Pencuci Muka Suchi Dengan Ramuan Aqua Cacteen Dapat Melembapkan Muka Dan Mengawal Jerawat


hai assalammualaikum

Pencuci Muka Aqua Cacteen Dari Suchi Melembapkan Muka Dan Mengawal Jerawat - Dalam penjagaan muka, mencuci muka ni satu rutin yang wajib sama ada keluar rumah atau pun tak keluar rumah, sama ada makeup atau pun tak makeup. Kiranya , pencuci muka ni wajib kita pakai supaya muak kita sentiasa bersih dari segala kekotoran.  Dengan mencuci muka, ia dapat membantu anda mengatasi masalah jerawat, membuang sel kulit mati,melembapkan, mengawal minyak, dan juga melindungi kulit dari pencemaran.

Nad nak kongsi pencuci muka yang sangat best, yang nad dah cuba sendiri ni. Korang pernah nampak produk Suchi ni? Bagi yang pernah mengerjakan Umrah dan Haji, mesti ada yang pernah nampak dan pernah guna kan produk Suchi ni. Suchi ialah produk kosmetik haji umrah yang sah digunakan ketika ihram. Mempunyai lebih dari 10 produk dan set, yang memberikan kemudahan dan keselesaan jemaah haji dan umrah dari segi penjagaan diri.


Pencuci Muka Suchi Dengan Ramuan Aqua Cacteen Dapat Melembapkan Muka Dan Mengawal JerawatNad tau berkenaan produk ni pun daripada kawan. Lepas tu nad pun tengok-tengokla. Tertarik pulak dengan pencuci muka Suchi ni. Lagipun, pencuci muka nad dah nak habis, jadi, nad pun nak cubala pencuci muka Suchi ni. Nad nak cuba sebab bahan dia memang sangat elok untuk kulit macam nad dan harganya yang tak masuk akal. Murah sangat ok, hanya RM18 untuk 100ml. Tapi yang kat nad ni 50ml tak dijual berasingan tapi dalam satu pek.


Selalunya, nak beli sesuatu pencuci muka, nad memang akan tengok bahan dia. Pencuci muka Suchi diperkaya dengan ekstrak Tea Tree, Aloe Vera, Peppermint dan Aqua Cacteen. Dirumus khas untuk membersihkan, melembapkan dan melindungi kulit muka daripada cuaca kering. Ia juga dapat mengurangkan dan mengawal jerawat.

Aqua Cacteen Memberi Kelembapan Pada Kulit.

Apa kelainan pada produk ni ialah Aqua cacteen yang digunakan dalam produk pencuci muka Suchi ni. Tumbuhan seperti Tea Tree dan Aloevera ni dah biasa kita dengar, tapi Aqua Cacteen ni, pertama kali nad dengar. Kiranya produk Suchi merupakan produk yang pertama menggunakan Aqua Cacteen sebagai bahan dalam produk mereka.


Aqua Cacteen atau nama saintifik dia Opuntia Ficus Indica merupakan cecair yang berada di dalam pokok kaktus dimana ianya bertindak sebagai agen untuk melembapkan kulit muka kita. Cecair ini mengandungi banyak khasiatnya. Antara khasiatnya adalah melindungi kulit muka daripada masalah radang kulit. Selain itu Aqua Cacteen ini juga mampu mengelakkan penyejatan epidermis pada kulit muka sekaligus bertindak sebagai agen pelembap bagi kulit muka dan mampu marawat kulit muka yang rosak.

Aqua Cacteen ni mempunyai 150% lebih banyak Vitamin E berbanding Argan Oil. Woww!!, Sebab tu nad rasa kulit nad ni lembap, lembut je..

Bayangkan, cuaca dekat Malaysia bila panas, dan bayangkan cuaca dekat Tanah Suci ketika panas, mesti boleh menyebabkan kulit kering kan. Cuaca dekat sana Kering walaupun pada musim sejuk, apatah lagi pada musim panas. Jadi produk Suchi ni mampu memberi kelembapan kulit pada kulit.

Sah Digunakan Ketikah Ihram

Pencuci muka Suchi ni tanpa pewangi dan alkohol dan sah digunakan ketika ihram. Memang dah ramai para jemaah telah menggunakannya. Kalau korang nak tahu, pencuci muka Suchi telah terjual sebanyak 3,000 lebih untuk kegunaan Jemaah Umrah dan Haji Malaysia, Singapura dan Brunei.

