Pallas Jazz Jenama Kasut Sekolah Idaman Yang Aku Kagumi Suatu Ketika Dulu




Sebut Pallas Jazz, terus ingat kasut sekolah. Jenama Pallas Jazz memang cukup popular sejak tahun 90an sehinggalah sekarang. Julia ingat lagi waktu zaman persekolahan semasa di Tingkatan 1. 
Waktu perhimpunan lah kita dapat cuci mata lihat pelbagai jenis jenama yang lalu lalang, antara yang menarik minat perhatian Julia sudah tentu jenama Pallas Jazz. 
Rupanya yang cukup stylo, nampak ringkas tapi menarik, bila kawan sendiri pakai nampak segak dan nampak matang terus dalam hati inginkan Pallas juga. Kalau di zaman 90an pun julia sendiri dah jatuh cinta, apatah lagi zaman kini. 
Bila punya anak sendiri, memang Pallas Jazz pilihan nombor satu julia sekeluarga akan pilih. Bukan kerana faktor jenama semata-mata, julia melihat dari sudut ketahanannya dan keselesaan diri sendiri dulu pernah pakai di sekolah sudah pasti nak beri yang terbaik untuk anak.
Jenama Pallas utamakan kualiti & keselesaanAnak sendiri pun tertarik tatkala bila buat pilihan di online dengan Pallas, fabriknya ada corak timbul dan menampakkan seperti bukan sekadar kasut sekolah tapi boleh dijadikan kasut untuk aktiviti bersukan juga. 
Zaman sekarang senang, ukur kaki anak dalam ukuran cm, kemudian terus boleh buat pembelian di pelbagai rangkaian antaranya Shoppe
Buka website Pallas, ada banyak pilihan kasut yang kita boleh pilih untuk anak. Sebagai ibu, julia menitik beratkan pilihan anak dulu. Biar si anak buat pilihan kasut kegemaran mereka. Dari situ kita boleh asah kemahiran mereka menyayangi barang personal sendiri dengan menjaganya dengan baik. 
Abg Qi, nak masuk Darjah 5. Jadi bila nak masuk Darjah 5 kasut pun nak rupa ke arah kematangan sedikit. Baru nampak abang-abang senior kan. 
Anak Aktif Di Sekolah, Pilih Kasut Sekolah Punya Perlindungan Extra
Pallas mempunyai reka bentuk bercirikan kasut punya Arch Support iaitu struktur dalam kasut Pallas itu sendiri ada kusyen insole khas bertujuan untuk memberi kelegaan pada otot kaki. 
Anak-anak bila bersekolah mereka sudah pastinya aktif ke sana dan ke mari. Adakala perlu melaksanakan senaman. Jadi pemilihan kasut perlu merangkumi semua keadaan seseorang pelajar perlukan. 
Maka pilihan kasut yang punya ciri kualiti arch support memang sangat memberi perlindungan empuk serta keselesaan tambahan buat si anak. 
Carta dibawah adalah carta yang julia kongsikan melalui website Pallas. Dari size 3 sehingga size 13 bersaiz besar turut dijual. 
Memang menyenangkan kita nak buat pilihan, sebab kaki anak semakin cepat membesar seiring dengan peningkatan usianya. 
Size kasut :
Shoe Size

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Length(cm)

23.5

24.0

25.0

25.5

26.0

26.5

27.0

28.0

28.5

29.0

30.0


Ciri Pallas - menampak fabrik timbul buat kasut Pallas ini nampak macho dan segak bila anak pakai ke sekolah nanti. Tak lama dah sekolah nak dibuka. 
Persediaan awal back to school 3 minggu dari sekarang kita kena sediakan terlebih dahulu kelengkapan anak-anak bersekolah agar tak tercicir nanti. Lihat tapak kasut diatas, memang grip habis, tebal dan ringan tapaknya. 
Kelebihan Kasut Pallas JazzArch Support Ventilations (Fast Dry) Rebounce Insole Lightweight (X-light) Easy Clean Thicker Foam Rubber InsoleRubber OutsoleMempunyai corak renda di bahagian depan dan lubang mata untuk sisip tali kasutFabrik kasut jenis berlubang halus beri kesan aliran udara keluar masuk yang sangat baikJenis kain empuk beri keselesaan dan perlindungan tambahanTapak kasut luar memberi daya tarikan pelbagai arah dan tidak mudah tergelincirTersedia dalam pelbagai size dari size kecil sehingga saiz besar 13.

