Pakej Perkahwinan Mz Garden Hall Bangi Lengkap Make Up Dan Busana Pengantin


Pakej Perkahwinan MZ Garden Hall Bangi Lengkap Make Up Dan Busana Pengantin | Salam hormat pada semua pembaca Blogger2u yang budiman. Kali ini saya nak kongsikan sekali lagi prihal kawin. Minggu lepas aku menghadiri satu majlis "Open day" di MZ Garden Hall Bangi. Perjalanan dari Cheras cuma 25 minit je. Takde lah jauh sangat

Berbalik pada tajuk, kalau korang perasan sebelum ni aku ada tulis pasal MZ Catering ni. Kalau korang belum baca korang boleh baca di sini [Pakej Lengkap Perkahwinan Dewan MZ Catering Bangi]. Di entry kali ni aku tak nak cerita secara terperinci sangat pasal pakej sebab aku dah cerita panjang kat entry seperti yang aku bagi di atas tu. Jadi aku highlight serba sedikit sekali lagi selanjutnya korang boleh rujuk di situ

Pakej Perkahwinan MZ Garden Hall Bangi
Ok, macam biasa menjelang cuti sekolah atau cuti panjang seperti perayaan dan sebagainya mesti ramai je yang nak kawin kan? merancang awal adalah satu perkara yang bagus supaya apa yang kita nak berjalan dengan lancar. Tak kiralah apa saja persiapan mesti di buat lebih awal

Kebiasaanya kita perlu membuat tempahan di banyak tempat untuk mengadakan satu-satu majlis perkahwinan. Kalau di MZ Garden Hall korang tak perlu kemana-mana lagi dah.Sebab semuanya ada di satu tempat. Cuma datang bawak diri je. Mana tidaknya, daripada dewan, catering, make up, fotografi dan pakaian pengantin pun ada di sana. Bukan tu je, hiasan pelamin dan tema pon boleh berunding dengan diorang. Apa yang penting MZ Garden Hall ni berkonsepkan perkahwinan dalam taman.

Salah satu hiasan pelamin MZ Garden Hall
Pakej Lengkap Perkawinan MZ Garden HallKalau nak tahu pakej lengkap perkahwinan MZ Garden Hall ni korang boleh baca di entry seperti di link yang aku bagi kat atas tu. Tapi apa yang menarik kali ni, 20 orang pertama yang menempah korang akan dapat diskaun sebanyak RM5000. Sebelum terlambat jom cepat-cepat booking. Info lanjut antara pakej yang terdapat di MZ Garden Hall Bangi [klik sini]. Antara penjimatan yang korang dapat di setiap pakej yang di tawarkan oleh mereka ialah :


Aneka MenuPakej Perkahwinan Bajet - Dengan pakej ini hanya RM14.50 per pax dan minimun tempahan adalah untuk 1000 pax. Harga tersebut termasuklah dewan/kanopi sekali. Apa yang korang dapat ialah set menu utama yang mana terdapat nasi beriani 80% dan 20% nasi putih. Selain itu lauk pauk seperti ayam masak merah, daging masak kari, dalca sayur, buah, minuman kordial dan juga air kosong.

Menu makan beradap - juga termasuk dalam pakej ini untuk 6pax. Apa yang ada dalam menu makan beradap ni? di antaranya 1 set ayam golek, 1 set ikan siakap sweet sour. Antara lain terdapat juga hiasan meja pengantin 2 unit dan kerusi cavari 4 unit.

Meja makan Beradap - Pakej Perkahwinan MZ Garden Hall Bangi
Kelengkapan majlis - Antara yang ditawarkan dalam pakej perkahwinan budget ini juga termasuklah kelengkapan majlis seperti 1 set meja makan beradap, sitting VIP 2 set, meja hadiah, meja door gift 1 unit, meja kek 1 unit, seorang event coordinator, pramusaji (penaggah) seramai 8 orang dan juga peralatan sajian untuk majlis.

