Pelbagai Makanan Inspirasi Dari Jepun Ready To Eat Ada Di Mynews


hai assalammulaikum

Pelbagai Makanan Inspirasi Dari Jepun " Ready To Eat " Ada Di myNEWS - Biasa nampak kedai myNEWS tak? Kedai serbaneka atau kedai runcit yang menjual pelbagai makanan, minuman, barang keperluan dan macam-macam lagi la. Macam nad, suka masuk kedai myNEWS, lagi-lagi bila perut lapar atau nak cepat, ambil sandwich atau onigiri, terus makan. Teralas la sikit perut ni, dan harga pun berpatutan.

Suka bila ada kedai serbaneka yang sediakan makanan yang siap untuk dimakan atau "Ready To Eat " ni. Banyak pilihan makanan dan minuman yang boleh dipilih, antaranya makanan inspirasi dari Jepun. Manalah tau, tiba-tiba perut lapar, pulak tu tengah sibu k atau tengah "rushing ", perut pulak mengada nak makan  makanan Jepun, pergi je ke myNEWS. Tak sempat,jangan risau, myNEWS ada buat delivery...tak caya..baca sampai bawah..ehhee..


Pelbagai Makanan Inspirasi Dari Jepun " Ready To Eat " Ada Di myNEWSBaru-baru ni, nad dijemput ke satu majlis pelancaran di Kota Damansara dimana myNEWS melancarkan makanan inspirasi dari Jepun yang siap untuk dimakan atau " ready-to-eat ". Rantaian kedai runcit di Malaysia, myNews Holdings Berhad, dengan bangga melancarkan pusat pengeluaran makanan yang diilhami oleh Jepun (FPC). Pusat pengeluaran, yang beroperasi di bawah anak syarikatnya, myNews Ryoyupan Sdn Bhd dan myNews Kineya Sdn Bhd akan membekalkan di kesemua kedai myNews dengan pelbagai makanan siap sedia yang berkualiti tinggi.


Memahami keperluan gaya hidup yang sibuk di kalangan rakyat Malaysia, myNEWS telah mengambil inisiatif menawarkan pelbagai produk dan perkhidmatan berkualiti, khususnya makanan, bagi memudahkan rakyat Malaysia mendapatkan keperluan mereka di kedai runcit dengan mudah dan pantas.





Mana tau nak makan makanan Jepun, korang boleh menikmati pilihan makanan ringan yang dihidangkan dengan citarasa Malaysia antaranya, sandwinch, onigiri, bento, spaghetti dan macam-macam lagi yang ada di myNEWS.

Hah, jangan terkejut, ada juga kari laksa dan nasi lemak..sedap sangat..Nad dah rasa Kari Laksa dia, memang padu..kuah dia lain dari yang lain..Korang kene cuba..




Selain itu, ada juga roti yang baru dibakar, "fresh" punya dari kilang mereka sendiri, iaitu Maru Bakes.



Tak lupa, ada juga disediakan minuman panas dan sejuk yang menyegarkan dari myNEWS Maru Kafe. Sedap tau air Maru Kafe ni, nad suka Maru Coklat dia. Ada juga asikrim Maru Cream..so yummy..tak manis sangat..


"Kami mahu para pelanggan kami mempunyai pengalaman serupa dengan kedai serbaneka di Jepun, Taiwan dan Thailand, di mana pelanggan boleh berjalan, mencari dan menikmati apa yang mereka mahu," kata Mr Dang Tai Luk, Group CEO of myNEWS Holdings Berhad.

Sejak penubuhannya pada Disember 1996, myNEWS telah berjaya berkembang dan kini mempunyai lebih daripada 5 juta pelanggan setiap bulan di lebih 500 cawangan di seluruh negara. Dengan berkembang dari stesen tradisional tunggal 23 tahun yang lalu, kumpulan myNEWS kini memiliki barisan produk siap pakai yang terbesar di Jepun. Dengan adanya dua kilang pembuatan makanan Jepun iaitu Gourmet Kineya Co Ltd dan Ryoyu Baking Co Ltd di Kota Damansara, ia dapat dapat memenuhi kesemua keperluan makanan di 500 outlet myNEWS.