Smart betul Abg Qi mengayakan kasut pilihannya. 
Sekejap je anak sulung Julia si Abg Qi nak masuk Darjah 5 bulan 3 tahun 2023. Katanya "selesa sangat umi, Qaiser suka!" berbunga hati seorang ibu dan ayah. Lihatlah senyuman si anak bujang ni, sampai senyum lebar. Tak sabar nak ke sekolah katanya. 
Harga kasut hitam Pallas sangat berbaloi. Paling julia suka dengan bungkusan kotak kasut Pallas dibungkus dengan baik dan sampai ke tangan pun hasilnya elok je tak ada kecacatan. Jadi buat apa susah-susah, duduk di rumah atau di mana sahaja klik, klik je dah sampai. 
Untuk info lanjut dan pembelian boleh layari link di bawah ya. Jom Pallas Jazz !
Website : https://www.pallas.com.my/
Shoppe : Pallas Offcial Store
Facebook: https://www.facebook.com/PallasMalaysia


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

http://www.juliajohari.com/2023/03/pallas-jazz-jenama-kasut-sekolah-idaman.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Kasut Sekolah Pallas Jazz Pilihan Anak Selesa Dan Tahan Lasak

Kasut Sekolah Pallas Jazz Pilihan Anak Selesa Dan Tahan Lasak

papar berkaitan - pada 4/3/2023 - jumlah : 237 hits
hai assalammualaikumKasut Sekolah Pallas Jazz Pilihan Anak Selesa Dan Tahan Lasak Alhamdulillah persediaan kelengkapan sekolah anak untuk sesi persekolahan Tahun 2023 dah selesai Dari baju sekolah beg sekolah sampai la kasut sekolah Masuk a...
Kasut Pallas Memang Style Kasut Sekolah Pilihan Terbaik Selesa Dan Ringan

Kasut Pallas Memang Style Kasut Sekolah Pilihan Terbaik Selesa Dan Ringan

papar berkaitan - pada 2/3/2023 - jumlah : 120 hits
Assalamualaikum Sesi persekolahan bakal tiba mesti ramai ibu ayah yang sedang buat persiapan persekolahan anak anak Fiza pun macam tu juga Tak nak terbeban saat akhir beli sikit sikit dan topup mana yang penting Sebab tahun ini Thaqif darja...
20 Telenovela Latin Popular Di Malaysia Suatu Ketika Dahulu Ini Mengimbau Memori Pulang Sekolah

20 Telenovela Latin Popular Di Malaysia Suatu Ketika Dahulu Ini Mengimbau Memori Pulang Sekolah

papar berkaitan - pada 21/2/2023 - jumlah : 126 hits
Siti tv Telenovela boleh bikin rakyat Malaysia melekat depan TV Jom kita selongkar telenovela popular di Malaysia Ingat tak dulu waktu zaman persekolahan balik rumah je sanggup tak tidur petang sebab excited nak tonton telenovela latin di k...
Kasut Sekolah Pallas Bagus Untuk Anak Tahun 1

Kasut Sekolah Pallas Bagus Untuk Anak Tahun 1

papar berkaitan - pada 3/3/2023 - jumlah : 145 hits
Kasut Sekolah Pallas Jadi Pilihan Rayyan Untuk Tahun 1 Tamat sudah persekolahan Rayyan untuk pra sekolah sekarang fokus pula untuk persekolahan tahun 1 2023 nanti Alhamdulillah sekarang tengah siapkan keperluan Rayyan sedikit demi sedikit n...
Layan Anak Anak Pilih Kasut Sekolah Pallas Mudahnya Beli Online Saja

