Pemotongan Lebih Lancar Dengan Wd 40 Specialist Multi Purpose Cutting Oil


Untuk pemotongan lebih lancar dan mudah, cubalah WD-40® Specialist™ Multi-Purpose Cutting Oil - Bila kita memotong tak kiralah secara manual ataupun automatik, kalau pisau atau alat pemotong tu tak tajam. HAiiih rasa geram kan ! Nampak tak smooth je, sakit mata, jiwa dan raga.
Kalau korang nak tahu untuk pemotongan lebih lancar dan mudah, mummy suka gunakan WD-40® Specialist™ Multi-Purpose Cutting Oil. Serius mudah je nak memotong, hasil potongan pun sharp ! Tajam !
Untuk pemotongan lebih lancar dan mudah, cubalah WD-40® Specialist™ Multi-Purpose Cutting Oil

Apabila menyebut tentang menyiapkan sesuatu kerja - sama ada menggunakan tangan atau mesin - rintangan yang paling sedikit selalunya dipilih bagi memastikan kecekapan dan keberkesanan maksimum. Begitu juga dalam kerja logam, di mana minyak pemotongan sering digunakan untuk memperlancarkan prosesnya.


Bagi mereka yang sering bekerja dengan logam, WD-40® Specialist ™ Multi-Purpose Cutting Oil dianggap sebagai pembantu penting kerana ia bukan hanya membantu menyejukkan peralatan dengan mengurangkan haba terkumpul dan geseran, ia juga membantu dalam kerja pemotongan itu sendiri - membuat pemotongan menjadi mudah dan stabil - sambil mengelakkan alatan daripada haus dan menjadi kusam terlalu cepat.
Bagi mereka yang tidak mengenali istilah 'minyak pemotongan’, ia adalah sejenis pelincir merangkap penyejuk yang direka khas untuk peralatan memotong dan penggerudian.
Tetapi apa itu rangkaian WD-40® Speacialist™? Nah, ini adalah rangkaian yang dibangunkan oleh WD-40® untuk menjadi produk penyelenggaraan terbaik dalam kelasnya untuk memudahkan tugas tertentu. Rangkaian ini bukan sahaja terbukti berkesan dalam beberapa ujian makmal bebas, tetapi juga mengatasi pesaing terkemuka dalam ujian prestasi standard ASTM (American Society for Testing and Materials).
Inilah sebab mengapa selain produk pelbagai gunanya yang terdapat dalam tin berwarna biru diraja dengan lambang kuning dan penutup merah, WD-40® juga dikenali dengan rangkaian Specialist™, terutama di kalangan pakar-pakar.
Dan WD-40® Specialist™ Multi-Purpose Cutting Oil telah direka khusus untuk meningkatkan prestasi dan memanjangkan hayat peralatan memotong dan penggerudian, seperti mata gerudi dan pisau pemotongan. Ia sesuai digunakan pada sebarang jenis logam (besi atau bukan besi) dan sama ada komponen keluli tahan karat atau titanium, kedua-duanya logam pilihan untuk pembuatan peralatan dan jentera dalam industri.
Minyak pemotongan berfungsi dengan menghalang lekuk dan pertautan logam, sementara ia melincirkan bahagian mekanikal peralatan anda, iaitu mengurangkan haba dan kerosakan yang disebabkan oleh geseran pada bahagian-bahagian ini. Dengan berbuat demikian, ia mengurangkan tork pemotongan dan secara langsung meningkatkan kecekapan kerja pemotongan.




Dengan menyambungkan penyedut, produk boleh diarahkan ke kawasan yang tepat yang memerlukan pelinciran, seperti mata gerudi pada gerudi lantai atau apabila membuat alur pada lubang.
Reka bentuk pintar dan formulasi yang handal menjadikan WD-40® Specialist ™ Multi-Purpose Cutting Oil sesuai untuk digunakan dalam banyak industri dan perniagaan pertukangan logam, termasuk bengkel otomotif.
Untuk mengetahui lebih lanjut tentang pakar kecil ini, layari https://wd40.asia/products/wd-40-specialist/wd-40-specialist-multi-purpose-cutting-oil hari ini.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.azlindaalin.com/2019/11/pemotongan-lebih-lancar-dengan-wd-40.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Hutang Peneroka 40 Lebih Rendah Daripada Dinyatakan Sgk2

Hutang Peneroka 40 Lebih Rendah Daripada Dinyatakan Sgk2

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 202 hits
Selepas setahun pemerintahan Pakatan Harapan hutang sebenar peneroka kepada Felda mula dikenalpasti dan turun sehingga 40 Menurut Pengerusi Pertubuhan Suara Generasi Kedua Felda Mohammad Stap Othman berkata penyata pendapatan format baharu ...
Gp Malaysia Jangka Jualan Tiket Lebih 100 000

