Pelbagai Spekulasi Timbul Ini Kisah Kematian Kim Kwangseok Penyanyi Lagenda Korea


Kim Kwang-seok merupakan penyanyi lagenda Korea Selatan.

ARTIKEL BERKAITAN Dendam Terbalas, Wanita Ini Tikam Bapa Tiri Kerana Selalu Diganggu Secara Seksual Pada Januari 1996, mayat Kim Kwang-seok ditemui dalam keadaan tergantung di rumahnya.
Kim Kwangseok Kim Kwang-seok ialah penyanyi rock Korea Selatan yang popular dan sangat berpengaruh. Dia memulakan kerjaya pada tahun 1987 sebagai ahli Noraereul Channeun Saramdeul, sebuah kumpulan aktivis rakyat di Korea. Kim Kwang-seok mencapai populariti meluas sebagai ahli kumpulan rakyat Dongmulwon, yang memulakan kerjaya pada tahun 1988. Pada tahun berikutnya, dia berjaya mengeluarkan album solo pertama.

Pada 6 Januari 1996, Kim Kwang-seok ditemui mati di rumah dengan tali di lehernya. Polis menganggap ia sebagai kes bunuh diri. Bagaimanapun, dakwaan oleh ahli keluarganya dibuat bahawa ia adalah satu pembunuhan. Selepas kematiannya, anak perempuan Kim Kwang-seok pula meninggal dunia pada 2007 dan Seo Hae-sun (isteri Kim Kwang-seok) merahsiakan kepada umum tentang berita ini.
Spekulasi tentang kematian bapa & anak Pada tahun 1996, kematian penyanyi Kim Kwang-seok telah mengejutkan orang ramai. Pada ketika itu, mendiang baru berumur 32 tahun dan sedang berada di kemuncak kerjayanya. Selepas siasatan dilakukan oleh pihak polis, kematiannya diklasifikasikan sebagai kes bunuh diri. Namun, ada juga beberapa spekulasi menyatakan bahawa isteri mendiang, Seo Hae-soon, membunuh penyanyi itu.

Pada 2017, kira-kira 30 tahun selepas kematian Kim Kwang-seok, anaknya perempuannya iaitu Kim Seo-yeon pula meninggal dunia dan hal ini menghidupkan semula spekulasi tentang kes kematian mereka. Punca Kim Seo-yeon meninggal dunia adalah kerana mempunyai penyakit radang paru-paru.
Keluarga Kim Kwang-seok mendakwa Seo Hae-sun merahsiakan hal ini kerana dikaburi dengan wang ringgit. Malah dia juga dituduh membunuh anak perempuannya yang dipercayai mengalami kecacatan perkembangan otak.
Tidak bahagia berkahwin? Menurut orang terdekat dengan Kim Kwang-seok, perkahwinan dia dan isteri sebenarnya tidak bahagia. Rakan-rakannya berkata Seo Hae-sun kuat cemburu dan banyak mengawal tindakan suaminya malah mahukan penceraian. Selain daripada itu, ada yang berpendapat isterinya sedang menjalin hubungan bersama orang lain dan meminta Kim Kwang-seok menceraikannya sehari sebelum kematian penyanyi itu.

