuti rehat Cuti Sakit Caruman KWSP dan perkeso Untuk rakyat Malaysia yang berminat dalam membuat permohonan perlu segera untuk pekerja anda akan maklumat yang telah dikeluarkan oleh pihak majikan tentang mengenai iklan yang telah diwar-warkan. Permohonan anda juga perlu dibuat segera sebelum Tarikh tutup iaitu pada 28 Februari 2023 yang diberikan pada tahun ini  2023. Permohonan jawatan kosong juga perlu melihat kepada iklan yang telah dibuka dan diwar-warkan untuk sebaran orang ramai para pemohon perlu cakna akan syarat dan cara permohonan yang telah ditetapkan melalui iklan yang dikeluarkan oleh pihak majikan secara rasmi. Anda boleh mendapat maklumat lebih lanjut dan terperinci mengenai jawatan kosong yang ditawarkan oleh pihak majikan di bawah
Iklan Jawatan & Permohonan 
Ikuti Iklan Jawatan Kosong Terkini Dibawah:
Jawatan Di Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) Bagi Ambilan Februari 2023 Jawatan Kosong Tenaga Nasional Berhad Energy Services (TNBES) Tahun 2023 Iklan Jawatan Pusat Belia Antarabangsa (IYC) Bagi Bulan Februari 2023 Cara Mohon Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 Setelah meneliti dengan terperinci mengenai iklan yang telah dibuka jawatan kosong di  Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 tersebut Para pemohon boleh membuat permohonan dan pastikan permohonan anda adalah lengkap dengan segala butiran yang telah ditetapkan dan diperlukan dalam urusan permohonan jawatan kosong. Diingatkan kembali kepada pemohon-pemohon untuk cakna dalam urusan permohonan perlu cakna akan lampiran seperti:
Resume yang terkini dan lengkap Maklumat pengenalan diri dan butiran yang Sertakan bersama dokumen-dokumen yang disahkan sahaja Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia atau Sijil Tinggi Agama Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan Kepujian bahasa Malaysia/Bahasa Melayu termasuk lulus ujian lisan pada peringkat Sijil pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan Pemegang tauliah mengajar (MAIK)(Tauliah Halaqah) Cara Permohonan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 Sila kemukakan dokumen-dokumen berikut:
Borang permohonan yang telah lengkap beserta gambar berukuran pasport; Salinan Kad Pengenalan: Salinan Sijil SPM dan Sijil Akademik lain (jika ada): Lain-lain dokumen yang berkaitan. Calon-calon yang berminat bolehlah mendapatkan borang permohonan guru takmir melalui pautan sistem e-Takmir dan menghantar borang yang diisi ke masjid jajahan masing-masing.
Borang yang lengkap diisi hendaklah dikembalikan ke:-
Pejabat Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK).
Sebarang pertanyaan dan maklumbalas boleh hubungi Ustaz Muhammad Saidi Bin Abdul Hamid (09-7481512) dan juga Ustaz Luqman bin Abdul Hamid (09-7481512)
Sebelum tarikh tutup permohonan atau pada 28 Februari 2023
Maklumat Penting:
Permohonan yang lewat dan tidak lengkap tidak akan dipertimbangkan Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas beberapa bulan dari tarikh iklan ditutup dianggap gagal Calon yang berminat dan memenuhi syarat yang ditetapkan hendaklah memohon secara dalam talian melalui e-mail rasmi yang telah dikemukakan dalam oklan jawatan. Bagi pemohon yang tidak memenuhi syarat kelayakan atau terdapat unsur-unsur penipuan atau maklumat mendatang kecurigaan akan di tolak permohonan nya. Pihak jabatan berhak menolak permohonan yang lewat diterima dari tarikh permohonan ditutup Hanya permohonan calon yang diterima sebelum atau pada tarikh tutup iklan akan di proses permohonan itu. Keputusan adalah muktamad dan sebarang rayuan tidak akan dipertimbangkan Tarikh Tutup Permohonan Pengambilan Guru Takmir Adalah Pada: 28 Februari 2023
Semoga Permohonan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 Lulus Dan Berjaya Admin berharap semoga permohonan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 yang anda mohon ini dipermudahkan dan lulus berjaya diterima lalu di disenaraikan dalam senarai pendek untuk temuduga permohonan jawatan ini.
Dan juga,diharapkan kepada mereka yang mencari pekerjaan dan membuat permohonan kerja adalah penting untuk membuat persiapan bagi menghadiri temuduga apabila dipanggil oleh majikan yang menawarkan kerajaan. Pemohon perlu membuat persiapan yang rapi serta kemas pagar permohonan kerja anda akan dinilai dan anda akan berjaya untuk diambil untuk bekerja. Mungkin anda akan menghadapi kesukaran bila menghadiri temuduga yang menentukan sama ada anda terpilih ataupun tidak.
Moga-moga Permohonan Pengambilan Guru Takmir Bagi Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) Tahun 2023 diharapkan peluang pekerjaan yang dibuka adalah merupakan peluang yang anda rebut dan anda dapat perolehi hasil usaha payah anda yang tidak mengenal penat lelah dalam mencari rezeki untuk meneruskan kehidupan yang terkadang yang memerlukan kecekalan dan ketabahan. Semoga berjaya!.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.sistemguruonline.my/2023/02/pengambilan-guru-takmir.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Assistant Coach Masuk Islam Kelantan Pada 8 Februari 2023