Gp Malaysia Jangka Jualan Tiket Lebih 100 000

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 284 hits
SEPANG 28 Okt Pengurusan Litar Antarabangsa Sepang yakin dapat mencatat jumlah kehadiran lebih 100 000 penonton pada Grand Prix MotoGP Malaysia yang bermula Jumaat hingga Ahad ini Ketua Pegawai Eksekutif SIC Datuk Razlan Razali berkata seta...
Sebab Kenapa Nyamuk Lebih Gemar Hisap Darah Korang Berbanding Orang Lain

Sebab Kenapa Nyamuk Lebih Gemar Hisap Darah Korang Berbanding Orang Lain

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 242 hits
Siapa kat sini yang sering menjadi mangsa gigitan nyamuk Kadangkala bila kita berada di kawasan banyak nyamuk anda sering menjadi tumpuan gigitan berbanding rakan yang lain Ada yang menggelar mereka ini darah manis nbsp Tapi betulkah istila...
Spotify Mempunyai 113 Juta Pelanggan Berbayar Dikatakan Menambah Pelanggan Baru Lebih Pantas Berbanding Apple Music

Spotify Mempunyai 113 Juta Pelanggan Berbayar Dikatakan Menambah Pelanggan Baru Lebih Pantas Berbanding Apple Music

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 269 hits
Spotify merupakan salah satu perkhidmatan penstriman muzik yang popular dikalangan pengguna Selain hanya muzik semata mata ia juga turut memfokuskan kepada penawaran podcast menarik melaluinya Terbaru Spotify telah mengumumkan penyata kewan...
Gerinda Anggap Pernyataan Amien Rais Ke Prabowo Pelecut Agar Bekerja Lebih Baik

Gerinda Anggap Pernyataan Amien Rais Ke Prabowo Pelecut Agar Bekerja Lebih Baik

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 140 hits
Ketua Dewan Kehormatan PAN Amien Rais sebelumnya angkat bicara terkait posisi Prabowo Subianto sebagai Menhan dalam Kabinet Indonesia Maju Amien Rais berharap menjalankan tugasnya dengan baik kendati tak mendukung rekan koalisinya tersebut ...
Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan Bioxcellent Colla White Diamond

Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan Bioxcellent Colla White Diamond

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 343 hits
Rahsia Kulit Lebih Sihat Dengan BioXcellent Colla White Diamond Assalamualaikum dan salam sejahtera Apabila usia makin meningkat pasti nutrisi dalam tubuh badan kita semakin berkurangan dan kita memerlukan pemakanan tambahan untuk menampung...
Tak Tahu Cara Daftar Netflix Katanya Ada Pelan Yang Lebih Murah Rm17 Je Sebulan

Tak Tahu Cara Daftar Netflix Katanya Ada Pelan Yang Lebih Murah Rm17 Je Sebulan

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 612 hits
Beberapa hari yang lepas pihak Netflix secara rasmi telah mengumumkan pelan terbaru daripada mereka yang pastinya lebih murah daripada pelan yang sedia ada Selain daripada pelan yang lebih murah dan berpatutan diperkenalkan itu yang lebih m...
Perlawanan Akhir Piala Malaysia Lebih 30 Ribu Tiket Diperuntukkan Kepada Kedah Jdt

Perlawanan Akhir Piala Malaysia Lebih 30 Ribu Tiket Diperuntukkan Kepada Kedah Jdt

papar berkaitan - pada 29/10/2019 - jumlah : 374 hits
JOHORTIMES MY Please Subscribe to JohorTimes Youtube https www youtube com channel UCBGyB6bgPwLLTOahiWTGuFQ Facebook https www facebook com johortimes my Twitter https www twitter com JohorTimes Instagram https www instagram com JohorTimes ...
Cerita Foto Sepanjang Minggu

Drama Puaka Cuti Semester Lakonan Mark Adam Zaki Azeman

Konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza Tambah Lagi Sehari

Kkb Polls Indians And The Futility Of Voting

Saya Harap Isu Aliff Aziz Tak Jejaskan Saya Cari Rezeki Di Malaysia Aaron Aziz

Lelaki Miang Tanggal Seluar Budak Direman

They Travelled For Hours To Celebrate Raya With Us

Dibunuh Kerana Tak Mahu Rujuk Selepas Bercerai Mayat Disumbat Dalam Bagasi



Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Slot DramaVaganza Astro Ria

5 Amalan Muslim Yang Sering Dijadikan Bahan Lawak di Malaysia

6 Fungsi Kereta Yang Sepatutnya Ada Tapi Tak Dijadikan Standard

5 Perkhidmatan Yang Kini Entah Kenapa Kita Langgan Bulanan

5 Tumbuhan Penghalau Kucing Yang Turut Mencantikkan Laman Rumah


Rumah Terbuka

Jangan Kahwin Pada Usia Terlalu Muda

Akhyar Cedera Dipukul Dompet Telefon Bimbit Disamun

Drama My Stolen First Kiss

Emy Yusuf Feat Driant Kenyang Beraya Chord

Dani Kurama Sumpah Kali Ini Chord