Items Percuma - Sebiji kek 1 tingkat untuk pengantin serta sebuah guestbook. Kesemua diatas korang ditawarkan RM1000 potongan harga.Pakej Perkahwinan Ekonomi - Dengan pakej ini hanya RM19.50 per pax dan minimun tempahan adalah untuk 1000 pax. Harga tersebut termasuklah dewan/kanopi sekali. Apa yang korang dapat ialah set menu utama yang mana terdapat nasi beriani 80% dan 20% nasi putih. Selain itu lauk pauk seperti ayam masak merah, daging masak kari, dalca sayur, buah, minuman kordial dan juga air kosong.

Menu makan beradap - juga termasuk dalam pakej ini untuk 6pax. Apa yang ada dalam menu makan beradap ni? di antaranya 1 set ayam golek, dessert, 1 set ikan siakap sweet sour. Antara lain terdapat juga hiasan meja pengantin 2 unit dan kerusi cavari 6 unit.

Kelengkapan Pelamin dan Andaman - MZ garden Hall menawarkan Pakej Perkahwinan Ekonomi ini termasuk pelamin dan juga andaman. Apa yang anda dapat untuk pakej ini ialah set pelamin 5 panel 40-50ft, arch, walkway dan red carpet selain itu set renjis juga serta kipas juga boleh di dapati dalam pakej ini termasuklah kerusi pengantin 2 unit dan kerusi cavari 6 unit.

Items Percuma - Dalam pakej ini terdapat items percuma terutamanya jika korang nak raikan para tetamu yang yang hadir. Antaranya yang menjadi kesukaan tetamu ialah photobooth. Tak lengkap kalau tak gunakan perkhidmatan photobooth kalau ke majlis kawin itu nanti untuk dijadikan kenangan. Pakej ini juga didatangkan dengan family conner, kek 2 tingkat, DJ dan PA sistem, guest book dan juga bilik menunggu.

Dalam pakej ini korang boleh membuat pilihan samada memilih kelengkapan dewan atau kanopi serta kelengkapannya. Apakah yang korang dapat? [Sila lihat flayer di Sini]Selain itu terdapat lagi penjimatan yang di tawarkan oleh MZ Garden Hall Bangi ini. Antaranya seperti:Pakej Perkahwinan Eksklusif dengan penjimatan RM7000 yang mana RM35.50 untuk minimum 1000 pax. Untuk keterangan lanjut sila rujuk entry yang dilampirkan seperti di link diatas.Pakej Lengkap Perkahwinan juga menawarkan penjimatan sebanyak RM6000 untuk minimun 1000 pax dengan kadar RM23.50 untuk setiap pax termasuk fotografi. Untuk keterangan lanjut sila rujuk entry yang dilampirkan seperti di link diatas.MZ Garden Hall Bangi yang bertemakan ala Garden ini tidak tertumpu kepada majlis perkahwinan sahaja, banyak lagi dewan-dewan yang korang boleh menempahnya untuk sebarang majlis. Antara majlis lain yang korang boleh adakan di sini seperti;Perjumpaan tahunan.Majlis makan malam.Tapak pameran.Majlis kenduri kendara.Majlis kesyukuran.Pelancaran produk.Jamuan akhir tahun.Kursus dan seminar.Dan lain-lain lagi.Antara dewan yang mereka sediakan untuk tempahan adalah seperti ;MZ Garden HallMZ Diamond HallMZ D'TasikPertunjukkan Make UpKetika aku ke hari Open Day MZ Garden Hall yang lepas memang aku dapat lihat sendiri bagaimana make up artist diorang membuat solekkan kepada pengantin. Dengan kelengkapan dan kepakarannya membuatkan pengantin terlihat sangat cantik. Dengan menempah Pakej Perkahwinan Lengkap dan Pakej Perkahwinan Ekonomi korang korang akan dapat kelengkapan pengantin dan andaman ni. Jadi kalau korang pening nak cari juru make up. Aku sarankan korang ambil salah satu daripada pakej ni