Setelah dilaporkan kematian penyanyi itu, polis berkata mereka menemuinya di atas tangga dengan wayar elektrik dililit di lehernya. Abang isteri Kim Kwang-seok yang juga merupakan bekas banduan, turut berada di tempat kejadian ketika polis tiba.
Dokumentari Suicide Made
Wartawan Lee Sang-ho memperincikan teori pembunuhan Kim Kwang-seok ini dalam sebuah dokumentari, “Suicide Made” yang dikeluarkan pada Ogos 2017. Lee Sang-ho malah meminta pihak pendakwaan melarang Seo Hae-sun daripada melancong ke luar negara.
Dokumentari ini meringkaskan apa yang telah dikatakan di kalangan mereka yang rapat dengan Kim Kwang-seok tentang kematiannya. Kalau nak mendekati kes ini dengan lebih lanjut, korang boleh tonton dokumentari khas “Suicide Made”.
Kebenaran sebenar Sehingga kini, ramai yang tidak percaya Kim Kwang-seok membunuh diri dan merasakan ada sesuatu yang tidak kena berlaku. Ditambah lagi dengan keraguan kematian anak perempuannya, ramai menyangka ada agenda hitam yang disembunyikan oleh isterinya, Seo Hae-sun.
Kes itu ditutup pada 1996 selepas polis membuat kesimpulan bahawa kemurungan telah menyebabkan penyanyi itu membunuh diri.
Musykil la dengan isteri mendiang ni.
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.
The post Pelbagai Spekulasi Timbul, Ini Kisah Kematian Kim Kwangseok Penyanyi Lagenda Korea first appeared on KimchiDaily.my.


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://kimchidaily.my/pelbagai-spekulasi-timbul-ini-kisah-kematian-kim-kwangseok-penyanyi-lagenda-korea/

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Jibril Jb Salted Egg Butter Chicken Lagenda Tiba Di Larkin

Jibril Jb Salted Egg Butter Chicken Lagenda Tiba Di Larkin

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 266 hits
Untuk warga Johor yang sudah lama mengidam rasa Butter Chicken atau Salted Egg yang autentik ada berita gembira Anda tidak perlu lagi mengembara jauh ke cawangan Publika atau Bangi Kini JIBRIL telah membuka cawangan baru di Larkin Johor Bah...
Yang Dibandingkan Tu Idola Saya Sendiri Aina Abdul Malu Peminat Claim Dirinya Penyanyi Nombor Satu Negara

Yang Dibandingkan Tu Idola Saya Sendiri Aina Abdul Malu Peminat Claim Dirinya Penyanyi Nombor Satu Negara

papar berkaitan - pada 7/11/2023 - jumlah : 76 hits
Baru baru ini timbul perbalahan di antara peminat peminat penyanyi terkemuka Aina Abdul dan Datuk Seri Siti Nurhaliza apabila masing masing ingin penyanyi mereka digelar penyanyi nombor satu di Malaysia Susulan itu tuan badan sendiri Aina A...
Ayuwan Menampilkan Penyanyi Sensasi Ernie Zakri Sebagai Duta Jenama

Ayuwan Menampilkan Penyanyi Sensasi Ernie Zakri Sebagai Duta Jenama

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 187 hits
Ayuwan jenama tudung dan skarf tempatan dikenali dengan dedikasinya yang menjunjung kualiti tanpa mengetepikan rekaan dalam menuruti trend semasa Demikian Ayuwan berbesar hati mengumumkan usaha samanya dalam melantik penyanyi bervokal lanta...
Suzy Pun Sama Netizen Korea Tak Faham Mengapa Ramai Puji Kecantikan Han Sohee

Suzy Pun Sama Netizen Korea Tak Faham Mengapa Ramai Puji Kecantikan Han Sohee

papar berkaitan - pada 23/11/2023 - jumlah : 129 hits
Susah juga jadi wanita cantik pastinya akan ada sahaja yang cuba menjatuhkan atau meluahkan rasa tidap puas hati padanya ARTIKEL BERKAITAN Baru baru ini satu entri telah tular di laman komuniti Korea di mana individu yang memuat naiknya mem...
Tuduhan Tidak Berasas Ini 5 Selebriti Korea Terpalit Khabar Angin Penyalahgunaan Dadah

Tuduhan Tidak Berasas Ini 5 Selebriti Korea Terpalit Khabar Angin Penyalahgunaan Dadah

papar berkaitan - pada 23/11/2023 - jumlah : 140 hits
Skandal seperti ini akan menjatuhkan reputasi seseorang artis ARTIKEL BERKAITAN Baca perkongsian KimchiDaily di bawah berkaitan dengan 5 artis Korea yang sebelum ini dikatakan mengambil dadah tetapi mereka tidak melakukan hal itu G Dragon B...
Bawa Pulang Barang Menarik Jangan Lepaskan Peluang Beli 5 Cenderamata Ini Ketika Bercuti Ke Korea

