Pelancaran Aplikasi Xtvt Backpackerz Explorace



Pelancaran Aplikasi XTVT & Backpackerz Explorace | Salam.. Pada khamis yang lalu, bertarikh 3 Oktober 2019 uzu berkesempatan hadir ke satu majlis pelancaran dan juga penutupan yang mana ia  diadakan di Sunway Putra Mall Kuala Lumpur.. Majlis tersebut ialah Pelancaran Apps XTVT dan juga pelancaran dan penutupan untuk Backpackerz Explorace.. Untuk peserta-peserta Backpackerz Race ia terdiri daripada Tourism Selangor, Toursim Johor, media-media online juga media cetak juga turut serta memeriahkan lagi race ni.





Siapa yang datang ke pelancaran ni memang akan nampak kemeriahannya dengan kehadiran Vvip, peserta-peserta race, media-media, blogger-blogger dan lain-lain.. Lagi meriahhh bila ada aktiviti best kat sana contohnya ada photobooth XTVT, dan juga games! Siapa nak main game pulak ada syaratnya, kena install apps XTVT tau! :) So uzu teruss install time tu jugakk.. Nak main game punya pasal :p Hihi... Naisb baik memang juga t-shirt :p Alhamdulillah rezeki :)

CiEdge Adventure Sdn. Bhd. dengan jayanya melancarkan Apps yang pertama di Malaysia yang akan membantu pelancong malaysia mahupun pelancong dari luar dengan menyediakan pelbagai info-info yang lengkap mengenai tempat menarik yang ada di Malaysia.. Ia bertujuan untuk memperkenalkan dan mempromote lagi tempat-tempat yang jarang orang kita bercuti kat sana.. Apa yang bestnya mengenai apps XTVT ni, kita boleh tengok virtual realiti kat tempat tu dari apps XTVT.. Menarik bukan? :)
Majlis dimeriahkan denga kehadiran Timbalan Menteri Pelancongan, Seni dan Budaya MalaysiaKata-kata aluan oleh Ceo XTVT , Tuan Muiz Ucapan oleh YB Tuan Muhammad Bakthiar Pelancaran applikasi XTVT :) Gimik pelancaran dan tayangan video mengenai apps XTVT..
 Penyampaian cenderahati kepada YB ..Winner Backpackerz Race :) Menang tiket penerbangan ke Istanbul guyss.. Tahniah :) Sidang media CEO XTVT, YB Tuan Muhammad Bakhtiar dan Penaja..
XTVT Race : Discover KL Like A Local
Race XTCT ini dianjurkan oleh Backpackerz Magazine.. Ada 21 team yang ada. Mereka di bahagi kepada 3 orang setiap team.. So semuanya ada 63 peserta. Dala race ni ada pelbagai task yang disediakan yang melibatkan sekitar KL . Tahniah kepada yang menang.

Mengenai XTVTXTVT telah telah dihasilkan pada Disember tahun lepas. Ini dicipta bertujuan untuk membantu pelancong-pelancong Malaysia mencari tempat menarik di Malaysia tetapi sebelum ini tempat-tempat yang selalu dikunjungi ialah tempat yang dah ramai orang tahu seperti KLCC, Menara KL and so on tetapi pihak XTVT realised yang sebenarnya banyak lagi tempat yang mereka tak tahu.. So dalam XTVT ni banyak info hidden places yang ada... Check it out guyss..

So ini apps menarik bagi uzu..hihi Sebab selaluinya apa-apa info mengenai travel mesti ramai yang tanya kat group BBM, kat page Backpakerz lah itu  laah ini lah..dann uzu pon ramai juga diorang PM mengenai travel dan homestay serta pakej.Kadang letih nak jawab soalan hehehe... So, thats why lah dengan kewujudan apps ni akan memudahkan lagi uzu hehhee dan orang awam untuk mencari info sebelum bercuti di dalam Malaysia :) Cepat-cepat download apps XTVT yang guys. Support produk orang kita... Discover Malaysia Like A Local :)

Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.kisahemasputih.com/2019/10/pelancaran-aplikasi-xtvt-backpackerz.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Sambutan Ulang Tahun Tony Roma S Ke 13 Dan Pelancaran Aplikasi Bite Bites

Sambutan Ulang Tahun Tony Roma S Ke 13 Dan Pelancaran Aplikasi Bite Bites

papar berkaitan - pada 15/10/2019 - jumlah : 359 hits
Sambutan Ulang Tahun Tony Roma s Ke 13 Dan Pelancaran Aplikasi Bite Bites Assalamualaikum semua Baru baru ni sis pergi ke sambutan ulang tahun ke 13 Tony Roma s Wah tak sangka yang restoran ni telah beroperasi selama 13 tahun di negara kita...
Google Akan Melancarkan Aplikasi Personal Safety Yang Mengesan Kemalangan Kereta

Google Akan Melancarkan Aplikasi Personal Safety Yang Mengesan Kemalangan Kereta

papar berkaitan - pada 1/10/2019 - jumlah : 225 hits
Antara igauan kami apabila memandu kereta ialah terlibat di dalam kemalangan dan ahli keluarga tidak dapat dihubungi kerana peranti telah dikunci Sudah terdapat banyak kes individu yang ditemui mati selepas beberapa hari terjatuh ke dalam g...
Aplikasi Theasianparent Memudahkan Ibu Ayah Mencari Informasi Tentang Anak

Aplikasi Theasianparent Memudahkan Ibu Ayah Mencari Informasi Tentang Anak

papar berkaitan - pada 2/10/2019 - jumlah : 392 hits
Semua ibu ayah akan lalui saat PERTAMA kali menimang cahaya mata dan sudah tentunya setiap dari ibu ayah tidak langsung mempunyai pengalaman bagaimana untuk menguruskan anak anak sejak dari dalam kandungan sehingga mereka membesar theAsianp...
Aplikasi Theasianparent Membantu Ibu Bapa Membesarkan Anak Yang Riang Sihat Dan Berkeyakinan

Aplikasi Theasianparent Membantu Ibu Bapa Membesarkan Anak Yang Riang Sihat Dan Berkeyakinan

papar berkaitan - pada 1/10/2019 - jumlah : 480 hits
Aplikasi theAsianparent Membantu Ibu Bapa Membesarkan Anak yang Riang Sihat dan Berkeyakinan Seiring dengan peredaran masa pada masa kini semua maklumat kini semuanya dihujung jari saja Apa maklumat yang kita nak cuma taip je kemudian searc...
Aplikasi Theasianparent Portal Keibubapaan Menjawab Persoalan Dengan Ganjaran

Aplikasi Theasianparent Portal Keibubapaan Menjawab Persoalan Dengan Ganjaran

papar berkaitan - pada 1/10/2019 - jumlah : 311 hits
Sungguh beruntung para ibu bapa hari ini dengan adanya app theAsianparent yang telah dilancarkan baru baru ini Portal keibubapaan yang direka bagi membimbing ibu bapa Asia ini adalah yang terbesar di Asia Tenggara dengan rangkaian bulanan m...
Theasianparent Aplikasi Terbaik Untuk Ibu Bapa Mendidik Anak Secara Menyeluruh

Theasianparent Aplikasi Terbaik Untuk Ibu Bapa Mendidik Anak Secara Menyeluruh

papar berkaitan - pada 4/10/2019 - jumlah : 348 hits
Aplikasi untuk ibu bapa Bunyi macam menarik Seharian bekerja dan melakukan rutin dirumah menjadikan masa terlalu singkat untuk menghadiri kelas parenting Apa susah Semuanya dihujung jari hanya dengan Aplikasi theAsianParent yang baru sahaja...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Utilizing Crowdfunding For Business

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu

Berebut Kasih



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


10 Tempat Sarapan Terbaik Di Selangor

Office Rental Near Kl Sentral Station Advantages For Business Connectivity

Gaji 2005 Yuran Pengalaman 2016

The Cultural Impact Of Online Casino Gaming On Filipino Society

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Polis Tahan Pemandu Peribadi Kerana Melakukan Khianat Dan Memukul