Assistant Coach Masuk Islam Kelantan Pada 8 Februari 2023

papar berkaitan - pada 9/2/2023 - jumlah : 99 hits
Assistant Coach Masuk Islam Kelantan Pada 8 Februari 2023 Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh hari ini kita telah mendapati satu berita yang hangat di media sosial yang mana seorang kurus telah masuk Islam dengan kerelaan hati sendir...
Pengambilan Jawatan Guru Ganti Kpm 2023 Permohonan Dibuka Sekarang

Pengambilan Jawatan Guru Ganti Kpm 2023 Permohonan Dibuka Sekarang

papar berkaitan - pada 10/2/2023 - jumlah : 291 hits
Pengambilan Jawatan Guru Ganti KPM 2023 Permohonan Dibuka Sekarang Makluman KPM berita terkini tentang kerja kosong khas kepada rakyat Malaysia Permohonan pekerjaan kini boleh dimohon di laman rasmi jawatan kosong atau laman rasmi jabatan k...
Jawatan Kosong Jabatan Perangkaan Malaysia Bulan Februari Tahun 2023

Jawatan Kosong Jabatan Perangkaan Malaysia Bulan Februari Tahun 2023

papar berkaitan - pada 12/2/2023 - jumlah : 129 hits
Jawatan Kosong Jabatan Perangkaan Malaysia Bulan Februari Tahun 2023 Kini dibuka berkenaan jawatan kosong yang ditawarkan khusus kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk membuat permohonan jawatan kosong serta memulakan kerjaya bagi tahun...
7 Side Hustle Ini Paling Dibutuhkan Tahun 2023

7 Side Hustle Ini Paling Dibutuhkan Tahun 2023

papar berkaitan - pada 3/2/2023 - jumlah : 142 hits
Side hustle merupakan pekerjaan yang dilakukan dengan memanfaatkan waktu luangmu untuk membangun aliran pendapatan berulang
Deretan Paspor Paling Kuat Tahun 2023 Jepang Masih Terdepan

Deretan Paspor Paling Kuat Tahun 2023 Jepang Masih Terdepan

papar berkaitan - pada 2/2/2023 - jumlah : 147 hits
Negara negara Asia menguasai posisi teratas sebagai paspor terkuat saat ini Kira kira Indonesia ada di ranking berapa ya
Melayu Islam Meraikan Hak Kaum Lain Dan Agama Anutan Mereka

Melayu Islam Meraikan Hak Kaum Lain Dan Agama Anutan Mereka

papar berkaitan - pada 25/1/2023 - jumlah : 344 hits
Semua pihak dan semua kaum dalam masyarakat majmuk di negara ini menerima suasana harmoni Inilah konsep positif yang ada dalam masyarakat Melayu beragama Islam Orang Melayu boleh menerima kaum lain kalangan bukan Islam di tengah masyarakat ...
Fatwa Johor Larang Umat Islam Sertai Ritual Agama Lain

Fatwa Johor Larang Umat Islam Sertai Ritual Agama Lain

papar berkaitan - pada 3/2/2023 - jumlah : 113 hits
BernamaJOHOR BAHRU Majlis Agama Islam Johor mengeluarkan fatwa mengenai larangan ke atas orang Islam menghadiri upacara ritual perayaan agama lain di negeri itu Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam Negeri Mohd Fared Mohd Khalid berk...
8 Kota Paling Ramah Untuk Turis Tahun 2023 Ada Dari Indonesia Nggak

8 Kota Paling Ramah Untuk Turis Tahun 2023 Ada Dari Indonesia Nggak

papar berkaitan - pada 11/2/2023 - jumlah : 112 hits
Kota kota ramah turis berikut ini juga bisa jadi pilihan buat kamu yang senang solo travelling
High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

The Evolution Of Adult Entertainment

Berjalan Bersama Pengguna Inovasi Pengalaman Interaktif Zuhyx

Menambat Selera Rakyat Malaysia Dengan Kebaikan Berasaskan Tumbuhanterbaharu Dari Nestl

Ministers Hit Out At Us Academic S Safety Claim



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


Lunch Di Restoran Saffani Ipoh Perak

Mentafsir Pilihan Raya Kecil Kkb

Sarapan Apom Manis Bubur Campur Di Padang Speedy Teluk Intan

Apakah Berhijab Harus Dari Hati

Cerita Hari Jumaat

Time Sensitive Recognizing And Reacting To Infantile Spasms