Persembahan make up oleh make up artis MZ Garden Hall Bangi
Busana Pengantin MZ Garden HallNak kawin tapi tak tahu nak cari baju pengantin kat mana? ehh... penat ulang tapi kena bagtau juga. Kat sini dia punya busana pengantin terdapat banyak pilihan. Daripada yang kelihatan tradisional hingga ke moden. nak tema apa semua ada. Pendek kata semua lengkap. Kat bawah ni aku sertakan gambar untuk korang nilaikan sendiri. Sebelum tu nak bagitau. Ni antara sebahagian koleksi mereka. banyak lagi koleksi-koleksi mereka dalam simpanan.

Koleksi Busana Pengantin MZ Garden Hall Bangi
Busana Pengantin MZ Garden Hall Bangi
Both Sampingan Dan Gambing GolekMemang tak sah kalau adakan majlis tanpa both makanan pencuci mulut seperti cendol, ais krim, kuih muih tradisi melayu, beranika kek serta manisan dan macam-macam lagi. Bukan itu saja terdapat juga both kambing golek yang sentiasa menjadi tumpuan para tetamu yang hadir.

Aneka jenis kek
Kalau korang rasa berminat nak buat tempahan atau sebarang pertanyaan jangan segan silu nak tanya diorang. Insya Allah diorang semuanya peramah. Di bawah ni aku sertakan butiran untuk korang hubungi diorang.

Hubungi : 014-3180070 (Encik Fazrul)
Waktu Operasi0830am - 1730pm
Website & Sosial mediamzcatering.com | Facebook | Instagram
AlamatMZ Catering dan MZ Garden HallLot 5057, Jalan Utama,Kg Dato Abu Bakar Baginda,43650 Bandar Baru Bangi


Artikel ini hanyalah simpanan cache dari url asal penulis yang berkebarangkalian sudah terlalu lama atau sudah dibuang :

https://www.blogger2u.com/2019/01/pakej-perkahwinan-mz-garden-hall-bangi.html

Kempen Promosi dan Iklan
Kami memerlukan jasa baik anda untuk menyokong kempen pengiklanan dalam website kami. Serba sedikit anda telah membantu kami untuk mengekalkan servis percuma aggregating ini kepada semua.

Anda juga boleh memberikan sumbangan anda kepada kami dengan menghubungi kami di sini
Pakej Lengkap Perkahwinan Dewan Mz Catering Bangi

Pakej Lengkap Perkahwinan Dewan Mz Catering Bangi

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 418 hits
Pakej Lengkap Perkahwinan Dewan MZ Catering Bangi Salam hormat semua cuti punya pasal agak lama tak kemaskini blog Hai kali ni nk citer pasal kahwin pula Bukan aku nak kawin tapi nak cerita pasal satu lokasi perkahwinan beserta pakej pakej ...
Food Tasting Dan Pakej Lengkap Perkahwinan Ambassador Putrajaya

Food Tasting Dan Pakej Lengkap Perkahwinan Ambassador Putrajaya

papar berkaitan - pada 30/11/2021 - jumlah : 302 hits
Uji Rasa Dan Pakej Lengkap Perkahwinan Ambassador Putrajaya Salam hormat hai korang jumpa lagi kita hari ni macam yang pernah aku bagitahu pada entry yang lepas kalau nak tahu lebih lanjut sila baca di sini ok Kali ni aku nak kongsi pengala...
Video Pengantin Dijel1ng Tetamu Nak Jamah Makanan Terhalang Dek Kain Busana

Video Pengantin Dijel1ng Tetamu Nak Jamah Makanan Terhalang Dek Kain Busana

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 239 hits
Pengantin merupakan raja sehari yang diraikan oleh semua orang Majlis perkahwinan adalah sebuah majlis yang dihadiri oleh ramai orang dan pengantin antara individu yang tersangatlah sibuk pada majlis tersebut Tapi tahukah anda bahawa pengan...
Bulughul Maram Shalat Doa Iftitah Cocok Untuk Shalat Malam Lengkap Dengan Artinya