Bawa Pulang Barang Menarik Jangan Lepaskan Peluang Beli 5 Cenderamata Ini Ketika Bercuti Ke Korea

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 148 hits
Terfikir nak beli apa di Korea ARTIKEL BERKAITAN Kali ini KimchiDaily nak kongsikan 5 barangan Korea yang boleh dibeli sebagai cenderamata semasa bercuti di sana Produk kecantikan Korea Sudah banyak produk Korea yang telah masuk pasaran Mal...
Senang Dapat Duit Ini Kepercayaan Orang Korea Tentang Hal Jual Beli Mimpi

Senang Dapat Duit Ini Kepercayaan Orang Korea Tentang Hal Jual Beli Mimpi

papar berkaitan - pada 22/11/2023 - jumlah : 186 hits
Di Korea korang boleh dapat duit dengan hanya bermodalkan mimpi ARTIKEL BERKAITAN Jom baca perkongsian KimchiDaily kali ini ialah berkaitan dengan kepercayaan jual mimpi di Korea Budaya Dalam amalan orang Korea membeli dan menjual mimpi ada...
6 Album Dari Penyanyi Melayu Pada Tahun 2023

6 Album Dari Penyanyi Melayu Pada Tahun 2023

papar berkaitan - pada 9/11/2023 - jumlah : 189 hits
6 Penyanyi Melayu Yang Keluarkan Album Tahun 2023 Hai korang untuk artikel kali ini aku nak kongsikan dengan korang semua tentang senarai penyanyi Melayu yang mengeluarkan album pada tahun 2023 Adakah penyanyi kegemaran korang berada di dal...
Siti Nurhaliza Pembayar Zakat Tertinggi Dalam Kalangan Penyanyi

Siti Nurhaliza Pembayar Zakat Tertinggi Dalam Kalangan Penyanyi

papar berkaitan - pada 17/11/2023 - jumlah : 114 hits
Kuala Lumpur Lembaga Zakat Selangor mendedahkan penyanyi terkenal Datuk Seri Siti Nurhaliza sebagai penyumbang zakat tertinggi dalam kalangan penyanyi di Malaysia Perkara itu dikongsikan seorang moderator ketika mengendalikan forum berjudul...
Rm370bil Unseen Cost Of Women S Unpaid Work At Home

Dulu Kata Yifdin Baik Benarkan Keluar Kwsp Bila Habia Keriau Salahkan Orang

How Are Candidates In Sg Bakap Faring

Court Upholds Lecturer S Sacking For Letting Absent Students Pass Exam

Contingency Plans For Tourist Accidents And Incidents

Woiiii Kenduri Kahwin Lagi Ramai

Akaun Media Sosial Rasmi Pejabat Sultan Pahang Hanya Di Bawah Nama Kesultanan Pahang

Aeon Berkolaborasi Dengan Kewpie Tambah Keenakan Rangkaian Produk Aeon Delicatesen



Resepi Nasi Goreng Seafood Paling Mewah dan Terliur Meriah Ramuan Didalamnya

5 Perangai Pemandu Malaysia Yang Buat Memandu Jadi Tak Seronok

Bagaimana Ikan Minum Air Bila Dahaga

Biodata Arfie Shah Adwafri Shah Pelakon Drama Berepisod Nuh Dan Nayla TV3 X Change Astro

5 Sebab Kenapa Sikap Golongan B40 Mampu Menyakitkan Hati Orang Ramai


Rezeki Terima Payment Google Adsense Di Blog Cik Matahariku

Sebenarnya Rakyat Di Malaysia Kebanyakannya Tertekan

Salam Isnin

Filem Hantu Telur Kampung

Mubai Untuk Apa Aku Disini Chord

Pasukan Bola Sepak Kebangsaan Malaysia Sejarah Info