Layan Anak Anak Pilih Kasut Sekolah Pallas Mudahnya Beli Online Saja

papar berkaitan - pada 4/3/2023 - jumlah : 249 hits
Hi Mahu cuti sekolah bah sudah kan nanti lewat bulan Mac anak anak akan masuk sekolah semula untuk sesi 2023 pula Alahai cepatnya masa berlalu Tidak terasa pun Iman nanti masuk Darjah 4 manakala Amin pula naik Darjah 3 Besar besar dah anak ...
Kasut Pallas Jazz Masih Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

Kasut Pallas Jazz Masih Menjadi Pilihan Untuk Anak Anak

papar berkaitan - pada 4/3/2023 - jumlah : 154 hits
KASUT PALLAS JAZZ MASIH MENJADI PILIHAN UNTUK ANAK ANAK Diam tak diam hampir tiga tahun semenjak bersekolah kakak masih menggunakan jenama Pallas Jazz ni Bila anak anak dah selesa dengan jenama kasut Sekolah Pallas Jazz ni maka kita teruska...
Kasut Pallas Menjadi Pilihan Utama Ibubapa Masa Kini

Kasut Pallas Menjadi Pilihan Utama Ibubapa Masa Kini

papar berkaitan - pada 6/3/2023 - jumlah : 257 hits
Assalamualaikum Kasut Pallas Menjadi Pilihan Utama Ibubapa Masa Kini Anak anak bakal kembali ke sekolah tidak lama lagi Korang dah sediakan ke belum persediaan sekolah anak anak Persediaan anak anak sekolah seharusnya siapkan lebih awal Con...
Dulu Dikutuk Sebab Anggap Beg Charles Keith Sebagai Jenama Mewah Kini Dia Dilantik Sebagai Modeling

Dulu Dikutuk Sebab Anggap Beg Charles Keith Sebagai Jenama Mewah Kini Dia Dilantik Sebagai Modeling

papar berkaitan - pada 6/3/2023 - jumlah : 77 hits
Zoe Gabriel remaja perempuan yang dibuli di media sosial hanya kerana menganggap jenama Charles Keith sebagai jenama barangan mewah kini dilantik menjadi Duta Komuniti Jenama untuk firma berkenaan Gadis berusia 17 tahun itu juga merupakan s...
Travelog Menarik Untuk Anak Anda Ketika Musim Cuti Sekolah Tahun 2023

Travelog Menarik Untuk Anak Anda Ketika Musim Cuti Sekolah Tahun 2023

papar berkaitan - pada 22/2/2023 - jumlah : 225 hits
Cuti sekolah sudah bermula Ini adalah masa yang sesuai untuk anak anak anda menikmati waktu rehat mereka Jika anda sedang mencari tempat untuk membawa anak anak anda Tourism Selangor telah menyenaraikan beberapa tempat menarik untuk meranca...
Azmin Pledges To Tell All On May 11

Ramai Netizen Dan Rakyat Teruja Gembira Bila Dimaklumkan Tun Mahathir Antara Yang Sedang Disiasat Sprm

Utilizing Crowdfunding For Business

What Is The Lifespan Of Vinyl Windows And How Can You Prolong It

Nga S Aide Chosen For Kuala Kubu Baharu After Dap Abandoned Hope Of Malay Vote

Big Bucks Top 10 Sellers From Bonhams Spring Stafford Sale

Reaching Out

Tanya Hadi Mengapa Tak Bantah Akta Laut Wilayah Mb Terengganu Diberitahu



Info Dan Sinopsis Restu Drama Melayu Berepisod Platform Online iQIYI Malaysia

10 Istilah Hampir Serupa Bahasa Inggeris Yang Kita Keliru Penggunaannya

5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi


10 Tempat Sarapan Terbaik Di Selangor

Office Rental Near Kl Sentral Station Advantages For Business Connectivity

Gaji 2005 Yuran Pengalaman 2016

The Cultural Impact Of Online Casino Gaming On Filipino Society

Kerana Wanita Melintas Penunggang Motosikal Berkuasa Tinggi Maut

Polis Tahan Pemandu Peribadi Kerana Melakukan Khianat Dan Memukul