Bulughul Maram Shalat Doa Iftitah Cocok Untuk Shalat Malam Lengkap Dengan Artinya

papar berkaitan - pada 16/11/2021 - jumlah : 365 hits
Doa iftitah berikut bagus diamalkan dalam shalat malam atau shalat tahajud walaupun memang cukup panjang Semoga Allah mudahkan
Daftar Nama Karakter Boruto Anime Manga Lengkap

Daftar Nama Karakter Boruto Anime Manga Lengkap

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 287 hits
Daftar Nama Tokoh Karakter Boruto Anime Manga Lengkap Boruto atau Boruto Naruto Next Generations merupakan cerita lanjutan dari anime ataupun manga dari serial Naruto yang dibuat oleh Masashi Kishimoto Manganya sendiri telah diterbitkan per...
Lengkap Vaksin Buat Ujian Kendiri Sebelum Pulang Mengundi

Lengkap Vaksin Buat Ujian Kendiri Sebelum Pulang Mengundi

papar berkaitan - pada 18/11/2021 - jumlah : 128 hits
BH ONLINE Pengundi luar dari Melaka diingatkan memastikan sudah lengkap divaksin dan membuat ujian kendiri COVID 19 sebelum pulang menunaikan tanggungjawab pada Pilihan Raya Negeri Melaka Sabtu ini Foto fail NSTP MELAKA Pengundi luar dari M...
Pm Says Projects May Not Be Implemented If Sarawak Voters Make Wrong Decision

Pm Says Projects May Not Be Implemented If Sarawak Voters Make Wrong Decision

papar berkaitan - pada 5/12/2021 - jumlah : 220 hits
The people of Sarawak need to make the right choice in the 12th state election to maintain good relations between the state and federal governments said Prime Minister Ismail Sabri Yaakob According to him good ties are important to facilita...
How And When Can You Make A Personal Injury Claim

How And When Can You Make A Personal Injury Claim

papar berkaitan - pada 1/12/2021 - jumlah : 248 hits
Getting injured or ill is never a pleasant experience and it might even take weeks for you to recover fully While it isn t uncommon for
The Wood Decorated Walls That Will Make You Fall In Love With This Interior

The Wood Decorated Walls That Will Make You Fall In Love With This Interior

papar berkaitan - pada 27/11/2021 - jumlah : 285 hits
Oak pine MDF melamine they are different types of wood that not only decorate the walls They achieve many more effects Do you want to know which ones Walls with wood that shelter In mountain The post appeared first on
Malaysia Weighs Casino Licence To Revive Forest City

Nearly 500 Lawsuits Filed Against Sabah Govt Hajiji

High Court Fixes 3 Additional Trial Dates To Complete 1mdb Case

Vivo Malaysia Memperkenalkan Inisiatif Eksklusif Untuk Pengguna Celcomdigi Di Malaysia

Of Second Rate White People And Malaysia Pushing For Genocide

Sabah Peroleh Rm580 Juta Hasil Jualan Minyak Mentah

Since Mic Pointless Pn Confident Of Marginalised Indian Votes

Norjuma Didakwa Lima Pertuduhan Mencederakan Tiga Individu Lakukan Khianat



5 Trend Bodoh Netizen Yang Nampaknya Semakin Menjadi Jadi

Info Dan Sinopsis Drama Berepisod Puaka Cuti Semester Slot Lestary TV3

Biodata Rozana Rozek TV Youtuber Resipi

8 Istilah Jerman Yang Kita Rakyat Malaysia Kerap Gunakan

Biodata Aizat Saha Pelakon Drama Berepisod Racun Rihanna TV3 Personaliti TikTok


The Evolution Of Adult Entertainment

Drama Projek Exit

Surah Al Ikhlas Bacaan Rumi Terjemahan

Pelepasan Cukai Sukan 2024 Senarai 103 Sukan Tersenarai

Cara Guna Cimb Dan Cara Check Status Loan Cimb

Berjalanlah Di Atas Jalan Kebenaran