Kelebihan Pencuci Muka Sauchi  
- Membersih dan menyegarkan kulit muka
- Merawat masalah jerawat pada muka
- 100% melembapkan kulit muka
- Merawat kulit muka yang rosak



Cara nak menggunakannya
- Letakkan sedikit pencuci muka di tangan dan buihkan. Sapu dan urut pada muka. Kemudian, bilas sehingga bersih.

Pencuci muka Suchi ni buih sedikit sahaja. Jadi memang sangat bagus digunakan. Nad dah jatuh cinta dengan pencuci muka Suchi ni. Memang lain kulit muka ni ha. Masa nad mula pakai, best gila, rasa sejuk je, sebab dia ada peppermint tu.


Sebelum pakai pencuci muka Suchi ni, muka nad tiba-tiba naik jerawat dekat bahagian pipi. Mungkin strees dengan kerja, denagn macam-macam lagi la. Lepas pakai pencuci muka Suchi ni, jerawat tu hilang sedikit demi sedikit. Bila ada jerawat naik sikit, dia terus kecut. Dah tiga minggu lebih nad guna pencuci muka Suchi ni, memang muka rasa segar dan lembap je.

Setakat ni nad pakai takda lagi rasa gatal, atau kemerahan dekat muka. Muka makin elok adala..ehehe.

Siapa Yang Boleh Menggunakan Produk Suchi

Pencuci muka ni sangat sesuai dengan semua peringkat umur dan sesuai untuk semua jenis kulit. Tapi sekiranya korang ada masalah dengan bahan seperti Aqua cacteen, Tea Tree dan Aloevera ni, disarankan untuk tidak menggunakan produk ni.

Produk ni memang dah diyakini dan selamat digunakan. Janagn risau ok.




Sekarang pun cuaca tengah tak menentu. Dengan keadaan yang berhabuk dan berdebu boleh menyebabkan pelbagai masalah wajah. Jadi, kenalah mencuci muka dengan kerap agar wajah kita bersih dari habuk dan udara. Pencuci Muka Suchi amat bagus dalam menghilangkan habuk dan debu di wajah. Wajah akan lebih lembap dan berseri dengan pemakaian pencuci muka ini. Disamping itu, pencuci muka Suchi ini dapat mengurangkan minyak yang berlebihan di wajah.


Ada pelbagai lagi produk Suchi yanga da seperti bedak talkum, shampoo, lotion, pelembap bibir dan banyak lagi. Mana tau ada yang nak pergi mengerjakan Haji dan Umrah, boleh cuba pakai produk ni di sana. Yang tak pergi pun boleh pakai..ehhee..

Kalau korang berminat, korang boleh layari
Website: https://suchiofficial.com/
Facebook: https://www.facebook.com/suchiofficial/
Instagram: https://www.instagram.com/suchiofficial/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/12/pencuci-muka-suchi-dengan-ramuan-aqua.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pencuci Muka Aloe Vera Hansaegee Nature

Pencuci Muka Aloe Vera Hansaegee Nature

papar berkaitan - pada 9/12/2019 - jumlah : 455 hits
hi semua dalam memilih pencuci muka sangatlah penting memilih pencuci muka yang sesuai dengan kulit tidak memberikan sebarang iritasi kepada kulit dan juga tidak menyebabkan kulit mengalami breakout Pencuci muka aloe vera Hansaegee Nature b...
Tips Hilangkan Jerawat Dan Muka Breakout Semasa Mengandung

Tips Hilangkan Jerawat Dan Muka Breakout Semasa Mengandung

papar berkaitan - pada 7/12/2019 - jumlah : 542 hits
Tips Hilangkan Jerawat dan Muka Breakout Semasa MengandungTips Hilangkan Jerawat dan Muka Breakout Semasa Mengandung Alhamdulillah aku hamil Pastinya khabar berita ini menjadi satu titik indah dalam kehidupan seorang ibu mengandung Maka ber...
13 Tips Pilih Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Masalah Kulit Muka

13 Tips Pilih Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Masalah Kulit Muka

papar berkaitan - pada 12/12/2019 - jumlah : 492 hits
13 Tips Pilih Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Masalah Kulit MukaTips Pilih Pencuci Muka Untuk Semua Jenis Masalah Kulit Muka Muka yang tak dijaga akan menyebabkan adanya jerawat whitehead blackhead jeragat dan sebagainya Tips pilih pencuci m...
Pelembap Muka Selamat Untuk Produk Jerawat Ibu Mengandung