Info sedikit tentang myNEWS Ryoyupan dan myNEWS Kineya

myNEWS Ryoyupan
salah satu daripada lima pemain utama dalam industri roti Jepun dan yang terbesar di Pulau Kyushu.

myNEWS Kineya
mempunyai pengalaman luas dalam penghasilan makanan sejuk beku , pembekal makanan dalam kapal terbang termasuk (MAS). Nama syarikat ini sudah dikenali di Jepun, kini dengan pembukaan kilang pembuatan makanan myNEWS (FPC) , tidak dinafikan mereka mempunyai perancangan lebih besar pada masa akan datang.
- Operasi rantai restoran yang mempunyai lebih daripada empat ratus (400) kedai (menjual udon mi dan masakan Jepun) di Jepun dan di luar Jepun termasuk Hong KOng, Indonesia dan Amerika Syarikat
- Pembuatan produk beku
- Operasi pasaran borong daerah
- Pengangkutan penumpang kereta api dan bas
- Pemborong dan peruncitan beras




Perkhidmatan myNEWS Dash Delivery

Bestnya, myNEWS ada membuat perkhidmatan penghantaran makanan. Jadi korang yang malas atau tak rajin nak keluar boleh suruh mereka hantarkan. Perkhidmatan penghantaran dalam talian myNEWS DASH  disediakan untuk pelanggan yang ingin membuat tempahan makanan yang diingini terus dihantar ke pintu. Jimat masa, dan tenaga kan..korang pun dapat menikmati makanan denagn gembira..hehee..

Banyak rupanya kemudahan myNEWS buat untuk pelanggan dia, bukan sahaja delivery malah ada truck myNEWS, aplikasi dan card member.


Trak mudah alih myNEWS memang suatu idea yang eksklusif. Dah lama trak ni wujud, 5 tahun sejak September 2013. Trak ni bukan semua tempat ada. JAdi aklau nak tau mana lokasi boleh ke laman web myNEWS http://www.mynews.com.my/explore-more.php.


myNEWS Malaysia juga ada apps dia guys..App yang memudahkan korang untuk  membuat pembayaran tanpa tunai dengan cepat dan mudah menggunakan. Denagn apps ni, myNEWS dapat menghargai pelanggan mereka denagn loyalty programe di mana pelanggan akan mendapat POINTS yang diperoleh dan menerima ganjaran. Untuk yang menjadi ahli sahaja yang eksklusif dengan mendaftar sebagai ahli dalam App. Muat turun dan daftarkan sekarang! Boleh didapati di App Store untuk iPhone dan Google Play untuk Androids.


Selain itu, myNEWS mempunyai kad membership. Banyak kegunaan kad ni..Nad dah ada..hehee.. Lawati mana-mana kedai myNEWS dan Dapatkan satu sekarang!


Untuk maklumat lanjut, sila layari http://www.mynews.com.my/

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.miszrockers.com/2019/10/pelbagai-makanan-inspirasi-dari-jepun.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Mynews Sekarang Dah Ada Makanan Ready To Eat Inspirasi Dari Jepun

Mynews Sekarang Dah Ada Makanan Ready To Eat Inspirasi Dari Jepun

papar berkaitan - pada 9/10/2019 - jumlah : 358 hits
myNEWS Sekarang Dah Ada Makanan Ready To Eat Inspirasi Dari Negara Jepun Siapa yang tak kenal dengan kedai rangkaian serbaneka myNEWS kinah kalau pergi ke Aeon Rawang selalu la singgah ke myNEWS ni Biasalah bila ada anak kecik ni tak beli g...
Mynews Kini Ada Ready To Eat Menu Inspirasi Dari Jepun

Mynews Kini Ada Ready To Eat Menu Inspirasi Dari Jepun

papar berkaitan - pada 5/10/2019 - jumlah : 430 hits
Bagi warga kota dan sekitar Selangor ni pasti lah kenal sangat dengan kedai serbaneka myNEWS yang banyak cawangan nya di sekitar KL dan Selangor Selalunya ia berada di gedung gedung membeli belah dan juga hentian utama pengangkutan awam kan...
Mynews Menyediakan Produk Makanan Ready To Eat

Mynews Menyediakan Produk Makanan Ready To Eat

papar berkaitan - pada 10/10/2019 - jumlah : 626 hits
MYNEWS MENYEDIAKAN PRODUK MAKANAN READY TO EAT BERINSPIRASIKAN MAKANAN JEPUNMUDAH SIAP TERSEDIA DAN SEDAP DENGAN HARGA YANG BERPATUTANKesibukan bekerja kadang kadang membuatkan AlongMurni tidak berkesempatan untuk makan Yelah nak mengejar L...
5 Cara Masak Makanan Gerai Jepun Popular Gerenti Laris Lah

5 Cara Masak Makanan Gerai Jepun Popular Gerenti Laris Lah

papar berkaitan - pada 5/10/2019 - jumlah : 478 hits
Makanan Jepun adalah antara sajian popular dunia Bahan makanan rendah lemak dan tidak menjadi pemangkin kepada obesiti Pemakanan yang sihat boleh menjadikan tubuh sihat juga Hari ni Min nak kongsi resipi dari Chef Qayyum Irwanzi chef muda y...
Nikmati Pelbagai Menu Makanan Laut Di Restoran Sisik Ikan Bakar Klang

Nikmati Pelbagai Menu Makanan Laut Di Restoran Sisik Ikan Bakar Klang

papar berkaitan - pada 7/10/2019 - jumlah : 668 hits
RESTORAN SISIK IKAN BAKAR SEDAP DI KLANG Kegemaran saya memang makanan laut bila saya tahu satu satu tempat tu ada menyediakan menu makanan laut yang sedap dan segar tak kira jauh saya pasti akan usaha untuk ke sana Baru baru ini saya The p...
Grabfood Kini Membenarkan Pesanan Makanan Dari Pelbagai Restoran Serentak

Grabfood Kini Membenarkan Pesanan Makanan Dari Pelbagai Restoran Serentak

papar berkaitan - pada 29/9/2019 - jumlah : 360 hits
Dengan perkhidmatan GrabFood pelbagai jenis makan enak dapat berada di hujung jari Tetapi sistem yang digunakan mereka selama ini hanya membenarkan satu pesanan dilakukan dari sebuah restoran Pengguna terpaksa menunggu makanan pertama dihan...
Ide Bisnis Waralaba Selain Makanan Yang Menguntungkan

Ide Bisnis Waralaba Selain Makanan Yang Menguntungkan

papar berkaitan - pada 22/9/2019 - jumlah : 437 hits
Bergelut di dunia bisnis merupakan salah satu cara yang paling tepat untuk mendapatkan penghasilan yang lumayan Apalagi jika bisnis yang Anda pilih hanya tinggal melanjutkan sistem yang ada saja seperti pada bisnis waralaba makanan Dengan s...
13 Premis Makanan Diarah Tutup

13 Premis Makanan Diarah Tutup

papar berkaitan - pada 21/9/2019 - jumlah : 198 hits
SHAH ALAM 20 Muharram 1441H Jumaat Sebanyak 13 buah premis menjual makanan di Ulu Yam Rasa dan Batang Kali di daerah Hulu Selangor diarah tutup selepas Ops Premis Bersih Bersepadu Daerah Hulu Selangor pada Rabu lepas kerana beroperasi dalam...
Curhatan Pilu Melanie Subono Makanan Ditolak Hanya Karena Beda Agama Di Tahlilan Bj Habibie

Curhatan Pilu Melanie Subono Makanan Ditolak Hanya Karena Beda Agama Di Tahlilan Bj Habibie

papar berkaitan - pada 21/9/2019 - jumlah : 204 hits
Setelah tahu Melanie belum berpindah keyakinan ibu tersebut langsung menolak nasi kotak yang ia bagikan
Court Allows Forfeiture Of Rm1 1mil From Illegal Deposit Taking Scheme Investors

Wanita Mca Calls On Govt To Tackle Brain Drain Generate Job Opportunities

Keningau Fa Buat Kejutan Gol Awal

Gsk Raya Open House Dan Minggu Imunisasi Sedunia

Malayia S Forex Trading Landscape Opportunities And Challenges

Muda Slams Pro Israel Us Professor S Remark At Local Varsity Talk

The Dab 1a A Limited Edition Electric Production Motorcycle From France

Beli Rak Rempah 3 Tingkat



Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok

Kenapa Platipus Haiwan Yang Membuatkan Saintis Merasa Hairan

Biodata Qistina Rania Pelakon Drama Berepisod Bercakap Dengan Jun Astro Ria Peserta Hero Dewi Remaja 2023


Pertama Kali Guna Servis Cuci Karpet

Kmum Dakwa Insiden Syarahan Pro Israel Disengajakan

Kronologi Serangan Israel Terhadap Iran

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Menu Tengahari Ikan Talang Goreng Bawang Bendi Tumis Air