Pelembap Muka Selamat Untuk Produk Jerawat Ibu Mengandung

papar berkaitan - pada 13/12/2019 - jumlah : 465 hits
Pelembap Muka Selamat Untuk Produk Jerawat Ibu MengandungPelembap Muka Selamat Untuk Produk Jerawat Ibu Mengandung Ibu hamil juga nak kelihatan cantik dan menawan walaupun ketika hamil dan mengalami banyak perubahan Ibu hamil digalakkan men...
Ketenangan Mampu Mengawal

Ketenangan Mampu Mengawal

papar berkaitan - pada 15/12/2019 - jumlah : 316 hits
Assalammualaikum wbtKETENANGAN MAMPU MENGAWAL Berada dalam keadaan tenang Diri sendiri pun tenang Menjadi salah satu perkara penting bagi seorang blogger pendapat peribadi PC Ketenangan ni tak boleh dibuat buat Tak boleh pura pura tenang ke...
Ketahui Sejumlah Faktor Yang Menyebabkan Jerawat Tak Mereda Walau Sudah Diobati

Ketahui Sejumlah Faktor Yang Menyebabkan Jerawat Tak Mereda Walau Sudah Diobati

papar berkaitan - pada 18/12/2019 - jumlah : 115 hits
Rata rata pada pengobatan jerawat yang sudah parah seperti nodul atau jerawat kistik dalam waktu dua minggu sudah terlihat hasilnya Paling tidak peradangan sudah mereda
Google Assistant Kini Boleh Mengawal Google Chrome

Google Assistant Kini Boleh Mengawal Google Chrome

papar berkaitan - pada 19/12/2019 - jumlah : 279 hits
Google Assistant sehingga hari ini adalah pembantu digital terbaik Tiada pembantu digital lain baik Siri atau Alexa dapat memintas kehebatan Google Assistant Dengan Google Assistant pengguna boleh mengawal pelbagai perkara seperti peranti b...
Muka Anak Lebam Terlanggar Bucu Meja Zizie Simpan Semua Meja Di Rumah

Muka Anak Lebam Terlanggar Bucu Meja Zizie Simpan Semua Meja Di Rumah

papar berkaitan - pada 3/12/2019 - jumlah : 283 hits
Sementara anak membesar macam macam boleh berlaku jika terleka sekejap Begitulah pengalaman yang dilalui oleh pelakon Datin Zizie Izette setelah salah seorang anak kembarnya Aaleph Zeke Izzete telah mengalami kecederaan di wajahnya akibat t...
Bersihnya Muka Bercahaya Penampilan Eina Azman Di Tanah Suci Dapat Pujian

Bersihnya Muka Bercahaya Penampilan Eina Azman Di Tanah Suci Dapat Pujian

papar berkaitan - pada 5/12/2019 - jumlah : 226 hits
Umum sedia maklum bahawa pelakon Datin Paduka Eina Azman sedang mengerjakan umrah bersama keluarganya di Tanah Suci Makkah sejak 21 November yang lalu Pelakon berusia 24 tahun itu juga sering berkongsi beberapa posting pengalaman ketika ber...
Politikus Merosakkan Nama Raja Raja Melayu

Pesanan Datin Thalia Kepada Wanita Jadilah Wanita Yang Mahal

Thousands Rally On Labour Day Demand Better Rights

Set Up Gig Workers Commission Quickly Says Anwar

Continuous Learning

Embark On The Journey Of Family Togetherness With Sharp This Parents Day

Pengangguran Hilang Kerja Dan Kerja Luar Bidang

Awak Solat Tak 5 Waktu Jika Tidak Awak Balik Saja



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Meneladani 3 Nilai Semangat Ki Hajar Dewantara Sebagai Bapak Pendidikan Indonesia

Beyond The Buzz Exploring The Science Behind Mushroom Gummie

Senandung Buruh Kasar

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi

Pertahan Keharmonian Bagi Mengukuhkan Ekonomi Negara Mohamad Sabu

Jangan Nanti Plot Twist Didakwa Ambil Barang Terlarang Sarah Yasmine Tak Takut Buat Ujian Air Kencing